Zonet inderdaad ook niet voor zo'n 5 min. maar hij deed doet het hier zomaar weer.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel streams.
Overal geprobeerd maar niks doet het.
Ik heb soms streams maar geen geluid.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ikke wel, http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb dezequote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft vannacht toegegeven dat het bluf was over die tik, dus waar hebben we het over...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, als Jaap het zelf al helemaal geen fysiek geweld vond
Het is de discussie niet waard. Net zoals dat tikje van Eric naar Brian pasgeleden, buiten.
Als je niet van huisvrouwen-tv houd valt er op dit moment bar weinig te zien. Volgens mij is de nagelvijlhulp momenteel op bezoek...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach ben zelf ook een huisvrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Als je niet van huisvrouwen-tv houd valt er op dit moment bar weinig te zien. Volgens mij is de nagelvijlhulp momenteel op bezoek...![]()
tja .... om die reden zitten Brian en Natasia er ook. Neemt niet weg dat ik een bloedhekel aan ze heb en dat ze van mij NU naar huis mogen. Ik gun Huub die rotvilla en een bak geld maar dat betekent nog niet dat ik álles wat die knul zegt nou zo leuk moet vinden. Ik heb behoorlijk van hem zitten balen gisteravond/vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef milk-shake het volgende:
jullie vergeten soms dat Huub daar voor 1 ding zit en dat is winnen.............
Zeiken...roddelen en psycholgische praatjes doen...maar daar kom je snel genoeg achter.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:46 schreef maikel112 het volgende:
Mooie dame trouwens, wat komt die doen?
ff afkloppen, ik heb nooit last met me streams.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:50 schreef maikel112 het volgende:
me streams staan alweer op 1 uur en 49 minuten
Geen probleem idd.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb zitten teruglezen en ik snap de reakties op sommige opmerkingen van Huub. Maar volgens mij heeft iedereen hier aan meegedaan. En als ik nu zo Japio en Huub hoor praten, hebben ze alle 2 vet veel lol gehad vannacht. Dus wat is het probleem ??????
ik snap het ook niet,quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb zitten teruglezen en ik snap de reakties op sommige opmerkingen van Huub. Maar volgens mij heeft iedereen hier aan meegedaan. En als ik nu zo Japio en Huub hoor praten, hebben ze alle 2 vet veel lol gehad vannacht. Dus wat is het probleem ??????
Zie het probleem ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap het ook niet,
Jaap zag er nog wel de humor van in, hij heeft zelfs voorgesteld vannacht om samen te werken
want hij denkt dat ze samen iedereen helemaal gek kunnen maken.
Is dat erg ??? Hij speelt goed, ik heb liever dat hij pianoles heeft dan dat brainles gitaarles heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Shit.... dat wordt weer piano spelen voor Huub dus
Die zitten waarschijnlijk te gniffelen omdat ze er nu van overtuigd zijn dat Huub exit is na gisteravond.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef maikel112 het volgende:
Waar hangt het BAN groepje uit
Sporten... zonder Jaap!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef maikel112 het volgende:
B weet ik niet Amanda heeft nagelstyliste cursus en N is aan het sporten.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef maikel112 het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef Pavement het volgende:
wat een kudt kop zeg, hocky trutje met een bolle bier reet
Het zijn juist die opmerkingen waar nogal wat over te doen was. Ongeacht tegen wie hij ze zegt vind ik ze tever gaan. Ik heb geen medelijden met Jaap want ik geloof helemaal niks van die vent. Het gaat mij puur om de dingen die Huub heeft gezegd. Als hij dat soort rotopmerkingen er uit kan laten vind ik zijn getreiter misschien ook om te lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb zitten teruglezen en ik snap de reakties op sommige opmerkingen van Huub.
haha zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar als ik naar d'r kijk dan zie ik Lesley, maar dan 10 jaar ouder.
Dus Bart, ff opletten.![]()
Ja maar ik heb ook zitten lezen, ik was er niet live bij, dat huub zelf ook zei dat hij te ver was gegaan met sommige opmerkingen. Dat is iets wat ik Natasia of Brainles nooit hoor zeggen. Dus tja ik weet niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het zijn juist die opmerkingen waar nogal wat over te doen was. Ongeacht tegen wie hij ze zegt vind ik ze tever gaan. Ik heb geen medelijden met Jaap want ik geloof helemaal niks van die vent. Het gaat mij puur om de dingen die Huub heeft gezegd. Als hij dat soort rotopmerkingen er uit kan laten vind ik zijn getreiter misschien ook om te lachen.
Er valt weinig te lachen onder pianoles. Vandaar dusquote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat erg ??? Hij speelt goed, ik heb liever dat hij pianoles heeft dan dat brainles gitaarles heeft.![]()
klopt heeft hij ff later idd gezegd. ik heb natsaia nooit excuses horen maken voorr de opmerking over de broer van Huub, om maar eens iets te noemen. Hier worden mensen afgerekend op 1 opmerking in woede gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook zitten lezen, ik was er niet live bij, dat huub zelf ook zei dat hij te ver was gegaan met sommige opmerkingen. Dat is iets wat ik Natasia of Brainles nooit hoor zeggen. Dus tja ik weet niet.![]()
het gaat inderdaad niet eens om de akties, maar wat huub zegt, en dan niet 1 keer maar kontinue herhalend. er zijn hier mensen die denken dat jaap hier niet door gekwetst is, hij laat het misschien niet zien, maar het komt wellicht bij sommige kijkers wel kwetsend over.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het zijn juist die opmerkingen waar nogal wat over te doen was. Ongeacht tegen wie hij ze zegt vind ik ze tever gaan. Ik heb geen medelijden met Jaap want ik geloof helemaal niks van die vent. Het gaat mij puur om de dingen die Huub heeft gezegd. Als hij dat soort rotopmerkingen er uit kan laten vind ik zijn getreiter misschien ook om te lachen.
Hij vond het niet slim van zichzelf .... en dát ziet hij weer goed. Natasia en Brian zijn een verhaal apart .. ook al zouden zij zeggen dat ze te ver zouden zijn gegaan is het nóg vals. Maar zo zien zij hun akties niet ... kindjes van God he?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik Natasia of Brainles nooit hoor zeggen. Dus tja ik weet niet.![]()
Helaam mee eens. Ook al is dit allemaal geoorloofd in het kader van het programma, het getuigt niet van enige klasse of stijl van Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het gaat inderdaad niet eens om de akties, maar wat huub zegt, en dan niet 1 keer maar kontinue herhalend. er zijn hier mensen die denken dat jaap hier niet door gekwetst is, hij laat het misschien niet zien, maar het komt wellicht bij sommige kijkers wel kwetsend over.
hij doet nu wat andere mensen bij hem in het begin van DGK hebben gedaan, en dat maakt hem geen haar beter dan de andere bewoners.
Dan heb je hem van de week niet gezien, ik vond hem echt respectloos en trouwens als ik zo las was hij vannacht ook niet echt respectloos toe naar een aantal vrouwen. Ik vind hem absoluut een Grote Niet Vriendelijke Reus.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef agter het volgende:
[..]
Helaam mee eens. Ook al is dit allemaal geoorloofd in het kader van het programma, het getuigt niet van enige klasse of stijl van Huub.
En zoals ik Jaap vannacht gezien heb, vind ik hem de Grote Vriendelijke Reus.
tja ... heiligverklaringen ook. Zo gaan die dingen dus .....quote:Op maandag 5 maart 2007 11:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Zoals ik al zei van held tot sukkel in 1 cos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |