Omdat eric en huub jaap ze dekens verstopt hadden en toen hij deze ging zoeken .quote:Op maandag 5 maart 2007 07:43 schreef DaanDobber het volgende:
Hoi, ik ben toch erg benieuwd waarom Jaap eigenlijk in de huiskamer slaapt.
ach joh, zal allemaal wel loslopen(heb het niet gezien), en Talpa zal het niet op hun site zetten bij villa vandaag...quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef DaanDobber het volgende:
Hahahahahahaha, dankjewel.
Huub en Erik zijn echt leuk samen. Nu maar hopen dat het fysieke geweld van vannacht alleen maar wordt opgehypt door de nachtelijke cossers en er niets aan hand blijkt te zijn.
Er was ook niks aan de hand.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef DaanDobber het volgende:
Hahahahahahaha, dankjewel.
Huub en Erik zijn echt leuk samen. Nu maar hopen dat het fysieke geweld van vannacht alleen maar wordt opgehypt door de nachtelijke cossers en er niets aan hand blijkt te zijn.
O, was dat alles.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Nope geen fysiek geweld .
Heb het ff op gezocht
Jaap ging op het dekbed van huub zitten
Eric en huub hebben geprobeert het dekbed onder jaap vandaan te trekken toen bleek huub tijdens het trekken aan het dekbed tegen het hoofd van jaap gekomen te zijn.
Dat was niet alles.. hij heeft Jaap 2x vaker in een 'stompincident' gehad, toen ie de dekens van hem af trok.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Heb het ff op gezocht
Eric en huub hebben geprobeert het dekbed onder jaap vandaan te trekken toen bleek huub tijdens het trekken aan het dekbed tegen het hoofd van jaap gekomen te zijn.
Ik heb bijgelezen bij VOL, die hebben echt top streamverslagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:52 schreef avonne het volgende:
Ik moest eigenlijk het meest lachen om alle reacties dat het zo lang duurde met die totale oorlog van Jaap...
Nou, dat valt wel mee hoor, de kankerkabouters vlogen uit zijn grote bek, die gast is echt gestoord. Je weet van te voren dat je de lul bent als nieuweling, zeker met zo'n figuur als Billie. Het is een totale miscast die gast, en ik hoop dat Tien dat snel inziet, want Billie trekt dit echt niet, labiel figuur.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
Morgen... wat een trieste vertoning vannacht... huub en eric die jaap volledig de grond in boren... echt basisschool niveau pesten... het meest trieste vond ik nog wel dat jaap het over zich heen liet komen, slappe zak.
Idemmm.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:54 schreef kybe het volgende:
Goedemorgen,vanacht tot half 5 gekeken, man en kinderen deur uit zit ik alweer![]()
Nou ja eerst maar![]()
Het enige trieste vind ik dat Jaap gewoon niet begrijpt waar die in is gestapt.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
Morgen... wat een trieste vertoning vannacht... huub en eric die jaap volledig de grond in boren... echt basisschool niveau pesten... het meest trieste vond ik nog wel dat jaap het over zich heen liet komen, slappe zak.
Ja Jaap was wel sterk net na de stemming, maar daarna liet hij zich compleet de grond in boren.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef maikel112 het volgende:
Ik vetrouw weer op jullie updates, heb wederom geen geluid
Jaapioooooo vroeg er wel om natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
Inderdaad....Huub is echt niet sterk als Jaap wat terug doet....bijna zielig hoe snel Huub dan op z'n pikkie getrapt is.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:03 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Als Jaap , Huub constant zou proberen te knuffelen hebben we zo een exit Huub
Eenschquote:Op maandag 5 maart 2007 09:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaapioooooo vroeg er wel om natuurlijkIk kan met de beste wil van de wereld geen medelijden kweken voor die debiel. Zeker niet na zijn aanval richting Syl (en dan tel ik de aanval richting Syl toen Jaap zich bijna dood had gedronken niet eens mee).
Bedoel zit op het werk, kan geen geluid aanzettenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Huub heeft tijdens zijn dronkenschap ook idiote dingen gedaan hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaapioooooo vroeg er wel om natuurlijkIk kan met de beste wil van de wereld geen medelijden kweken voor die debiel. Zeker niet na zijn aanval richting Syl (en dan tel ik de aanval richting Syl toen Jaap zich bijna dood had gedronken niet eens mee).
Die komen niet eens in de BUURT van de debiele acties van Jaap in zijn tweede nacht in de kooiquote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Huub heeft tijdens zijn dronkenschap ook idiote dingen gedaan hoor!
Excuse me, wat DOET Billie dan in dat hok, behalve hijgen en achter de PC zitten, die gast heeft geen enkele persoonlijke inbreng, behalve dat vadsige figuurquote:Op maandag 5 maart 2007 09:08 schreef Cinply-the-best het volgende:
[quote]Op maandag 5 maart 2007 09:03 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ja Jaap was wel sterk net na de stemming, maar daarna liet hij zich compleet de grond in boren.
Dat komt ook deels, doordat ze voordurend op zijn uiterlijk blijven inhakken! Dat heeft niks met z'n karakter te maken en daar kan Jaap zich moeilijk tegenover verdedigen. Misschien is Jaap wel heel aardig, maar krijgt hij gewoon nu de kans niet. Alle anderen zijn allang blij dat ze zelf niet meer "het zwarte schaap" zijn, maar het zou wel meer getuigen van karakter als ze ook eens met dingen komen die gerelateerd zijn aan de dingen die Jaap doet en zegt in het huis. Eens kijken hoe hij zich dan verdedigd! Het afpakken van dekens en kussens is inderdaad kinderniveau!
OKquote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Bedoel zit op het werk, kan geen geluid aanzetten![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Toch denk ik dat Jaap vannacht wel een paar kilo is kwijtgeraakt en daar mag hij Erik en Huub wel 's dankbaar voor zijn![]()
Nou........................dat weet ik nog niet zo.......je kunt het misschien niet goed met elkaar vergelijken, want wat Jaap had gedaan was ronduit smerig, maar wat Huub deed (met z'n geweld, scheldpartijen en beledigingen) was ook niet om over naar huis te schrijven, toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de BUURT van de debiele acties van Jaap in zijn tweede nacht in de kooi
Waar kan hij dan mee staken ? Zoveel doet ie niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:14 schreef Kinga het volgende:
heb me kapot gelachen om zijn staking...is dat nog aan de gang?
om niet meer te gaan met het script, ruzies maken enzo... heeft ie vannacht letterlijk gezegd, voordat de streams op streamlock gingen...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar kan hij dan mee staken ? Zoveel doet ie niet.![]()
Herma is gewoon een kut.... die speelt altijd alles door naar het verkeerde kampquote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft nog geen enkele moeite gedaan om de bewoners te leren kennen. Dit is hem zelfs verteld maar hij lijkt niet verder te komen dan te vragen hoe de paarden heten.
Jaap loopt alleen maar warm als die het over afvallen kan hebben terwijl die zijn maag aan het vullen is.
Maar als Jaap zo sterk terug gaat komen zoals Huub in het begin deed dan zou ik zelfs nog fan kunnen worden. Huub heeft in het begin ook domme dingen gedaan toen hij the underdog was.
Herma vertelt even dat Eric niet mee gaat doen aan de stemming van donderdag maar dit zegt ze heel subtiel met een vraagteken erachter.
Wat een dom wijf.
Ok merciquote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
om niet meer te gaan met het script, ruzies maken enzo... heeft ie vannacht letterlijk gezegd, voordat de streams op streamlock gingen...
'k Zeg niet dat het gescript is, maar ws toch wel een béétje gestuurd van achter.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef marky het volgende:
Huub heeft er tenminste voor gezorgd dat Jaap ook nog een beetje in beeld kwam.
Mag ik er even op wijzen dat huub zo ook het spel instaptequote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me, wat DOET Billie dan in dat hok, behalve hijgen en achter de PC zitten, die gast heeft geen enkele persoonlijke inbreng, behalve dat vadsige figuur![]()
Brian en Amanda hijgen meer in "dat hok" en iedereen zit achter de computer.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me, wat DOET Billie dan in dat hok, behalve hijgen en achter de PC zitten, die gast heeft geen enkele persoonlijke inbreng, behalve dat vadsige figuur![]()
Dat is waar. Als Huub niet telkens hem opzoekt, en wéér probeert hem iets aan het verstand te peuteren, zou hij de hele dag in zijn eentje op kantoor of op zijn bed zitten. Hij loopt gewoon telkens weg van de groep.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef marky het volgende:
Huub heeft er tenminste voor gezorgd dat Jaap ook nog een beetje in beeld kwam.
ff serieus, heeft het personeel geen zwijgplicht met dat soort dingen?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Herma tegen Natasia: Hoe denk je over de stemming van a.s donderdag?
Natasia: Ik denk dat Huub eruit gaat, we hebben één kans.
Herma: Ik denk niet dat Erik meegaat.
Wáár bemoeit ze zich mee!!!!
Precies......Dat bedoel ik ook eigenlijk een beetje........quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Maar als Jaap zo sterk terug gaat komen zoals Huub in het begin deed dan zou ik zelfs nog fan kunnen worden. Huub heeft in het begin ook domme dingen gedaan toen hij the underdog was.
Het was dat Natasia het niet helemaal door had en zei dat Eric hem misschien wel wegstemde. Pas toen zei Herma,'meen je dat??'. Het lag er ontzettend dik op dat Herma gewoon even iets wilde vertellen over die stemming.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef john6 het volgende:
[..]
ff serieus, heeft het personeel geen zwijgplicht met dat soort dingen?
Ben ik het niet mee eens. Telkens loopt hij weg van de groep en gaat ergens alleen zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:23 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Brian en Amanda hijgen meer in "dat hok" en iedereen zit achter de computer.
Ik neem aan dat je met inbreng bedoelt; zorgen voor gespreksstof en wat actie in de tent!
Hij wordt ook niet echt in het gezelschap opgenomen.....dan is het moeilijk om telkens maar weer toenadering te zoeken. De een doet dat, en de ander niet. Let op; Ik ben ook geen fan van de dingen die hij doet, maar om nu te gaan applaudiseren voor de acties van Huub en Eric ook in deze............tja......dat dan toch weer net niet!
Maar Huub was wel al veel sneller bezig met en bewust van het spel en dat lijkt Jaap totaal niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik er even op wijzen dat huub zo ook het spel instapte
In het begin liet hij ook alle aanvallen over zich heen komen koos doelbewust een underdog positie en deed niks terug
Jaap doet tenminste nog wat terug
Ik sluit nog niet eens uit dat het op een gegeven moment als Jaap het licht echt heeft gezien dat B en N niet zijn backups zijn wel een keer gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft in het begin de verkeerde keuze gemaakt. Hij heeft gekozen voor Brian en Natasia. Wat heeft hij daaraan over gehouden? Helemaal niks. Hij heeft zijn cp's niet gekregen, ze gaan niet met hem sporten, ze praten überhaupt niet met hem.
Ik hoop toch stiekem dat Huub hem in zijn armen gaat sluiten al zou dat letterlijk heel erg moeilijk gaan,
Dan moet Jaap wel iets te bieden hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat Huub hem in zijn armen gaat sluiten al zou dat letterlijk heel erg moeilijk gaan,
Dat is niet waar volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft in het begin de verkeerde keuze gemaakt. Hij heeft gekozen voor Brian en Natasia. Wat heeft hij daaraan over gehouden? Helemaal niks. Hij heeft zijn cp's niet gekregen, ze gaan niet met hem sporten, ze praten überhaupt niet met hem.
Hear hearquote:Op maandag 5 maart 2007 09:28 schreef avonne het volgende:
Ik verheug me elke dag weer op het ontbijt![]()
Klopt, ben ik het mee eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan moet Jaap wel iets te bieden hebben.
Op zijn minst betrouwbaarheid in zijn daden en luisteren naar wat iemand tegen hem zegt.
yeah... right....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is niet waar volgens mij....Brian heeft ze in bewaring voor Jaap.
Vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Oeps, alweer een foutje.
Post van Eric en boek van Sylvia vernield?
Heeft iemand dat gezien, wanneer dat was?
Jaap wilde ze al terugvragen maar volgens mij durfde hij het niet. Hij zei eergisteren nog dat Brian nog steeds zijn cp's niet heeft gegeven dus ik weet niet of Jaap het wel ziet als een in bewaringstelling van zijn punten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is niet waar volgens mij....Brian heeft ze in bewaring voor Jaap.
Wat zou er gebeuren als Jaap voor donderdag de villa verlaat. Vervalt dan de immuniteit van Silvia? Is ie daarom zo hard pesten?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:02 schreef Clank het volgende:
De akties van Erik en Huub (waar de rest stilzwijgend aan meedeed!!) waren op zich best wel grappig. Het geleur met het bed van Jaap was kostelijk! Waar ik me wel aan erger is het taalgebruik van Huub naar Jaap (wanstaltig gedrocht, vetklep en alles in die orde). Dat is absoluut niet nodig en Huub is best wel in staat om iemand af te zeiken zonder al die kinderachtige scheldpartijen.
Aan de andere kant zegt hij het Jaap recht in het gezicht terwijl anderen het achter zijn rug om doen.
Dat vond ze na 1 sec. al. Ze hadden hem alleen even nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:37 schreef avonne het volgende:
Wanneer heeft Jaap dat gedaan?
Natasia heeft het echt gehad met Jaap, he
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:36 schreef Dogga het volgende:
LoL
waar blijft het fillmpje van jaaps revenge..ik was net net naar bed gegaan toen.
en bij updates staat ie nog niet:(
Brian heeft het nagevraagd, Syls immuniteit blijft staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Jaap voor donderdag de villa verlaat. Vervalt dan de immuniteit van Silvia? Is ie daarom zo hard pesten?
LOOOOOLquote:Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ligt geloof ik aan of Huub exit moet of niet. Schijnt een beetje fysiek geheenenweer zijn geweest omdat Jaap een SLAPENDE Huub aanviel
![]()
Ik snap waarom je het niet vindt, maar ik wil er toch nog even iets aan toevoegen.....H&S hebben in het begin vooral geprobeert om Jaap naar hun kamp te trekken. Kan zijn dat Jaap dat wantrouwde en daarom gereageerd heeft zoals hij heeft gedaan (wat inderdaad niet oke is) Maar aanval is soms de beste verdedeging. En een kat in het nauw maakt rare sprongen, nietwaar!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Telkens loopt hij weg van de groep en gaat ergens alleen zitten.
Huub en Sylvia hebben genoeg geprobeerd om hem een kans te geven.
En uitgerekend zij hoeven dat niet te doen na alle beledigingen naar Sylvia en het feit dat hij duidelijk hun op exit heeft gezet.
Telkens zegt hij dan "bedankt voor het gesprek, hier kan ik echt iets mee" en vervolgens doet hij weer het tegenovergestelde.
kom op, of hij zelf niets heeft vernield, griezelquote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef Clank het volgende:
Erik gaat nog even los op Jaap omdat hij vannacht ook post van hem heeft verscheurd.
Eric wilde zelf niks te maken hebben met het feit dat Huub post verscheurde van Jaap. Hij vond dat niet kunnen dus Eric heeft wel een punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, of hij zelf niets heeft vernield, griezel
Dat heeft hij ook luidkeels verkondigd tegen Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric wilde zelf niks te maken hebben met het feit dat Huub post verscheurde van Jaap. Hij vond dat niet kunnen dus Eric heeft wel een punt.
Vanmiddag 13.43u de Teletubbies....misschien is dat iets voor jou?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:45 schreef havefun het volgende:
Ik had effe bijgelezen op Vol maar wat een trieste zooitje daar zeg. Zelfs om 4:00 s'nachts nog met iemands bed sleuren is wel heel respectloos. Het zal el weer een script zijn want ik kan me niet voorstellen dat Eric en Huub dit uit zichzelf doen.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
Zou Amanda nog onthouden hebben dat ze boos op Brian was?
Jazeker!!!!! En daarom wil ze nu......"goedmaaksex"quote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
Nee joh, dat is al weer zó lang geledenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
Vandaag wel.......Mijn eerste maandagmorgen met dgk!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef the_undertaker het volgende:
Zit iedereen hier de hele dag altijd thuis ofzo
Is dat verboden dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef Clank het volgende:
Hoe zou Brian zich vandaag opstellen tegenover Jaap? 'Ik ben je echte vriend want ik heb niet mee gedaan?'
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef Utrecht het volgende:
Ik vind persoonlijk het programma wat te plat worden.
Lees hier af en toe nog de updates maar het tv programma kan mij al niet meer boeien.
Ik zou het leuker vinden als er weer iemand inkomt die echt strategisch speelt.
Tot nu toe vind ik de inbreng van de nieuwe bewoners Jaap en Amanda nou niet veel toevoegen aan het programaa.
Erik valt nog wel mee, die lijkt nog het meest strategisch bezig te zijn.
Als ik plat vermaak wil, kijk ik wel naar SBS6
Ik had verwacht dat de gouden kooi meer uit gekonkel en strategisch back-stabbing zetten zou bestaan.
Nu vind ik het vooral een ordinair schreeuw show worden (met veel sex en drank), waar ik eigenlijk geen zak meer aan vind.
Nope gewoon aan het werkquote:Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef the_undertaker het volgende:
Deed Natasiaaaaa dat in het begin niet ook de godganse dag?!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef Utrecht het volgende:
Nu vind ik het vooral een ordinair schreeuw show worden
Oeps, betraptquote:Op maandag 5 maart 2007 09:57 schreef elrosa het volgende:
Beequeen niet meer posten!!!!!! eerst even strijken
Over de Teletubbies gesproken, Zoveel verschil tussen de Gouden kooi en de Teletetubbies zie ik eerlijk gezegd niet. Het enigste verscil is dat ze bij de Teletubbies met zijn vieren zijn , en in de GDK met zijn zessen, en ze 1 hele grote erbij hebben zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Vanmiddag 13.43u de Teletubbies....misschien is dat iets voor jou?![]()
![]()
![]()
Hier ben ik het wel mee eens , het begint meer te lijken op een grote pestshow.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef Utrecht het volgende:
Ik vind persoonlijk het programma wat te plat worden.
Lees hier af en toe nog de updates maar het tv programma kan mij al niet meer boeien.
Ik zou het leuker vinden als er weer iemand inkomt die echt strategisch speelt.
Tot nu toe vind ik de inbreng van de nieuwe bewoners Jaap en Amanda nou niet veel toevoegen aan het programaa.
Erik valt nog wel mee, die lijkt nog het meest strategisch bezig te zijn.
Als ik plat vermaak wil, kijk ik wel naar SBS6
Ik had verwacht dat de gouden kooi meer uit gekonkel en strategisch back-stabbing zetten zou bestaan.
Nu vind ik het vooral een ordinair schreeuw show worden (met veel sex en drank), waar ik eigenlijk geen zak meer aan vind.
ja, maar dat is nu overgeslagen naar huub, die is nu een schreeuwlelijk geworden waarbij hij nazi-quote:Op maandag 5 maart 2007 09:57 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Deed Natasiaaaaa dat in het begin niet ook de godganse dag?!![]()
Oei......Ben je boos??.....pluk een roos, zet hem op je hoed.......quote:Op maandag 5 maart 2007 10:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dat is nu overgeslagen naar huub, die is nu een schreeuwlelijk geworden waarbij hij nazi-concentratie-kamp taferelen niet uit de weg gaat
![]()
Ja inderdaad...... belofte maakt schuld!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
Natasia gaat trainen. Moet ze Jaap niet vragen om haar te vergezellen??
extensionsquote:Op maandag 5 maart 2007 10:07 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat ze straks weer 4 uur op de stoel zit (kapper). Vier uur![]()
![]()
![]()
Dat is maar de vraag, want ik denk dat de meerderheid wel houdt van plat vermaak.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:05 schreef Utrecht het volgende:
Zet er nog een Amanda of Jaap in en Tien kan binnenkort weer een nieuw programma programmeren om 19:30
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef the_undertaker het volgende:
ja, ik vond huub altijd grappig maar dit vind ik niet kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:04 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Oei......Ben je boos??.....pluk een roos, zet hem op je hoed.......
Je moet Jaap toch wat meer krediet geven denk ik. Je ziet nu toch ook hoe ze erom kunnen lachen. Ook Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, ik vond huub altijd grappig maar dit vind ik niet kunnen.
aangezien huub schijnbaar voor veel jongeren een persoon is die ze bewonderen is het mogelijk dat ze zijn gedrag en manier van praten ook overnemen, hetzelfde geld voor het feit dat hij een aantal keren jaap heeft gestimuleerd om zelfmoord te plegen. hoe labiel is jaap? en hoe vaak moet je tegen hem zeggen dat hij wanstaltig is en een vetkleop etc
deze hele actie van huub heeft hem niet gesierd
Dan gaat ie (Jaap) toch lekker naar huis?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
aangezien huub schijnbaar voor veel jongeren een persoon is die ze bewonderen is het mogelijk dat ze zijn gedrag en manier van praten ook overnemen, hetzelfde geld voor het feit dat hij een aantal keren jaap heeft gestimuleerd om zelfmoord te plegen. hoe labiel is jaap? en hoe vaak moet je tegen hem zeggen dat hij wanstaltig is en een vetkleop etc
Hihi....rustig maar.........je hebt helemaal gelijk (lees terug)! Ik vind dat dus ook niet kunnen!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Een nieuwe Tien serie die gaat floppen.. Iets met voetbalvrouwen ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef noekje het volgende:
Door alle consternatie weet ik helemaal niet wat die premiere is. Wat gaat er in premiere?
Jij lijkt er meer last van te hebben dan Jaap. Al lachend namen ze de afgelopen nacht door.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ja Maar toch ruik een script, ik vind Huub gene type om zover te gaan als hij nu doet bij Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Tja......wat wil hij ook veel anders......quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet Jaap toch wat meer krediet geven denk ik. Je ziet nu toch ook hoe ze erom kunnen lachen. Ook Jaap.
Oké thanks!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Een nieuwe Tien serie die gaat floppen.. Iets met voetbalvrouwen ofzo
..............zal wel weer een teken zijn.....heeft ze niet eens veraden dat huub er niet uit wordt gestemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pfffffffffffffffffquote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef kybe het volgende:
Wat bedoelde Herma nou met die vinger op haar neus???
Dat vind ik nou echt een Natasiaans antwoord!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan gaat ie (Jaap) toch lekker naar huis?
Volgens mij is dat een echte Huub uitspraak, niet Natasia.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:20 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een Natasiaans antwoord!
Is meer op z'n Huubs gezegd vind ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:20 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een Natasiaans antwoord!
Net als 90% van FOK is ook zij de weg kwijt. En dat was nou net Eric's bedoelingquote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
..............zal wel weer een teken zijn.....heeft ze niet eens veraden dat huub er niet uit wordt gestemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pfffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
Centerparcs rulezzquote:Op maandag 5 maart 2007 10:23 schreef noekje het volgende:
Lijkt wel een center parcs gebeuren zo.
Natasia ook...vooral in het begin, maar voorruit............beide dan!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een echte Huub uitspraak, niet Natasia.
cursus voor Amanda.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
waarom is tilly er alweer?
Gelukig ben je hier in goed gezelschap ben jij de voorzitter van de HUUB fanclub?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja Maar toch ruik een script, ik vind Huub gene type om zover te gaan als hij nu doet bij Jaap.
Tja.. wie niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:28 schreef AnTjUh het volgende:
kijken of tilly nog leuk nieuws heeft voor amanda
ze is heel erg pro-huub
ik ben een beetje op hem afgeknapt na zijn teksten van gisteravond/nacht. Ik hoop echt dat hij daarmee kapt eigenlijk. Hij is verbaal sterk genoeg om het zonder die rotuitspraken te doen.quote:
Ik was benieuwd of iemand anders het ook gezien had en wel begreep wat zij ermee bedoelde.Huub zei vetklep tegen Jaap toen maakte zij dat gebaar naar Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
..............zal wel weer een teken zijn.....heeft ze niet eens veraden dat huub er niet uit wordt gestemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pfffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
Helaas ben je hier roepende in de woestijn, toen Amanda een kopje thee in het gezicht van Huub gooide was het hier oorlog want dat was fysiek geweld, maar Huub krijgt voor zijn lage akties de heldenstatus en over ZIJN fysieke geweld van vannacht zie je geen flimpjes en lees je niks in de up-datequote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Mocht Eric hem er donderdag wel uitstemmen, dan zie je vanaf vrijdag wel hoe het zal zijn in het huis zonder Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 10:32 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd toch wat minder...........Huub doet zo'n flauwe dingen ineens![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Helaas ben je hier roepende in de woestijn, toen Amanda een kopje thee in het gezicht van Huub gooide was het hier oorlog want dat was fysiek geweld, maar Huub krijgt voor zijn lage akties de heldenstatus en over ZIJN fysieke geweld van vannacht zie je geen flimpjes en lees je niks in de up-date![]()
Tja, als Jaap het zelf al helemaal geen fysiek geweld vondquote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Helaas ben je hier roepende in de woestijn, toen Amanda een kopje thee in het gezicht van Huub gooide was het hier oorlog want dat was fysiek geweld, maar Huub krijgt voor zijn lage akties de heldenstatus en over ZIJN fysieke geweld van vannacht zie je geen flimpjes en lees je niks in de up-date![]()
Kom op zeg.... Het is toch "De Gouden kooi" en niet "the Truman show"!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mocht Eric hem er donderdag wel uitstemmen, dan zie je vanaf vrijdag wel hoe het zal zijn in het huis zonder Huub![]()
Zal Sylvia blij mee zijn. Die heeft (met tegenzin) die homo dat uitje gegund in ruil om donderdad 'iets terug te doen'. Zal me benieuwen wat ie doet donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mocht Eric hem er donderdag wel uitstemmen, dan zie je vanaf vrijdag wel hoe het zal zijn in het huis zonder Huub![]()
-EDIT- ze hebben geluisterdquote:Op maandag 5 maart 2007 10:36 schreef maikel112 het volgende:
pff 2 streams op die 2
kom op, zelfs huub is niet onvervangbaar, zet er nog wat extreme types en er wordt weer over gesproken, de kijkers van DGK bestaan niet alleen uit FOKKERS en VOLLERS.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Palma grijpt inquote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt weer gemasseerd door een van de huishoudsters
Hebben jullie nog wel streams.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt weer gemasseerd door een van de huishoudsters
Zonet inderdaad ook niet voor zo'n 5 min. maar hij deed doet het hier zomaar weer.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel streams.
Overal geprobeerd maar niks doet het.
Ik heb soms streams maar geen geluid.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ikke wel, http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb dezequote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft vannacht toegegeven dat het bluf was over die tik, dus waar hebben we het over...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, als Jaap het zelf al helemaal geen fysiek geweld vond
Het is de discussie niet waard. Net zoals dat tikje van Eric naar Brian pasgeleden, buiten.
Als je niet van huisvrouwen-tv houd valt er op dit moment bar weinig te zien. Volgens mij is de nagelvijlhulp momenteel op bezoek...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach ben zelf ook een huisvrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Als je niet van huisvrouwen-tv houd valt er op dit moment bar weinig te zien. Volgens mij is de nagelvijlhulp momenteel op bezoek...![]()
tja .... om die reden zitten Brian en Natasia er ook. Neemt niet weg dat ik een bloedhekel aan ze heb en dat ze van mij NU naar huis mogen. Ik gun Huub die rotvilla en een bak geld maar dat betekent nog niet dat ik álles wat die knul zegt nou zo leuk moet vinden. Ik heb behoorlijk van hem zitten balen gisteravond/vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef milk-shake het volgende:
jullie vergeten soms dat Huub daar voor 1 ding zit en dat is winnen.............
Zeiken...roddelen en psycholgische praatjes doen...maar daar kom je snel genoeg achter.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:46 schreef maikel112 het volgende:
Mooie dame trouwens, wat komt die doen?
ff afkloppen, ik heb nooit last met me streams.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:50 schreef maikel112 het volgende:
me streams staan alweer op 1 uur en 49 minuten
Geen probleem idd.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb zitten teruglezen en ik snap de reakties op sommige opmerkingen van Huub. Maar volgens mij heeft iedereen hier aan meegedaan. En als ik nu zo Japio en Huub hoor praten, hebben ze alle 2 vet veel lol gehad vannacht. Dus wat is het probleem ??????
ik snap het ook niet,quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb zitten teruglezen en ik snap de reakties op sommige opmerkingen van Huub. Maar volgens mij heeft iedereen hier aan meegedaan. En als ik nu zo Japio en Huub hoor praten, hebben ze alle 2 vet veel lol gehad vannacht. Dus wat is het probleem ??????
Zie het probleem ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap het ook niet,
Jaap zag er nog wel de humor van in, hij heeft zelfs voorgesteld vannacht om samen te werken
want hij denkt dat ze samen iedereen helemaal gek kunnen maken.
Is dat erg ??? Hij speelt goed, ik heb liever dat hij pianoles heeft dan dat brainles gitaarles heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Shit.... dat wordt weer piano spelen voor Huub dus
Die zitten waarschijnlijk te gniffelen omdat ze er nu van overtuigd zijn dat Huub exit is na gisteravond.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef maikel112 het volgende:
Waar hangt het BAN groepje uit
Sporten... zonder Jaap!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef maikel112 het volgende:
B weet ik niet Amanda heeft nagelstyliste cursus en N is aan het sporten.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef maikel112 het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef Pavement het volgende:
wat een kudt kop zeg, hocky trutje met een bolle bier reet
Het zijn juist die opmerkingen waar nogal wat over te doen was. Ongeacht tegen wie hij ze zegt vind ik ze tever gaan. Ik heb geen medelijden met Jaap want ik geloof helemaal niks van die vent. Het gaat mij puur om de dingen die Huub heeft gezegd. Als hij dat soort rotopmerkingen er uit kan laten vind ik zijn getreiter misschien ook om te lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik heb zitten teruglezen en ik snap de reakties op sommige opmerkingen van Huub.
haha zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar als ik naar d'r kijk dan zie ik Lesley, maar dan 10 jaar ouder.
Dus Bart, ff opletten.![]()
Ja maar ik heb ook zitten lezen, ik was er niet live bij, dat huub zelf ook zei dat hij te ver was gegaan met sommige opmerkingen. Dat is iets wat ik Natasia of Brainles nooit hoor zeggen. Dus tja ik weet niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het zijn juist die opmerkingen waar nogal wat over te doen was. Ongeacht tegen wie hij ze zegt vind ik ze tever gaan. Ik heb geen medelijden met Jaap want ik geloof helemaal niks van die vent. Het gaat mij puur om de dingen die Huub heeft gezegd. Als hij dat soort rotopmerkingen er uit kan laten vind ik zijn getreiter misschien ook om te lachen.
Er valt weinig te lachen onder pianoles. Vandaar dusquote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat erg ??? Hij speelt goed, ik heb liever dat hij pianoles heeft dan dat brainles gitaarles heeft.![]()
klopt heeft hij ff later idd gezegd. ik heb natsaia nooit excuses horen maken voorr de opmerking over de broer van Huub, om maar eens iets te noemen. Hier worden mensen afgerekend op 1 opmerking in woede gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook zitten lezen, ik was er niet live bij, dat huub zelf ook zei dat hij te ver was gegaan met sommige opmerkingen. Dat is iets wat ik Natasia of Brainles nooit hoor zeggen. Dus tja ik weet niet.![]()
het gaat inderdaad niet eens om de akties, maar wat huub zegt, en dan niet 1 keer maar kontinue herhalend. er zijn hier mensen die denken dat jaap hier niet door gekwetst is, hij laat het misschien niet zien, maar het komt wellicht bij sommige kijkers wel kwetsend over.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het zijn juist die opmerkingen waar nogal wat over te doen was. Ongeacht tegen wie hij ze zegt vind ik ze tever gaan. Ik heb geen medelijden met Jaap want ik geloof helemaal niks van die vent. Het gaat mij puur om de dingen die Huub heeft gezegd. Als hij dat soort rotopmerkingen er uit kan laten vind ik zijn getreiter misschien ook om te lachen.
Hij vond het niet slim van zichzelf .... en dát ziet hij weer goed. Natasia en Brian zijn een verhaal apart .. ook al zouden zij zeggen dat ze te ver zouden zijn gegaan is het nóg vals. Maar zo zien zij hun akties niet ... kindjes van God he?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik Natasia of Brainles nooit hoor zeggen. Dus tja ik weet niet.![]()
Helaam mee eens. Ook al is dit allemaal geoorloofd in het kader van het programma, het getuigt niet van enige klasse of stijl van Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het gaat inderdaad niet eens om de akties, maar wat huub zegt, en dan niet 1 keer maar kontinue herhalend. er zijn hier mensen die denken dat jaap hier niet door gekwetst is, hij laat het misschien niet zien, maar het komt wellicht bij sommige kijkers wel kwetsend over.
hij doet nu wat andere mensen bij hem in het begin van DGK hebben gedaan, en dat maakt hem geen haar beter dan de andere bewoners.
Dan heb je hem van de week niet gezien, ik vond hem echt respectloos en trouwens als ik zo las was hij vannacht ook niet echt respectloos toe naar een aantal vrouwen. Ik vind hem absoluut een Grote Niet Vriendelijke Reus.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef agter het volgende:
[..]
Helaam mee eens. Ook al is dit allemaal geoorloofd in het kader van het programma, het getuigt niet van enige klasse of stijl van Huub.
En zoals ik Jaap vannacht gezien heb, vind ik hem de Grote Vriendelijke Reus.
tja ... heiligverklaringen ook. Zo gaan die dingen dus .....quote:Op maandag 5 maart 2007 11:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Zoals ik al zei van held tot sukkel in 1 cos.
Ik vind hem absoluut niet heilig en heb hem ook nooit heilig verklaard, maar ik denk dat er teveel eer naar Huub wordt geschoven over afgelopen nacht. Als ik lees, hebben Brainles en Zdngmw ook meegewerkt al is het maar *achter de schermen*. En vlak Erik ook niet uit, het lijkt of iedereen alleen Huub uit zijn vingers krijgt, terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
tja ... heiligverklaringen ook. Zo gaan die dingen dus .....
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
tja ... heiligverklaringen ook. Zo gaan die dingen dus .....
Toen Jaap zo dronken was, dat heb ik gezien. En ik vond Jaap daar ook niet zo netjes.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je hem van de week niet gezien, ik vond hem echt respectloos en trouwens als ik zo las was hij vannacht ook niet echt respectloos toe naar een aantal vrouwen. Ik vind hem absoluut een Grote Niet Vriendelijke Reus.
Ja, dat vind ik een goeie. Vergeet Eric niet. Die had een belangrijke rol vannacht. Eric was ook erg zuigend naar Jaap toe en fokte Huub wel degelijk op.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut niet heilig en heb hem ook nooit heilig verklaard, maar ik denk dat er teveel eer naar Huub wordt geschoven over afgelopen nacht. Als ik lees, hebben Brainles en Zdngmw ook meegewerkt al is het maar *achter de schermen*. En vlak Erik ook niet uit, het lijkt of iedereen alleen Huub uit zijn vingers krijgt, terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.
gewoon een stageplaats en toen waren ze blij dat ze weer weg gingquote:Op maandag 5 maart 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
en Amanda heeft ook al bij Rob Peetoom gewerkt.
Hoe kan dat toch allemaal?
Die rat wilde alles weten en stookte de heren ook op.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut niet heilig en heb hem ook nooit heilig verklaard, maar ik denk dat er teveel eer naar Huub wordt geschoven over afgelopen nacht. Als ik lees, hebben Brainles en Zdngmw ook meegewerkt al is het maar *achter de schermen*. En vlak Erik ook niet uit, het lijkt of iedereen alleen Huub uit zijn vingers krijgt, terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.
Ja het werd hem letterlijk in de mond gelegd. Ik wil dat je nu je excuses maakt aan mij en toen deed hij dat, maar uit zichzelf zeker niet. En ik ben het met je eens constant zeiken over zijn dik zijn enzo is niet nodig. Ze kunnen hem makkelijk op andere manieren aanpakken. Maar zoals jaap zelf zegt, hij wordt wel wakker geschut en scherp gehouden door de opmerkingen van huub en erik. Zdngmw en Brainles hebben hem beloofd mee te slepen als ze gaan sporten, heb je het hun al een keer zien doen. Loze beloftes.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:11 schreef agter het volgende:
[..]
Toen Jaap zo dronken was, dat heb ik gezien. En ik vond Jaap daar ook niet zo netjes.
Maar ik ga Jaap als persoon niet beoordelen op wat er toen die ene nacht gebeurt is, hij heeft immers ook zijn excusses daarvoor aangeboden.
Dat schelden mag hij achterwege laten, maar hij blijft wel mijn DGK held. Zonder Huub geen gouden kooi meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb Huub nooit tot held gemaakt, dus bij mij kon hij ook niet van zijn sokkel vallen.
Maar ik geef hem wel wat meer krediet dan de meeste op dit moment.
Ja precies als huub weg gaat dan zakt t echt tot een dieptepuntquote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schelden mag hij achterwege laten, maar hij blijft wel mijn DGK held. Zonder Huub geen gouden kooi meer.
die amanda kan nooit 19 zijn, ze mag dan wel wat simpel zijn verstandelijk maar ik vimd dat ze meer weg heeft van een eind-twintiger begin dertigerquote:Op maandag 5 maart 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
en Amanda heeft ook al bij Rob Peetoom gewerkt.
Hoe kan dat toch allemaal?
Jaap heeft duidelijk een olifantenhuid.... óf hij weet dat hij alles wat Huub zegt niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt het hier hartstikke leuk. Het gaat hem steeds beter bevallen. Hij lijkt er niet echt onder te lijden.
Dat heeft Huub ook aan Jaap verteld.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft duidelijk een olifantenhuid.... óf hij weet dat hij alles wat Huub zegt niet serieus moet nemen.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schelden mag hij achterwege laten, maar hij blijft wel mijn DGK held. Zonder Huub geen gouden kooi meer.
eric vind ik sowieso een griezel, wel een geraffineerd mannetje.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goeie. Vergeet Eric niet. Die had een belangrijke rol vannacht. Eric was ook erg zuigend naar Jaap toe en fokte Huub wel degelijk op.
Vervolgens stapt Eric opzij met de mededeling "Huub je gaat te ver met het verscheuren van post".
Maar Eric was echt een aanzetter vannacht.
Jaap is een binnevetter.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft duidelijk een olifantenhuid.... óf hij weet dat hij alles wat Huub zegt niet serieus moet nemen.
Er is nog steeds niemand die ook zo het programma kan maken. Huub neemt ze allemaal op sleeptouw,quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is denk ik al heel veel gepest in zijn leven, maar weet niet of hij zich er niets van aantrektquote:Op maandag 5 maart 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:19 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is een lopende tijdbom
slaat alles op
en als t echt mis gaat komt alles eruit en dan is t ook echt mis
Met name Natasia en Brian hadden de grootste lol en vonden alles geweldig wat Huub en Eric uithaalden. Lekker op een afstandje zitten gniffelen hoe Jaap te pakken werd genomen en er zelf geen poot voor uit hoeven steken. En ik zit echt te wachten tot iemand Amanda heeft bijgepraat wat die twee over haar zeggen! Ik denk ook niet dat Huub tot sukkel is bestempeld .... maar hij kan niet alles er zomaar uitgooien - ook daar is kritiek op. En dan wordt hij véél milder aangepakt dan een aantal andere miljonairs.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
terwijl de rest er ook niet vies van was vannacht.
Die rat is gewoon saai.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Brian is niet echt spraakzaam
Gedonder met Amanda zeker.
Nee de fanclub kijkt wel uit dan gaat de boekenwijsneus namelijk onderuitquote:Op maandag 5 maart 2007 11:13 schreef DeGoudenFooi het volgende:
geen filmpjes van huub_
Kijk even op VOL, filmpjeshoek. Daar staat genoeg van vannacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:13 schreef DeGoudenFooi het volgende:
geen filmpjes van huub_
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee de fanclub kijkt wel uit dan gaat de boekenwijsneus namelijk onderuitLieten ze maar is zien en horen en zien hoe het er aan toe ging vannacht
![]()
wat heeft amanda toch een slecht geheugen of zou ze gisterochtend gblockt hebben??quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vertelt dat haar relatie met Brian over is sinds hij onder de douche heeft staan neuken. Heeft Amanda daarna niet nog gewoon seks met hem gehad? Of althans Brian met een half slapende Amanda?
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan....
http://www.youtube.com/watch?v=Q7Ur8LSuky8
http://www.youtube.com/watch?v=xRC8si15Qr4
Als Brain het zou hebben gedaan waren hier allang 20 topic van "fysiek geweld Brain" geweest, maar nu de hier heilg verklaarde misselijke kwal(Huub) het heeft gedaan is er niets aan de handquote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Heb het ff op gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |