Altijd lachen met die Amanda...als het haar uit komt hebben ze ineens wel "relatie" en anders is ze gewoon "lekker vrijgezel".quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vertelt dat haar relatie met Brian over is sinds hij onder de douche heeft staan neuken. Heeft Amanda daarna niet nog gewoon seks met hem gehad? Of althans Brian met een half slapende Amanda?
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:29 schreef maril het volgende:
[..]
Als Brain het zou hebben gedaan waren hier allang 20 topic van "fysiek geweld Brain" geweest, maar nu de hier heilg verklaarde misselijke kwal(Huub) het heeft gedaan is er niets aan de hand![]()
De boog kan niet altijd gespannen staan he.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Gezapig zooitje daar nu. Tijd voor een fikse scheldpartij
Verslaafdeeeeeeeeeeeeee, maar ja als je geluk heb gaat huub er volgens een aantal streamers uit wegens fysiek geweld. dus dan kan je weer afkicken.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:38 schreef demins het volgende:
Stream- en COS-loos dagje mislukt!![]()
Van mij mag DGK onder de opiumwet!
Ohhh dus alleen Huub is vannacht bezig geweest ????? Voor de rest niemand.quote:
Onzin Jaap zei vannacht al tegen Huub dat hij zich aanstelde en dat het niet erg was. Bovendien trok Jaap alle dekens weg van Huub waardoor Huub op de grond viel....quote:Op maandag 5 maart 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Verslaafdeeeeeeeeeeeeee, maar ja als je geluk heb gaat huub er volgens een aantal streamers uit wegens fysiek geweld. dus dan kan je weer afkicken.
Het begon toen Brian met die Griekse geil kon dansen. Toen werd Amanda jaloers en gooide ze haat Teasers mentaliteit in de strijd. Beetje raar als je bedenkt fat Brian stik jaloers word als Amanda met bijv. Huub aan het dansen is en haar dan voor alles uitmaakt. Nu deed ie het dus zelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Altijd lachen met die Amanda...als het haar uit komt hebben ze ineens wel "relatie" en anders is ze gewoon "lekker vrijgezel".
Ze wil ook maar niet begrijpen dat Brian al klaar met d'r was toen ze met die gast van het geluid stond te zoenen midden in de woonkamer.Ze moet gewoon niet zo janken die griekse was gewoon een geile donder.
![]()
Ja dat heb ik ook gelezen, maar ja sommige Anti Huub aanhangers blijven hopen he. Btw ik ben een Huub fan dus ikke niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Onzin Jaap zei vannacht al tegen Huub dat hij zich aanstelde en dat het niet erg was. Bovendien trok Jaap alle dekens weg van Huub waardoor Huub op de grond viel....
Fysiek geweld??????????? Daar is me niks van bekend! (heb de VOL streamverslagen gelezen...)quote:Op maandag 5 maart 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Verslaafdeeeeeeeeeeeeee, maar ja als je geluk heb gaat huub er volgens een aantal streamers uit wegens fysiek geweld. dus dan kan je weer afkicken.
... lol ben er ook nog ..... Jaap doet me zo een beetje denken aan Brian als hij voor zich uit zit te staren. Beetje eng .....quote:Op maandag 5 maart 2007 11:43 schreef petraa het volgende:
Wow 3 post onder elkaar ben ik alleen op de wereld zoals Japio, die nu alleen op zijn bed zijn zonden zit te overdenken.
Tja ik heb ook 6 cossen moeten doorlezen over vannacht en in een van die cossen stond het. Er is zelfs een nieuwe zwaai hier Huub uit topic voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:45 schreef demins het volgende:
[..]
Fysiek geweld??????????? Daar is me niks van bekend! (heb de VOL streamverslagen gelezen...)
Ik ook, gelul dus.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:45 schreef demins het volgende:
[..]
Fysiek geweld??????????? Daar is me niks van bekend! (heb de VOL streamverslagen gelezen...)
Ik ook hoor, vind het gelul want ik heb ook vol zitten lezen.quote:
Geil dansen...ging ze allebij goed af toch.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het begon toen Brian met die Griekse geil kon dansen.
Gek he?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:48 schreef maikel112 het volgende:
Grappig was filmpjes aan het terugkijken, en die eindigde met jaap in de koelkast, schakel ik over naar de live streams van nu wat denk je , Jaap in de koelkast
Ik denk dat we het ook helemaal niet meer over die onzin moeten hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Onzin Jaap zei vannacht al tegen Huub dat hij zich aanstelde en dat het niet erg was. Bovendien trok Jaap alle dekens weg van Huub waardoor Huub op de grond viel....
Ik vind Eric het leukste ,nee ik ben inderdaad niet een Huubfan , ik houd niet van mensen die ook al is het een spel andere tot het bot toe afkraakt en zelfs Auswitz erbij haalt , dat valt voor mij onder psychisch geweld wat ik even erg vind als fysiek geweld.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen, maar ja sommige Anti Huub aanhangers blijven hopen he. Btw ik ben een Huub fan dus ikke niet.![]()
Toen ging Amanda met die meid zoenen... die daarna met Brian onder de douche dookquote:Op maandag 5 maart 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geil dansen...ging ze allebij goed af toch.![]()
Daarna was Amanda de eerste die een stap verder ging door te zoenen met die gast van het geluid. (waarna er nog vele volgden)
Dat bedoel ik met Teasers mentaliteit.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van mekaar overtreffen...
Heb je Eric ook bezig gezien en gehoord vannacht? Zo ja, dan meet je met dubbele maten.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Eric het leukste ,nee ik ben inderdaad niet een Huubfan , ik houd niet van mensen die ook al is het een spel andere tot het bot toe afkraakt en zelfs Auswitz erbij haalt , dat valt voor mij onder psychisch geweld wat ik even erg vind als fysiek geweld.
maaar hier mijn favo rijtje
Eric
dan heel lang niets
Silvia
Natasia
Brain
Amanda
Jaap
Huub.
In boter zitten ok goede vitaminen. Je moet niet dik smeren.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Jaap ging toch afvallen? Waarom smeert hij boter op zijn brood?
hoeveel posts werden dan verspild toen amanda een kopje koffioe in huub's gezicht gooide. toen werd er hysterisch gedaan en moord en brand geschreeuwdquote:Op maandag 5 maart 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het ook helemaal niet meer over die onzin moeten hebben.
Er worden al veel te veel posts aan verspild.
Hij smeert 2 kantenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:53 schreef DainBramage het volgende:
[..]
In boter zitten ok goede vitaminen. Je moet niet dik smeren.
Dat klopt wel een beetje ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk ik zie het zo:
Huub kan soms te ver gaan, maar is in feite een goede jongen, dat ziet het publiek ook wel.
Brian is gewoon verrot en een slecht mens...daarom vergeven we Brian dingen minder snel.
Ik had verwacht dat Amanda die Griekse een klap zou geven toen ze samen op het biljart aan het dansen was. Maar helaas. Maar dat was al weer wken geleden...lijkt het. lolquote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen ging Amanda met die meid zoenen... die daarna met Brian onder de douche dook
Huub heeft vannacht ook toegegeven dat hij te ver ging met deze opmerking, dus petje af voor hem. En Erik deed en zei niks vannacht ????????quote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Eric het leukste ,nee ik ben inderdaad niet een Huubfan , ik houd niet van mensen die ook al is het een spel andere tot het bot toe afkraakt en zelfs Auswitz erbij haalt , dat valt voor mij onder psychisch geweld wat ik even erg vind als fysiek geweld.
maaar hier mijn favo rijtje
Eric
dan heel lang niets
Silvia
Natasia
Brain
Amanda
Jaap
Huub.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
maar heeft amanda weer bij brian geslapen vannacht?
Het heeft haar dan ook een waarschuwing opgeleverd en dat alleen maar omdat ze niet op de hoogte was van die regel anders had ze nou thuis gezeten.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoeveel posts werden dan verspild toen amanda een kopje koffioe in huub's gezicht gooide. toen werd er hysterisch gedaan en moord en brand geschreeuwd![]()
Eric was óók een pestkop vannacht, dat klopt. Maar Huub maakte het verreweg het meest bont. Sterker: ook voor Eric was de maat even vol, toen Huub een brief van Jaap's moeder verscheurde.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je Eric ook bezig gezien en gehoord vannacht? Zo ja, dan meet je met dubbele maten.
Nee, die sliep naast Eric als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
in het begin was ik ook niet echt een Huub fan,maar naarmate hij Nathaenel gek heeft gekregen en hem er zelfs uit heeft geschopt en zelf weer terug kon komen,vind ik hem echt een top gozer. het is gewoon mooi dat je in staat bent de eer aan jezelf te houden door niet echt fysiek geweld te gebruiken en die ander eruit laten gaan doordat hij dat wel deed.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:47 schreef Yollie het volgende:
Ja dat heb ik ook gelezen, maar ja sommige Anti Huub aanhangers blijven hopen he. Btw ik ben een Huub fan dus ikke niet.![]()
Ik blijf ook een Huub fan, en ik hou ervan als mensen de grenzen opzoeken (al gaat hij er wel eens ietsepietsie overheen). Huub doet alles openlijk en recht voor zijn raap, dat kan ik niet van veel andere in het huis zeggen . Daarom blijft hij mijn held!
Als het verschil je niet duidelijk is, dan houdt het opquote:Op maandag 5 maart 2007 11:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoeveel posts werden dan verspild toen amanda een kopje koffioe in huub's gezicht gooide. toen werd er hysterisch gedaan en moord en brand geschreeuwd![]()
Ik vind de manier waarop Erik dat doet totaal anders als Huub, huub daagd mensen uit om henm op zn bek te slaan zodat ze naar huis kunnen, lekker zegquote:Op maandag 5 maart 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft vannacht ook toegegeven dat hij te ver ging met deze opmerking, dus petje af voor hem. En Erik deed en zei niks vannacht ????????
Ehm...Toen brian de deken wegtrok bij Amanda ? Als dat niets is, dan is dit ook niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is niet de issue. het gaat niet om een waarschuwing krijgen of niet, maar hoeveel er over afgelopen nacht nog door wordt gepraat.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft haar dan ook een waarschuwing opgeleverd en dat alleen maar omdat ze niet op de hoogte was van die regel anders had ze nou thuis gezeten.
Huub is eigenlijk geen haar beter dan Nathanael, maar hij heeft mischien zijn uitstraling wat meer mee. Huub is kleine en lijkt onschuldig maar eigenlijk is het gewoon een echt ettertje.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
in het begin was ik ook niet echt een Huub fan,maar naarmate hij Nathaenel gek heeft gekregen en hem er zelfs uit heeft geschopt en zelf weer terug kon komen,vind ik hem echt een top gozer. het is gewoon mooi dat je in staat bent de eer aan jezelf te houden door niet echt fysiek geweld te gebruiken en die ander eruit laten gaan doordat hij dat wel deed.
toen brian huub raakte was iedereen daar ook niet van onder de indruk, en zo over uitgesproken.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is niet de issue. het gaat niet om een waarschuwing krijgen of niet, maar hoeveel er over afgelopen nacht nog door wordt gepraat.
En vervolgens zegt Huub dat hij denkt dat het wel goed komt. 'Anders is hij de beste toneelspeler die er hier rondloopt' zegt hij.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Syl heeft nog niet echt het vertrouwen dat Eric VOOR Huub gaat stemmen. Hij is teveel bezig met Snollie, zegt ze.
eric IS ook toneelspelerquote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
[..]
En vervolgens zegt Huub dat hij denkt dat het wel goed komt. 'Anders is hij de beste toneelspeler die er hier rondloopt' zegt hij.
Nee bij Eric, maar natasia heeft haar nog wel geprobeerd mee te krijgen naarboven.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
OMG. Erg he.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee bij Eric, maar natasia heeft haar nog wel geprobeerd mee te krijgen naarboven.
En in dat laatste kon Huub weleens gelijk hebben, en bedankt voor de aanvulling.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
[..]
En vervolgens zegt Huub dat hij denkt dat het wel goed komt. 'Anders is hij de beste toneelspeler die er hier rondloopt' zegt hij.
motorrijlesgeverquote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef gouden_zooi het volgende:
Wie is die Ruud Gullit immitatie?
De hoerenmadam.quote:
Sylvia's neukertjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef gouden_zooi het volgende:
Wie is die Ruud Gullit immitatie?
Het jammere is dat volgens mij niemand weet dat Brian die ontslagronde heeft aangevraagd. Intrekken van Amanda helpt dus niets, maar het zou wel een teken zijn dat Amanda Huub er misschien niet uitstemt, dus dan heeft die ronde van Brian ook geen zin. Maar dubbele aanvragen mogen wel gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Heb het al eerder gevraagd, maar geloof ik geen antwoord op gekregen.
Wat als Amanda haar stemronde intrekt, is die van Brian dan óók nog geldig?? Mag je dubbele stemrondes voor één persoon aanvragen?
Voor zover ik het begrijp blijft hij idd gewoon staan omdat Brian hem ook aangevraagd heeft. Alleen Huub weet dit niet dat Brian hem ook heeft aangevraagd.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Wat als Amanda haar stemronde intrekt, is die van Brian dan óók nog geldig?? Mag je dubbele stemrondes voor één persoon aanvragen?
Wordt Amanda eindelijk eens onder handen genomen?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:17 schreef AnTjUh het volgende:
,ken er niet een streampie op de kappersalon
ik heb t verhaal van vanacht en dronken jaap nu wel gehoord
dat kan wel zo zijn,alleen Huub heeft die gozer zodanig opgefokt dat hij fysiek geweld ging gebruiken tegen Huub omdat hij zo'n hekel aan hem had. Huub kon de eer aan zichzelf houden door alleen tegen die stoel te trappen. ze mogen dan wel dezelfde etterbakken zijn alleen het mooie van Huub is dat hij doortrapt is en nathanael een lompe idioot is die zich niet kon inhouden.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:01 schreef havefun het volgende:
[..]
Huub is eigenlijk geen haar beter dan Nathanael, maar hij heeft mischien zijn uitstraling wat meer mee. Huub is kleine en lijkt onschuldig maar eigenlijk is het gewoon een echt ettertje.
Maar ik denk wel dat Huub het niet oprecht meent dat wat hij allemaal tegen Jaap zegt en dat het eigenlijk gewoon spel is. Ik zie ze na afloop van het programma nog wel een biertje drinken, net zoals Nathanael Huub nog uitnodigde voor een biertje.
Tja geen idee.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
knap wat jij zo snel allemaal kunt afleiden uit 1 gesprekjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat rijschool-instructeurtje zit erbij alsof hij Feijenoord naar de champions-league heeft gebracht. Wat een misplaatste arrogantie zeg...
Ja maar het leukst was haar gezicht toen ze door had dat ze Amanda echt niet mee kreeg, ze probeerde Brian nog over te halen om met Amanda te gaan praten.Brian zei :Ik ben klaar met Amanda.quote:
dat is anders nog best een prestatiequote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat rijschool-instructeurtje zit erbij alsof hij Feijenoord naar de champions-league heeft gebracht. Wat een misplaatste arrogantie zeg...
Ach net weer Sylvia geneukt...dus hij is nog een beetje euforisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef gouden_zooi het volgende:
mag Huub eigenlijk informeren of er meerdere ontslagprocedures tegen hem zijn aangevraagd?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Knap stukje acteerwerk van Renee, net doen of Eric een ontslagronde heeft aangevraagd.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach net weer Sylvia geneukt...dus hij is nog een beetje euforisch.![]()
Het is tegenwoordig al zo erg dat hij d'r nieteens meer op de brommer komt ophalen. Nee, gewoon lekker met de auto...snap wel waarom Sylvia nog steeds geen motor kan rijden.![]()
Ah weer iemand die een script heeft meegekregen het huis inquote:Op maandag 5 maart 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Knap stukje acteerwerk van Renee, net doen of Eric een ontslagronde heeft aangevraagd.
Al gaat het bij Ajax ook niet eenvoudigquote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is anders nog best een prestatie.
Jaaaaaaaaa is wel leuk, laat Huub ook maar eens ff zweten.quote:
Ik snap niet dat je nog kunt kijken als je er zo over denkt.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:25 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ah weer iemand die een script heeft meegekregen het huis in
rij instructeur van Sil.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:30 schreef Adothehague het volgende:
Wie is die man met wie huub praat? Een nieuwe bewoner?
rijschoolinstructeur, renequote:Op maandag 5 maart 2007 12:30 schreef Adothehague het volgende:
Wie is die man met wie huub praat? Een nieuwe bewoner?
Hij zweet al sinds Jaap in het huis is.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa is wel leuk, laat Huub ook maar eens ff zweten.![]()
Jaa ik weet het, maarre ik vind dit wel leuk voor ff.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij zweet al sinds Jaap in het huis is.![]()
Arrogante kwal is hetquote:
Ik niet. dit kan helemaal opgeblazen worden . En dat door personeelquote:Op maandag 5 maart 2007 12:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaa ik weet het, maarre ik vind dit wel leuk voor ff.
Prima gesproken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat een hoop bij te lezen, ik kom niet meer aan werken toe op deze manier.
...
quote:
Daarom juist. Iemand die inhoudelijk de discussie met Huub aandurft, brengt het programma alleen maar naar een hoger niveau.quote:
Ik vind Billie absoluut niet zielig, het enige zielige aan Billie is dat hij in dat hok zit.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Heathen het volgende:
Ik snap niet dat Jaap nu opeens weer zielig gevonden wordt.. werkelijk waar niet..
Jaap moet een kliniek in. Klaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Heathen het volgende:
Ik snap niet dat Jaap nu opeens weer zielig gevonden wordt.. werkelijk waar niet..
Goed verhaalquote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben? Of het fimpje van Brian en Natasja van gisterenavond op TV komt en of iemand dat gesprekje op internet zet!
het gesprekje waarin Natasja de plannen haarfijn uiteen zet en Brian even tot de orde roept met betrekking op zijn aanvaringen met amanda.
Daarin bleek dat Natasja dus in de kooi blijft tot zij met zijn tweeen over zijn! En hoe Amanda gebruikt wordt. Amanda is in dat gesprek echt een stuk vuil waar deze twee zich nog even van bedienen!
Lijkt me erg verhelderend dat gesprekje op You Tube! (heeft iemand dat stukje alsjeblieft?)
Jaap is allesbehalve zielig.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Heathen het volgende:
Beetje moeilijk in een half uurtje.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daarom juist. Iemand die inhoudelijk de discussie met Huub aandurft, brengt het programma alleen maar naar een hoger niveau.
Kapsalon? Om een lichaamsdeel van Brian heengevouwen?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand waar snollie is?
haha, jij bent echt mijn favoriet hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ookquote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat me opvalt is dat er een flinke groep mensen hier zitten die het geen bal uitmaakt met wie ( welk karakter) ze te maken hebben. Zolang iemand outcast is, er niet helemaal bijhoort is dat 'de favoriet'
Het 'ach gossie' gehalte is de maat achter de acceptatie. Die kijk op zaken maakt het hier wel erg beperkt! Want dat houd in dat ik hier zit met een groep zielepoten die op zoek is naar herkenbaarheid? Naar zelfacceptatie via de ik ben zielig want ik hoor er niet bij methode?
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen! Mensen die psychologisch naar het spel en de bewoners durft te kijken. In al hun hoedanigheden. GELUKKIG WEL! Fijn te lezen dat er ook echte KIJKERS zijn. Dat kunnen andere meningen zijn als mijn mening, maar wel gefundeerd graag. Dat mis ik de laatse tijd steeds meer.
Ik durf met recht en zelfs met onderbouwing te stellen dat de enige oprechte en werkelijk eerlijke bewoner in dat huis Huub is. Huub is tevens het eerste eerlijke contact voor Jaap geweest. De enige die zich werkelijk iets aan Jaap gelegen laat liggen. Aan Huub's kant staan is eervol en hij geeft veel, vel meer dan welke andere bewoner in dat huis. Uit de acties en reacties zie je dat Eric alleen meedoet, niet als individu. Mensen die anderen tot iets aanzetten, maar zelf hun snor drukken ( het merendeel van de bewoners). Sylvia is de meest autentieke bewoonster. Die gaat alleen en behoud haar eigen pad, wat er ook gebeurt! Ook heel sterk dus.
Dat het enfant terrible Huub termen gebruikt die niet fraai om tot 200 kilo onbenul door te dringen is minder leuk, dat is duidelijk. Er is geen uitlating waarover Huub geen verantwoording neemt en hij geeft duidelijk aan bij welke uitlatingen hij zich onprettig voelt en die hij 'buiten' zou hebben verontschuldigd. Dit is geen 'buiten' en hier kost ieder moment van zwakte je de kop. Toch zijn alle uitlatingen van Huub erop gericht de ander tot nadenken te stemmen. Erop gericht tot de ander door te dringen. Dat is erg hard nodig! En ik hoop voor Jaap dat hij dat in ieder geval wel tot zich wil laten doordringen. Doodzonde dat niemand ooit eerder tot hem is doorgedrongen, maar deze jongen is door iedereen al heel lang uitgekotst. Als hij er niets aan doet dan gaat hij inderdaad zeker dood! ( anders ook wel, alleen zo wat sneller)
Als je wordt gewogen kun je zelfs met 200 kilo te licht worden bevonden en daar ging dit gedoe over!
Het beste dat Jaap tot nu toe is overkomen is Huub! (Jaap snelde naar de telefoon om een weegschaal te bestellen! Prima Jaap! De rest zou je laten zitten en zien verrotten om daar smiespell smoezel achter je rug om lol over te hebben.)
Waar ik wel benieuwd naar ben? Of het fimpje van Brian en Natasja van gisterenavond op TV komt en of iemand dat gesprekje op internet zet!
het gesprekje waarin Natasja de plannen haarfijn uiteen zet en Brian even tot de orde roept met betrekking op zijn aanvaringen met amanda.
Daarin bleek dat Natasja dus in de kooi blijft tot zij met zijn tweeen over zijn! En hoe Amanda gebruikt wordt. Amanda is in dat gesprek echt een stuk vuil waar deze twee zich nog even van bedienen!
Lijkt me erg verhelderend dat gesprekje op You Tube! (heeft iemand dat stukje alsjeblieft?)
Wie weet, als afgelopen Donderdag niet gebeurd zou zijn dan zou Jaap misschien nu 1 van de populairste bewoners geweest zijn bij de streamers. Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat me opvalt is dat er een flinke groep mensen hier zitten die het geen bal uitmaakt met wie ( welk karakter) ze te maken hebben. Zolang iemand outcast is, er niet helemaal bijhoort is dat 'de favoriet'
Cursus nagelstyliste van Tilly. Of ze wordt inmiddels geknipt.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
om 12 uur kwamen ze toch nephaar zetten?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cursus nagelstyliste van Tilly. Of ze wordt inmiddels geknipt.
Toen ik de beelden van een scheldende en immens vernederende Huub tegen een buitenstaander zag, dacht ik nog dat het een kwal was. Maar nu zie ik het licht, dat was natuurlijk allemaal om door te dringen tot Jaap! Wat een intens lieve jongen is het toch, die Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Toch zijn alle uitlatingen van Huub erop gericht de ander tot nadenken te stemmen. Erop gericht tot de ander door te dringen. Dat is erg hard nodig!
Jaap had ook nee kunnen zeggen tegen de aangeboden drankjes... Als iemand mij steeds drank blijft voeren ben ik toch echt degene die het in mijn mond giet??quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ook
oprecht? Ik ben nog steeds fan van huub maar het gedrag tegeover Jaap ( die hem eigenlijk een soort spiegel voor houd ) geeft echt te ver.
Thanksquote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
haha, jij bent echt mijn favoriet hier.![]()
Volgens mij heeft jaap zichzelf dronken gevoerd, Jaap was al aan het kotsen voor de shoarma kwam. Zijn gezicht bekladen oke dat is niet goed, dat heeft huub gedaan. Dat alles van gisteravond, hebben alle bewoners aan mee gewerkt en niet alleen huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ook
oprecht? Ik ben nog steeds fan van huub maar het gedrag tegeover Jaap ( die hem eigenlijk een soort spiegel voor houd ) geeft echt te ver.
Billie de populairste bewoner?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wie weet, als afgelopen Donderdag niet gebeurd zou zijn dan zou Jaap misschien nu 1 van de populairste bewoners geweest zijn bij de streamers. Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.
Nephaar ala Nasty?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
om 12 uur kwamen ze toch nephaar zetten?
Mee eens, daarmee is hij als persoon voor mij ook flink gedaald. Qua amusementswaarde staat hij hier echter wel wat hoger in het lijstje. En dat mierengeneuk over hij is zielig bla bla bla, dan gaat hij toch lekker naar huis. Al die ophef over niks, maar goed er moet toch wat over te discussieren zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.
Nee nephaar ala Amandel zelfquote:
Zei ze dat ???? hoe reageerde Erik hierop ???quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat als Eric Huub eruit stemt, Eric geen leven meer heeft.
Erger dan het nu is kan het niet wordenquote:
Die hoorde het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Zei ze dat ???? hoe reageerde Erik hierop ???
*zucht...*quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jaap zichzelf dronken gevoerd, Jaap was al aan het kotsen voor de shoarma kwam. Zijn gezicht bekladen oke dat is niet goed, dat heeft huub gedaan. Dat alles van gisteravond, hebben alle bewoners aan mee gewerkt en niet alleen huub.
Nee maar op 1 maart had Huub Jaap nog een keer aangemoedigd om te gaan drinken. En op dat filmpje waar je Jaap zo ziet drinken zie je Huub toch ook duidelijk zeggen: " kom op deze moet nog leeg ben je nou een man of niet". En als je al dronken bent dan doe je zulk soort dingen dus ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Jaap had ook nee kunnen zeggen tegen de aangeboden drankjes... Als iemand mij steeds drank blijft voeren ben ik toch echt degene die het in mijn mond giet??
Uiteraard heeft Huub wel een beetje geholpen natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
Volgens mij heeft jaap zichzelf dronken gevoerd,
de kapster zei zaterdag het lijken wel dreads. Amanda zei hoe meer rook, vet en zweet er in mijn haren zit, hoe beter dat het zit.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erger dan het nu is kan het niet worden![]()
meestal als men begint over vrounwonvriendelijkheid vind ik dat meestal simpel gezeur over 1 uitlating om weer te laten zien hoe bot mannen zijn. ik vond het deze keer dusdanig verwaand van Jaap dat ik het volledig met je eens ben. en dan gaan mensen hier lopen zeuren over het feit dat Huub die Jaap eens aanpakt. het is juist goed om hem zo aan te pakken,is die debiel ook weer sneller opgerot.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wie weet, als afgelopen Donderdag niet gebeurd zou zijn dan zou Jaap misschien nu 1 van de populairste bewoners geweest zijn bij de streamers. Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.
ik heb eigenlijk zo weinig tijd en ik wil me beperken, maar ben bang dat ik dan niet duidelijk ben en en en enenquote:
Daar komt nog bij dat er door Jaap een kans is dat Huub 2 miljoen euro misloopt.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard heeft Huub wel een beetje geholpen natuurlijk
Maar Huub deed dat pas, nadat Jaap met z`n walchelijke uitspraken richting Amanda en Sylvia kwam. Dus wat mij betreft ligt de schuld volledig bij Jaap, hij verdient niet beter...
Ik geef het op. Iedereen krijgt alleen Huub uit zijn vingers als er wat fout gaat, maar volgens mij doet de rest net zo hard mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar op 1 maart had Huub Jaap nog een keer aangemoedigd om te gaan drinken. En op dat filmpje waar je Jaap zo ziet drinken zie je Huub toch ook duidelijk zeggen: " kom op deze moet nog leeg ben je nou een man of niet". En als je al dronken bent dan doe je zulk soort dingen dus ook.
En het schandalige is dat Huub misbruik heeft gemaakt van Jaap's dronkenheid door hem daana nog te bekrassen met stift e.d. Huub had Jaap daarna met rust moeten laten en al helemaal niet moeten bekrassen met stift net zoals Brian die condoom ook niet op Huub had moeten leggen toen Huub dronken was.
Dit getuigd gewoon van huub's gebrek aan normen en waarden, en zijn eigen opvoeding.
ga toch weg man moraalridder ... beetje iemand anders de schuld geven van zijn eigen fouten .. get a lifequote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar op 1 maart had Huub Jaap nog een keer aangemoedigd om te gaan drinken. En op dat filmpje waar je Jaap zo ziet drinken zie je Huub toch ook duidelijk zeggen: " kom op deze moet nog leeg ben je nou een man of niet". En als je al dronken bent dan doe je zulk soort dingen dus ook.
En het schandalige is dat Huub misbruik heeft gemaakt van Jaap's dronkenheid door hem daana nog te bekrassen met stift e.d. Huub had Jaap daarna met rust moeten laten en al helemaal niet moeten bekrassen met stift net zoals Brian die condoom ook niet op Huub had moeten leggen toen Huub dronken was.
Dit getuigd gewoon van huub's gebrek aan normen en waarden, en zijn eigen opvoeding.
Dat meen je niet, is me echt ontgaan, wat erg.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef 2live het volgende:
[..]
de kapster zei zaterdag het lijken wel dreads. Amanda zei hoe meer rook, vet en zweet er in mijn haren zit, hoe beter dat het zit.
Altijd als mijn zus zegt , wat zit je haar goed, dan is dat omdat ik de vorige avond op stap ben geweest.
Nou dat verklaart alles.....![]()
Je geeft het zelf al aan. Huub houd Jaap een spiegel voor maar Jaap lijkt er niet in. Huub is vanaf het begin direct geweest, Jaap had kunnen weten dat Huub alles uit de kast zou trekken. Toch koos Jaap ervoor Sylvia Immuniteit te geven waarschijnlijk omdat hij de gevolgen niet kon overzien. Huub staat genomineerd om er uit gesewtemt te worden. Dan lijkt het me laogisch dat Huub niet lijdzaam gaat zitten afwachten en hij Jaap er keihard voor betalen. eigen schuld, hele dikke bult.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Is ze precies op tijd klaar voor de premiere.quote:
Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:47 schreef Cinply-the-best het volgende:
[quote]Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Het 'ach gossie' gehalte is de maat achter de acceptatie.
Van wie is hij dan de favoriet? Volgens mij heb je dan niet goed gelezen!![]()
Ehm....dat staat er niet!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. Huub houd Jaap een spiegel voor maar Jaap lijkt er niet in.
die weten het goed te verbergen, en sommige mensen zien dat dus niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef het op. Iedereen krijgt alleen Huub uit zijn vingers als er wat fout gaat, maar volgens mij doet de rest net zo hard mee.
OT:quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga je de puinhoop in je huis opruimen?????![]()
Och...appels, sinaasappels, kleding, Telegraaf, Volkswagen... het lijkt de "5 uur show" wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef gouden_zooi het volgende:
Volgens mij is Volkswagen hoofdsponsor van het programma.
Het gaat de hele dag over de touareg van Nathasia, negen van de tien bezoekers komen in een volkswagen het erf oprijden en de rij-instructeur sprak net ook al over sponsoring van VW.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik heb de hele ochtend staan strijken, heb nu ff pauze.![]()
he, alles om er goed uit te zien..quote:Op maandag 5 maart 2007 12:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die wast het dan ook niet meer de eerste 4 weken![]()
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub staat genomineerd om er uit gesewtemt te worden. Dan lijkt het me laogisch dat Huub niet lijdzaam gaat zitten afwachten en hij Jaap er keihard voor betalen. eigen schuld, hele dikke bult.
Verder vind ik dat alles behalve fysiek geweld mag om het spel te winnen. Die regeltjes met persoonlijke spullen zijn zelfbedachte regels en staan niet in het spelregelboek. Jaap zou moeten weten dat alles tegen hem gebruikt kan worden en omdat hij zo dik is is dat een easy target. Had ik maar minder moeten vreten.
En dat wil je Jaap gaan verwijten?? Als er iemand weet hoe groot de kracht van de underdogpositie is dan is het Huub wel. Dus als mensen Huub eindelijk eens van zijn voetstuk af laten stappen omdat hij kennelijk niet alleen maar lief en leuk is dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.
Ik heb het niet alleen over Huub, de andere bewoners zijn inderdaad ook schuldig ( Eric ook vooral ). En Brian en Natasia zitten ook alleen maar in Jaap's Hol om hem in hun kamp te krijgen. Dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef het op. Iedereen krijgt alleen Huub uit zijn vingers als er wat fout gaat, maar volgens mij doet de rest net zo hard mee.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.
Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Bedankt voor de waarschuwing, kan ik met een gerust hart de hond uit gaan laten.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog 4 minuten en dan krijgen we een etende Jaap te zien
als ik zoveel geld kon winnen zou het mij ook niet boeien wat er met mijn medebewoners gebeurde, dat is hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.
Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Dat is precies mijn punt. Het boeit niemand wat, Huub is even laag als die anderen wat dat betreft. Ik erger me dan ook aan posts die beginnen over het "voorhouden van spiegels" of "eindelijk doordringen tot Jaap".quote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik wil wat zeggen, maar ik doe het niet. ofwel. Boeit het de anderen een fuck of jaap gezonder wordt ??????NEEEEEEEEEEEEEEEEee
Henk Kraayenhof is een van nederlands top-trainers en sportfysiologenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef CrazyB het volgende:
Wat is dat nouy weer voor figuur bij jaap?
Ken je hem?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
Lol Ze hebben Henk Kraayenhof voor jaap ingeschakeld, die kan zijn lol op![]()
En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef 2live het volgende:
als ik zoveel geld kon winnen zou het mij ook niet boeien wat er met mijn medebewoners gebeurde, dat is hun eigen verantwoordelijkheid.
Inderdaad, hij zit erbij als een zak strontquote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een interesse he van Billie, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat die man komt, botte boer.
Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij heeft naam gemaakt als trainer van Nellie Cooman en traint nog steeds veel topsportersquote:
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!
De shoarma en het ijs in de horrornacht waren er op bestelling van meneer Jaap zelf. Dat Huub de bestelling komt aanbieden op een zilver dienblad ( niet veel later dan dat de shoarma was gekomen) vond ik persoonlijk meesterlijk! Dat had niets met Huub's evil te maken. Wat jij zag was het gebrek aan ach gossie, nu maar even de door Jaap betselde shoarma niet aan hem presenteren. Jaap betseld Shoarma, Jaap krijgt Shoarma! Laten we hopen voor Jaap dat hij nooit meer drink en shoarma besteld want dat gaat dus blijkbaar niet goed samen. Daar kun je Huub niet op aanspreken hoor!
Maar dat zal hij zo lang mogelijk uitstellen. Vergeet niet dat het heel belangrijk is om een back-up te hebben, zeker zolang Natasia en Brian er nog in zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.
De enige die in Huubs boekje nog wat credit krijgt is Sylvia, maar ook haar zal hij eruit stemmen als dat speltechnisch beter uitkomt.
Mijn idee ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aan Jaap heeft ie een harde dobber denk ik zoquote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft naam gemaakt als trainer van Nellie Cooman en traint nog steeds veel topsporters
Oke ik zal wel andere normen en waarden hebben, maar iemand bekladden als die gene dronken is en eten op zijn bed leggen gaat er bij niet in. Ongeacht wat de intentie ervan is dit soort dingen zijn gewoon respectloos.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!
De shoarma en het ijs in de horrornacht waren er op bestelling van meneer Jaap zelf. Dat Huub de bestelling komt aanbieden op een zilver dienblad ( niet veel later dan dat de shoarma was gekomen) vond ik persoonlijk meesterlijk! Dat had niets met Huub's evil te maken. Wat jij zag was het gebrek aan ach gossie, nu maar even de door Jaap betselde shoarma niet aan hem presenteren. Jaap betseld Shoarma, Jaap krijgt Shoarma! Laten we hopen voor Jaap dat hij nooit meer drink en shoarma besteld want dat gaat dus blijkbaar niet goed samen. Daar kun je Huub niet op aanspreken hoor!
Mensen die lange tijd gepest worden zijn erg onzeker. Zo kijken ze hun gesprekspartner vaak niet eens in de ogen bij het praten. Dan krijg je al vrij snel een ongeinteresseerde houding, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Het komt gewoon door een gebrek aan communicatieve vaardigheden...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een interesse he van Billie, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat die man komt, botte boer.
En dan te bedenken dat er een theorie is dat een hart maar een x aantal slagen kan maken, en dan gewoon op is...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Jaap heeft in rust een hartslag van 103...
goedhartigheid of verantwoordelijkheid zijn twee totaal v erschillende dingen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.
De enige die in Huubs boekje nog wat credit krijgt is Sylvia, maar ook haar zal hij eruit stemmen als dat speltechnisch beter uitkomt.
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft echt geen sociale vaardigheden...
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef agter het volgende:
En dat Huub boos is op Jaap omdat Jaap er voor zorgt dat hij er wellicht (maar misschien ook niet) uit gaat donderdag: Daar zijn nog 4 andere mensen verantwoordelijk voor en niet alleen Jaap. Maar die 4 mensen worden niet op deze manier onderhanden genomen door Huub.
Jaap heeft GEEN vaardigheden at all..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft echt geen sociale vaardigheden...
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
Ik meende dat hij zei 'Noem eens een naam' dit omdat Kraayenhof vertelde dat hij wereldkampioenen heeft getraind.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
Mee eens... maar ze zitten in een spel waar ze een villa kunnen winnen en een groot geldbedrag. Dus waarom zou het iemand moeten boeien als iemand anders gezond wil worden. Dan kun je beter die 10.000 euro uitgeven aan een kliniek.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Etenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jaap heeft GEEN vaardigheden at all..
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer werd ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
ik las het! Maar... je hebt het geprobeert!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.
Dat is extra knap want ik kan me voorstellen dat je dan best zenuwachtig bentquote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer was ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen. Maar het schijnt dat veel wielrenners ook weer voortijdig sterven door een hartstilstand als ze gestopt zijn met wielrennen dus die theorie gaat niet helemaal op. Dan g aik maar wat langer slapen want dan leef ik dus ook langer.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er een theorie is dat een hart maar een x aantal slagen kan maken, en dan gewoon op is...
Jij wordt dus duidelijk niet nerveus van operaties.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer was ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Volgens mij bedoelde Billie, noem eens een naam van een bekende sporter, die door die meneer getraint isquote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
je kunt naar de andere streams kijken maar daar is brian en daar moet ik nou van kotsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
Inderdaad, ik ben er ook van overtuigd, dat er bij Huub naast het spel wel degelijk een deel inzit dat hij Jaap wil wakkerschudden. Wakkerschudden voor hoe hij zijn leven leidt, hoe hij in het spel gestapt is en de arrogantie die hij heeft dat hij niemand denkt nodig te hebben, naar niemand luistert en van niemand wat aanneemt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
goedhartigheid of verantwoordelijkheid zijn twee totaal v erschillende dingen.
Huub kan zich ook de moeite besparen.
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Billie, noem eens een naam van een bekende sporter, die door die meneer getraint is![]()
Iedere keer als ze sporten hebben ze alleen een zeer hoge hartslag. Met die theorie zou je denken dat je dus nooit aan sport of wat dan ook moet doen omdat dat je te veel hartslagen kost. Maar door te sporten heb je in rust juist weer een lagere hartslag. Dat houdt elkaar dus weer in evenwicht.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef havefun het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen.
En als je je verveelt overdag lijkt de tijd ook nog langer te duren.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef havefun het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen. Maar het schijnt dat veel wielrenners ook weer voortijdig sterven door een hartstilstand als ze gestopt zijn met wielrennen dus die theorie gaat niet helemaal op. Dan g aik maar wat langer slapen want dan leef ik dus ook langer.
Uit veiligheidoverwegingen zou ik toch ff bij je PC'tje weggaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
hij begreep Billie even nietquote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???![]()
Zo zie je maar dat je mensen niet te snel kan beoordelen, zonder iets meer van de achtergrond te weten. Niet dat dit hem minder irritant maakt overigens...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zoveel gaan eten sinds zijn broer door een auto ongeluk is overleden.
Okee daar h eb jij weer gelijk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Jij wordt dus duidelijk niet nerveus van operaties.
Je spreekt je zelf tegen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wil je Jaap gaan verwijten?? Als er iemand weet hoe groot de kracht van de underdogpositie is dan is het Huub wel. Dus als mensen Huub eindelijk eens van zijn voetstuk af laten stappen omdat hij kennelijk niet alleen maar lief en leuk is dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.
Als mensen zich daarbij ook nog tegen gaan keren omdat hij te grof is tegen Jaap dan heeft hij dat ook aan zichzelf te danken.
Hij heeft ook alle ruimte om zo irritant tegen Brian of Natasia te gaan doen, maar dit is kennelijk makkelijker. Dat maakt het nog niet rechtvaardiger.
En dat vind ik best wel jammer.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
Omdat hij de vraag niet begreep, net als jij mopquote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???![]()
de mijne was boven de 200 vorig jaar aprilquote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
Ik heb al bedacht, dat als huub er donderdag uit moet ik niet meer kijk. Ik volg de zooi wel op Fok alleen dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef Mika25 het volgende:
Ik bedenk me zojuist iets:
Als Huub donderdag weggaat, dan is het dus duidelijk dat alles wat Eric doet een leugen is, en zitten er dus 5 personen in het huis waar in een hekel aan heb. Het zal dan erg lastig worden om de streams te kunnen volgens, want het zou betekenen dat alle 4 de streams constant op iemand staan waar ik een hekel aan heb, dat gaat niet leuk worden...
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er ook van overtuigd, dat er bij Huub naast het spel wel degelijk een deel inzit dat hij Jaap wil wakkerschudden. Wakkerschudden voor hoe hij zijn leven leidt, hoe hij in het spel gestapt is en de arrogantie die hij heeft dat hij niemand denkt nodig te hebben, naar niemand luisterd en van niemand wat aanneemt.
Waarom gaat Huub steeds naar hem toe en het gesprek aan, eergisteravond in de slaapkamer, gisteren tussen de stemming door, in het kantoor eerder gisteren en vannacht na de gebeurtenissen. Hij probeert hem constant te begrijpen, maar Huub snapt het niet. Het irriteert Huub dat Jaap zich niet heeft voorbereid op het spel en dat hij niet inzit waar hij mee bezig is en zich zo buitensluit. Op zijn grove, soms zelfs aggressieve manier wil hij Jaap iets duidelijkmaken. Daar ben ik van overtuigd.
Voor sil en Amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Met 2 man sterk, dat beloofd wat
In rust????quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef Carlaa het volgende:
[..]
de mijne was boven de 200 vorig jaar april
Inderdaad, kansloze missie. Iedereen vaart toch zijn eigen koers. Het is maar waar je voldoening uit krijgt en je energie in wilt steken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........![]()
quote:
Waarom dan al die moeite? Hij gaat over donderdag over 4 weken toch weg, want de rest van de groep kotst hem door zijn gedrag toch wel uit. Daar hoeft Huub niets voor te doen, dat doet Jaap zelf wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon bezig met zijn eigen ego , Hij wil Jaap daar weg hebben en is er echt niet mee bezig om Jaap zo nog iets bij te brengen. En daarnaast doe je dat dan ook niet door iemand compleet de grond in te boren zoals Huub dat doet bij Jaap.
Ik heb overigens niet gesteld dat Huub weet hoe de underdog kan opkrabbelen, mijn letterlijke tekst was:quote:Op maandag 5 maart 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
Je spreekt je zelf tegen.
Je stelt dat Huub zelf weet hoe de underdog kan opkrabbelen. Dus?
Dus aan Jaap om op te krabbelen, en dan niet een beetje door "ja en amen" te zeggen, maar door er gemotiveerd voor te gaan.
Credits voor Huub dat hij Jaap een schop onder de kont geeft
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft gezegd dat Billie die man mag tutoyeren?????
Yep.. vandaar de de ambulance me meenam.. ze kregen hem hier thuis niet om laag. (tachycardie noemen ze dat)quote:
Ik kijk meestal 's avonds even de streams en merk gewoon dat ik vooral kijk voor Huub. Als hij donderdag weggaat haak ik gewoon weg en maybe zie ik dan over pakweg twee jaar nog eens een nieuwsitem waarbij ze een dikke kerel genaamd Jaap uit een huis in Eemnes moeten zagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht, dat als huub er donderdag uit moet ik niet meer kijk. Ik volg de zooi wel op Fok alleen dan.
Billie zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
oké dan! Kijk, dit is een kans!quote:
Oeps , er zijn ook andere streamsquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?![]()
Als zij hem nou volgt, hoeven wij niet naar hem te luisteren, maar volgen we het tochquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?![]()
vind ik inderdaad ook niet netjes, tegen iemand van die leeftijd en die reputatie behoor je gewoon u te zeggen, kwestie van manierenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Pfff, dat klinkt heftig allemaal. Gelukkig dat het allemaal weer goed is nuquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep.. vandaar de de ambulance me meenam.. ze kregen hem hier thuis niet om laag. (tachycardie noemen ze dat)
Ik werd ontslagen met een stabiele hartslag van 120.
Oorzaak was mijn schildklier. Lang verhaal....nu bijna een jaar verder zit ik gemiddeld tussen de 90 en 100.
Spijker op z'n kop! Als de bewoners een gesprek met Jaap proberen aan te gaan gaat het binnen de kortste keren weer over afvallen en voedingsstoffen. Dat is Jaap's enige interesse en heeft dus geen oog en oor voor andere zaken. Dit komt de anderen dan ook behoorlijk de strot uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef jacqjacq het volgende:
waarom laat jaap zich aan de andere bewoners niet zien zoals hij nu met die kraaijenhof praat, als hij ook zo normaal met de anderen zou praten zou hij een stuk beter overkomen.
Alhoewel, besef ik me nu, hij praat zo geanimeerd omdat het gesprek over niets anders dan Jaap gaat. (en dat gaat ook vervelen als iemand alleen in zichzelf geinteresseerd is).
Hij zou in 1 dag een groot deel van de groep weer voor zich kunnen winnen, door gewoon met ze te communiceren, that's all
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
oké dan! Kijk, dit is een kans!( en voor de sceptici, ik ben oprecht blij voor Jaap als hij een doel haalt in zijn leven. En dan is beginnen bij ' in leven blijven ' een goed doel om mee te beginnen
![]()
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
huh is dat ehhh Henk Kraajenhof?
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
Je kunt inderdaad over eten en afvallen goed met jaap praten dat blijkt nu. Zijn probleem is dat hij geen andere gespreksonderwerpen heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop! Als de bewoners een gesprek met Jaap proberen aan te gaan gaat het binnen de kortste keren weer over afvallen en voedingsstoffen. Dat is Jaap's enige interesse en heeft dus geen oog en oor voor andere zaken. Dit komt de anderen dan ook behoorlijk de strot uit!
Omdat hij een duidelijke opdracht heeft. Positieve acties richting NatasJa, en Negatieve acties richting Huub, dat moet toch inmiddels vrij duidelijk zijn. Net zoals Huub duidelijk opdracht heeft gehad om Jaap te treiteren...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef jacqjacq het volgende:
waarom laat jaap zich aan de andere bewoners niet zien zoals hij nu met die kraaijenhof praat, als hij ook zo normaal met de anderen zou praten zou hij een stuk beter overkomen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
Dat is ook de irritatie van de bewoners. Hij zit daar puur voor zichzelf en snapt niet dat hij de rest nodig heeft om over 4 weken te mogen blijven. Zoals Huub zo mooi zei: 'Het is hier geen hotel waarin je zelf in- en uitcheckt, wij checken je uit als je zo door gaat'. Als hij niet meer wil met de groep dat had hij inderdaad gewoon aan Big Diet mee moeten doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kan inderdaad over eten en afvallen goed met jaap praten dat blijkt nu. Zijn probleem is dat hij geen andere gespreksonderwerpen heeft.
Om naar het blablabla te luisteren van Billie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef flubberdewups het volgende:
Wat een wijsneus die Jaapio... hij zit die vent gewoon de les te lezen... Waarom zit die man daar?
Doet ie wel hoor.. hij schrijft er een boek overquote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Billie is een expert op het gebied van gezond eten, jammer dat ie er niks mee doet![]()
nee, lief zijn voor Jaap. Omdat hij zo'n fijne arrogante, botte, egoïstische, zich-zelf-doodetende zwakkeling is.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon bezig met zijn eigen ego , Hij wil Jaap daar weg hebben en is er echt niet mee bezig om Jaap zo nog iets bij te brengen. En daarnaast doe je dat dan ook niet door iemand compleet de grond in te boren zoals Huub dat doet bij Jaap.
Touchequote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Doet ie wel hoor.. hij schrijft er een boek over![]()
Waarschijnlijk zijn het Huub's eigen opgekropte frusttraties die hij nu eindelijk kan botvieren tegen een persoon die zwakker dan hem staat.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom dan al die moeite? Hij gaat over donderdag over 4 weken toch weg, want de rest van de groep kotst hem door zijn gedrag toch wel uit. Daar hoeft Huub niets voor te doen, dat doet Jaap zelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |