OT:quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga je de puinhoop in je huis opruimen?????![]()
Och...appels, sinaasappels, kleding, Telegraaf, Volkswagen... het lijkt de "5 uur show" wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef gouden_zooi het volgende:
Volgens mij is Volkswagen hoofdsponsor van het programma.
Het gaat de hele dag over de touareg van Nathasia, negen van de tien bezoekers komen in een volkswagen het erf oprijden en de rij-instructeur sprak net ook al over sponsoring van VW.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik heb de hele ochtend staan strijken, heb nu ff pauze.![]()
he, alles om er goed uit te zien..quote:Op maandag 5 maart 2007 12:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die wast het dan ook niet meer de eerste 4 weken![]()
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub staat genomineerd om er uit gesewtemt te worden. Dan lijkt het me laogisch dat Huub niet lijdzaam gaat zitten afwachten en hij Jaap er keihard voor betalen. eigen schuld, hele dikke bult.
Verder vind ik dat alles behalve fysiek geweld mag om het spel te winnen. Die regeltjes met persoonlijke spullen zijn zelfbedachte regels en staan niet in het spelregelboek. Jaap zou moeten weten dat alles tegen hem gebruikt kan worden en omdat hij zo dik is is dat een easy target. Had ik maar minder moeten vreten.
En dat wil je Jaap gaan verwijten?? Als er iemand weet hoe groot de kracht van de underdogpositie is dan is het Huub wel. Dus als mensen Huub eindelijk eens van zijn voetstuk af laten stappen omdat hij kennelijk niet alleen maar lief en leuk is dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.
Ik heb het niet alleen over Huub, de andere bewoners zijn inderdaad ook schuldig ( Eric ook vooral ). En Brian en Natasia zitten ook alleen maar in Jaap's Hol om hem in hun kamp te krijgen. Dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef het op. Iedereen krijgt alleen Huub uit zijn vingers als er wat fout gaat, maar volgens mij doet de rest net zo hard mee.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.
Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Bedankt voor de waarschuwing, kan ik met een gerust hart de hond uit gaan laten.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog 4 minuten en dan krijgen we een etende Jaap te zien
als ik zoveel geld kon winnen zou het mij ook niet boeien wat er met mijn medebewoners gebeurde, dat is hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.
Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Dat is precies mijn punt. Het boeit niemand wat, Huub is even laag als die anderen wat dat betreft. Ik erger me dan ook aan posts die beginnen over het "voorhouden van spiegels" of "eindelijk doordringen tot Jaap".quote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik wil wat zeggen, maar ik doe het niet. ofwel. Boeit het de anderen een fuck of jaap gezonder wordt ??????NEEEEEEEEEEEEEEEEee
Henk Kraayenhof is een van nederlands top-trainers en sportfysiologenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef CrazyB het volgende:
Wat is dat nouy weer voor figuur bij jaap?
Ken je hem?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
Lol Ze hebben Henk Kraayenhof voor jaap ingeschakeld, die kan zijn lol op![]()
En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef 2live het volgende:
als ik zoveel geld kon winnen zou het mij ook niet boeien wat er met mijn medebewoners gebeurde, dat is hun eigen verantwoordelijkheid.
Inderdaad, hij zit erbij als een zak strontquote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een interesse he van Billie, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat die man komt, botte boer.
Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee maar op 1 maart had Huub Jaap nog een keer aangemoedigd om te gaan drinken. En op dat filmpje waar je Jaap zo ziet drinken zie je Huub toch ook duidelijk zeggen: " kom op deze moet nog leeg ben je nou een man of niet". En als je al dronken bent dan doe je zulk soort dingen dus ook.
En het schandalige is dat Huub misbruik heeft gemaakt van Jaap's dronkenheid door hem daana nog te bekrassen met stift e.d. Huub had Jaap daarna met rust moeten laten en al helemaal niet moeten bekrassen met stift net zoals Brian die condoom ook niet op Huub had moeten leggen toen Huub dronken was.
Dit getuigd gewoon van huub's gebrek aan normen en waarden, en zijn eigen opvoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |