abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 12:47:01 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_46937093
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:

[..]

Zei ze dat ???? hoe reageerde Erik hierop ???
Die hoorde het niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 5 maart 2007 @ 12:47:23 #152
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_46937103
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:

[..]

Volgens mij heeft jaap zichzelf dronken gevoerd, Jaap was al aan het kotsen voor de shoarma kwam. Zijn gezicht bekladen oke dat is niet goed, dat heeft huub gedaan. Dat alles van gisteravond, hebben alle bewoners aan mee gewerkt en niet alleen huub.
*zucht...*

Snap het dan! Dat was enkel om door te dringen tot Jaap! Om hem duidelijk te maken dat ie z'n gezondheid op het spel zet.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:47:47 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937111
Heer en mevrouw Ballegooy zwaaien bij de buitendeur een gast uit.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46937116
[quote]Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat een hoop bij te lezen, ik kom niet meer aan werken toe op deze manier.

Wat me opvalt is dat er een flinke groep mensen hier zitten die het geen bal uitmaakt met wie ( welk karakter) ze te maken hebben. Zolang iemand outcast is, er niet helemaal bijhoort is dat 'de favoriet'
Het 'ach gossie' gehalte is de maat achter de acceptatie.

Van wie is hij dan de favoriet? Volgens mij heb je dan niet goed gelezen!
pi_46937117
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef flubberdewups het volgende:

[..]

Jaap had ook nee kunnen zeggen tegen de aangeboden drankjes... Als iemand mij steeds drank blijft voeren ben ik toch echt degene die het in mijn mond giet??
Nee maar op 1 maart had Huub Jaap nog een keer aangemoedigd om te gaan drinken. En op dat filmpje waar je Jaap zo ziet drinken zie je Huub toch ook duidelijk zeggen: " kom op deze moet nog leeg ben je nou een man of niet". En als je al dronken bent dan doe je zulk soort dingen dus ook.
En het schandalige is dat Huub misbruik heeft gemaakt van Jaap's dronkenheid door hem daana nog te bekrassen met stift e.d. Huub had Jaap daarna met rust moeten laten en al helemaal niet moeten bekrassen met stift net zoals Brian die condoom ook niet op Huub had moeten leggen toen Huub dronken was.
Dit getuigd gewoon van huub's gebrek aan normen en waarden, en zijn eigen opvoeding.
pi_46937136
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef petraa het volgende:

Volgens mij heeft jaap zichzelf dronken gevoerd,
Uiteraard heeft Huub wel een beetje geholpen natuurlijk
Maar Huub deed dat pas, nadat Jaap met z`n walchelijke uitspraken richting Amanda en Sylvia kwam. Dus wat mij betreft ligt de schuld volledig bij Jaap, hij verdient niet beter...
pi_46937151
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Erger dan het nu is kan het niet worden
de kapster zei zaterdag het lijken wel dreads. Amanda zei hoe meer rook, vet en zweet er in mijn haren zit, hoe beter dat het zit.
Altijd als mijn zus zegt , wat zit je haar goed, dan is dat omdat ik de vorige avond op stap ben geweest.
Nou dat verklaart alles.....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46937157
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Wie weet, als afgelopen Donderdag niet gebeurd zou zijn dan zou Jaap misschien nu 1 van de populairste bewoners geweest zijn bij de streamers. Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.
meestal als men begint over vrounwonvriendelijkheid vind ik dat meestal simpel gezeur over 1 uitlating om weer te laten zien hoe bot mannen zijn. ik vond het deze keer dusdanig verwaand van Jaap dat ik het volledig met je eens ben. en dan gaan mensen hier lopen zeuren over het feit dat Huub die Jaap eens aanpakt. het is juist goed om hem zo aan te pakken,is die debiel ook weer sneller opgerot.
pi_46937197
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Lieve , kan het voortaan wat korter?
ik heb eigenlijk zo weinig tijd en ik wil me beperken, maar ben bang dat ik dan niet duidelijk ben en en en enen

oké! je hebt gelijk!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:50:40 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937219
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uiteraard heeft Huub wel een beetje geholpen natuurlijk
Maar Huub deed dat pas, nadat Jaap met z`n walchelijke uitspraken richting Amanda en Sylvia kwam. Dus wat mij betreft ligt de schuld volledig bij Jaap, hij verdient niet beter...
Daar komt nog bij dat er door Jaap een kans is dat Huub 2 miljoen euro misloopt.
Beetje oorlog lijkt me meer dan logisch in die situatie.
pi_46937222
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef havefun het volgende:

[..]

Nee maar op 1 maart had Huub Jaap nog een keer aangemoedigd om te gaan drinken. En op dat filmpje waar je Jaap zo ziet drinken zie je Huub toch ook duidelijk zeggen: " kom op deze moet nog leeg ben je nou een man of niet". En als je al dronken bent dan doe je zulk soort dingen dus ook.
En het schandalige is dat Huub misbruik heeft gemaakt van Jaap's dronkenheid door hem daana nog te bekrassen met stift e.d. Huub had Jaap daarna met rust moeten laten en al helemaal niet moeten bekrassen met stift net zoals Brian die condoom ook niet op Huub had moeten leggen toen Huub dronken was.
Dit getuigd gewoon van huub's gebrek aan normen en waarden, en zijn eigen opvoeding.
Ik geef het op. Iedereen krijgt alleen Huub uit zijn vingers als er wat fout gaat, maar volgens mij doet de rest net zo hard mee.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:51:15 #162
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_46937237
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef havefun het volgende:

[..]

ga toch weg man moraalridder ... beetje iemand anders de schuld geven van zijn eigen fouten .. get a life
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 12:51:19 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_46937239
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef 2live het volgende:

[..]

de kapster zei zaterdag het lijken wel dreads. Amanda zei hoe meer rook, vet en zweet er in mijn haren zit, hoe beter dat het zit.
Altijd als mijn zus zegt , wat zit je haar goed, dan is dat omdat ik de vorige avond op stap ben geweest.
Nou dat verklaart alles.....
Dat meen je niet, is me echt ontgaan, wat erg.
― Mark Twain
pi_46937242
Volgens mij is Volkswagen hoofdsponsor van het programma.
Het gaat de hele dag over de touareg van Nathasia, negen van de tien bezoekers komen in een volkswagen het erf oprijden en de rij-instructeur sprak net ook al over sponsoring van VW.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:51:24 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937244
Tilly tegen Sylvia: "Gefeliciteerd met je paal"
pi_46937248
Dat haar van Amanda gaat 4 uur duren
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  maandag 5 maart 2007 @ 12:51:43 #167
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46937255
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef havefun het volgende:

[..]

Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ook
oprecht? Ik ben nog steeds fan van huub maar het gedrag tegeover Jaap ( die hem eigenlijk een soort spiegel voor houd ) geeft echt te ver.
Je geeft het zelf al aan. Huub houd Jaap een spiegel voor maar Jaap lijkt er niet in. Huub is vanaf het begin direct geweest, Jaap had kunnen weten dat Huub alles uit de kast zou trekken. Toch koos Jaap ervoor Sylvia Immuniteit te geven waarschijnlijk omdat hij de gevolgen niet kon overzien. Huub staat genomineerd om er uit gesewtemt te worden. Dan lijkt het me laogisch dat Huub niet lijdzaam gaat zitten afwachten en hij Jaap er keihard voor betalen. eigen schuld, hele dikke bult.
Verder vind ik dat alles behalve fysiek geweld mag om het spel te winnen. Die regeltjes met persoonlijke spullen zijn zelfbedachte regels en staan niet in het spelregelboek. Jaap zou moeten weten dat alles tegen hem gebruikt kan worden en omdat hij zo dik is is dat een easy target. Had ik maar minder moeten vreten.
Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef pullup het volgende:
Is ze precies op tijd klaar voor de premiere.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 12:52:25 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_46937281
Have fun, hele diepe zucht
― Mark Twain
  maandag 5 maart 2007 @ 12:53:07 #170
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_46937298
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef akveor het volgende:

[..]

knip
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
pi_46937301
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:47 schreef Cinply-the-best het volgende:
[quote]Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat een hoop bij te lezen, ik kom niet meer aan werken toe op deze manier.

Wat me opvalt is dat er een flinke groep mensen hier zitten die het geen bal uitmaakt met wie ( welk karakter) ze te maken hebben. Zolang iemand outcast is, er niet helemaal bijhoort is dat 'de favoriet'
Het 'ach gossie' gehalte is de maat achter de acceptatie.

Van wie is hij dan de favoriet? Volgens mij heb je dan niet goed gelezen!
Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.
pi_46937302
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Have fun, hele diepe zucht
Ga je de puinhoop in je huis opruimen?????
pi_46937354
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Je geeft het zelf al aan. Huub houd Jaap een spiegel voor maar Jaap lijkt er niet in.
Ehm....dat staat er niet!
pi_46937361
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:50 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik geef het op. Iedereen krijgt alleen Huub uit zijn vingers als er wat fout gaat, maar volgens mij doet de rest net zo hard mee.
die weten het goed te verbergen, en sommige mensen zien dat dus niet.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 5 maart 2007 @ 12:55:03 #175
170071 Foghorn_Leghorn
Same old shit.
pi_46937363
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef pullup het volgende:
Die wast het dan ook niet meer de eerste 4 weken
Working in a factory eight days a week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties