Ik vind hem absoluut niet heilig en heb hem ook nooit heilig verklaard, maar ik denk dat er teveel eer naar Huub wordt geschoven over afgelopen nacht. Als ik lees, hebben Brainles en Zdngmw ook meegewerkt al is het maar *achter de schermen*. En vlak Erik ook niet uit, het lijkt of iedereen alleen Huub uit zijn vingers krijgt, terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
tja ... heiligverklaringen ook. Zo gaan die dingen dus .....
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
tja ... heiligverklaringen ook. Zo gaan die dingen dus .....
Toen Jaap zo dronken was, dat heb ik gezien. En ik vond Jaap daar ook niet zo netjes.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je hem van de week niet gezien, ik vond hem echt respectloos en trouwens als ik zo las was hij vannacht ook niet echt respectloos toe naar een aantal vrouwen. Ik vind hem absoluut een Grote Niet Vriendelijke Reus.
Ja, dat vind ik een goeie. Vergeet Eric niet. Die had een belangrijke rol vannacht. Eric was ook erg zuigend naar Jaap toe en fokte Huub wel degelijk op.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut niet heilig en heb hem ook nooit heilig verklaard, maar ik denk dat er teveel eer naar Huub wordt geschoven over afgelopen nacht. Als ik lees, hebben Brainles en Zdngmw ook meegewerkt al is het maar *achter de schermen*. En vlak Erik ook niet uit, het lijkt of iedereen alleen Huub uit zijn vingers krijgt, terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.
gewoon een stageplaats en toen waren ze blij dat ze weer weg gingquote:Op maandag 5 maart 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
en Amanda heeft ook al bij Rob Peetoom gewerkt.
Hoe kan dat toch allemaal?
Die rat wilde alles weten en stookte de heren ook op.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut niet heilig en heb hem ook nooit heilig verklaard, maar ik denk dat er teveel eer naar Huub wordt geschoven over afgelopen nacht. Als ik lees, hebben Brainles en Zdngmw ook meegewerkt al is het maar *achter de schermen*. En vlak Erik ook niet uit, het lijkt of iedereen alleen Huub uit zijn vingers krijgt, terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.
Ja het werd hem letterlijk in de mond gelegd. Ik wil dat je nu je excuses maakt aan mij en toen deed hij dat, maar uit zichzelf zeker niet. En ik ben het met je eens constant zeiken over zijn dik zijn enzo is niet nodig. Ze kunnen hem makkelijk op andere manieren aanpakken. Maar zoals jaap zelf zegt, hij wordt wel wakker geschut en scherp gehouden door de opmerkingen van huub en erik. Zdngmw en Brainles hebben hem beloofd mee te slepen als ze gaan sporten, heb je het hun al een keer zien doen. Loze beloftes.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:11 schreef agter het volgende:
[..]
Toen Jaap zo dronken was, dat heb ik gezien. En ik vond Jaap daar ook niet zo netjes.
Maar ik ga Jaap als persoon niet beoordelen op wat er toen die ene nacht gebeurt is, hij heeft immers ook zijn excusses daarvoor aangeboden.
Dat schelden mag hij achterwege laten, maar hij blijft wel mijn DGK held. Zonder Huub geen gouden kooi meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb Huub nooit tot held gemaakt, dus bij mij kon hij ook niet van zijn sokkel vallen.
Maar ik geef hem wel wat meer krediet dan de meeste op dit moment.
Ja precies als huub weg gaat dan zakt t echt tot een dieptepuntquote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schelden mag hij achterwege laten, maar hij blijft wel mijn DGK held. Zonder Huub geen gouden kooi meer.
die amanda kan nooit 19 zijn, ze mag dan wel wat simpel zijn verstandelijk maar ik vimd dat ze meer weg heeft van een eind-twintiger begin dertigerquote:Op maandag 5 maart 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
en Amanda heeft ook al bij Rob Peetoom gewerkt.
Hoe kan dat toch allemaal?
Jaap heeft duidelijk een olifantenhuid.... óf hij weet dat hij alles wat Huub zegt niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt het hier hartstikke leuk. Het gaat hem steeds beter bevallen. Hij lijkt er niet echt onder te lijden.
Dat heeft Huub ook aan Jaap verteld.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft duidelijk een olifantenhuid.... óf hij weet dat hij alles wat Huub zegt niet serieus moet nemen.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schelden mag hij achterwege laten, maar hij blijft wel mijn DGK held. Zonder Huub geen gouden kooi meer.
eric vind ik sowieso een griezel, wel een geraffineerd mannetje.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goeie. Vergeet Eric niet. Die had een belangrijke rol vannacht. Eric was ook erg zuigend naar Jaap toe en fokte Huub wel degelijk op.
Vervolgens stapt Eric opzij met de mededeling "Huub je gaat te ver met het verscheuren van post".
Maar Eric was echt een aanzetter vannacht.
Jaap is een binnevetter.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft duidelijk een olifantenhuid.... óf hij weet dat hij alles wat Huub zegt niet serieus moet nemen.
Er is nog steeds niemand die ook zo het programma kan maken. Huub neemt ze allemaal op sleeptouw,quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is denk ik al heel veel gepest in zijn leven, maar weet niet of hij zich er niets van aantrektquote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:19 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is een lopende tijdbom
slaat alles op
en als t echt mis gaat komt alles eruit en dan is t ook echt mis
Met name Natasia en Brian hadden de grootste lol en vonden alles geweldig wat Huub en Eric uithaalden. Lekker op een afstandje zitten gniffelen hoe Jaap te pakken werd genomen en er zelf geen poot voor uit hoeven steken. En ik zit echt te wachten tot iemand Amanda heeft bijgepraat wat die twee over haar zeggen! Ik denk ook niet dat Huub tot sukkel is bestempeld .... maar hij kan niet alles er zomaar uitgooien - ook daar is kritiek op. En dan wordt hij véél milder aangepakt dan een aantal andere miljonairs.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.
Die rat is gewoon saai.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Brian is niet echt spraakzaam
Gedonder met Amanda zeker.
Nee de fanclub kijkt wel uit dan gaat de boekenwijsneus namelijk onderuitquote:Op maandag 5 maart 2007 11:13 schreef DeGoudenFooi het volgende:
geen filmpjes van huub_
Kijk even op VOL, filmpjeshoek. Daar staat genoeg van vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:13 schreef DeGoudenFooi het volgende:
geen filmpjes van huub_
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee de fanclub kijkt wel uit dan gaat de boekenwijsneus namelijk onderuitLieten ze maar is zien en horen en zien hoe het er aan toe ging vannacht
![]()
wat heeft amanda toch een slecht geheugen of zou ze gisterochtend gblockt hebben??quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vertelt dat haar relatie met Brian over is sinds hij onder de douche heeft staan neuken. Heeft Amanda daarna niet nog gewoon seks met hem gehad? Of althans Brian met een half slapende Amanda?
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan....
http://www.youtube.com/watch?v=Q7Ur8LSuky8
http://www.youtube.com/watch?v=xRC8si15Qr4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |