hoi is al een indicatie voor fase 2? je gaat eng hard, moet ik zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
Ik zeg niet dat ik haar direct in bed wil hebben. Dat is pas fases verder.
Jezus! Als elke persoon waar ik 'hoi' tegen zeg me vroeg of ik iets zou willen gaan drinken zou ik toch serieus gaan overwegen of ik nog wel 'hoi' zou willen zeggen tegen mensen. Ik zeg zovaak 'hoi'! Tegen mensen die je iedere dag tegenkomt, tegen mensen die je ooit eens hebt ontmoet, etc. Het is gewoon een beleefdheid, niets meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
Als het zo zwart-wit is wel ja. Maar niet elke meisje die z'n signaal afgeeft, wil ik meer van. Om eerlijk te zijn vind ik de meest allemaal plebs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Lachen. Hoi zeggen. Wegkijken als je haar aankijkt. Tegelijkertijd op het station zijn. In dezelfde coupé zitten.
Zijn geen signalen van "ik vind je leuk".
Dan had ik nu het bed gedeeld met ongeveer 75% van mijn medetreinreizigers
Je volgt een vaste procedure, begrijp ik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook als zij niet wilt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is een keer wat drinken. En de rest dat zie ik wel..
Is het niet een idee om gewoon eerst een normaal gesprek aan te knopen? "Goh, ik zie dat je vaker deze trein neemt. Waar ga je eigenlijk heen? Studeer je? Goh leuk, ik ook.."quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is een keer wat drinken. En de rest dat zie ik wel..
UIteraard is het wel iets anders gegaan dat ik het zo intyp.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hoi is al een indicatie voor fase 2? je gaat eng hard, moet ik zeggen
Volgens my had ik toch al aangegeven dat ik wel een paar gesprekjes heb gehad. Alleen de laatste dagen is het niet meer dan hoi of snel wegrennen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het niet een idee om gewoon eerst een normaal gesprek aan te knopen? "Goh, ik zie dat je vaker deze trein neemt. Waar ga je eigenlijk heen? Studeer je? Goh leuk, ik ook.."
Dan kan je na een paar keer altijd vragen of ze iets wil drinken. En dan is nee ook nee! Als ze nee zegt, ben je klaar. Geen verdriet of depressie, nee, gewoon klaar. En dan is het ook niet haar schuld.
Heb je trouwens nog meer fase-vragen?
Omdat het je type niet is, je niet aangetrokken voelt tot diegene, omdat je nog nooit een woord met hem hebt gewisseld misschien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UIteraard is het wel iets anders gegaan dat ik het zo intyp.
Waarom zou je niet is een keer wat gaan drinken als iemand je aandacht geeft. Wanneer moet je dan de vraag gaan stellen aan iemand om is een keer te gaan drinken?
Hoi zeggen is geen aandacht geven!! Dat is nu al een paar keer gezegd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UIteraard is het wel iets anders gegaan dat ik het zo intyp.
Waarom zou je niet is een keer wat gaan drinken als iemand je aandacht geeft. Wanneer moet je dan de vraag gaan stellen aan iemand om is een keer te gaan drinken?
Oh, ik bedoelde meer in het algemeen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:50 schreef Posdnous het volgende:
Hm, als ik het idee had dat iemand me aan het ontlopen was zou ik geen praatje gaan maken. rare tips hier.
Dat is dan denk ik ook meteen mijn probleem....quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je volgt een vaste procedure, begrijp ik?
Even sirieus, wat snap je hier niet aan dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my had ik toch al aangegeven dat ik wel een paar gesprekjes heb gehad. Alleen de laatste dagen is het niet meer dan hoi of snel wegrennen.
je moet ook geen signalen gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef Quoi het volgende:
Echt supeririitant als er dan iets achter wordt gezocht.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef Quoi het volgende:
Maar voor het topic zeg ik: ga erachteraan en hou ons vooral op de hoogte!
Heb je wel oprechte interesse in wat ze zegt dan? Of is het voeren van een gesprek voor jou slechts een noodzakelijk kwaad om een 'volgende fase' te bereiken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik ook meteen mijn probleem....
Dat vind ik dus echt onzin. Je mag dus geen gezellig praatje maken met iemand? Want dat is meteen een signaal?????quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet ook geen signalen geven
nee, dat mag niet want dat is een mogelijk signaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt onzin. Je mag dus geen gezellig praatje maken met iemand? Want dat is meteen een signaal?????
Volgens mij was het sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt onzin. Je mag dus geen gezellig praatje maken met iemand? Want dat is meteen een signaal?????
Over signalen gesproken, deze lijkt mij uitermate duidelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my had ik toch al aangegeven dat ik wel een paar gesprekjes heb gehad. Alleen de laatste dagen is het niet meer dan hoi of snel wegrennen.
*hap*quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Moja het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcastisch bedoelt![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef DarkBlade het volgende:
Als TS zijn eigen post een beetje terugleest vind hij dat niet een beetje dat hij als stalker overkomt...
nee is geen nee.. iemand die je negeert wil je nalopen en express naast zitten.. trein missen.. proberen in dezelfde coupe te komen..
Mijn girl had dat ook een keertje met een gozer die zo deed.. mischien ook om casual wat te drinken maar zij werd er beetje bang van.. dus met wat vrienden effe meegegaan om probleem op te lossen..
maar als je echt zo gaat doen denk je niet dat zij je dan eng gaat vinden.. Nee is meestal wel gewoon Nee hoor!!
Maar als je elkaar onbedoelt kruist wel toch gewoon hoi roepen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:17 schreef DarkBlade het volgende:
Mischien is het een idee om voorlopig dat meisje helemaal met rust te laten.. als ze dan alsnog jouw aandacht zoekt...(meer als alleen hoi zeggen) dan ga je er gewoon op in.. anders gewoon lekker de trein nemen en haar lekker met rust laten!
In dat weet ik ook wel dat ik de pino ben. Maar doe vogelpak maar is uit, gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef vamos1 het volgende:
ze heb gewoon geen zin om elke dag met dezelfde verlegen pino zonder zelfvertrouwen slap te zitten ouwehoeren over helemaal niks,..
open er een topic over, dat helpt! oh wachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Lambiekje het volgende:
In dat weet ik ook wel dat ik de pino ben. Maar doe vogelpak maar is uit, gemakkelijker gezegd dan gedaan.
grappemaker ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
open er een topic over, dat helpt! oh wacht
Als ze jou ziet zitten dan klomt ze vanzelf naar je toe, zo gehaaid zijn vrouwen tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen. Tuurlijk heb ik wel wat hier en daar gepraat. Toen was ze opeens 2 weken weg. (had haar een keer perongeluk gespot, toen ik zelf me verslapen had).
Nu prompt zit ze er weer in dezelfde trein. Maar ik merk dat als ze mij ziet dat snel naar een andere ingang toeloopt of ander coupe. Ik heb sterk het gevoel dat ze me probeerd te onlopen. Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...
Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten. Want heb onlangs opgemerkt dat ze na de treinrit ook nog wel eens in dezelfde tram stapt. De hamvraag (is een keer iets gezelligs te gaan doen) heb ik nog niet gesteld, maar ik ga er dus gruwelijk aan twijfelen of ik het wel uberhaupt moet vragen. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen. Twijfels twijfels Twijfels, weet niet wat ik met eigen gevoel aanmoet.
Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
Mischien lachtte ze wel naar je om dat beetje jam op je neusquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |