abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 21:13:59 #151
5428 crew  miss_sly
pi_47030875
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef milagro het volgende:

[..]

nou berust mijn verhaal niet geheel op waarheid, het was meer bedoeld als een hart onder de riem van de TS, zo van "hey, kijk, het overkomt mij ook, en hem en haar, en iedereen wel eens, dus no worries"

maar het helpt niet echt, zie ik, het wordt tijd voor Jerommeke, geloof ik, om meneer even flink door elkaar te rammelen.
Of Sidonia, die wil vast wel met hem trouwen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:21:45 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47031291
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Het feit dat je weet dat ik 2 weken op vakantie geweest ben, zegt genoeg. Ik denk dat ik voortaan een treintje vroeger pak!
Dit antwoord verraad je al dat je niet diegene bent wie je zegt dat je bent Of je moet ook graag willen dat ik een trein vroeger neem
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:22:40 #153
52357 Lambiekje
pi_47031344
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of Sidonia, die wil vast wel met hem trouwen
Dat mag nooit en te nimmer gebeuren he. Dat is een gouden regel. Lambiek mag nooit trouwen met Sidonia
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47031454
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit antwoord verraad je al dat je niet diegene bent wie je zegt dat je bent Of je moet ook graag willen dat ik een trein vroeger neem
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:26:15 #155
107445 Jajong
Hadouken!
pi_47031520
Volgens mij ben je lelijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:26:28 #156
52357 Lambiekje
pi_47031535
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

betrapt
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 21:27:02 #157
5428 crew  miss_sly
pi_47031570
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat mag nooit en te nimmer gebeuren he. Dat is een gouden regel. Lambiek mag nooit trouwen met Sidonia
Je hebt iig wel gevoel voor humor nu nog iets minder krampachtig vasthouden aan illusies en niet achter alles wat meisjes aan vriendelijkheid jouw kant opwerpen iets zoeken, en dan komt het best nog goed met je!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:30:14 #158
52357 Lambiekje
pi_47031742
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hebt iig wel gevoel voor humor nu nog iets minder krampachtig vasthouden aan illusies en niet achter alles wat meisjes aan vriendelijkheid jouw kant opwerpen iets zoeken, en dan komt het best nog goed met je!
thx.

Er zeggen wel meer dat het goed komt. Maar vind het wel erg lang duren allemaal. Kennelijk moet het gewoon zomaar op me pad terecht komen en niet geforceerd ermee bezig te zijn.
pi_47031946
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

thx.

Er zeggen wel meer dat het goed komt. Maar vind het wel erg lang duren allemaal. Kennelijk moet het gewoon zomaar op me pad terecht komen en niet geforceerd ermee bezig te zijn.
Dat is duidelijk, door er zo geforceerd mee bezig te zijn krijg je dit soort situaties. Je denkt dat alles een signaal is, en je grijpt je daar wanhopig aan vast. Je wil in dat geval niet meer naar logica luisteren.

Maarja
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_47032821
Vreemd toch... de een vind het stalkerig als je elke dag hoi zegt en de ander vind dat je ze direct mee uit moet vragen...
pi_47032867
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hebt iig wel gevoel voor humor
Lambiekje, volgens mij is dit signaal een teken van miss_sly aan jou om haar te PM-en
pi_47037570
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Lambiekje het volgende:

Maar waarom zou ik bij voorbaat al kansloos bezig geweest zijn, dat snap ik niet zo van de reacties hier.
Je was niet bij voorbaat kansloos, dat werd je door haar te gaan volgen.

En je mag best ingaan op een glimlach, door gewoon te zeggen dat je het een leuke meid vindt als je der zo nodig moet. Haar volgen en af en toe hoi zeggen is niet erop in gaan (iig niet op een normale manier).
pi_47039831
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef sjippen het volgende:
Vreemd toch... de een vind het stalkerig als je elke dag hoi zegt en de ander vind dat je ze direct mee uit moet vragen...
Nee, ik vind het stalkerig zodra je treinen/trammen oid gaat missen om die ander te zien. Of om steeds naast diegene te gaan zitten zonder ooit een normaal gesprek te hebben gehad.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_47041251
Gast, ik zie vaak mensen zichzelf wat inbeelden, maar jij overtreft alle graden daarin. Zomaar een paar gesprekken in de trein? Denk je even in dat het een man was, hoeveel waarde zou je er dan aan hechten? Juist.
pi_47041624
Volgens mij moet je gewoon nog 1 keer proberen een gesprekje aan te knopen, over het weer, school/studie/werk.. etc, gewoon zo'n standaard saai begin-praatje. Hierin kun je ook er op zich wel achterkomen of ze een vriend heeft. Aan dat gesprekje merk je echt wel of ze het leuk vindt om met je te praten of niet. Na een aantal van die gewone gesprekjes (of desnoods meteen in het 1e) vraag je of ze een keer zin heeft om iets te drinken. Is ze niet geinteresseerd, dan is dat lullig maar weet je dat wel, en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.

Ik weet het, klinkt makkelijk, maar afwachten totdat zij zich op je stort kan erg lang duren denk ik....
pi_47042356
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 02:40 schreef Daverz het volgende:
Volgens mij moet je gewoon nog 1 keer proberen een gesprekje aan te knopen, over het weer, school/studie/werk.. etc, gewoon zo'n standaard saai begin-praatje. Hierin kun je ook er op zich wel achterkomen of ze een vriend heeft. Aan dat gesprekje merk je echt wel of ze het leuk vindt om met je te praten of niet. Na een aantal van die gewone gesprekjes (of desnoods meteen in het 1e) vraag je of ze een keer zin heeft om iets te drinken. Is ze niet geinteresseerd, dan is dat lullig maar weet je dat wel, en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.

Ik weet het, klinkt makkelijk, maar afwachten totdat zij zich op je stort kan erg lang duren denk ik....
Ga hem nog even lekker aanmoedigen

Nee, bij dit meisje heeft hij zijn kansen wel verspeeld. Hij kan beter jouw advies opvolgen bij de volgende keer.
pi_47042397
quote:
en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:20:58 #168
52357 Lambiekje
pi_47043402
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:09 schreef milagro het volgende:

[..]

kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.

Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.

Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.

Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
pi_47043472
Ik glimlachte vandaag 2x tegen een meisje in de auto en ze glimlachte en allebei glimlachten ze lief terug. Genoeg response dus.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:29:10 #170
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_47043568
Vraag het dan vandaag aan d'r!!! Dan weet je waar je aan toe bent en kan dit topic tenminste op slot..
pi_47043712
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.

Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.

Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.

Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
ga in therapie of zo, man
neuspiercings en kaplaarzenfilter

is een meisje verplicht of zo jou gedag te zeggen?
als dat niet doen al door jou als zelfingenomen wordt gezien, is het niet zo gek dat je niet aan de bak komt... doe eens relaxed, en niet zo bitter en pissig, je overdrijft, en je schopt drama om niets.

je begint nu echt eng te worden
pi_47043821
Niemand vraagt het dus komtie!!!

Heb je een foto van jezelf TS?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:41:41 #173
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_47043850
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Men, je begint inderdaad echt vaag te worden nu. Eisen stellen terwijl je totaal niet in die positie bent..damn..
Zie je nou echt zelf niet in dat je raar doet?
Je ziet jezelf al helemaal gelukkig worden met haar? Die denkwijze alleen al begint stalkerige vormen aan te nemen.
pi_47044494
Hahaha dat stuk van die kaplaarzen.
Wat een mafkees. En een moedervlek op dr linkerbil?
Of de linkerschaamlip groter als de andere?

Jij hanteert nu al achterlijke filters op uiterlijk gebied moet je nagaan als je wat verder komt dan braaf kijken etc etc.
Whehehe dan houdt hij helemaal niemand meer over en ik heb het idee dat jij geen knappe types aan de haak gaat slaan.
JOHNNY HEITINGA
pi_47044945
Als je denkt dat je nog steeds kans maakt bij een meisje die express voor je wegloopt heb je een probleem.. als iemand je express ontwijkt vind ze je niet leuk.. als je haar blijft volgen om alsnog "een spontaa" gesprekje te hebben en zelf al aangeeft dat nee geen nee is.. en dat iemand die een member van ABBA stalkte toch succes had en er voor gaat ben je echt een enge stalker..

just leave the poor girl alone.. als ze je toch tof vind komt ze wel naar jouw toe!

Move on...
pi_47045180
Ze doet gewoon "playing hard to get".
Ga ervoor TS

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47045303
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Dus ik "besta" wel in haar wereld...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Redactie Games donderdag 8 maart 2007 @ 10:50:02 #178
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47045488
Zet een berichtje in de "Rails" ofzo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_47045587
of graffiti op de trein!
JOHNNY HEITINGA
pi_47045667
pi_47045971
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:24 schreef Camplo het volgende:
Ik glimlachte vandaag 2x tegen een meisje in de auto en ze glimlachte en allebei glimlachten ze lief terug. Genoeg response dus.
Dat soort dingen overkomen mij ook vaak...

Ook vaak jammergenoeg meegemaakt dat in de trein een meisje lief naar me glimlacht en zit te kijken maar dat dr dan geen plekje meer vrij is bij haar in de buurt, en dat ze dan ook nog precies 1 stop voor mij eruit stapt
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:34:50 #182
52357 Lambiekje
pi_47046677
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef milagro het volgende:

[..]

ga in therapie of zo, man
neuspiercings en kaplaarzenfilter

is een meisje verplicht of zo jou gedag te zeggen?
als dat niet doen al door jou als zelfingenomen wordt gezien, is het niet zo gek dat je niet aan de bak komt... doe eens relaxed, en niet zo bitter en pissig, je overdrijft, en je schopt drama om niets.

je begint nu echt eng te worden
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.
en ik zeg ook gewoon gedag tegen mensen met laarzen en piercings.

Griebel!, de boel wordt wel extreem uit zijn verband gerukt.
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:36:21 #183
52357 Lambiekje
pi_47046715
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:09 schreef Camplo het volgende:
Hahaha dat stuk van die kaplaarzen.
Wat een mafkees. En een moedervlek op dr linkerbil?
Of de linkerschaamlip groter als de andere?

Jij hanteert nu al achterlijke filters op uiterlijk gebied moet je nagaan als je wat verder komt dan braaf kijken etc etc.
Whehehe dan houdt hij helemaal niemand meer over en ik heb het idee dat jij geen knappe types aan de haak gaat slaan.
Het hoofd ook niet meteen een fotomodel te zijn.
pi_47046771
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.

griebel, zoals jij dat doet met een glimlach, ja.
pi_47046840
griebel.... heh heh.. heb je welles eerder relaties gehad? en hoe oud ben je TS..?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:40:47 #186
52357 Lambiekje
pi_47046850
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:36 schreef Beach het volgende:
Ze doet gewoon "playing hard to get".
Ga ervoor TS

dat duurt lang voordat iemand komt met het "Hard-to-get"-spel. Dat heb je natuurlijk ook nog he.
Maar ik geloof niet dat het voor mij van (meer) toepassing is. .. helaas

Dan maar met een schone lei bij een ander mijn versierkunsten proberen. Als ik het zo belees hier heb ik het nu toch wel echt verknalt.
pi_47046889
Het dringt door... ja inderdaad.. gebruik je versierkunsten op iemand die niet voor je wegloopt!!
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 11:46:42 #188
5428 crew  miss_sly
pi_47047011
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat duurt lang voordat iemand komt met het "Hard-to-get"-spel. Dat heb je natuurlijk ook nog he.
Maar ik geloof niet dat het voor mij van (meer) toepassing is. .. helaas

Dan maar met een schone lei bij een ander mijn versierkunsten proberen. Als ik het zo belees hier heb ik het nu toch wel echt verknalt.
versierkunsten
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:49:30 #189
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47047092
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef DarkBlade het volgende:
Het dringt door... ja inderdaad.. gebruik je versierkunsten op iemand die niet voor je wegloopt!!
- verwijderd door admin -
pi_47047164
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef sipper het volgende:

[..]

[afbeelding]
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_47047173
quote:

[..]

[afbeelding]
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:57:33 #192
52357 Lambiekje
pi_47047320
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

versierkunsten
ja het was ook ironisch bedoelt.
Weet heus wel dat ik een prutser daar in ben. Oefening baart kunst.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 11:58:53 #193
5428 crew  miss_sly
pi_47047359
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja het was ook ironisch bedoelt.
Weet heus wel dat ik een prutser daar in ben. Oefening baart kunst.
Ik weet helemaal niet of je een prutser bent als het om versieren gaat, ik krijg alleen sterk de indruk dat je veel dingen ziet die er niet zijn, omdat je veel te graag wilt.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:00:01 #194
52357 Lambiekje
pi_47047397
quote:

[..]

[afbeelding]
ja lachen !

punt is dat die rubberen truus nu wel verleden tijd is
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:00:40 #195
52357 Lambiekje
pi_47047416
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet of je een prutser bent als het om versieren gaat, ik krijg alleen sterk de indruk dat je veel dingen ziet die er niet zijn, omdat je veel te graag wilt.
graag is misschien groot woord. Maar het zal wel leuk zijn...
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:06:49 #196
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47047587
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja lachen !

Hoelang heb je dr misbruikt?
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:56:38 #197
52357 Lambiekje
pi_47048883
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:06 schreef sipper het volgende:

[..]

Hoelang heb je dr misbruikt?
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.
pi_47048931
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is ze lek?
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:23:48 #199
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47049775
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja lachen !

Nu niet meer misschien. Maar je hebt hem haar wel gehad.
pi_47051823
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je, dat zijn niet alleen die meiden hoor. Ik hoef 's ochtends ook geen gezeur aan mijn hoofd. Tis gewoon menselijk. Ze willen niet met iedereen praten, en ook niet met iedereen die aandacht geeft wat drinken. Zo vreemd is dat toch niet?
En als je iedereen gedag gaat zeggen, is het duidelijk dat je nooit in de spits reist?
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het hoofd ook niet meteen een fotomodel te zijn.
Nee, als het met verloop van tijd maar wel wordt?
Het lijkt er gewoon op, hoe lullig het ook klinkt. Dat jou kieskeurigheid, in combinatie met je stalkerige gedrag, je gewoon de das om doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')