abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47016358
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:02 schreef Angi het volgende:
Het is vast QueenBee ;p
Aha! Opgelost.. Slotje.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:53:24 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47016377
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef Sargon het volgende:
gedag zeggen in de trein, is zo jaren 60
Wat moet je dan doen anno nu?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:54:37 #103
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47016416
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ander vervoersmiddel zoeken
.
pi_47016435
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen. Tuurlijk heb ik wel wat hier en daar gepraat. Toen was ze opeens 2 weken weg. (had haar een keer perongeluk gespot, toen ik zelf me verslapen had).
Nu prompt zit ze er weer in dezelfde trein. Maar ik merk dat als ze mij ziet dat snel naar een andere ingang toeloopt of ander coupe. Ik heb sterk het gevoel dat ze me probeerd te onlopen. Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...

Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten. Want heb onlangs opgemerkt dat ze na de treinrit ook nog wel eens in dezelfde tram stapt. De hamvraag (is een keer iets gezelligs te gaan doen) heb ik nog niet gesteld, maar ik ga er dus gruwelijk aan twijfelen of ik het wel uberhaupt moet vragen. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen. Twijfels twijfels Twijfels, weet niet wat ik met eigen gevoel aanmoet.

Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
ms krijg je wel helemaal geen signalen, maar denk jij signalen te krijgen, heeft ze dat door gekregen, omdat jij dus wel duidelijk signalen geeft, en denkt ze "oh jee, wegwezen".

naar iemand lachen, ach, als je een goede bui hebt, dan doe je dat wel eens als je iemands blik vangt, hè, of het nu een kind is, een vrouw of een man.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47016632
" POEF! "
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:03:15 #106
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47016711
lacht ze je niet uit?

(verkapte lijk-je-niet-op-piovan-post)
.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:04:24 #107
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47016749
@TS Je bent een Stalker. Ik vermoed dat dit meisje medelijden met je heeft en daarom met je heeft gepraat. Wie gaat er nou een trein missen voor een meid die die niet kent?
- verwijderd door admin -
pi_47016836
quote:
De glimlach met de gesloten lippen.

De lippen zijn strakgetrokken en vormen een rechte lijn, waarbij de tanden verborgen blijven. De persoon die op deze manier lacht, geeft de boodschap dat hij een geheim, een mening of een opvatting verzwijgt of die niet met je wil delen.
Deze lach is favoriet bij vrouwen die niet willen prijsgeven dat ze iemand niet aardig vinden en wordt over het algemeen door andere vrouwen opgevat als een duidelijk gebaar van afkeuring. De meeste mannen ontgaat de boodschap.

bron: Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen.
Als haar lach hier mee overeen kwam, dan is het simpel
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_47017000
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef DarkBlade het volgende:
Als TS zijn eigen post een beetje terugleest vind hij dat niet een beetje dat hij als stalker overkomt...
nee is geen nee.. iemand die je negeert wil je nalopen en express naast zitten.. trein missen.. proberen in dezelfde coupe te komen..

Mijn girl had dat ook een keertje met een gozer die zo deed.. mischien ook om casual wat te drinken maar zij werd er beetje bang van.dus met wat vrienden effe meegegaan om probleem op te lossen..
Trieste sul. Waarom direct de agressieve methode? En waarom vriendjes mee? Kansloze aap.
Als iedereen zo was als jij, hoe denk jij dan dat mensen met elkaar om zouden gaan?
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:13:44 #110
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47017077
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef DarkBlade het volgende:

Mijn girl had dat ook een keertje met een gozer die zo deed.. mischien ook om casual wat te drinken maar zij werd er beetje bang van.. dus met wat vrienden effe meegegaan om probleem op te lossen..
ik lig dubbel

je girl?

effe met wat vrienden probleem oplossen?

.
pi_47017116
heh heh... ja..
wat moet je anders als iemand je vriendin half loopt te stalken net als TS van plan is..?

nee is vaak gewoon nee
pi_47017321
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Filéflirten
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_47017556
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:

Kennelijk ben ik toch te afwachtend. Wat dus aafrechts werkt. Ook al weet je het van jezelf. Toch doe je het...
Ja, aan de ene kant klopt dat.

Had je namelijk bij de tweede/derde keer iets gezegd van: ik vind je een leuke meid, wil je een keertje wat van me drinken?

Dan was je overgekomen als een jongen met zelfvertrouwen, zonder dat je echt opdringerig bent. Had ze namelijk nee gezegd, dan had je iets kunnen zeggen van: jammer en het daarbij gelaten.

Dat je steeds afwacht, maar wel ook achter der aanloopt, komt nogal vreemd over. Het is dan namelijk helemaal niet duidelijk wat je van der wil, maar wel dat je iets van der wil en niet de guts hebt om dat te vragen. Hoe langer dat duurt, hoe meer 'guts' verandert in 'normale geest' en je dus het beeld van een stalker oproept.

Snap dat je verder graag een leuk meisje ontmoet, maar dit is echt niet de manier om die te benaderen. Daarom, nogmaals, zorg dat je zoveel mogelijk meisjes ontmoet, maar ga niet meteen van alles verwachten (bijna eisen), dan vind je veel eerder eentje die je echt leuk vindt, en niet zomaar de eerste de beste single meid.
pi_47019286
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:14 schreef DarkBlade het volgende:
heh heh... ja..
wat moet je anders als iemand je vriendin half loopt te stalken net als TS van plan is..?

nee is vaak gewoon nee
alleen oplossen samen met je girl lijkt me? maar goed.. als je haar weer ziet spreek haar gewoon aan en vraag of ze wat wil drinken, wel eerst een normaal gesprek beginnen natuurlijk.
pi_47019469
voglens mij heeft de TS een enorme plaat voor zijn kopf. Het is mij dan ook een raadsel waarom hij dit topic heeft geopend, want wat aannemen van anderen doet ie niet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:20:57 #116
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47019486
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Rhapsody het volgende:
voglens mij heeft de TS een enorme plaat voor zijn kopf. Het is mij dan ook een raadsel waarom hij dit topic heeft geopend, want wat aannemen van anderen doet ie niet.
daarom > SLOTJE!
.
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 16:23:42 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47019606
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Rhapsody het volgende:
Dat probleem heeft ie in TRU ook al
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:46:22 #118
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_47020470
Misschien zijn er helemaal geen signalen en doet ze gewoon d'r dagelijkse ding.. Stap op d'r af
pi_47020640
Toen ik 14 was kwam er eens een jongen naar me toe en vroeg of ik eens wat met hem wou afspreken (hij reed al auto dus was minimaal 18+). Ik lachte vriendelijk en bedankte hem, maar nee, ik had geen interesse. Geloof het of niet maar deze jongen is het ongeveer 3,5 jaar blijven proberen om in contact te komen met me. Het nam ook stalkerig gedrag aan. Zoals me regelmatig achterna rijden met zijn auto (en wrs heb ik dat de helft van de tijd niet eens in de gaten gehad), en toen ik een scooter had reed hij me (letterlijk) van het fietspad af om te zorgen dat ik stopte. Élke dag kwam hij bij ons thuis op de oprit met zijn auto (gewoon om even naar binnen te kijken?). Zo stom als ik was ging er nooit echt een bel rinkelen. Tot hij me dus letterlijk de weg begon af te snijden. Toen verplichtten mijn ouders me om aangifte te doen bij de politie en hebben ze me streng toegesproken om zulke voorvallen eerder te melden.

Wordt jij ook zo'n jongen? Ik lachte ook alleen maar vriendelijk naar hem om sociaal te zijn, maar verder wou ik niéts van hem weten. Zulke jongens zijn eng!! Dus, doe gewoon normaal joh en laat haar lekker met rust
pi_47020859
Gekke Gerrit, je wilt te graag
Gekke Gerrit, het is beter dat je chillt vandaag
Gekke Gerrit, je wilt te graag
Gekke Gerrit, het is beter dat je chillt vandaag
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:57:50 #121
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47020952
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Starr_003 het volgende:
Toen ik 14 was kwam er eens een jongen naar me toe en vroeg of ik eens wat met hem wou afspreken (hij reed al auto dus was minimaal 18+). Ik lachte vriendelijk en bedankte hem, maar nee, ik had geen interesse. Geloof het of niet maar deze jongen is het ongeveer 3,5 jaar blijven proberen om in contact te komen met me. Het nam ook stalkerig gedrag aan. Zoals me regelmatig achterna rijden met zijn auto (en wrs heb ik dat de helft van de tijd niet eens in de gaten gehad), en toen ik een scooter had reed hij me (letterlijk) van het fietspad af om te zorgen dat ik stopte. Élke dag kwam hij bij ons thuis op de oprit met zijn auto (gewoon om even naar binnen te kijken?). Zo stom als ik was ging er nooit echt een bel rinkelen. Tot hij me dus letterlijk de weg begon af te snijden. Toen verplichtten mijn ouders me om aangifte te doen bij de politie en hebben ze me streng toegesproken om zulke voorvallen eerder te melden.

Wordt jij ook zo'n jongen? Ik lachte ook alleen maar vriendelijk naar hem om sociaal te zijn, maar verder wou ik niéts van hem weten. Zulke jongens zijn eng!! Dus, doe gewoon normaal joh en laat haar lekker met rust

Ohw wacht, je bent een meisje
.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:00:39 #122
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47021050
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Starr_003 het volgende:

Waaah... Freaky... Die zou echt opgesloten moeten worden... Mijn beste vriendin heeft sinds kort een
collega op t werk die t zelfde gedrag vertoont, alleen is t een meisje... De stagebegeleider (een gast van
40) heeft een oogje op die vriendin van mij, en maakt allemaal seksistische opmerkingen die ze niet echt
kan waarderen... Hij heeft dus ook geen enkele kans... Maar nu komt het, dat meiske die er pas is
begonnen heeft een crush op die stagebegeleider... En ze heeft serieus die vriendin van mij appart
genomen om haar te vertellen dat ze heel jaloers is aangelegd, en zich heel erg moet inhouden om haar
niets aan te doen... Heel de werkvloer weet immers dat die begeleider een oogje heeft op mijn beste
vriendin... Die vriendin van me heeft haar al laten weten helemaal niets voor die gast te voelen en geen
enkele interesse in hem heeft... Alleen heeft dat vrouwke daar helemaal geen boodschap aan, en walgt
bij het feit dat de begeleider een oogje heeft op "de verkeerde"... Dus als de begeleider langs komt lopen
dan kijkt ze enorm goed ofdat die vriendin van me niet naar die begeleider kijkt, en ze doet echt hele bizarre
dingen om goed bij die begeleider te vallen...

Echt, je hebt zulke freaks rondlopen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_47022744
Welkom in de echte wereld.

@ TS: Je kans is wel voorbij natuurlijk. Als je met een meisje spreekt probeer er dan in ieder geval achter te komen of ze je wel of niet leuk vind. Ik praat soms met meisjes in de trein en heel af en toe leidt dat er toe dat ik een telefoonnummer krijg. Dat is een aanmerkelijk positiever signaal dan dat ze je probeert te ontwijken
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:50:34 #124
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47022768
.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:51:03 #125
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47022785
OT: TS het was allemaal wel een heel leuk verhaaltje enzo, maar ga nu maar weer fappen
.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:59:01 #126
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_47023025
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef milagro het volgende:

[..]

ms krijg je wel helemaal geen signalen, maar denk jij signalen te krijgen, heeft ze dat door gekregen, omdat jij dus wel duidelijk signalen geeft, en denkt ze "oh jee, wegwezen".

naar iemand lachen, ach, als je een goede bui hebt, dan doe je dat wel eens als je iemands blik vangt, hè, of het nu een kind is, een vrouw of een man.
dat ja. Kom ts, grow up, als iemand naar je glimlacht hoeft dat niet gelijk een 'signaal' te zijn.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:44:01 #127
52357 Lambiekje
pi_47026766
Waarom denkt iedereen dat als ik denk dat iemand naar me glimlacht dat ik mezelf dan rijk reken. Zo is het nu ook weer niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47026918
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom denkt iedereen dat als ik denk dat iemand naar me glimlacht dat ik mezelf dan rijk reken. Zo is het nu ook weer niet.
Als dat niet zo is, verklaar dan waarom ze weg rent?

Je hebt jezelf te rijk gerekend. Je moet dit zien als een ..erhm, belastingaanslag
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 19:53:29 #129
5428 crew  miss_sly
pi_47027225
quote:
Misschien door de manier waarop je praat over de signalen dat ze je leuk vindt, terwijl het niet meer dan beleefdheid en een goed humeur van het meisje in kwestie is geweest?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47027435
quote:
omdat je je nu ineens afvraagt waarom ze dat niet meer doet, en je in jouw ogen ontloopt.
beetje egocentrisch of gewoon wanhopig

ze ontloopt je ms helemaal niet, jij denkt dat zoals je ook dacht dat die glimlach uniek voor jou bedoeld was, wie weet loopt ze iedere dag glimlachend naar een ieder die naar haar glimlacht door het leven.

daarom ms, dus .
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:06:10 #131
52357 Lambiekje
pi_47027858
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:58 schreef milagro het volgende:

[..]

omdat je je nu ineens afvraagt waarom ze dat niet meer doet, en je in jouw ogen ontloopt.
beetje egocentrisch of gewoon wanhopig

ze ontloopt je ms helemaal niet, jij denkt dat zoals je ook dacht dat die glimlach uniek voor jou bedoeld was, wie weet loopt ze iedere dag glimlachend naar een ieder die naar haar glimlacht door het leven.

daarom ms, dus .
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. En als ze dus goed geluimd is. En ik maak een zelfverzekerde move in de trein/tram dan kan het nog steeds. ** Tjonge jong wat klinkt het allemaal weer wanhopig.

Maar krijg nu toch wel de indruk dat de magicmoment over begint te raken. Pff wat ben ik toch lekker aan het prutsen geweest.

Waarom is toch zo verdomde moeilijk om zulke simple dingen voor elkaar te krijgen. Ik heb toch een vorm van blackout als het daarop aankomt. Normaal gesprokken ben ik altijd diegene met de grootste tetter. Maar aanspreken van onbekende vrouwen sla ik dicht.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:09:58 #132
52357 Lambiekje
pi_47028013
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien door de manier waarop je praat over de signalen dat ze je leuk vindt, terwijl het niet meer dan beleefdheid en een goed humeur van het meisje in kwestie is geweest?
ja mss heb ik weer vanalles en nog wat in me hoofd gehaald. Als gebruikelijk.
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 20:12:26 #133
5428 crew  miss_sly
pi_47028127
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. En als ze dus goed geluimd is. En ik maak een zelfverzekerde move in de trein/tram dan kan het nog steeds. ** Tjonge jong wat klinkt het allemaal weer wanhopig.

Maar krijg nu toch wel de indruk dat de magicmoment over begint te raken. Pff wat ben ik toch lekker aan het prutsen geweest.

Waarom is toch zo verdomde moeilijk om zulke simple dingen voor elkaar te krijgen. Ik heb toch een vorm van blackout als het daarop aankomt. Normaal gesprokken ben ik altijd diegene met de grootste tetter. Maar aanspreken van onbekende vrouwen sla ik dicht.
Nou, nog een keertje dan, omdat ik zo naief ben om te hopen dat je het nu dan toch wel oppikt en snapt: de kans dat het anders zou zijn geweest als je haar wel had aangesproken/uitgevraagd, is vrijwel nihil. Het heeft niets te maken met je gebrek aan daadkracht, maar er was gewoonweg niets om daadkrachtig over te zijn. Een meisje groet je, wisselt een woord met je, en dat is alles dat er was en is! Niet meer, niet minder! Geen signaal, geen gemiste kans, niets!
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:23:40 #134
52357 Lambiekje
pi_47028647
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, nog een keertje dan, omdat ik zo naief ben om te hopen dat je het nu dan toch wel oppikt en snapt: de kans dat het anders zou zijn geweest als je haar wel had aangesproken/uitgevraagd, is vrijwel nihil. Het heeft niets te maken met je gebrek aan daadkracht, maar er was gewoonweg niets om daadkrachtig over te zijn. Een meisje groet je, wisselt een woord met je, en dat is alles dat er was en is! Niet meer, niet minder! Geen signaal, geen gemiste kans, niets!
mmm ben bang dat je gelijk hebt. Al voelt het wel als een gemiste kans. Mede omdat zij ook een keer of wat een gesprekje is begonnen. Voor my was dat een signaal dat ik in haar wereldje besta. Maar kennelijk hoort het allemaal maar gewoon bij het aardig zijn.

Wat ik wel weet is dat ik normaal moet blijven doen als je elkaar perongeluk tegenkomt. Negeren vindt ik het ergst eigenlijk, als je eerst wel wat leuke gesprekjes hebt gehad. En niet echt een ding kan aanwijzen hierdoor is het misgegaan.
pi_47028716
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waar heb je het nou toch allemaal over
magic moment

ik zie zo vaak leuke mannen, en soms glimlachen die naar me en ik glimlach terug, maar ik spreek ze niet aan, en zij mij ook niet.
ofwel omdat het niet meer dan een vriendlijke glimlach was ofwel omdat hij en ik allebei ms even denken "zal ik..." en dan meteen "nah"

je doet nu net of die ene kans in je hele leven aan je voorbij is gegaan, het was niet eens een kans ws, het was een glimlach van een dame, naar wie jij ook glimlachte, en op wie je had kunnen afstappen, maar dat niet hebt gedaan, en met jou 2988092947599 andere mensen die dat ook niet doen.
pi_47028794
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef milagro het volgende:

en met jou 2988092947599 andere mensen die dat ook niet doen.
tot hier was ik het met je eens....maar nu overdrijf je
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 20:27:16 #137
5428 crew  miss_sly
pi_47028831
quote:

[..]

magic moment

ik zie zo vaak leuke mannen, en soms glimlachen die naar me en ik glimlach terug, maar ik spreek ze niet aan, en zij mij ook niet.
ofwel omdat het niet meer dan een vriendlijke glimlach was ofwel omdat hij en ik allebei ms even denken "zal ik..." en dan meteen "nah"

je doet nu net of die ene kans in je hele leven aan je voorbij is gegaan, het was niet eens een kans ws, het was een glimlach van een dame, naar wie jij ook glimlachte, en op wie je had kunnen afstappen, maar dat niet hebt gedaan, en met jou 2988092947599 andere mensen die dat ook niet doen.
In jouw wereld heeft hij vast wel een grotere kans
pi_47028882
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

In jouw wereld heeft hij vast wel een grotere kans
ja, hoor eens, mijn toetsenbord deed stoer
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 20:29:53 #139
5428 crew  miss_sly
pi_47028942
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, hoor eens, mijn toetsenbord deed stoer
doet ie beter dan TS iig
pi_47029385
hihihi magic moment. Gewoon een gesprek beginnen en meer dan 0,2 minuten met elkaar praten. Dan merk je meteen of er een 'klik' is of niet...
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:41:55 #141
52357 Lambiekje
pi_47029458
quote:

[..]

magic moment

Volgens de statistieken zijn er nog nooit zo veel singles geweest. Stond er van de week een ingezonden brief in de Metro, dat wij mannen niet meer versieren en waarom dat dan zo is. Probeer ik wat, omdat ik denk, dat er signalen zijn is het weer niet goed. Oke hebben misschien een beetje lopen knoeien. En als ik de verhaaltjes moet geloven van hoe sommige een stelletje zijn geworden, hoort het knoeien er toch ook wel bij. Het gaat nooit vlekkeloos zoals in films, al krijg ik hier het idee dat sommige het wel zo gebeurd is op die manier.

Men zegt dat je bij de eerste 15 seconden al weet of je iemand leuk vind of niet. Toch is het vorm van bindingsangst .. dat je dan toch die ene vraag niet durft te stellen als z'n moment voorbij komt.

En dan heb je natuurlijk ook nog het geval van die Nederlandsche gast die Agnetha van ABBA aan het stalken was. Zij heeft uit eindelijk een relatie met hem gehad. Dus compleet uitzichtloos is het ook allemaal niet als je een stalkert bent.
pi_47029583
ja.

ik ga eens ergens anders zitten, deze coupé is me te vol ineens
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 20:45:52 #143
5428 crew  miss_sly
pi_47029628
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:44 schreef milagro het volgende:
ja.

ik ga eens ergens anders zitten, deze coupé is me te vol ineens
Mag ik met je mee, of ben ik dan een stalkert? Je bent wel eens aardig tegen me geweest...
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:49:20 #144
52357 Lambiekje
pi_47029781
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef jaha het volgende:
hihihi magic moment. Gewoon een gesprek beginnen en meer dan 0,2 minuten met elkaar praten. Dan merk je meteen of er een 'klik' is of niet...
jjajaja ik weet magicmoment was wel een erg groot woord.

Nee daarvoor moet je de guts hebben om dus uit te vragen om een langer gesprek te hebben om dan te bepalen of iemand de moeite is.

Wat is er in hemelsnaam mis om iemand te vragen iets te gaan drinken als je hoi hebt geroepen naar iemand. Hoe vaak lees je wel niet in de Rails dat iemand toch wel spijt ervan heeft dat ie niet heeft gereageerd op die ene glimlach en dus via dat treinboekje als nog die kans te pakken .... Ik ben benieuwd hoeveel dat daar van dan toch diegene heeft gevonden?? Probeer ik dus wel iets te maken van z;n glimlach. Dan is het opeens nietszeggend en reken ik mezelf rijk.
Het enige wat ik wil is een keer wat drinken en wat meer te weten komen of ze echt de moeite is. Dat ik nu na 6 keer ontmoeten toch niet helemaal is gegaan zo als ik wil is een ander verhaal.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:50:51 #145
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47029844
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens de statistieken zijn er nog nooit zo veel singles geweest. Stond er van de week een ingezonden brief in de Metro, dat wij mannen niet meer versieren en waarom dat dan zo is. Probeer ik wat, omdat ik denk, dat er signalen zijn is het weer niet goed. Oke hebben misschien een beetje lopen knoeien. En als ik de verhaaltjes moet geloven van hoe sommige een stelletje zijn geworden, hoort het knoeien er toch ook wel bij. Het gaat nooit vlekkeloos zoals in films, al krijg ik hier het idee dat sommige het wel zo gebeurd is op die manier.
Jup, het gebeurd, alleen niet met haar. Dat had al duidelijk moeten zijn toen ze voor je wegliep.

Dus: ga verder, zet haar uit je hoofd en loop niet te hard bij stapel bij iedere wederzijdse glimlach.
Romantisch in het leven staan is mooi, maar probeer ook een beetje nuchter te blijven.
De scheidslijn tussen 'lief' en 'bijzonder eng' is namelijk vrij dun.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47030033
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mag ik met je mee, of ben ik dan een stalkert? Je bent wel eens aardig tegen me geweest...
ik ben van de herenliefde

nou stapte ik 2 weken terug in de bus, hè, zit me er toch een yummie buschauffeur achter het stuur, een semi negert, je kent dat wel, anyways, ik doe dus net alsof ik niet bekend ben in de omgeving en vraag hem "stopt deze bus ook op of bij de puntjepuntjestraat?".....hij wist het niet zeker, de straat zei hem niets zo snel, "maar zeg maar waar je eruit wil, ik rij wel om anders, tot aan je voordeur als je wil , en dat doe ik niet altijd, maar vanavond wel" .... omg omg yes yes, hij vindt me leuk, doe eens gek, en vraag hem mee uit, nee beter vraag hem mee naar binnen , hij wil je, dit is een verkapte uitnodiging en en en ... toen keek ik de bus in, die was leeg, en ik keek daarna op mijn horloge, het was de laatste bus, en tegelijk met die constatering zegt de sexy sjoof... "ja, mijn shift zit erop, zo lekker naar mijn meissie, ik rij nu door naar de remise, dus het maakt niet uit... roep maar als je eruit moet"

ach ja
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 21:00:43 #147
5428 crew  miss_sly
pi_47030264
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ben van de herenliefde
ik ook, je moet geen dingen zien die er niet zijn
quote:
nou stapte ik 2 weken terug in de bus, hè, zit me er toch een yummie buschauffeur achter het stuur, een semi negert, je kent dat wel, anyways, ik doe dus net alsof ik niet bekend ben in de omgeving en vraag hem "stopt deze bus ook op of bij de puntjepuntjestraat?".....hij wist het niet zeker, de straat zei hem niets zo snel, "maar zeg maar waar je eruit wil, ik rij wel om anders, tot aan je voordeur als je wil , en dat doe ik niet altijd, maar vanavond wel" .... omg omg yes yes, hij vindt me leuk, doe eens gek, en vraag hem mee uit, nee beter vraag hem mee naar binnen , hij wil je, dit is een verkapte uitnodiging en en en ... toen keek ik de bus in, die was leeg, en ik keek daarna op mijn horloge, het was de laatste bus, en tegelijk met die constatering zegt de sexy sjoof... "ja, mijn shift zit erop, zo lekker naar mijn meissie, ik rij nu door naar de remise, dus het maakt niet uit... roep maar als je eruit moet"

ach ja
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:03:45 #148
52357 Lambiekje
pi_47030377
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef Nosh het volgende:

[..]

Jup, het gebeurd, alleen niet met haar. Dat had al duidelijk moeten zijn toen ze voor je wegliep.

Dus: ga verder, zet haar uit je hoofd en loop niet te hard bij stapel bij iedere wederzijdse glimlach.
Romantisch in het leven staan is mooi, maar probeer ook een beetje nuchter te blijven.
De scheidslijn tussen 'lief' en 'bijzonder eng' is namelijk vrij dun.
Dat ze nu wegloopt weet ik ook wel dat ik nu toch wel lichtelijk te laat ben.

Maar waarom zou ik bij voorbaat al kansloos bezig geweest zijn, dat snap ik niet zo van de reacties hier. Het is precies z'n hartklopping verhaal. Alleen ik loop te kloten vervolgens.

Maar kennelijk mag je dus als er een wederzijdse glimlach is niet er op in gaan ... Maar vervolgens zijn er nooit zo veel singels en lopen sommige dames te klagen dat wij niets meer uithalen. I don't get it.
pi_47030621
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen. Tuurlijk heb ik wel wat hier en daar gepraat. Toen was ze opeens 2 weken weg. (had haar een keer perongeluk gespot, toen ik zelf me verslapen had).
Nu prompt zit ze er weer in dezelfde trein. Maar ik merk dat als ze mij ziet dat snel naar een andere ingang toeloopt of ander coupe. Ik heb sterk het gevoel dat ze me probeerd te onlopen. Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...

Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten. Want heb onlangs opgemerkt dat ze na de treinrit ook nog wel eens in dezelfde tram stapt. De hamvraag (is een keer iets gezelligs te gaan doen) heb ik nog niet gesteld, maar ik ga er dus gruwelijk aan twijfelen of ik het wel uberhaupt moet vragen. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen. Twijfels twijfels Twijfels, weet niet wat ik met eigen gevoel aanmoet.

Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
Het feit dat je weet dat ik 2 weken op vakantie geweest ben, zegt genoeg. Ik denk dat ik voortaan een treintje vroeger pak!
pi_47030697
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik ook, je moet geen dingen zien die er niet zijn
[..]

nou berust mijn verhaal niet geheel op waarheid, het was meer bedoeld als een hart onder de riem van de TS, zo van "hey, kijk, het overkomt mij ook, en hem en haar, en iedereen wel eens, dus no worries"

maar het helpt niet echt, zie ik, het wordt tijd voor Jerommeke, geloof ik, om meneer even flink door elkaar te rammelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')