quote:Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Toch denk ik dat Jaap vannacht wel een paar kilo is kwijtgeraakt en daar mag hij Erik en Huub wel 's dankbaar voor zijn![]()
Nou........................dat weet ik nog niet zo.......je kunt het misschien niet goed met elkaar vergelijken, want wat Jaap had gedaan was ronduit smerig, maar wat Huub deed (met z'n geweld, scheldpartijen en beledigingen) was ook niet om over naar huis te schrijven, toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Die komen niet eens in de BUURT van de debiele acties van Jaap in zijn tweede nacht in de kooi
Waar kan hij dan mee staken ? Zoveel doet ie niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:14 schreef Kinga het volgende:
heb me kapot gelachen om zijn staking...is dat nog aan de gang?
om niet meer te gaan met het script, ruzies maken enzo... heeft ie vannacht letterlijk gezegd, voordat de streams op streamlock gingen...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar kan hij dan mee staken ? Zoveel doet ie niet.![]()
Herma is gewoon een kut.... die speelt altijd alles door naar het verkeerde kampquote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft nog geen enkele moeite gedaan om de bewoners te leren kennen. Dit is hem zelfs verteld maar hij lijkt niet verder te komen dan te vragen hoe de paarden heten.
Jaap loopt alleen maar warm als die het over afvallen kan hebben terwijl die zijn maag aan het vullen is.
Maar als Jaap zo sterk terug gaat komen zoals Huub in het begin deed dan zou ik zelfs nog fan kunnen worden. Huub heeft in het begin ook domme dingen gedaan toen hij the underdog was.
Herma vertelt even dat Eric niet mee gaat doen aan de stemming van donderdag maar dit zegt ze heel subtiel met een vraagteken erachter.
Wat een dom wijf.
Ok merciquote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
om niet meer te gaan met het script, ruzies maken enzo... heeft ie vannacht letterlijk gezegd, voordat de streams op streamlock gingen...
'k Zeg niet dat het gescript is, maar ws toch wel een béétje gestuurd van achter.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef marky het volgende:
Huub heeft er tenminste voor gezorgd dat Jaap ook nog een beetje in beeld kwam.
Mag ik er even op wijzen dat huub zo ook het spel instaptequote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me, wat DOET Billie dan in dat hok, behalve hijgen en achter de PC zitten, die gast heeft geen enkele persoonlijke inbreng, behalve dat vadsige figuur![]()
Brian en Amanda hijgen meer in "dat hok" en iedereen zit achter de computer.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Excuse me, wat DOET Billie dan in dat hok, behalve hijgen en achter de PC zitten, die gast heeft geen enkele persoonlijke inbreng, behalve dat vadsige figuur![]()
Dat is waar. Als Huub niet telkens hem opzoekt, en wéér probeert hem iets aan het verstand te peuteren, zou hij de hele dag in zijn eentje op kantoor of op zijn bed zitten. Hij loopt gewoon telkens weg van de groep.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef marky het volgende:
Huub heeft er tenminste voor gezorgd dat Jaap ook nog een beetje in beeld kwam.
ff serieus, heeft het personeel geen zwijgplicht met dat soort dingen?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Herma tegen Natasia: Hoe denk je over de stemming van a.s donderdag?
Natasia: Ik denk dat Huub eruit gaat, we hebben één kans.
Herma: Ik denk niet dat Erik meegaat.
Wáár bemoeit ze zich mee!!!!
Precies......Dat bedoel ik ook eigenlijk een beetje........quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Maar als Jaap zo sterk terug gaat komen zoals Huub in het begin deed dan zou ik zelfs nog fan kunnen worden. Huub heeft in het begin ook domme dingen gedaan toen hij the underdog was.
Het was dat Natasia het niet helemaal door had en zei dat Eric hem misschien wel wegstemde. Pas toen zei Herma,'meen je dat??'. Het lag er ontzettend dik op dat Herma gewoon even iets wilde vertellen over die stemming.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:24 schreef john6 het volgende:
[..]
ff serieus, heeft het personeel geen zwijgplicht met dat soort dingen?
Ben ik het niet mee eens. Telkens loopt hij weg van de groep en gaat ergens alleen zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:23 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Brian en Amanda hijgen meer in "dat hok" en iedereen zit achter de computer.
Ik neem aan dat je met inbreng bedoelt; zorgen voor gespreksstof en wat actie in de tent!
Hij wordt ook niet echt in het gezelschap opgenomen.....dan is het moeilijk om telkens maar weer toenadering te zoeken. De een doet dat, en de ander niet. Let op; Ik ben ook geen fan van de dingen die hij doet, maar om nu te gaan applaudiseren voor de acties van Huub en Eric ook in deze............tja......dat dan toch weer net niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |