Ik heb al bedacht, dat als huub er donderdag uit moet ik niet meer kijk. Ik volg de zooi wel op Fok alleen dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef Mika25 het volgende:
Ik bedenk me zojuist iets:
Als Huub donderdag weggaat, dan is het dus duidelijk dat alles wat Eric doet een leugen is, en zitten er dus 5 personen in het huis waar in een hekel aan heb. Het zal dan erg lastig worden om de streams te kunnen volgens, want het zou betekenen dat alle 4 de streams constant op iemand staan waar ik een hekel aan heb, dat gaat niet leuk worden...
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er ook van overtuigd, dat er bij Huub naast het spel wel degelijk een deel inzit dat hij Jaap wil wakkerschudden. Wakkerschudden voor hoe hij zijn leven leidt, hoe hij in het spel gestapt is en de arrogantie die hij heeft dat hij niemand denkt nodig te hebben, naar niemand luisterd en van niemand wat aanneemt.
Waarom gaat Huub steeds naar hem toe en het gesprek aan, eergisteravond in de slaapkamer, gisteren tussen de stemming door, in het kantoor eerder gisteren en vannacht na de gebeurtenissen. Hij probeert hem constant te begrijpen, maar Huub snapt het niet. Het irriteert Huub dat Jaap zich niet heeft voorbereid op het spel en dat hij niet inzit waar hij mee bezig is en zich zo buitensluit. Op zijn grove, soms zelfs aggressieve manier wil hij Jaap iets duidelijkmaken. Daar ben ik van overtuigd.
Voor sil en Amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Met 2 man sterk, dat beloofd wat
In rust????quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef Carlaa het volgende:
[..]
de mijne was boven de 200 vorig jaar april
Inderdaad, kansloze missie. Iedereen vaart toch zijn eigen koers. Het is maar waar je voldoening uit krijgt en je energie in wilt steken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........![]()
quote:
Waarom dan al die moeite? Hij gaat over donderdag over 4 weken toch weg, want de rest van de groep kotst hem door zijn gedrag toch wel uit. Daar hoeft Huub niets voor te doen, dat doet Jaap zelf wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon bezig met zijn eigen ego , Hij wil Jaap daar weg hebben en is er echt niet mee bezig om Jaap zo nog iets bij te brengen. En daarnaast doe je dat dan ook niet door iemand compleet de grond in te boren zoals Huub dat doet bij Jaap.
Ik heb overigens niet gesteld dat Huub weet hoe de underdog kan opkrabbelen, mijn letterlijke tekst was:quote:Op maandag 5 maart 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
Je spreekt je zelf tegen.
Je stelt dat Huub zelf weet hoe de underdog kan opkrabbelen. Dus?
Dus aan Jaap om op te krabbelen, en dan niet een beetje door "ja en amen" te zeggen, maar door er gemotiveerd voor te gaan.
Credits voor Huub dat hij Jaap een schop onder de kont geeft
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft gezegd dat Billie die man mag tutoyeren?????
Yep.. vandaar de de ambulance me meenam.. ze kregen hem hier thuis niet om laag. (tachycardie noemen ze dat)quote:
Ik kijk meestal 's avonds even de streams en merk gewoon dat ik vooral kijk voor Huub. Als hij donderdag weggaat haak ik gewoon weg en maybe zie ik dan over pakweg twee jaar nog eens een nieuwsitem waarbij ze een dikke kerel genaamd Jaap uit een huis in Eemnes moeten zagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht, dat als huub er donderdag uit moet ik niet meer kijk. Ik volg de zooi wel op Fok alleen dan.
Billie zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
oké dan! Kijk, dit is een kans!quote:
Oeps , er zijn ook andere streamsquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?![]()
Als zij hem nou volgt, hoeven wij niet naar hem te luisteren, maar volgen we het tochquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?![]()
vind ik inderdaad ook niet netjes, tegen iemand van die leeftijd en die reputatie behoor je gewoon u te zeggen, kwestie van manierenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Pfff, dat klinkt heftig allemaal. Gelukkig dat het allemaal weer goed is nuquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep.. vandaar de de ambulance me meenam.. ze kregen hem hier thuis niet om laag. (tachycardie noemen ze dat)
Ik werd ontslagen met een stabiele hartslag van 120.
Oorzaak was mijn schildklier. Lang verhaal....nu bijna een jaar verder zit ik gemiddeld tussen de 90 en 100.
Spijker op z'n kop! Als de bewoners een gesprek met Jaap proberen aan te gaan gaat het binnen de kortste keren weer over afvallen en voedingsstoffen. Dat is Jaap's enige interesse en heeft dus geen oog en oor voor andere zaken. Dit komt de anderen dan ook behoorlijk de strot uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef jacqjacq het volgende:
waarom laat jaap zich aan de andere bewoners niet zien zoals hij nu met die kraaijenhof praat, als hij ook zo normaal met de anderen zou praten zou hij een stuk beter overkomen.
Alhoewel, besef ik me nu, hij praat zo geanimeerd omdat het gesprek over niets anders dan Jaap gaat. (en dat gaat ook vervelen als iemand alleen in zichzelf geinteresseerd is).
Hij zou in 1 dag een groot deel van de groep weer voor zich kunnen winnen, door gewoon met ze te communiceren, that's all
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
oké dan! Kijk, dit is een kans!( en voor de sceptici, ik ben oprecht blij voor Jaap als hij een doel haalt in zijn leven. En dan is beginnen bij ' in leven blijven ' een goed doel om mee te beginnen
![]()
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
huh is dat ehhh Henk Kraajenhof?
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
Je kunt inderdaad over eten en afvallen goed met jaap praten dat blijkt nu. Zijn probleem is dat hij geen andere gespreksonderwerpen heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop! Als de bewoners een gesprek met Jaap proberen aan te gaan gaat het binnen de kortste keren weer over afvallen en voedingsstoffen. Dat is Jaap's enige interesse en heeft dus geen oog en oor voor andere zaken. Dit komt de anderen dan ook behoorlijk de strot uit!
Omdat hij een duidelijke opdracht heeft. Positieve acties richting NatasJa, en Negatieve acties richting Huub, dat moet toch inmiddels vrij duidelijk zijn. Net zoals Huub duidelijk opdracht heeft gehad om Jaap te treiteren...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef jacqjacq het volgende:
waarom laat jaap zich aan de andere bewoners niet zien zoals hij nu met die kraaijenhof praat, als hij ook zo normaal met de anderen zou praten zou hij een stuk beter overkomen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
Dat is ook de irritatie van de bewoners. Hij zit daar puur voor zichzelf en snapt niet dat hij de rest nodig heeft om over 4 weken te mogen blijven. Zoals Huub zo mooi zei: 'Het is hier geen hotel waarin je zelf in- en uitcheckt, wij checken je uit als je zo door gaat'. Als hij niet meer wil met de groep dat had hij inderdaad gewoon aan Big Diet mee moeten doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kan inderdaad over eten en afvallen goed met jaap praten dat blijkt nu. Zijn probleem is dat hij geen andere gespreksonderwerpen heeft.
Om naar het blablabla te luisteren van Billie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef flubberdewups het volgende:
Wat een wijsneus die Jaapio... hij zit die vent gewoon de les te lezen... Waarom zit die man daar?
Doet ie wel hoor.. hij schrijft er een boek overquote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Billie is een expert op het gebied van gezond eten, jammer dat ie er niks mee doet![]()
nee, lief zijn voor Jaap. Omdat hij zo'n fijne arrogante, botte, egoïstische, zich-zelf-doodetende zwakkeling is.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon bezig met zijn eigen ego , Hij wil Jaap daar weg hebben en is er echt niet mee bezig om Jaap zo nog iets bij te brengen. En daarnaast doe je dat dan ook niet door iemand compleet de grond in te boren zoals Huub dat doet bij Jaap.
Touchequote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Doet ie wel hoor.. hij schrijft er een boek over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |