Omdat eric en huub jaap ze dekens verstopt hadden en toen hij deze ging zoeken .quote:Op maandag 5 maart 2007 07:43 schreef DaanDobber het volgende:
Hoi, ik ben toch erg benieuwd waarom Jaap eigenlijk in de huiskamer slaapt.
ach joh, zal allemaal wel loslopen(heb het niet gezien), en Talpa zal het niet op hun site zetten bij villa vandaag...quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef DaanDobber het volgende:
Hahahahahahaha, dankjewel.
Huub en Erik zijn echt leuk samen. Nu maar hopen dat het fysieke geweld van vannacht alleen maar wordt opgehypt door de nachtelijke cossers en er niets aan hand blijkt te zijn.
Er was ook niks aan de hand.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef DaanDobber het volgende:
Hahahahahahaha, dankjewel.
Huub en Erik zijn echt leuk samen. Nu maar hopen dat het fysieke geweld van vannacht alleen maar wordt opgehypt door de nachtelijke cossers en er niets aan hand blijkt te zijn.
O, was dat alles.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Nope geen fysiek geweld .
Heb het ff op gezocht
Jaap ging op het dekbed van huub zitten
Eric en huub hebben geprobeert het dekbed onder jaap vandaan te trekken toen bleek huub tijdens het trekken aan het dekbed tegen het hoofd van jaap gekomen te zijn.
Dat was niet alles.. hij heeft Jaap 2x vaker in een 'stompincident' gehad, toen ie de dekens van hem af trok.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Nope geen fysiek geweld .
Heb het ff op gezocht
Jaap ging op het dekbed van huub zitten
Eric en huub hebben geprobeert het dekbed onder jaap vandaan te trekken toen bleek huub tijdens het trekken aan het dekbed tegen het hoofd van jaap gekomen te zijn.
Ik heb bijgelezen bij VOL, die hebben echt top streamverslagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:52 schreef avonne het volgende:
Ik moest eigenlijk het meest lachen om alle reacties dat het zo lang duurde met die totale oorlog van Jaap...
Nou, dat valt wel mee hoor, de kankerkabouters vlogen uit zijn grote bek, die gast is echt gestoord. Je weet van te voren dat je de lul bent als nieuweling, zeker met zo'n figuur als Billie. Het is een totale miscast die gast, en ik hoop dat Tien dat snel inziet, want Billie trekt dit echt niet, labiel figuur.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
Morgen... wat een trieste vertoning vannacht... huub en eric die jaap volledig de grond in boren... echt basisschool niveau pesten... het meest trieste vond ik nog wel dat jaap het over zich heen liet komen, slappe zak.
Idemmm.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:54 schreef kybe het volgende:
Goedemorgen,vanacht tot half 5 gekeken, man en kinderen deur uit zit ik alweer![]()
Nou ja eerst maar![]()
Het enige trieste vind ik dat Jaap gewoon niet begrijpt waar die in is gestapt.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
Morgen... wat een trieste vertoning vannacht... huub en eric die jaap volledig de grond in boren... echt basisschool niveau pesten... het meest trieste vond ik nog wel dat jaap het over zich heen liet komen, slappe zak.
Ja Jaap was wel sterk net na de stemming, maar daarna liet hij zich compleet de grond in boren.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef maikel112 het volgende:
Ik vetrouw weer op jullie updates, heb wederom geen geluid
Jaapioooooo vroeg er wel om natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 08:56 schreef Kinga het volgende:
Inderdaad....Huub is echt niet sterk als Jaap wat terug doet....bijna zielig hoe snel Huub dan op z'n pikkie getrapt is.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:03 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Als Jaap , Huub constant zou proberen te knuffelen hebben we zo een exit Huub
Eenschquote:Op maandag 5 maart 2007 09:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaapioooooo vroeg er wel om natuurlijkIk kan met de beste wil van de wereld geen medelijden kweken voor die debiel. Zeker niet na zijn aanval richting Syl (en dan tel ik de aanval richting Syl toen Jaap zich bijna dood had gedronken niet eens mee).
Bedoel zit op het werk, kan geen geluid aanzettenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Huub heeft tijdens zijn dronkenschap ook idiote dingen gedaan hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaapioooooo vroeg er wel om natuurlijkIk kan met de beste wil van de wereld geen medelijden kweken voor die debiel. Zeker niet na zijn aanval richting Syl (en dan tel ik de aanval richting Syl toen Jaap zich bijna dood had gedronken niet eens mee).
Die komen niet eens in de BUURT van de debiele acties van Jaap in zijn tweede nacht in de kooiquote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Huub heeft tijdens zijn dronkenschap ook idiote dingen gedaan hoor!
Excuse me, wat DOET Billie dan in dat hok, behalve hijgen en achter de PC zitten, die gast heeft geen enkele persoonlijke inbreng, behalve dat vadsige figuurquote:Op maandag 5 maart 2007 09:08 schreef Cinply-the-best het volgende:
[quote]Op maandag 5 maart 2007 09:03 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ja Jaap was wel sterk net na de stemming, maar daarna liet hij zich compleet de grond in boren.
Dat komt ook deels, doordat ze voordurend op zijn uiterlijk blijven inhakken! Dat heeft niks met z'n karakter te maken en daar kan Jaap zich moeilijk tegenover verdedigen. Misschien is Jaap wel heel aardig, maar krijgt hij gewoon nu de kans niet. Alle anderen zijn allang blij dat ze zelf niet meer "het zwarte schaap" zijn, maar het zou wel meer getuigen van karakter als ze ook eens met dingen komen die gerelateerd zijn aan de dingen die Jaap doet en zegt in het huis. Eens kijken hoe hij zich dan verdedigd! Het afpakken van dekens en kussens is inderdaad kinderniveau!
OKquote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Bedoel zit op het werk, kan geen geluid aanzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |