Of Sidonia, die wil vast wel met hem trouwenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nou berust mijn verhaal niet geheel op waarheid, het was meer bedoeld als een hart onder de riem van de TS, zo van "hey, kijk, het overkomt mij ook, en hem en haar, en iedereen wel eens, dus no worries"
maar het helpt niet echt, zie ik, het wordt tijd voor Jerommeke, geloof ik, om meneer even flink door elkaar te rammelen.
Dit antwoord verraad je al dat je niet diegene bent wie je zegt dat je bentquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat ik 2 weken op vakantie geweest ben, zegt genoeg. Ik denk dat ik voortaan een treintje vroeger pak!
Dat mag nooit en te nimmer gebeuren he. Dat is een gouden regel. Lambiek mag nooit trouwen met Sidoniaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of Sidonia, die wil vast wel met hem trouwen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit antwoord verraad je al dat je niet diegene bent wie je zegt dat je bentOf je moet ook graag willen dat ik een trein vroeger neem
betraptquote:
Je hebt iig wel gevoel voor humorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat mag nooit en te nimmer gebeuren he. Dat is een gouden regel. Lambiek mag nooit trouwen met Sidonia
thx.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt iig wel gevoel voor humornu nog iets minder krampachtig vasthouden aan illusies en niet achter alles wat meisjes aan vriendelijkheid jouw kant opwerpen iets zoeken, en dan komt het best nog goed met je!
Dat is duidelijk, door er zo geforceerd mee bezig te zijn krijg je dit soort situaties. Je denkt dat alles een signaal is, en je grijpt je daar wanhopig aan vast. Je wil in dat geval niet meer naar logica luisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
thx.
Er zeggen wel meer dat het goed komt. Maar vind het wel erg lang duren allemaal. Kennelijk moet het gewoon zomaar op me pad terecht komen en niet geforceerd ermee bezig te zijn.
Je was niet bij voorbaat kansloos, dat werd je door haar te gaan volgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Lambiekje het volgende:
Maar waarom zou ik bij voorbaat al kansloos bezig geweest zijn, dat snap ik niet zo van de reacties hier.
Nee, ik vind het stalkerig zodra je treinen/trammen oid gaat missen om die ander te zien. Of om steeds naast diegene te gaan zitten zonder ooit een normaal gesprek te hebben gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef sjippen het volgende:
Vreemd toch... de een vind het stalkerig als je elke dag hoi zegt en de ander vind dat je ze direct mee uit moet vragen...
Ga hem nog even lekker aanmoedigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:40 schreef Daverz het volgende:
Volgens mij moet je gewoon nog 1 keer proberen een gesprekje aan te knopen, over het weer, school/studie/werk.. etc, gewoon zo'n standaard saai begin-praatje. Hierin kun je ook er op zich wel achterkomen of ze een vriend heeft. Aan dat gesprekje merk je echt wel of ze het leuk vindt om met je te praten of niet. Na een aantal van die gewone gesprekjes (of desnoods meteen in het 1e) vraag je of ze een keer zin heeft om iets te drinken. Is ze niet geinteresseerd, dan is dat lullig maar weet je dat wel, en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.
Ik weet het, klinkt makkelijk, maar afwachten totdat zij zich op je stort kan erg lang duren denk ik....
quote:en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.quote:
ga in therapie of zo, manquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.
Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.
Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.
Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
Men, je begint inderdaad echt vaag te worden nu. Eisen stellen terwijl je totaal niet in die positie bent..damn..quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.
Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.
Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.
Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Dus ik "besta" wel in haar wereld...
Dat soort dingen overkomen mij ook vaak...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:24 schreef Camplo het volgende:
Ik glimlachte vandaag 2x tegen een meisje in de auto en ze glimlachte en allebei glimlachten ze lief terug. Genoeg response dus.
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ga in therapie of zo, man![]()
neuspiercings en kaplaarzenfilter![]()
![]()
![]()
is een meisje verplicht of zo jou gedag te zeggen?
als dat niet doen al door jou als zelfingenomen wordt gezien, is het niet zo gek dat je niet aan de bak komt... doe eens relaxed, en niet zo bitter en pissig, je overdrijft, en je schopt drama om niets.
je begint nu echt eng te worden
Het hoofd ook niet meteen een fotomodel te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:09 schreef Camplo het volgende:
Hahaha dat stuk van die kaplaarzen.
Wat een mafkees. En een moedervlek op dr linkerbil?
Of de linkerschaamlip groter als de andere?
Jij hanteert nu al achterlijke filters op uiterlijk gebied moet je nagaan als je wat verder komt dan braaf kijken etc etc.
Whehehe dan houdt hij helemaal niemand meer over en ik heb het idee dat jij geen knappe types aan de haak gaat slaan.
griebel, zoals jij dat doet met een glimlach, ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.
en ik zeg ook gewoon gedag tegen mensen met laarzen en piercings.
Griebel!, de boel wordt wel extreem uit zijn verband gerukt.
dat duurt lang voordat iemand komt met het "Hard-to-get"-spel. Dat heb je natuurlijk ook nog he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:36 schreef Beach het volgende:
Ze doet gewoon "playing hard to get".
Ga ervoor TS![]()
![]()
versierkunstenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat duurt lang voordat iemand komt met het "Hard-to-get"-spel. Dat heb je natuurlijk ook nog he.
Maar ik geloof niet dat het voor mij van (meer) toepassing is. .. helaas![]()
Dan maar met een schone lei bij een ander mijn versierkunsten proberen. Als ik het zo belees hier heb ik het nu toch wel echt verknalt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef DarkBlade het volgende:
Het dringt door...![]()
![]()
ja inderdaad.. gebruik je versierkunsten op iemand die niet voor je wegloopt!!
quote:
ja het was ook ironisch bedoelt.quote:
Ik weet helemaal niet of je een prutser bent als het om versieren gaat, ik krijg alleen sterk de indruk dat je veel dingen ziet die er niet zijn, omdat je veel te graag wilt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja het was ook ironisch bedoelt.
Weet heus wel dat ik een prutser daar in ben. Oefening baart kunst.
ja lachen !quote:
graag is misschien groot woord. Maar het zal wel leuk zijn...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of je een prutser bent als het om versieren gaat, ik krijg alleen sterk de indruk dat je veel dingen ziet die er niet zijn, omdat je veel te graag wilt.
Hoelang heb je dr misbruikt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja lachen !
punt is dat die rubberen truus nu wel verleden tijd is
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.quote:
Is ze lek?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.
Nu niet meer misschien. Maar je hebt hem haar wel gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja lachen !
punt is dat die rubberen truus nu wel verleden tijd is
Ja wat verwacht je, dat zijn niet alleen die meiden hoor. Ik hoef 's ochtends ook geen gezeur aan mijn hoofd. Tis gewoon menselijk. Ze willen niet met iedereen praten, en ook niet met iedereen die aandacht geeft wat drinken. Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.
en ik zeg ook gewoon gedag tegen mensen met laarzen en piercings.
Griebel!, de boel wordt wel extreem uit zijn verband gerukt.
Nee, als het met verloop van tijd maar wel wordt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het hoofd ook niet meteen een fotomodel te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |