Kapsalon? Om een lichaamsdeel van Brian heengevouwen?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand waar snollie is?
haha, jij bent echt mijn favoriet hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ookquote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat een hoop bij te lezen, ik kom niet meer aan werken toe op deze manier.
Wat me opvalt is dat er een flinke groep mensen hier zitten die het geen bal uitmaakt met wie ( welk karakter) ze te maken hebben. Zolang iemand outcast is, er niet helemaal bijhoort is dat 'de favoriet'
Het 'ach gossie' gehalte is de maat achter de acceptatie. Die kijk op zaken maakt het hier wel erg beperkt! Want dat houd in dat ik hier zit met een groep zielepoten die op zoek is naar herkenbaarheid? Naar zelfacceptatie via de ik ben zielig want ik hoor er niet bij methode?
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen! Mensen die psychologisch naar het spel en de bewoners durft te kijken. In al hun hoedanigheden. GELUKKIG WEL! Fijn te lezen dat er ook echte KIJKERS zijn. Dat kunnen andere meningen zijn als mijn mening, maar wel gefundeerd graag. Dat mis ik de laatse tijd steeds meer.
Ik durf met recht en zelfs met onderbouwing te stellen dat de enige oprechte en werkelijk eerlijke bewoner in dat huis Huub is. Huub is tevens het eerste eerlijke contact voor Jaap geweest. De enige die zich werkelijk iets aan Jaap gelegen laat liggen. Aan Huub's kant staan is eervol en hij geeft veel, vel meer dan welke andere bewoner in dat huis. Uit de acties en reacties zie je dat Eric alleen meedoet, niet als individu. Mensen die anderen tot iets aanzetten, maar zelf hun snor drukken ( het merendeel van de bewoners). Sylvia is de meest autentieke bewoonster. Die gaat alleen en behoud haar eigen pad, wat er ook gebeurt! Ook heel sterk dus.
Dat het enfant terrible Huub termen gebruikt die niet fraai om tot 200 kilo onbenul door te dringen is minder leuk, dat is duidelijk. Er is geen uitlating waarover Huub geen verantwoording neemt en hij geeft duidelijk aan bij welke uitlatingen hij zich onprettig voelt en die hij 'buiten' zou hebben verontschuldigd. Dit is geen 'buiten' en hier kost ieder moment van zwakte je de kop. Toch zijn alle uitlatingen van Huub erop gericht de ander tot nadenken te stemmen. Erop gericht tot de ander door te dringen. Dat is erg hard nodig! En ik hoop voor Jaap dat hij dat in ieder geval wel tot zich wil laten doordringen. Doodzonde dat niemand ooit eerder tot hem is doorgedrongen, maar deze jongen is door iedereen al heel lang uitgekotst. Als hij er niets aan doet dan gaat hij inderdaad zeker dood! ( anders ook wel, alleen zo wat sneller)
Als je wordt gewogen kun je zelfs met 200 kilo te licht worden bevonden en daar ging dit gedoe over!
Het beste dat Jaap tot nu toe is overkomen is Huub! (Jaap snelde naar de telefoon om een weegschaal te bestellen! Prima Jaap! De rest zou je laten zitten en zien verrotten om daar smiespell smoezel achter je rug om lol over te hebben.)
Waar ik wel benieuwd naar ben? Of het fimpje van Brian en Natasja van gisterenavond op TV komt en of iemand dat gesprekje op internet zet!
het gesprekje waarin Natasja de plannen haarfijn uiteen zet en Brian even tot de orde roept met betrekking op zijn aanvaringen met amanda.
Daarin bleek dat Natasja dus in de kooi blijft tot zij met zijn tweeen over zijn! En hoe Amanda gebruikt wordt. Amanda is in dat gesprek echt een stuk vuil waar deze twee zich nog even van bedienen!
Lijkt me erg verhelderend dat gesprekje op You Tube! (heeft iemand dat stukje alsjeblieft?)
Wie weet, als afgelopen Donderdag niet gebeurd zou zijn dan zou Jaap misschien nu 1 van de populairste bewoners geweest zijn bij de streamers. Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Wat me opvalt is dat er een flinke groep mensen hier zitten die het geen bal uitmaakt met wie ( welk karakter) ze te maken hebben. Zolang iemand outcast is, er niet helemaal bijhoort is dat 'de favoriet'
Cursus nagelstyliste van Tilly. Of ze wordt inmiddels geknipt.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
om 12 uur kwamen ze toch nephaar zetten?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cursus nagelstyliste van Tilly. Of ze wordt inmiddels geknipt.
Toen ik de beelden van een scheldende en immens vernederende Huub tegen een buitenstaander zag, dacht ik nog dat het een kwal was. Maar nu zie ik het licht, dat was natuurlijk allemaal om door te dringen tot Jaap! Wat een intens lieve jongen is het toch, die Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Lieve het volgende:
Toch zijn alle uitlatingen van Huub erop gericht de ander tot nadenken te stemmen. Erop gericht tot de ander door te dringen. Dat is erg hard nodig!
Jaap had ook nee kunnen zeggen tegen de aangeboden drankjes... Als iemand mij steeds drank blijft voeren ben ik toch echt degene die het in mijn mond giet??quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ook
oprecht? Ik ben nog steeds fan van huub maar het gedrag tegeover Jaap ( die hem eigenlijk een soort spiegel voor houd ) geeft echt te ver.
Thanksquote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
haha, jij bent echt mijn favoriet hier.![]()
Volgens mij heeft jaap zichzelf dronken gevoerd, Jaap was al aan het kotsen voor de shoarma kwam. Zijn gezicht bekladen oke dat is niet goed, dat heeft huub gedaan. Dat alles van gisteravond, hebben alle bewoners aan mee gewerkt en niet alleen huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met je betoog. Maar Ik vindt dat Huub wat betreft Jap gewoon ter ver gaat. Hij heeft hem dronken gevoerd, hem laten kotsen door sharma aan te bieden, Zijn gezicht beklad met stift, zijn bed ondergegooid met eten, zijn matras gejat, hem uitgescholden voor alles en nog wat, hem aangemoedigd om zelfmoord te plegen etc. Ik bedoel dit is toch niet normaal meer. Dan kan je wel zeggen dat huub dit allemaal oprecht zegt maar dat slaat toch nergens op, als Huub Jaap vermoord is dat dan ook
oprecht? Ik ben nog steeds fan van huub maar het gedrag tegeover Jaap ( die hem eigenlijk een soort spiegel voor houd ) geeft echt te ver.
Billie de populairste bewoner?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wie weet, als afgelopen Donderdag niet gebeurd zou zijn dan zou Jaap misschien nu 1 van de populairste bewoners geweest zijn bij de streamers. Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.
Nephaar ala Nasty?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
om 12 uur kwamen ze toch nephaar zetten?
Mee eens, daarmee is hij als persoon voor mij ook flink gedaald. Qua amusementswaarde staat hij hier echter wel wat hoger in het lijstje. En dat mierengeneuk over hij is zielig bla bla bla, dan gaat hij toch lekker naar huis. Al die ophef over niks, maar goed er moet toch wat over te discussieren zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Het probleem is echter de vrouw-onvriendelijke uitspraken en acties die hij ondernomen heeft richting Sylvia en Amanda en er vervolgens niet eens oprechte excuses voor te maken. (en hij was toen nog niet eens zo heel erg dronken, dat kwam pas later). Voor mij heeft hij het daarmee toch echt verpest.
Nee nephaar ala Amandel zelfquote:
Zei ze dat ???? hoe reageerde Erik hierop ???quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat als Eric Huub eruit stemt, Eric geen leven meer heeft.
Erger dan het nu is kan het niet wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |