abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46937805
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:

[..]

Hij stijgt in aanzien bij ieder scheldwoord van Huub dat hij tot zich krijgt. Is dat je nog niet opgevallen? Als je cossen van de afgelopen dagen terugleest ( en dat had ik net gedaan, vandaar) dan zie je gebeuren.

goed gezien.
pi_46937808
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer was ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Dat is extra knap want ik kan me voorstellen dat je dan best zenuwachtig bent
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_46937809
Jaap is een boek aan het schrijven 'Hoe ik 100 kilo afviel' alleen is hij met het boek al verder dan in de praktijk... vertelt hij zelf lachend.
pi_46937810
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er een theorie is dat een hart maar een x aantal slagen kan maken, en dan gewoon op is...
Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen. Maar het schijnt dat veel wielrenners ook weer voortijdig sterven door een hartstilstand als ze gestopt zijn met wielrennen dus die theorie gaat niet helemaal op. Dan g aik maar wat langer slapen want dan leef ik dus ook langer.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:09:17 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937813
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, bij mij was hij 1½ maand geleden nog keurig 66 terwijl ik net een operatiekamer was ingereden (en nog geen narcose of kalmerende middelen had toegediend gekregen)
Jij wordt dus duidelijk niet nerveus van operaties.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 13:09:27 #231
135305 beequeen
Lost.
pi_46937820
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef petraa het volgende:

[..]

Nee idd. 5 minuten geleden heeft die man zich voorgesteld en nu vroeg hij weer wat is u naam.
Volgens mij bedoelde Billie, noem eens een naam van een bekende sporter, die door die meneer getraint is
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46937823
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
je kunt naar de andere streams kijken maar daar is brian en daar moet ik nou van kotsen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 5 maart 2007 @ 13:09:43 #233
57497 happyme28
I'm so happy
pi_46937831
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Lieve het volgende:

[..]

goedhartigheid of verantwoordelijkheid zijn twee totaal v erschillende dingen.

Huub kan zich ook de moeite besparen.
Inderdaad, ik ben er ook van overtuigd, dat er bij Huub naast het spel wel degelijk een deel inzit dat hij Jaap wil wakkerschudden. Wakkerschudden voor hoe hij zijn leven leidt, hoe hij in het spel gestapt is en de arrogantie die hij heeft dat hij niemand denkt nodig te hebben, naar niemand luistert en van niemand wat aanneemt.

Waarom gaat Huub steeds naar hem toe en het gesprek aan, eergisteravond in de slaapkamer, gisteren tussen de stemming door, in het kantoor eerder gisteren en vannacht na de gebeurtenissen. Hij probeert hem constant te begrijpen, maar Huub snapt het niet. Het irriteert Huub dat Jaap zich niet heeft voorbereid op het spel en dat hij niet inzit waar hij mee bezig is en zich zo buitensluit. Op zijn grove, soms zelfs aggressieve manier wil hij Jaap iets duidelijkmaken. Daar ben ik van overtuigd.
pi_46937834
[quote]Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde Billie, noem eens een naam van een bekende sporter, die door die meneer getraint is
[/quote

pi_46937842
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef petraa het volgende:

[..]

Lieve geef het op. Ik ben de hele ochtend al bezig om hetzelfde te proberen te doen als jou. Alleen sommige willen gewoon niet luisteren.
Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........
pi_46937849
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom noemt die man zijn naam dan weer ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 5 maart 2007 @ 13:10:37 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46937852
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef havefun het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen.
Iedere keer als ze sporten hebben ze alleen een zeer hoge hartslag. Met die theorie zou je denken dat je dus nooit aan sport of wat dan ook moet doen omdat dat je te veel hartslagen kost. Maar door te sporten heb je in rust juist weer een lagere hartslag. Dat houdt elkaar dus weer in evenwicht.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46937853
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef havefun het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Dus dat zou betekenen dat bijvoorbeeld wielrenners heel lang leven want die hebben soms een hartslag van maar 50 slagen. Maar het schijnt dat veel wielrenners ook weer voortijdig sterven door een hartstilstand als ze gestopt zijn met wielrennen dus die theorie gaat niet helemaal op. Dan g aik maar wat langer slapen want dan leef ik dus ook langer.
En als je je verveelt overdag lijkt de tijd ook nog langer te duren.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 13:11:07 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_46937866
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou het veilig zijn om een broodje te eten, ik bedoel, Jaap zal toch niet zijn trui uit hoeven trekken?
Uit veiligheidoverwegingen zou ik toch ff bij je PC'tje weggaan.
― Mark Twain
pi_46937867
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef petraa het volgende:

[..]

hij begreep Billie even niet
pi_46937868
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zoveel gaan eten sinds zijn broer door een auto ongeluk is overleden.
Zo zie je maar dat je mensen niet te snel kan beoordelen, zonder iets meer van de achtergrond te weten. Niet dat dit hem minder irritant maakt overigens...
pi_46937886
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Cinply-the-best het volgende:

[..]

Bij een forum is het de bedoeling de zaak van verschillende kanten te bekijken, waarbij iedereen een eigen mening mag hebben en je niet bezig moet zijn andere mensen proberen te overtuigen van jouw "gelijk". Zo moet je het dus ook niet gaan zien........
Okee daar h eb jij weer gelijk ik.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:11:47 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46937887
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Jij wordt dus duidelijk niet nerveus van operaties.

Ik was al dagen daarvoor zenuwachtig
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46937888
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat wil je Jaap gaan verwijten?? Als er iemand weet hoe groot de kracht van de underdogpositie is dan is het Huub wel. Dus als mensen Huub eindelijk eens van zijn voetstuk af laten stappen omdat hij kennelijk niet alleen maar lief en leuk is dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.
Als mensen zich daarbij ook nog tegen gaan keren omdat hij te grof is tegen Jaap dan heeft hij dat ook aan zichzelf te danken.

Hij heeft ook alle ruimte om zo irritant tegen Brian of Natasia te gaan doen, maar dit is kennelijk makkelijker. Dat maakt het nog niet rechtvaardiger.
Je spreekt je zelf tegen.
Je stelt dat Huub zelf weet hoe de underdog kan opkrabbelen. Dus?
Dus aan Jaap om op te krabbelen, en dan niet een beetje door "ja en amen" te zeggen, maar door er gemotiveerd voor te gaan.

Credits voor Huub dat hij Jaap een schop onder de kont geeft
  maandag 5 maart 2007 @ 13:11:56 #245
170071 Foghorn_Leghorn
Same old shit.
pi_46937893
Zijn dat de kapsters voor snollie?
Working in a factory eight days a week.
pi_46937906
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:11 schreef pullup het volgende:

[..]

hij begreep Billie even niet
Ik dus ook niet
pi_46937913
Ik bedenk me zojuist iets:
Als Huub donderdag weggaat, dan is het dus duidelijk dat alles wat Eric doet een leugen is, en zitten er dus 5 personen in het huis waar in een hekel aan heb. Het zal dan erg lastig worden om de streams te kunnen volgens, want het zou betekenen dat alle 4 de streams constant op iemand staan waar ik een hekel aan heb, dat gaat niet leuk worden...
pi_46937929
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is waar. Hij is altijd heel aardig tegen Brian en Natasia.
En dat vind ik best wel jammer.
hij moest eens weten dat ie die rat zo loco heeft.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 13:13:13 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_46937932
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef petraa het volgende:

[..]

Omdat hij de vraag niet begreep, net als jij mop
― Mark Twain
pi_46937938
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft in rust een hartslag van 103. Ik heb zelf bv 60, dus dat is nogal een verschil.
de mijne was boven de 200 vorig jaar april
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')