Hij heeft naam gemaakt als trainer van Nellie Cooman en traint nog steeds veel topsportersquote:
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!
De shoarma en het ijs in de horrornacht waren er op bestelling van meneer Jaap zelf. Dat Huub de bestelling komt aanbieden op een zilver dienblad ( niet veel later dan dat de shoarma was gekomen) vond ik persoonlijk meesterlijk! Dat had niets met Huub's evil te maken. Wat jij zag was het gebrek aan ach gossie, nu maar even de door Jaap betselde shoarma niet aan hem presenteren. Jaap betseld Shoarma, Jaap krijgt Shoarma! Laten we hopen voor Jaap dat hij nooit meer drink en shoarma besteld want dat gaat dus blijkbaar niet goed samen. Daar kun je Huub niet op aanspreken hoor!
Maar dat zal hij zo lang mogelijk uitstellen. Vergeet niet dat het heel belangrijk is om een back-up te hebben, zeker zolang Natasia en Brian er nog in zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.
De enige die in Huubs boekje nog wat credit krijgt is Sylvia, maar ook haar zal hij eruit stemmen als dat speltechnisch beter uitkomt.
Mijn idee ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.
Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Aan Jaap heeft ie een harde dobber denk ik zoquote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft naam gemaakt als trainer van Nellie Cooman en traint nog steeds veel topsporters
Oke ik zal wel andere normen en waarden hebben, maar iemand bekladden als die gene dronken is en eten op zijn bed leggen gaat er bij niet in. Ongeacht wat de intentie ervan is dit soort dingen zijn gewoon respectloos.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!
De shoarma en het ijs in de horrornacht waren er op bestelling van meneer Jaap zelf. Dat Huub de bestelling komt aanbieden op een zilver dienblad ( niet veel later dan dat de shoarma was gekomen) vond ik persoonlijk meesterlijk! Dat had niets met Huub's evil te maken. Wat jij zag was het gebrek aan ach gossie, nu maar even de door Jaap betselde shoarma niet aan hem presenteren. Jaap betseld Shoarma, Jaap krijgt Shoarma! Laten we hopen voor Jaap dat hij nooit meer drink en shoarma besteld want dat gaat dus blijkbaar niet goed samen. Daar kun je Huub niet op aanspreken hoor!
Mensen die lange tijd gepest worden zijn erg onzeker. Zo kijken ze hun gesprekspartner vaak niet eens in de ogen bij het praten. Dan krijg je al vrij snel een ongeinteresseerde houding, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Het komt gewoon door een gebrek aan communicatieve vaardigheden...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een interesse he van Billie, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat die man komt, botte boer.
En dan te bedenken dat er een theorie is dat een hart maar een x aantal slagen kan maken, en dan gewoon op is...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Jaap heeft in rust een hartslag van 103...
goedhartigheid of verantwoordelijkheid zijn twee totaal v erschillende dingen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.
De enige die in Huubs boekje nog wat credit krijgt is Sylvia, maar ook haar zal hij eruit stemmen als dat speltechnisch beter uitkomt.
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft echt geen sociale vaardigheden...
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef agter het volgende:
En dat Huub boos is op Jaap omdat Jaap er voor zorgt dat hij er wellicht (maar misschien ook niet) uit gaat donderdag: Daar zijn nog 4 andere mensen verantwoordelijk voor en niet alleen Jaap. Maar die 4 mensen worden niet op deze manier onderhanden genomen door Huub.
Jaap heeft GEEN vaardigheden at all..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft echt geen sociale vaardigheden...
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
Ik meende dat hij zei 'Noem eens een naam' dit omdat Kraayenhof vertelde dat hij wereldkampioenen heeft getraind.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
Mee eens... maar ze zitten in een spel waar ze een villa kunnen winnen en een groot geldbedrag. Dus waarom zou het iemand moeten boeien als iemand anders gezond wil worden. Dan kun je beter die 10.000 euro uitgeven aan een kliniek.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.
Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Etenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jaap heeft GEEN vaardigheden at all..
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer werd ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
ik las het! Maar... je hebt het geprobeert!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |