Als zij hem nou volgt, hoeven wij niet naar hem te luisteren, maar volgen we het tochquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Luister je nou nog steeds naar die fatboy?![]()
vind ik inderdaad ook niet netjes, tegen iemand van die leeftijd en die reputatie behoor je gewoon u te zeggen, kwestie van manierenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Wie heeft gezegd dat Billie die man mag tutoyeren?????
Pfff, dat klinkt heftig allemaal. Gelukkig dat het allemaal weer goed is nuquote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep.. vandaar de de ambulance me meenam.. ze kregen hem hier thuis niet om laag. (tachycardie noemen ze dat)
Ik werd ontslagen met een stabiele hartslag van 120.
Oorzaak was mijn schildklier. Lang verhaal....nu bijna een jaar verder zit ik gemiddeld tussen de 90 en 100.
Spijker op z'n kop! Als de bewoners een gesprek met Jaap proberen aan te gaan gaat het binnen de kortste keren weer over afvallen en voedingsstoffen. Dat is Jaap's enige interesse en heeft dus geen oog en oor voor andere zaken. Dit komt de anderen dan ook behoorlijk de strot uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef jacqjacq het volgende:
waarom laat jaap zich aan de andere bewoners niet zien zoals hij nu met die kraaijenhof praat, als hij ook zo normaal met de anderen zou praten zou hij een stuk beter overkomen.
Alhoewel, besef ik me nu, hij praat zo geanimeerd omdat het gesprek over niets anders dan Jaap gaat. (en dat gaat ook vervelen als iemand alleen in zichzelf geinteresseerd is).
Hij zou in 1 dag een groot deel van de groep weer voor zich kunnen winnen, door gewoon met ze te communiceren, that's all
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
oké dan! Kijk, dit is een kans!( en voor de sceptici, ik ben oprecht blij voor Jaap als hij een doel haalt in zijn leven. En dan is beginnen bij ' in leven blijven ' een goed doel om mee te beginnen
![]()
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
huh is dat ehhh Henk Kraajenhof?
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
Je kunt inderdaad over eten en afvallen goed met jaap praten dat blijkt nu. Zijn probleem is dat hij geen andere gespreksonderwerpen heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop! Als de bewoners een gesprek met Jaap proberen aan te gaan gaat het binnen de kortste keren weer over afvallen en voedingsstoffen. Dat is Jaap's enige interesse en heeft dus geen oog en oor voor andere zaken. Dit komt de anderen dan ook behoorlijk de strot uit!
Omdat hij een duidelijke opdracht heeft. Positieve acties richting NatasJa, en Negatieve acties richting Huub, dat moet toch inmiddels vrij duidelijk zijn. Net zoals Huub duidelijk opdracht heeft gehad om Jaap te treiteren...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef jacqjacq het volgende:
waarom laat jaap zich aan de andere bewoners niet zien zoals hij nu met die kraaijenhof praat, als hij ook zo normaal met de anderen zou praten zou hij een stuk beter overkomen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
Dat is ook de irritatie van de bewoners. Hij zit daar puur voor zichzelf en snapt niet dat hij de rest nodig heeft om over 4 weken te mogen blijven. Zoals Huub zo mooi zei: 'Het is hier geen hotel waarin je zelf in- en uitcheckt, wij checken je uit als je zo door gaat'. Als hij niet meer wil met de groep dat had hij inderdaad gewoon aan Big Diet mee moeten doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kan inderdaad over eten en afvallen goed met jaap praten dat blijkt nu. Zijn probleem is dat hij geen andere gespreksonderwerpen heeft.
Om naar het blablabla te luisteren van Billie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef flubberdewups het volgende:
Wat een wijsneus die Jaapio... hij zit die vent gewoon de les te lezen... Waarom zit die man daar?
Doet ie wel hoor.. hij schrijft er een boek overquote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Billie is een expert op het gebied van gezond eten, jammer dat ie er niks mee doet![]()
nee, lief zijn voor Jaap. Omdat hij zo'n fijne arrogante, botte, egoïstische, zich-zelf-doodetende zwakkeling is.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:14 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
Huub is gewoon bezig met zijn eigen ego , Hij wil Jaap daar weg hebben en is er echt niet mee bezig om Jaap zo nog iets bij te brengen. En daarnaast doe je dat dan ook niet door iemand compleet de grond in te boren zoals Huub dat doet bij Jaap.
Touchequote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Doet ie wel hoor.. hij schrijft er een boek over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |