is niet de issue. het gaat niet om een waarschuwing krijgen of niet, maar hoeveel er over afgelopen nacht nog door wordt gepraat.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft haar dan ook een waarschuwing opgeleverd en dat alleen maar omdat ze niet op de hoogte was van die regel anders had ze nou thuis gezeten.
Huub is eigenlijk geen haar beter dan Nathanael, maar hij heeft mischien zijn uitstraling wat meer mee. Huub is kleine en lijkt onschuldig maar eigenlijk is het gewoon een echt ettertje.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
in het begin was ik ook niet echt een Huub fan,maar naarmate hij Nathaenel gek heeft gekregen en hem er zelfs uit heeft geschopt en zelf weer terug kon komen,vind ik hem echt een top gozer. het is gewoon mooi dat je in staat bent de eer aan jezelf te houden door niet echt fysiek geweld te gebruiken en die ander eruit laten gaan doordat hij dat wel deed.
toen brian huub raakte was iedereen daar ook niet van onder de indruk, en zo over uitgesproken.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is niet de issue. het gaat niet om een waarschuwing krijgen of niet, maar hoeveel er over afgelopen nacht nog door wordt gepraat.
En vervolgens zegt Huub dat hij denkt dat het wel goed komt. 'Anders is hij de beste toneelspeler die er hier rondloopt' zegt hij.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Syl heeft nog niet echt het vertrouwen dat Eric VOOR Huub gaat stemmen. Hij is teveel bezig met Snollie, zegt ze.
eric IS ook toneelspelerquote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
[..]
En vervolgens zegt Huub dat hij denkt dat het wel goed komt. 'Anders is hij de beste toneelspeler die er hier rondloopt' zegt hij.
Nee bij Eric, maar natasia heeft haar nog wel geprobeerd mee te krijgen naarboven.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
maar heeft amanda weer bij brian geslapen vannacht?
OMG. Erg he.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee bij Eric, maar natasia heeft haar nog wel geprobeerd mee te krijgen naarboven.
En in dat laatste kon Huub weleens gelijk hebben, en bedankt voor de aanvulling.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Clank het volgende:
[..]
En vervolgens zegt Huub dat hij denkt dat het wel goed komt. 'Anders is hij de beste toneelspeler die er hier rondloopt' zegt hij.
motorrijlesgeverquote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef gouden_zooi het volgende:
Wie is die Ruud Gullit immitatie?
De hoerenmadam.quote:
Sylvia's neukertjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef gouden_zooi het volgende:
Wie is die Ruud Gullit immitatie?
Het jammere is dat volgens mij niemand weet dat Brian die ontslagronde heeft aangevraagd. Intrekken van Amanda helpt dus niets, maar het zou wel een teken zijn dat Amanda Huub er misschien niet uitstemt, dus dan heeft die ronde van Brian ook geen zin. Maar dubbele aanvragen mogen wel gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Heb het al eerder gevraagd, maar geloof ik geen antwoord op gekregen.
Wat als Amanda haar stemronde intrekt, is die van Brian dan óók nog geldig?? Mag je dubbele stemrondes voor één persoon aanvragen?
Voor zover ik het begrijp blijft hij idd gewoon staan omdat Brian hem ook aangevraagd heeft. Alleen Huub weet dit niet dat Brian hem ook heeft aangevraagd.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Wat als Amanda haar stemronde intrekt, is die van Brian dan óók nog geldig?? Mag je dubbele stemrondes voor één persoon aanvragen?
Wordt Amanda eindelijk eens onder handen genomen?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:17 schreef AnTjUh het volgende:
,ken er niet een streampie op de kappersalon
ik heb t verhaal van vanacht en dronken jaap nu wel gehoord
dat kan wel zo zijn,alleen Huub heeft die gozer zodanig opgefokt dat hij fysiek geweld ging gebruiken tegen Huub omdat hij zo'n hekel aan hem had. Huub kon de eer aan zichzelf houden door alleen tegen die stoel te trappen. ze mogen dan wel dezelfde etterbakken zijn alleen het mooie van Huub is dat hij doortrapt is en nathanael een lompe idioot is die zich niet kon inhouden.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:01 schreef havefun het volgende:
[..]
Huub is eigenlijk geen haar beter dan Nathanael, maar hij heeft mischien zijn uitstraling wat meer mee. Huub is kleine en lijkt onschuldig maar eigenlijk is het gewoon een echt ettertje.
Maar ik denk wel dat Huub het niet oprecht meent dat wat hij allemaal tegen Jaap zegt en dat het eigenlijk gewoon spel is. Ik zie ze na afloop van het programma nog wel een biertje drinken, net zoals Nathanael Huub nog uitnodigde voor een biertje.
Tja geen idee.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
knap wat jij zo snel allemaal kunt afleiden uit 1 gesprekjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat rijschool-instructeurtje zit erbij alsof hij Feijenoord naar de champions-league heeft gebracht. Wat een misplaatste arrogantie zeg...
Ja maar het leukst was haar gezicht toen ze door had dat ze Amanda echt niet mee kreeg, ze probeerde Brian nog over te halen om met Amanda te gaan praten.Brian zei :Ik ben klaar met Amanda.quote:
dat is anders nog best een prestatiequote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef gouden_zooi het volgende:
Dat rijschool-instructeurtje zit erbij alsof hij Feijenoord naar de champions-league heeft gebracht. Wat een misplaatste arrogantie zeg...
Ach net weer Sylvia geneukt...dus hij is nog een beetje euforisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:19 schreef gouden_zooi het volgende:
mag Huub eigenlijk informeren of er meerdere ontslagprocedures tegen hem zijn aangevraagd?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Knap stukje acteerwerk van Renee, net doen of Eric een ontslagronde heeft aangevraagd.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach net weer Sylvia geneukt...dus hij is nog een beetje euforisch.![]()
Het is tegenwoordig al zo erg dat hij d'r nieteens meer op de brommer komt ophalen. Nee, gewoon lekker met de auto...snap wel waarom Sylvia nog steeds geen motor kan rijden.![]()
Ah weer iemand die een script heeft meegekregen het huis inquote:Op maandag 5 maart 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Knap stukje acteerwerk van Renee, net doen of Eric een ontslagronde heeft aangevraagd.
Al gaat het bij Ajax ook niet eenvoudigquote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is anders nog best een prestatie.
Jaaaaaaaaa is wel leuk, laat Huub ook maar eens ff zweten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |