Je hebt wel super veel eisen voor iemand die anderen zelfingenomen vindt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.
Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.
Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.
Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
zie je wel, je weet het zelf ook wel. en nou -hup- naar dat wief toe, en wie het laatst zijn kleren uitheeft is een mietje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
die tips zijn sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
Las ik vanmiddag de RAILS. Staat daar een stel tips precies mijn gedrag.
Pontificaal er bij gaan zitten. So what dat je dan een freak bent en dat soort teksten
mmm dat is het dus zeer zeker niet
Is die plaat voor je kop gemaakt van platinum? Je snapt er echt niets van eh?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
Las ik vanmiddag de RAILS. Staat daar een stel tips precies mijn gedrag.
Pontificaal er bij gaan zitten. So what dat je dan een freak bent en dat soort teksten
mmm dat is het dus zeer zeker niet
Waarom denk je dat ik eenquote:
nee hoop heb ik niet (meer).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:34 schreef DarkBlade het volgende:
dit is vast een grap om de thread lang te maken... TS kan het niet menen dat hij nog Hoop heeft.. of hij is een stalker in spe..
Jawel, heb je wel. Je zit je zelfs vast te klampen aan sarcastische berichten in de rails.. ?quote:
Yep.. move on!! there are more fish in the sea!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:11 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, heb je wel. Je zit je zelfs vast te klampen aan sarcastische berichten in de rails.. ?
Je zou er alles voor doen om te horen dat je toch nog een kans hebt. Laat het nu gewoon zo als het is, het isn iet gelukt. Get over it...
Oke zij komt wel met de fiets naar het station. Ik woon dicht genoeg om het lopend te doen. Dus een optie om haar thuisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:57 schreef davidd het volgende:
Sloop haar fiets bij het station en kom dan net heel toevallig aan lopen om haar te helpen. Bied haar een lift naar huis aan. Later kun je haar altijd nog vertellen dat jij haar fiets had gesloopt. Doe wel eerst effe heel dramatische voor dat je vertel dat je haar fiets had gesloopt zodat ze merkt dat je er spijt van hebSnapt ze gelijk hoe gek je was om met haar in contact te komen.
Ze heeft mischien ook wel een vriendin in de trein zitten of andere jongen die ze vaak spreekt daar kun je ook op af stappen en helemaal uithoren info is power![]()
Verzin gewoon iets goeds je moet kansen soms zelf een beetje scheppen.
Als het ooit tot een afspraakje komt gaan dan niet naar de bios of wat drinken maar ga echt iets doen bijvoorbeeld snowboarden in zo'n indoorhal ofzo.
erm...? ik snap jouw verhaaltjes echt niet..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke zij komt wel met de fiets naar het station. Ik woon dicht genoeg om het lopend te doen. Dus een optie om haar thuis
te brengen gaat niet helemaal lukken.
Bios is zeker zo jaren 80 of dat je elkaar al jaren kent?!
Trouwens je hoort ook geregeld dat mannen nog wel eens loopt te kloten in een ander postcode gebied, een mishandelaar van vrouw en kind komen vrouwen toch altijd terug na een blijf-van-me-lijf huis. Omdat als ie lief is dan is ie lief....Er was hier al aangegeven dat liefde/eng vlinterdun is. ** Nee nee ik maak me geen illusies.
Het mooist zou natuurlijk zijn om met een schone lei te beginnen, en die prutsacties achterwege te laten. Maar dat is vast ijdele hoop.![]()
Dan kom je toch ook een keer met de fietsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Oke zij komt wel met de fiets naar het station. Ik woon dicht genoeg om het lopend te doen. Dus een optie om haar thuis
te brengen gaat niet helemaal lukken.
Bios is helemaal niet jaren 80 tis alleen zonde om een een eerste afspraak te verklote in een donker hok naast elkaar en dan naar een film kijken dan is er weinig contact tussen jullie 2equote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Bios is zeker zo jaren 80 of dat je elkaar al jaren kent?!
Wat je daar mee bedoel snap ik geen reet van?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Trouwens je hoort ook geregeld dat mannen nog wel eens loopt te kloten in een ander postcode gebied, een mishandelaar van vrouw en kind komen vrouwen toch altijd terug na een blijf-van-me-lijf huis. Omdat als ie lief is dan is ie lief....Er was hier al aangegeven dat liefde/eng vlinterdun is. ** Nee nee ik maak me geen illusies.
briljante tipquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef davidd het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook een keer met de fiets![]()
[..]
Nu ik het terug lees weet ik ook eigenlijk niet meer precies wat ik bedoeldequote:Bios is helemaal niet jaren 80 tis alleen zonde om een een eerste afspraak te verklote in een donker hok naast elkaar en dan naar een film kijken dan is er weinig contact tussen jullie 2e![]()
[..]
Wat je daar mee bedoel snap ik geen reet van?
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:17 schreef Pizzahut het volgende:
tvp![]()
ik zou er gewoon voor gaan, wat heb je te verliesen? straks zegt ze ja!
voor je het weet ben je te laat en gaat ze er met een ander aan de haal![]()
Ken ook een groot aantal mensen waar dat wel goed is gegaan. Ligt een beetje aan haar persoonlijkheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Grappig nouja eigenlijk niet. Ik en me vriendin hebben eindelijk een beetje rust in onze relatie gevonden. Al is nog niet alles helemaal goed. maar we werken er aan. En zit nog wel eens in de stress als ze uitgaat ofzo. en nu gaat me vriendin studeren en moet ze met de trein en heb vaak van de beelden voor me gehad dat ze dan elke dag de zelfde jongen tegen komt en dat die haar dan leuk vind. Best wel enge gedachten, maar is een kwestie van vertrouwen en ja na zo'n moeilijke periode die we achter de rug hebben is het ook niet zo vreemd. hoe denken jullie er over zo'n grote verandering in haar leven en leven in een studenten stad? Ben bang dat ik haar kwijt raak.
Jah. Ik denk dat je haar kwijt raaktquote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Grappig nouja eigenlijk niet. Ik en me vriendin hebben eindelijk een beetje rust in onze relatie gevonden. Al is nog niet alles helemaal goed. maar we werken er aan. En zit nog wel eens in de stress als ze uitgaat ofzo. en nu gaat me vriendin studeren en moet ze met de trein en heb vaak van de beelden voor me gehad dat ze dan elke dag de zelfde jongen tegen komt en dat die haar dan leuk vind. Best wel enge gedachten, maar is een kwestie van vertrouwen en ja na zo'n moeilijke periode die we achter de rug hebben is het ook niet zo vreemd. hoe denken jullie er over zo'n grote verandering in haar leven en leven in een studenten stad? Ben bang dat ik haar kwijt raak.
Is je vriendin lekker??quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Controleer dagelijks na de reis haar slipje op onbekende sperma-restjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Ik zou inderdaad in de trein op haar aflopen en vragen of je haar niet genoeg aandacht hebt nadat ze vorige maand "hoi" tegen je zei in de trein, en of ze daarom maar troost heeft gezocht in de eerste de beste scharel die ze tegenkwam. Jullie zijn immers duidelijk voor elkaar bestemd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
Een ding blijft natuurlijk nog onbeantwoord, op het moment dat ze aardig deed naar mij toe in het begin, want dat was voor mij de trigger. Zou ze op dat moment nog single geweest zijn en door mij geklungel in de tijdspanne van 3/4 weken me kansen heb verspeeld en dat ze een vriendje heeft opgedaan. Daar kan ik natuurlijk alleen achter komen door het op de man af te vragen.
Tja makkelijker gezegd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
Lambiekje, je zit echt in een heel verkeerd denkpatroon over jezelf.
Laat die meid achter je! die laatste vraag die je nu weer in je hoofd haalt - heb je dat antwoord echt nodig? maakt het wat uit of ze die vriend al had of niet? als je lang genoeg doorpiekert kun je nog wel 10 andere scenario's bedenken, die allemaal waar zouden kunnen zijn. Schiet je daar wat mee op?
Cut your losses and move on!
zorg dat je een beetje gezonder gaat nadenken, positiever! anders blijf je alleen maar in dit soort situaties verzeild raken.
Wat heeft JOUW gevoel met het gevoel van de meisjes die niet meer in je zien dan gewone vriend te makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja makkelijker gezegd.
Maar het punt is. De meeste ontmoetingen die ik in het verleden heb gehad enzo wordt het alleen maar van leuke-vriend-maar-meer-ook niet. Ben dus nooit een tree hoger gekomen op de 'ladder'. Dat stoort me wat, kennelijk geef ik geen goed gehoor aan me eigen gevoel.
Misschien is die foto in dr portomonee gewoon dr broerquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
Nou ben bang dat het geen happy end gaat worden.
Toen ik vanmorgen in stapte bij de tram was ze er ook weer. Voor de controle of je wel mag meereizen zag ik dat ze al en vriendfotootje in haar portemonnee heeft zitten. Nu is mijn laatste vlaagje hoop echt weg door het afvoerputje.![]()
En daarmee heeft iedereen gelijk gehad . zij is gewoon aardig naar medereizigers en ik ben zo idioot die van alles in zn kop haalt. Maar gelukkig heb ik geen achterlijke move gemaakt en blauwtje heb gelopen in de trein of tram.
Een ding blijft natuurlijk nog onbeantwoord, op het moment dat ze aardig deed naar mij toe in het begin, want dat was voor mij de trigger. Zou ze op dat moment nog single geweest zijn en door mij geklungel in de tijdspanne van 3/4 weken me kansen heb verspeeld en dat ze een vriendje heeft opgedaan. Daar kan ik natuurlijk alleen achter komen door het op de man af te vragen.
Tjoh wat een ongelovelijk prutser ben ik weer. Begin een beetje te balen van mezelf.![]()
kijk dat zijn bruikbare tipsquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef sipper het volgende:
[..]
Misschien is die foto in dr portomonee gewoon dr broerGeef niet op!!!! Maar ik denk idd dat ze nog single was maar dat je een beetje klungelig was en toen heeft ze maar iemand anders gekozen. Maar....nu is alles nog broos, waarschijnlijk heeft die gast nog niet eens met dr geneukt. Het kan nog steeds beste Lambiek, ga naar dr toe. neem een bos rozen mee, een beetje chocola. Zorg dat je lekker ruikt. En vraag of ze je sullige optreden vergeeft, waarschijnlijk begint ze dan te lachen. En dat is goed
![]()
Dan moet je toeslaan. Ze lacht je niet uit, NEE dat is het teken!!! ze vind je leuk! vraag of ze tijd heeft om een keer wat te drinken. Ik weet het zeker, jullie worden een geweldig stel
![]()
Inweze heb ik dus nooit een kans gehad als ze dus daadwerkelijk een foto heeft in haar portemonnee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Meisjes hebben vaak niet na 2 weken al een foto in hun portemonnee van hun vriend, volgens mij.
Bovendien, het ergste van je laatste post: je blijft maar denken dat het meisje je misschien meer dan leuk vond, op basis van het feit dat ze aardig deed. Kap daar nou eens mee: niet ieder meisje dat aardig tegen je doet, wil iets met je! Denk je ook van iedere jongen die aardig doet dat ie iets met je wil??
er is een verschil tussen aardig en aardig he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Syrena het volgende:
Nou lekker ben jij zeg!
Ik heb dus serieus als oefening tegen mijn verlegenheid een hele dag lang "hallo" tegen vreemden moeten zeggen en eventueel een praatje aanknopen. Ik ben blij dat er niet zo'n freak tussenzat zegHad ik er meteen een trauma bij i.p.v. dat ik er eentje kwijtraak.
Als mensen aardig doen wil dat niet zeggen dat ze wat van je willen!
Ik snap uberhaupt niet waar je vandaan haalt dat je wel een kans hebt gehad, foto of niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Inweze heb ik dus nooit een kans gehad als ze dus daadwerkelijk een foto heeft in haar portemonnee.
Hoe kom je daar nou bij? Sowieso heeft onderstaand niets te maken met een meisje dat aardig doet in de trein. Ten tweede willen mensen helemaal niet iets van je als ze aardig doen.quote:In het algemeen gezien willen mensen iets van je als ze je aandacht geven.
Tja, beetje jammer van die vriend. Maar dit zegt meer over die ene persoon, dan over mensen in het algemeen!quote:Als je dus niets meer te bieden hebt ben je op eens niet meer nodig en besta je niet meer. Heb het in het verleden wel meegemaakt. Dik 20 jaar lang vriend van iemand geweest vanaf de kleuterschool. Een op de andere dag, bestond ik niet meer. Geen beantwoording telefoon, email. Later ben ik erachter gekomen dat ik alleen maar goed genoeg was van het verstreken van pc-spellen.
En sinds dat het internet oprukte en dat je dus elk willekeurig spel, mp3 of film kon downloaden was het over met de pret. Kennelijk was ik zijn source. Ik hoefde nooit wat terug in de vorm van een ander spel of geld... Heb het er destijds wel moeilijk meegehad .. waarom?!. Maar kennelijk is de mens dus zo. Als je niets meer te bieden hebt ben je geen issue meer.
Denk niet dat ik kans zou gehad hebben. Enige wat ik wilde was wat drinken en kijken of de mogelijkheid daar is om een kans te genereren. Maar door het geknoei kan alles wel op de buik schrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waar je vandaan haalt dat je wel een kans hebt gehad, foto of niet.
[..]
Klopt .. ben ook dus teleurgesteld.quote:Hoe kom je daar nou bij? Sowieso heeft onderstaand niets te maken met een meisje dat aardig doet in de trein. Ten tweede willen mensen helemaal niet iets van je als ze aardig doen.
Ik doe gewoon aardig tegen mensen, zie niet waarom ik dat niet zou doen. ik maak ook wel eens een praatje met iemand, gewoon, zomaar, omdat je in de rij staat, omdat je in dezelfde trein zit, omdat het mooi weer is...van alles, maar niet omdat ik iets van ze wil!
[..]
Tja, beetje jammer van die vriend. Maar dit zegt meer over die ene persoon, dan over mensen in het algemeen!
Jezus, hoe vaak moet nog gezegd worden dat 'geknoei' er helemaal niets mee te maken heeft, zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik kans zou gehad hebben. Enige wat ik wilde was wat drinken en kijken of de mogelijkheid daar is om een kans te genereren. Maar door het geknoei kan alles wel op de buik schrijven.
[..]
Klopt .. ben ook dus teleurgesteld.
HOHO, ben jij er bijgeweest?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jezus, hoe vaak moet nog gezegd worden dat 'geknoei' er helemaal niets mee te maken heeft, zeer waarschijnlijk![]()
Ze was gewoon aardig, meer niet, zat niets in, was niet anders geweest als jij anders had gedaan...PUNT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |