quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.
Dat is extra knap want ik kan me voorstellen dat je dan best zenuwachtig bentquote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer was ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen. Maar het schijnt dat veel wielrenners ook weer voortijdig sterven door een hartstilstand als ze gestopt zijn met wielrennen dus die theorie gaat niet helemaal op. Dan g aik maar wat langer slapen want dan leef ik dus ook langer.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er een theorie is dat een hart maar een x aantal slagen kan maken, en dan gewoon op is...
Jij wordt dus duidelijk niet nerveus van operaties.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer was ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Volgens mij bedoelde Billie, noem eens een naam van een bekende sporter, die door die meneer getraint isquote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
je kunt naar de andere streams kijken maar daar is brian en daar moet ik nou van kotsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
Inderdaad, ik ben er ook van overtuigd, dat er bij Huub naast het spel wel degelijk een deel inzit dat hij Jaap wil wakkerschudden. Wakkerschudden voor hoe hij zijn leven leidt, hoe hij in het spel gestapt is en de arrogantie die hij heeft dat hij niemand denkt nodig te hebben, naar niemand luistert en van niemand wat aanneemt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
goedhartigheid of verantwoordelijkheid zijn twee totaal v erschillende dingen.
Huub kan zich ook de moeite besparen.
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Billie, noem eens een naam van een bekende sporter, die door die meneer getraint is![]()
Iedere keer als ze sporten hebben ze alleen een zeer hoge hartslag. Met die theorie zou je denken dat je dus nooit aan sport of wat dan ook moet doen omdat dat je te veel hartslagen kost. Maar door te sporten heb je in rust juist weer een lagere hartslag. Dat houdt elkaar dus weer in evenwicht.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef havefun het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen.
En als je je verveelt overdag lijkt de tijd ook nog langer te duren.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef havefun het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen. Maar het schijnt dat veel wielrenners ook weer voortijdig sterven door een hartstilstand als ze gestopt zijn met wielrennen dus die theorie gaat niet helemaal op. Dan g aik maar wat langer slapen want dan leef ik dus ook langer.
Uit veiligheidoverwegingen zou ik toch ff bij je PC'tje weggaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
hij begreep Billie even nietquote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???![]()
Zo zie je maar dat je mensen niet te snel kan beoordelen, zonder iets meer van de achtergrond te weten. Niet dat dit hem minder irritant maakt overigens...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zoveel gaan eten sinds zijn broer door een auto ongeluk is overleden.
Okee daar h eb jij weer gelijk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Jij wordt dus duidelijk niet nerveus van operaties.
Je spreekt je zelf tegen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wil je Jaap gaan verwijten?? Als er iemand weet hoe groot de kracht van de underdogpositie is dan is het Huub wel. Dus als mensen Huub eindelijk eens van zijn voetstuk af laten stappen omdat hij kennelijk niet alleen maar lief en leuk is dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.
Als mensen zich daarbij ook nog tegen gaan keren omdat hij te grof is tegen Jaap dan heeft hij dat ook aan zichzelf te danken.
Hij heeft ook alle ruimte om zo irritant tegen Brian of Natasia te gaan doen, maar dit is kennelijk makkelijker. Dat maakt het nog niet rechtvaardiger.
En dat vind ik best wel jammer.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
Omdat hij de vraag niet begreep, net als jij mopquote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???![]()
de mijne was boven de 200 vorig jaar aprilquote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |