abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 13:01:59 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937593
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46937594
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ken je hem?
Hij heeft naam gemaakt als trainer van Nellie Cooman en traint nog steeds veel topsporters
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_46937611
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:

[..]

Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!
De shoarma en het ijs in de horrornacht waren er op bestelling van meneer Jaap zelf. Dat Huub de bestelling komt aanbieden op een zilver dienblad ( niet veel later dan dat de shoarma was gekomen) vond ik persoonlijk meesterlijk! Dat had niets met Huub's evil te maken. Wat jij zag was het gebrek aan ach gossie, nu maar even de door Jaap betselde shoarma niet aan hem presenteren. Jaap betseld Shoarma, Jaap krijgt Shoarma! Laten we hopen voor Jaap dat hij nooit meer drink en shoarma besteld want dat gaat dus blijkbaar niet goed samen. Daar kun je Huub niet op aanspreken hoor!
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46937613
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.
De enige die in Huubs boekje nog wat credit krijgt is Sylvia, maar ook haar zal hij eruit stemmen als dat speltechnisch beter uitkomt.
Maar dat zal hij zo lang mogelijk uitstellen. Vergeet niet dat het heel belangrijk is om een back-up te hebben, zeker zolang Natasia en Brian er nog in zitten.
PSV KAMPIOENUHHH
pi_46937625
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.

Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Mijn idee ook!

Ik zie ook niet in hoe het eruit pesten van Jaap direct nu tot gevolg heeft dat Huub een grotere kans heeft om te blijven donderdag.
Ben het met Hephaistos eens dat Huub niet de grote weldoener is zoals sommigen hem afschilderen.

En dat Huub boos is op Jaap omdat Jaap er voor zorgt dat hij er wellicht (maar misschien ook niet) uit gaat donderdag: Daar zijn nog 4 andere mensen verantwoordelijk voor en niet alleen Jaap. Maar die 4 mensen worden niet op deze manier onderhanden genomen door Huub.
Hij kiest wel de zwakste in de groep.
En daarom is het een opportunist.
Daar hoeft op zich niets mis mee te zijn. Maar kom dan niet met verhalen over spiegels voorhouden enzo.
Make my day!
  maandag 5 maart 2007 @ 13:03:46 #206
170071 Foghorn_Leghorn
Same old shit.
pi_46937645
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij heeft naam gemaakt als trainer van Nellie Cooman en traint nog steeds veel topsporters
Aan Jaap heeft ie een harde dobber denk ik zo
Working in a factory eight days a week.
pi_46937647
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:

[..]

Viel me op hoeveel drank er gisteren in Jaap verdween zonder dat IEMAND hem aanmoedigde? ( jawel, Amanda spoorde hem lichtjes aan om zich aan zijn eigen gemaakte belofte te houden en een drankje te nemen). Jaap moedighd Huub ook aan om kabouterdrankjes te nemen. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Boswandeling (zou zo'n kabouterdrankje kunnen zijn) bijvoorbeeld? Daar kun je goed ziek van worden!
De shoarma en het ijs in de horrornacht waren er op bestelling van meneer Jaap zelf. Dat Huub de bestelling komt aanbieden op een zilver dienblad ( niet veel later dan dat de shoarma was gekomen) vond ik persoonlijk meesterlijk! Dat had niets met Huub's evil te maken. Wat jij zag was het gebrek aan ach gossie, nu maar even de door Jaap betselde shoarma niet aan hem presenteren. Jaap betseld Shoarma, Jaap krijgt Shoarma! Laten we hopen voor Jaap dat hij nooit meer drink en shoarma besteld want dat gaat dus blijkbaar niet goed samen. Daar kun je Huub niet op aanspreken hoor!
Oke ik zal wel andere normen en waarden hebben, maar iemand bekladden als die gene dronken is en eten op zijn bed leggen gaat er bij niet in. Ongeacht wat de intentie ervan is dit soort dingen zijn gewoon respectloos.
pi_46937659
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een interesse he van Billie, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat die man komt, botte boer.
Mensen die lange tijd gepest worden zijn erg onzeker. Zo kijken ze hun gesprekspartner vaak niet eens in de ogen bij het praten. Dan krijg je al vrij snel een ongeinteresseerde houding, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Het komt gewoon door een gebrek aan communicatieve vaardigheden...
  maandag 5 maart 2007 @ 13:04:16 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46937661
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Jaap heeft in rust een hartslag van 103...
En dan te bedenken dat er een theorie is dat een hart maar een x aantal slagen kan maken, en dan gewoon op is...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46937679
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Huub zal daar hetzelfde over denken, dus alle goedhartigheid die hem hier wordt toebedeeld mbt het welzijn van Jaap is waarschijnlijk overtrokken.
De enige die in Huubs boekje nog wat credit krijgt is Sylvia, maar ook haar zal hij eruit stemmen als dat speltechnisch beter uitkomt.
goedhartigheid of verantwoordelijkheid zijn twee totaal v erschillende dingen.

Mensen die zich goedhartig noemen, maar alle verantwoordelijkheid uit je leven bij je weghalen zijn crimineel en niet goedhartig. Bij Jaap zijn er veel slechte mensen in zijn leven geweest. De hoogste tijd dat die jongen van 24 leert dat dit echt ZIJN leven is en dat HIJ aan het roer van zijn eigen schip staat. Hij bepaald de koers! Dat maakt Huub hem steeds duidelijk. En dat is goedhartig. Huub kan zich ook de moeite besparen.
pi_46937680
Jaap heeft echt geen sociale vaardigheden...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46937701
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 13:05:35 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_46937704
Billie kan echt niet normaal een vraag stellen. Het is allemaal op gebiedende wijs, ik krijg steeds meer een hekel aan die hork, als dat al kon
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 5 maart 2007 @ 13:05:35 #214
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937705
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef agter het volgende:
En dat Huub boos is op Jaap omdat Jaap er voor zorgt dat hij er wellicht (maar misschien ook niet) uit gaat donderdag: Daar zijn nog 4 andere mensen verantwoordelijk voor en niet alleen Jaap. Maar die 4 mensen worden niet op deze manier onderhanden genomen door Huub.
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
pi_46937707
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft GEEN vaardigheden at all..
pi_46937732
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
pi_46937733
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:

[..]

Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
Ik meende dat hij zei 'Noem eens een naam' dit omdat Kraayenhof vertelde dat hij wereldkampioenen heeft getraind.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:06:39 #218
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46937734
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Maar dán ook niet Huub groter maken dan ie is. Het is gewoon een speler die alles uit de kast haalt om een andere speler er uit te krijgen. Zoals Brian dat ook doet. En Natasia ook. Zorgen om het welzijn van Jaap, of het voorhouden van spiegels hebben er niets mee te maken.

Huub vernedert Jaap om hem eruit te krijgen, niks meer niks minder. Het boeit hem geen fuck of Jaap gezonder wordt of niet.
Mee eens... maar ze zitten in een spel waar ze een villa kunnen winnen en een groot geldbedrag. Dus waarom zou het iemand moeten boeien als iemand anders gezond wil worden. Dan kun je beter die 10.000 euro uitgeven aan een kliniek.
Ik ben niet perse voor Huub maar voor diegene die mij als streamkijker wat te bieden heeft. En ik ging bijna over mijn nek van Huub nav het gedrag waar hij deze keer een alcohol verbod heeft te danken.
Als Huub van een niet echt interessante stemming deze zou in zijn voordeel kan draaien door wederom Brian te dissen dan ben je een goede en gevaarlijke speler.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:06:53 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937746
Jaap is zoveel gaan eten sinds zijn broer door een auto ongeluk is overleden.
pi_46937754
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Jaap heeft GEEN vaardigheden at all..
Eten
pi_46937755
Jaap is vooral veel gaan eten nadat zijn broer is omgekomen bij een auto ongeluk (3 jaar geleden geloof ik) Dat is best wel heftig natuurlijk.
pi_46937762
Deze gast is niet goedkoop om in te huren overigens hoor, wat dit betreft hebben ze wel hun best gedaan om een echt goede te krijgen.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  maandag 5 maart 2007 @ 13:07:40 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46937764
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer werd ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46937774
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef petraa het volgende:

[..]

Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
ik las het! Maar... je hebt het geprobeert! Ik geef het zometeen ook even op. (nog heel even werken )
  maandag 5 maart 2007 @ 13:07:52 #225
170071 Foghorn_Leghorn
Same old shit.
pi_46937775
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
Working in a factory eight days a week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')