Alleen zitten er bij ons niet elke week 80.000 man op de tribune die tot het einde blijven.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
Je kan ons een beetje gaan vergelijken met Dortmund, we vallen steeds verder terug.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
Je kan ons een beetje gaan vergelijken met Dortmund, we vallen steeds verder terug.
Achja, kampioenschap was al verneukt. Om nu alsnog Feyenoord te fucken...misschien denken we hieraan nog terug als Feyenoord in de laatste wedstrijd bij Heerenveen uit verliest en zo de playoffs mist. Ik ga er vast een biertje op drinken, voor het geval dat.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef jna het volgende:
Lang leve de play-offs
Belt een feyenoorder net boos op: "Nu zal je zien dat heerenveen nog 5de wordt ook"
Is het nou écht zooooo moeilijk om daar zelf even aan te denken?quote:
Was je er wel vandaag?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Verloren seizoen. Verder hou ik m'n bek een week lang over AJAX. Heb het ff gehad.
Zat me een partij te kutten daar word je niet goed vanquote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef jna het volgende:
Zou je die OP niet even goed doen...
Edit: lama
suggereer je dat we Henk beter buiten kunnen trappen?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:36 schreef Terrorbita het volgende:
Ajax-trainer Henk ten Cate ziet geen reden tot paniek nadat de Amsterdammers zondag in eigen huis met 0-1 van SC Heerenveen verloren.
'We hebben vandaag slecht gespeeld', constateerde hij. 'Maar er zijn volgens mij weinig ploegen die na de winterstop beter dan Ajax hebben gepresteerd'.
'We begonnen verdedigend heel slap. Daardoor kwamen we ook op achterstand. In de eerste helft kregen we vervolgens vier of vijf goede kansen op de gelijkmaker. Alleen Huntelaar had al driemaal kunnen scoren'.
Over de tweede helft liet Ten Cate weten te veel mensen voor de bal te hebben. 'Ik had toen niet meer het idee dat de gelijkmaker nog zou vallen'.
Nou als ie dit soort dingen gaat roepen ben ik er klaar mee hoor![]()
Ik suggereer hiermee dat als onze coach dit soort uitspraken doet ik er klaar mee ben, dit is alles behalve de hand in eigen boezem steken. Ik zeg ook niet dat Ten cate weg moet het is alleen diep en diep triest dat dit seizoen een kopie van vorig jaar is.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef toma het volgende:
[..]
suggereer je dat we Henk beter buiten kunnen trappen?
Wat schiet je daar in godsnaam mee op? Laat die man nog 2 jaar zitten en kijk dan of hij progressie heeft geboekt op het moment dat hij er in kwam.
Wow, een realistische conclusie van jorienvdherik!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie hadden beter kunnen winnen vandaag, was beter voor ons geweest![]()
![]()
je club heeft vandaag met 0-1 verloren van Heerenveen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Net weer wakker...ik heb niks gemist blijkbaar?
Ik zag ook iets met 1-1 en nog maar 6 punten voorsprong, klopt dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je club heeft vandaag met 0-1 verloren van Heerenveen.
Een nieuwe speler van jullie viel uit
Geen ideequote:Op zondag 4 maart 2007 18:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik zag ook iets met 1-1 en nog maar 6 punten voorsprong, klopt dat?
Een blessure gun je niemand!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een blessure gun je niemand!
Behalve Buijs
Excelsior was tien keer erger. In de eerste helft waren er tenminste nog kansen, waarvan er best een stuk of twee/drie in hadden gemogen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef DJ90 het volgende:
zulk slecht voetbal van ajax heb ik nog niet vaak meegemaakt in de arena..![]()
Jij bent Ajacied, en praat zo over spelers van je teamquote:
Dat lees je tochquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent Ajacied, en praat zo over spelers van je team![]()
Ja, is wel triest. Ik gun Olaf toch ook geen dubbele beenbreuk ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent Ajacied, en praat zo over spelers van je team![]()
naar TE geweest?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Net weer wakker...ik heb niks gemist blijkbaar?
Zegt wat over het niveau in Rotterdomquote:Op zondag 4 maart 2007 19:06 schreef jna het volgende:
Goh dat gifje van Venom is opeens wel heel populair als usericon
Que?quote:
Die edit. gek.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef manny het volgende:
- Reageer normaal -
zijn sterk nu hequote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef manny het volgende:
[..]
Die edit. gek.
Betreffende wat er stond:
1) waar
2) ga dat eens ontkennen
3) gezwel zoals in "ongewenst element"
Beetje naar NAC gekeken sinds Leo weg is ?
donequote:
Best wel ja. Heeft Feyenoord al gespeeld tegen NAC trouwens? Kan een leuke wedstrijd worden in de strijd om plek vijf. Oh, zie ik nu dat het 4-1 is geworden, jammer.quote:
Waarom is mijn post weg?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
Ik begin het een aantal mensen langzaam maar zeker wel te gunnen eigenlijk
edit: post hierboven is verwijderd
Zal wel een kut opmerking zijn geweest?quote:
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal wel een kut opmerking zijn geweest?
2e en die 2e vraag moest ie ook wel ja zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef kevin6188 het volgende:
Wesley nog een jaar of een leugentje om bestwil?
Wat zei ie, ik schakel nu pas inquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef kevin6188 het volgende:
Wesley nog een jaar of een leugentje om bestwil?
Stelling: Is dit je laatste seizoen bij Ajax?quote:
Kneuzen avatarquote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Lastig hoor
Twente uit en daarna PSV uit
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kneuzen avatar
Ik hoop dat jij morgen de griep krijgt![]()
Anderequote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Grimm het volgende:
Zelfde knie, of de andere?
[..]
Kneuzen avatar
Hey ik quote alleen maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef Almere-Dude het volgende:
- Doe niet -
Lekker belangrijk. Of je nou 2e of 5e wordt maak geen zak uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Lastig hoor
Twente uit en daarna PSV uit
Ook niet quotenquote:
Nee toch maar nietquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kneuzen avatar
Ik hoop dat jij morgen de griep........ krijgt![]()
Hij zegt nee maar ik denk van welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef borisz het volgende:
Zal Wesley vertrekken?
Zou goed voor hem zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij zegt nee maar ik denk van wel
Sneijder zal nog beter worden, Perez niet denk ik. Maar Sneijder is deze zomer wel weg ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Jasza het volgende:
Wesley gaat wel ja, en of het zo slecht is voor ons?
Denk dat Perez beter is achter Huntelaar als Sneijder maar dat is mijn mening
[..]
Kneuzen avatar
Daar was vandaag ook een grafstemmingquote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef Pritt het volgende:
Wat hangt hier weer een lekkere grafstemming.
Volgend seizoen zit ik waarschijnlijk in de ArenA en dan komt alles goed.
Inderdaad. Was echt erg om te zien. Dat het team een instelling van niets heeft is al erg genoeg, maar moedig ze dan aan en schreeuw ze naar de overwinning ofzo.. Maar ditquote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar was vandaag ook een grafstemming![]()
Als je langer in de ArenA komt weet je dat het wel vaker voorkomtquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad. Was echt erg om te zien. Dat het team een instelling van niets heeft is al erg genoeg, maar moedig ze dan aan en schreeuw ze naar de overwinning ofzo.. Maar dit
"Maar wij wonnen de Uefa Cup in 2002, dat telt even zwaar als 5 landstitels."quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Scorpie het volgende:
eens kijken of die nepsupporters dan hun muil nog opentrekken![]()
Ja maar ik vond het vandaag dieptriestquote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je langer in de ArenA komt weet je dat het wel vaker voorkomt![]()
Viel nog wel mee hoor vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het vandaag dieptriest
Naja, dan was het denk ik de hele entouragequote:
Jup, blijven ze ook wel totdat Ajax is normaal doet.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Naja, dan was het denk ik de hele entourage
Klopt het trouwens dat de spandoeken nog steeds op de kop hingen? Ik meen dat gezien te hebbenm
Perez was het eerst nog hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Huntelaar aanvoerder is bij afwezigheid van Stam...
Zo sta je wissel, zo heb je de aanvoerdersband om.
Perez speelt ook maar de helft van de wedstrijden ofzo, ook niet echt een logische keuze voor tweede aanvoerder. Doe dan Stekelenburg ofzo.quote:
Als je de reden niet weet waarom juist die 3 zijn gekozen kom dan niet aanzetten met leider pur sang Stekelenburgquote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Perez speelt ook maar de helft van de wedstrijden ofzo, ook niet echt een logische keuze voor tweede aanvoerder. Doe dan Stekelenburg ofzo.
dan veroorzaakt ie nog meer onzekerheid in de defensiequote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je de reden niet weet waarom juist die 3 zijn gekozen kom dan niet aanzetten met leider pur sang Stekelenburg![]()
Hij is wel Nederlander, basisspeler en heeft vanuit zijn positie overzicht op het hele veld.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je de reden niet weet waarom juist die 3 zijn gekozen kom dan niet aanzetten met leider pur sang Stekelenburg![]()
Perez is juist gekozen omdat het een buitenlander is. Huntelaar is gekozen omdat ie jong is.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij is wel Nederlander, basisspeler en heeft vanuit zijn positie overzicht op het hele veld.
Ik zou Huntelaar overigens ook niet hoog inschatten als leider.
Merkwaardige redenen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Perez is juist gekozen omdat het een buitenlander is. Huntelaar is gekozen omdat ie jong is.
Toch vreemd dat Ajax voor Zlatan zo'n 16 miljoen ving dan. Voor Sneijder zou je meer moeten krijgen dan voor Zlatan zou ik denken.quote:Sneijder geeft interesse toe
Door: Roy van den Berghe
FC Barcelona heeft officieel naar de diensten van Wesley Sneijder geïnformeerd. In het progamma Studio Voetbal vroeg Jack van Gelder of er concrete belangstelling was en dit bekende de middenvelder van Ajax.
Ook gaf de kleine technicus aan dat hij volgend seizoen het liefst in Spanje of Engeland wil spelen. Duitsland is daarentegen geen optie. "Nee, dat is op dit moment niet mijn ambitie. Vooral Engeland en Spanje lijken me prachtige competities om te voetballen."
Volgens verschillende berichten ligt de vraagprijs van Sneijder rond de twaalf miljoen euro. Dit lijkt voor FC Barcelona geen probleem te zijn.
Spitsen zijn gewoon duurder dan middenvelders over het algemeen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:14 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Ajax voor Zlatan zo'n 16 miljoen ving dan. Voor Sneijder zou je meer moeten krijgen dan voor Zlatan zou ik denken.
Nou dat wisten we nog niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie worden ff goed op je nummer gezet bij Talpa![]()
maar ik denk dat Gomes meer punten voor psv dan Farfan, Koné, Kluivert en Tardelli bij elkaar. Ik denk dat het reeel is om ongeveer 15 mil voor Gomes te betalen. Een keeper kan tevens veel langer mee dan een spits. Vaak gaan keepers nog door tot hun 37ste of soms nog wel langer.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Spitsen zijn gewoon duurder dan middenvelders over het algemeen.
Keepers word ook zelden een hoog bedrag voor betaalt, Gomes heeft een clausule voor 13 mln in zn contract staan, wat voor een keeper al een enorm bedrag is.
Hey geweldig, we gaan er nog 1 ontslaanquote:
'Druk op Ten Cate neemt toe'
Zondag 4 maart, door SV, Amsterdam,, 22.37u GMT+01.00, AS
Het gerucht gaat dat Ajax-trainer Henk ten Cate intern steeds meer kritiek te verduren krijgt. De directie van Ajax zou momenteel niet erg tevreden zijn over de verrichtingen van de oefenmeester.
Dat heeft Ajax Showtime vernomen. De komende maand wil de directie naar verluidt kritisch onder de loep gaan nemen om te beoordelen of Ten Cate volgend seizoen nog wel geschikt is als trainer van Ajax.
Lekker belangrijk wat die 3 vinden...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
De 3 heren zijn het er allemaal mee eens dat het altijd stil is in de Arena.
Ruud Gullit: Het zijn allemaal mensen die erbij willen horen
Nou nouquote:Op zondag 4 maart 2007 23:29 schreef PLAE@ het volgende:
Leonardo mocht van mij ter plekke sterven. Wat heeft iedereen toch met die kakkerlak.
Niet dat ik weet wat er aan de hand is. Ik was er niet en heb ook nog geen samenvatting gezien.
Dat denk ik ook wel, ik vind het ook vreemd dat altijd voor aanvallers zulke enorme bedragen uitgegeven worden en andere posities daar de dupe van worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef toma het volgende:
[..]
maar ik denk dat Gomes meer punten voor psv dan Farfan, Koné, Kluivert en Tardelli bij elkaar. Ik denk dat het reeel is om ongeveer 15 mil voor Gomes te betalen. Een keeper kan tevens veel langer mee dan een spits. Vaak gaan keepers nog door tot hun 37ste of soms nog wel langer.
Sowieso kost het een berg geld om het contract af te kopen. Koop dan een keeper in plaats van de trainer te ontslaanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
dat die Jaakke zelf maar eens oprot. Wat schiet je er nou mee op om hem nu al te ontslaan?
Heel lullig voor hem maar ik ga hem niet missen, Babel,Huntelaar,De Mulquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heel lullig voor hem maar ik ga hem niet missen, Babel,Huntelaar,De Mul![]()
Mwah, jullie? Ik voel me niet aangesproken hoor, en ik denk dat de meesten hier zich ook niet aangesproken voelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Shirtje trekken van Breuer!!! GEEL!!!quote:
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef koningdavid het volgende:
Babel is ons grootste talent, zou dom zijn hem te laten vertrekken. Bovendien speelt hij prima de laatste tijd.
Vandaag was hij niet gelukkig, maar goed, wie was dat wel?
Als ik jou door het midden schop heb je ook niet zoveel rendement hequote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als ik jou door het midden schop heb je ook niet zoveel rendement he.
Mwah... tegen Feyenoord nog twee assists. Tegen Bremen 1 goal + assist. Als Huntelaar vandaag scherp was had hij ook weer een assist.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...![]()
Hij scoort gemiddeld één keer per zes wedstrijden, het is als je er over nadenkt eigenlijk gewoon belachelijk slecht.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah... tegen Feyenoord nog twee assists. Tegen Bremen 1 goal + assist. Als Huntelaar vandaag scherp was had hij ook weer een assist.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
hallo
Huntelaar speelt ook al het hele jaar slecht, ook maar verkopen?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij scoort gemiddeld één keer per zes wedstrijden, het is als je er over nadenkt eigenlijk gewoon belachelijk slecht.
Nee. Alhoewel, bij een goed bod...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar speelt ook al het hele jaar slecht, ook maar verkopen?![]()
En wie ga je trug halen, voor een babel of voor een Huntelaar? Daar word zeker niet over nagedacht.quote:
Ajax heeft vast wel een lijstje met namen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
En wie ga je trug halen, voor een babel of voor een Huntelaar? Daar word zeker niet over nagedacht.
Er is maar 1 iemand voor wie Ten Cate ontslagen mag worden, en dat is Louis van Gaal. Voor de rest schiet je met elke andere trainer gewoon niks op. Ja, de bovencategorie, maar die komen niet.quote:
Ik vond meer dat de heren journalisten even lieten blijken er geen bal van te snappenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Las hier vandaaag dat 410 wel gewoon geluid maakte... Dus wie liegt erquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond meer dat de heren journalisten even lieten blijken er geen bal van te snappen. Juist de laatste tijd wordt het beter, houdt 410 om bekende redenen zijn mond dicht, weten ze dat niet eens
.
Waarom doen ze datquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond meer dat de heren journalisten even lieten blijken er geen bal van te snappen. Juist de laatste tijd wordt het beter, houdt 410 om bekende redenen zijn mond dicht, weten ze dat niet eens
.
Stond jij zonder shirt als een gek te springen op het vak?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
Sfeer in ArenA is ook niet best, komt ook doordat het grootste gedeelte van de toeschouwers geen supporter-mentaliteit hebben. Dat de tifosi/ultra's nu protesteren kan mij niets schelen, vond ze ook vaak maar irritant aanwezig. Gisteren was de sfeer vooral ludiek, heb me best vermaakt.
Nee, dat niet, maar het was wel grappig. Denk dat ik rechtsonder je stond, als ik de goede voor me heb.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Stond jij zonder shirt als een gek te springen op het vak?
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Stond jij zonder shirt als een gek te springen op het vak?
Valt me mee dat hij nog de enige is, en Jorien dan?quote:
Nee, stond vlak onder die gast die zonder shirt stond te springen boven de ingang van 410. Dat dan weer wel.quote:
Die natuurlijk niet hequote:Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij nog de enige is, en Jorien dan?
Hard maar de waarheid en die is hard, Ten Cate moet dat ook maar is inzien.quote:Ajax jaar na Blind geen steek verder
door Jop van Kempen
AMSTERDAM - Danny Blind zag gisteren hoe Ajax met 0-1 verloor van SC Heerenveen. Als gevolg daarvan staat Ajax op de vierde plaats; precies de plek waar de Amsterdammers vorig seizoen ook stonden na 27 wedstrijden onder leiding van Blind.
Klaas Jan Huntelaar (links) en Petter Hansson vechten een duel uit. Foto Robert Vos/ANP
Blind droeg een net kostuum en hij groette een paar mensen op het parkeerdek. Als de Zeeuw vorig seizoen niet was ontslagen, zou hij Ajax - Heerenveen niet als toekomstig technisch directeur van Sparta vanaf de tribune hebben bekeken, maar als Ajax-trainer vanaf de bank. Na een seizoen met slecht voetbal en twee prijzen (de KNVB-beker en de winst in de play-offs) had de clubleiding echter niet meer het vertrouwen dat Blind de juiste persoon was om Ajax te leiden.
Tien maanden na het ontslag van Blind kampt Ajax nog altijd met dezelfde problemen en bovendien zal het zwaar worden dezelfde trofeeën als vorig seizoen in de wacht te slepen. Hoewel de club na 27 duels zeven punten meer heeft dan vorig seizoen, presteren de Amsterdammers veel te wisselvallig. Na een domper in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen hervatte de ploeg van Henk ten Cate het seizoen hoopgevend, maar periodes met goed veldspel en overwinningen werden altijd gevolgd door slechte wedstrijden en nederlagen.
Het gebrek aan mentale weerbaarheid is ook dit seizoen niet verholpen en het duel met Heerenveen was daar een voorbeeld van. Al onder Blind bleek dat Ajax moeite heeft met presteren onder druk; de beste resultaten werden immers geboekt toen het ontslag van de trainer al lang en breed bekend was en Ajax niets meer te verliezen had. Dat goede aankopen (Jaap Stam, Gabri, Kenneth Perez, Edgar Davids) en een nieuwe trainer zo'n mentaliteitsverandering niet in één seizoen teweeg kunnen brengen, zegt iets over de hardnekkigheid van de problemen.
Een selectie met problemen is gebaat bij rust, maar de vele wisselingen van de afgelopen jaren in de clubleiding (technisch directeur Martin van Geel voor Louis van Gaal, algemeen directeur Maarten Fontein voor Arie van Eijden, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs voor Klaas Nuninga, bestuurslid financiële zaken Joop Saan voor Hein Blocks en de nieuwe functie van technisch adviseur voor Piet Keizer) en de veranderingen die dat heeft veroorzaakt in de technische staf, brengen juist onrust.
Urby Emanuelson (20), bijvoorbeeld, maakte sinds zijn debuut ruim twee jaar geleden al kennis met drie trainers: Ronald Koeman, Blind en Ten Cate.
Tegen Heerenveen kwamen de tekortkomingen van Ajax opnieuw aan het licht. Hoewel Jaap Stam en Klaas-Jan Huntelaar in de eerste helft goede kansen kregen, was een treffer van Lasse Nilsson in de 18e minuut genoeg voor een Friese zege. Heerenveen-doelman Brian Vandenbussche en de centrale verdediger Petter Hansson groeiden uit tot de beste spelers van het veld. "Een slechte wedstrijd", oordeelde Ten Cate niet voor het eerst dit seizoen. Vooral in de tweede helft, die Jaap Stam vanwege een hamstringblessure moest missen, zag hij Ajax uit het lood spelen. "Er waren te veel mensen voor de bal. Gabri was onze enige middenvelder. Ik had niet meer het gevoel dat de gelijkmaker zou vallen."
Vreemd genoeg maakte Ten Cate zich na de nederlaag geen zorgen over de ontwikkeling van zijn elftal, dat Leonardo langdurig moet missen vanwege een zware knieblessure. "Tot de nederlaag tegen Heerenveen waren wij de ploeg die vanaf de winterstop de meeste punten hadden behaald, dacht ik."
Maar daarmee rekende de Amsterdammer buiten FC Twente, de tegenstander van volgende week. En met zijn verwijzing naar het spel van na de winterstop gaf de trainer bovendien geen blijk van een ruim blikveld.
Die van Stam mocht er ook best inhangen, 3-1 bij rust was niet raar geweest iig.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet gewoon dik voorstaan in de eerste helft. Huntelaar met mega kansen, die moeten er echt gewoon in. Minimaal 1, eigenlijk 2.
Lijkt me niet, lekker wanbeleid dan weerquote:Op maandag 5 maart 2007 10:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie gaan ten Cate toch niet ontslaan?
Ik vind hem trouwens geen steek beter dan Blind. Hij heeft maar 7 punten meer met spelers als Stam, Gabri, Roger, Perez en Davids. En de hele selectie is een jaar ouder geworden.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me niet, lekker wanbeleid dan weer![]()
Ik stel voor: Erwin Koemanquote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik vind hem trouwens geen steek beter dan Blind. Hij heeft maar 7 punten meer met spelers als Stam, Gabri, Roger, Perez en Davids. En de hele selectie is een jaar ouder geworden.
Het zou wat zijn als Ajax zich niet weet te plaatsen voor CL voetbal, iets wat Blind wel is gelukt..quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hard maar de waarheid en die is hard, Ten Cate moet dat ook maar is inzien.
Hansson is veel te traag en al oud.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:19 schreef Terrorbita het volgende:
Vervanger van Grygera mag van mij Hansson zijn volgend seizoen
Het lag wel aan Koeman. Denk aan Sikora, Soetaars, Sonck en al dat soort mongolen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef fuckbuddy het volgende:
HTC word niet ontslaan, het grote probleem bij Ajax is dat de technische staf een fuckin groot bord voor zijn kop heeft, en niet inziet dat je in sommige gevallen meer tijd nodig hebt dan één seizoen nodig hebt om een team neer te kunnen zetten.
Koeman's ontslag was volstrekt onnodig, het lag niet aan de trainer, dat heeft ie dit seizoen met PSV wel bewezen. Die lacht na dit weekend natuurlijk ook in zijn vuistje.
Ajax wilt te snel resultaat, en gaat dan sprongen maken als een kat in het nauw, met als resultaat dat ze niet verder komen. De meeste spelers zijn op papier toppers, maar het echte teambuilding zit er nog niet in, daar moet je je op focussen, en niet een trainer of een speler er uit flikkeren..
Voorronde CL, de CL zelf hebben we (dankzij Henk ten Cate?) niet gehaald.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als Ajax zich niet weet te plaatsen voor CL voetbal, iets wat Blind wel is gelukt..![]()
Ja Voorronde CL bedoelde ik, had het wat duidelijker neer moeten zetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorronde CL, de CL zelf hebben we (dankzij Henk ten Cate?) niet gehaald.
Ben benieuwd of Twente en AZ het kunnen volhouden, is vaak toch zo dat ze het dan niet meer redden(vorig jaar met feyenoord en az bijv).quote:Op maandag 5 maart 2007 10:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja Voorronde CL bedoelde ik, had het wat duidelijker neer moeten zetten.![]()
Gaat nog best lastig worden om het te halen, Twente doet het uitstekend en natuurlijk AZ. Feyenoord op dit moment de mindere van de 3 maar met die play-offs weet je het nooit, zie Grunn vorig jaar, toch behoorlijk ver gekomen.![]()
Nee, Ajax houdt het lekker vol wou je zeggen?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Twente en AZ het kunnen volhouden, is vaak toch zo dat ze het dan niet meer redden(vorig jaar met feyenoord en az bijv).
Vorig jaar deed Ajax het ook op het einde, dan is er iig geen gebrek aan motivatie zoals gister en tegen excelsiorquote:Op maandag 5 maart 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Ajax houdt het lekker vol wou je zeggen?.
het gaat allemaal nog heel erg zwaar worden, en dat hebben ze aan zichzelf te danken natuurlijk. Wedstijden als gisteren kunnen gewoon niet...
Voor Twente is dit DE kans om een keer CL te halen, die gaan zich echt 100% geven in die wedstrijden.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Twente en AZ het kunnen volhouden, is vaak toch zo dat ze het dan niet meer redden(vorig jaar met feyenoord en az bijv).
Nou, Blind bracht tenminste een aanvaller voor een verdediger als we achterstonden bijv, dat doet Henkie niet eensquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef sanni het volgende:
Luister,Henk wordt niet ontslagen omdat de roti nu op het menu staat in de ArenA.Nee,
maar dit elftal heeft dit seizoen inhoudelijk bij vlagen 'leuker' en aanvallender gespeeld dan
in de periode Blind. Blind was een geweldige speler maar hij liet Ajax bijna net zo als Ronald
Koeman spelen nl.: behoudend en on-Ajax. Nou en dat breekt je op bij de 5de colonne.
Dus gewoon Henk Ten Cate handhaven en volgend seizoen zul je zien dat dit elftal de
landstitel pakt en de collega's uit de Havenstad in hun 100-jarig bestaan wederom 2 keer
te kijk zal zetten en dan is iedereen weer blij.![]()
Nog steeds die kaarten gezocht? Ken wat gasten die niet meer gaan, succes-supporters.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
10:00:02 geen tickets meer beschikbaar.
3 kaarten gezocht dus.
Weet je dat wel zeker? Het wisselbeleid van Blind was echt dramatisch. Die kwam gerust met een verdediger voor een verdediger als we achterstonden...!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, Blind bracht tenminste een aanvaller voor een verdediger als we achterstonden bijv, dat doet Henkie niet eens
Ajax speelt idd bij vlagen beter, maar om nou te zeggen dat het echt veel is veranderd, mwa niet echt he.
Amen brother....amen!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef xFriendx het volgende:
Ze moeten bij Ajax gewoon eens stoppen met pretenderen de beste en de grootste (grootste als in 'we are the greatest') te zijn. Simpelweg omdat Ajax dit op het moment niet is. Dat doe je maar als je met die CL prijs in je handen staat.
Ajax heeft veel jonge spelers die nog genoeg moeten leren, maar elk jaar moet de nieuwe ploeg vrijwel meteen alle prijzen pakken. Dit Ajax wil rennen voor het kan lopen.
Omdat men zo snel zo hoog wil presteren wat vrijwel onmogelijk is moet er elk jaar weer een hoofd rollen, wat weer tot gevolg heeft dat het jaar er op deze ploeg eigenlijk wéér opnieuw moet beginnen, waardoor het hele verhaal weer van toepassing is. Een soort vicieuze cirkel zeg maar.
Het zou wellicht ook enigszins kunnen verklaren waarom sommige spelers vroegtijdig vertrekken. Het bestuur vraagt heel veel van je, wil dat je alles maar wint en met minder nemen zij geen genoegen, maar voordat je er als ploeg naartoe kan werken wordt de boel weer zo omgegooid dat deze opdracht je onmogelijk wordt gemaakt en krijg je er als spelersgroep of trainer nog de schuld van ook. Kan mij voorstellen dat (enkele) spelers dan niet lekker in hun vel zitten.
Een beetje realiteitszin, van met name het bestuur/staf zou Ajax goed doen. Geef mensen de kans om zich te ontwikkelen, want talent zit er genoeg. Als dit kan groeien heb je over 2-3 jaar echt een goede ploeg staan.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef xFriendx het volgende:
Ze moeten bij Ajax gewoon eens stoppen met pretenderen de beste en de grootste (grootste als in 'we are the greatest') te zijn. Simpelweg omdat Ajax dit op het moment niet is. Dat doe je maar als je met die CL prijs in je handen staat.
Ajax heeft veel jonge spelers die nog genoeg moeten leren, maar elk jaar moet de nieuwe ploeg vrijwel meteen alle prijzen pakken. Dit Ajax wil rennen voor het kan lopen.
Omdat men zo snel zo hoog wil presteren wat vrijwel onmogelijk is moet er elk jaar weer een hoofd rollen, wat weer tot gevolg heeft dat het jaar er op deze ploeg eigenlijk wéér opnieuw moet beginnen, waardoor het hele verhaal weer van toepassing is. Een soort vicieuze cirkel zeg maar.
Het zou wellicht ook enigszins kunnen verklaren waarom sommige spelers vroegtijdig vertrekken. Het bestuur vraagt heel veel van je, wil dat je alles maar wint en met minder nemen zij geen genoegen, maar voordat je er als ploeg naartoe kan werken wordt de boel weer zo omgegooid dat deze opdracht je onmogelijk wordt gemaakt en krijg je er als spelersgroep of trainer nog de schuld van ook. Kan mij voorstellen dat (enkele) spelers dan niet lekker in hun vel zitten.
Een beetje realiteitszin, van met name het bestuur/staf zou Ajax goed doen. Geef mensen de kans om zich te ontwikkelen, want talent zit er genoeg. Als dit kan groeien heb je over 2-3 jaar echt een goede ploeg staan.
Ja heb me er ook wel mee vermaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het was wel grappig. Denk dat ik rechtsonder je stond, als ik de goede voor me heb.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
http://www.vak410.nl/fotos/0607/heerenveenthuis.html
023
Zeg dat nou niet zo hard van te voren, want je staat altijd zo voor lul als het misschien weer niet lukt.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef sanni het volgende:
Dus gewoon Henk Ten Cate handhaven en volgend seizoen zul je zien dat dit elftal de
landstitel pakt
http://www.vak410.nl/foto/0607/heerenveenthuis/23.jpgquote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
023
Vind ik ook. Maar hopelijk leert hij ook van zijn fouten en dat merk ik helaas nog niet echt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ten Cate ontslaan heeft weinig nut, sowieso van trainer wisselen is nooit goed.
Die man mag zich volgend jaar wederom bewijzen.
Mauro heeft bieries in huisquote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef Dizzee het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/foto/0607/heerenveenthuis/23.jpg
gezellig![]()
ik denk het wel op was toen de fans gingenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Staat dat tuig tegenwoordig ook al in je achtertuin vuurwerk af te steken?
![]()
ik hoef hem hier niet te zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Suijk het volgende:
Hoe 'zeker' is het trouwens dat Wiljan Vloet als hoofd jeugdopleiding kan gaan komen?
Is weer eens wat anders dan hand in hand lopenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En van tevoren eerst een biertje drinken en samen Hoempapa zingen he!
quote:Kruisband Leonardo inderdaad gescheurd
Leonardo heeft inderdaad zijn kruisband gescheurd. De Ajax-aanvaller, die gisteren in het duel met SC Heerenveen (0-1) per brancard van het veld werd gedragen, kreeg dat nieuws vandaag te horen na een MRI-scan. Het herstel zal naar verwachting zes tot negen maanden duren.
De Braziliaanse vleugelspits verliet gisteren na een ruim half uur spelen geblesseerd het veld, nadat hij ongelukkig botste met Heerenveen-verdediger Michel Breuer. Meteen werd gevreesd voor een gescheurde kruisband, maar coach Henk ten Cate was gisteren nog enigszins voorzichtig: "Het ziet er niet goed uit, maar ik weet nog van niets. Een MRI-scan in het ziekenhuis moet uitsluitsel bieden."
Nu dat is het gebeurd blijkt het inderdaad om een gescheurde kruisband te gaan. Voor de pas 23-jarige Leonardo is dit al de tweede keer dat dit hem gebeurd. In november van het jaar 2003 scheurde hij ook al eens een kruisband. Toen was dat in zijn linkerbeen, nu gaat het om zijn rechter.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Staat dat tuig tegenwoordig ook al in je achtertuin vuurwerk af te steken?
![]()
Ronaldinho staat ook op ons lijstjequote:Op maandag 5 maart 2007 15:19 schreef venomsnake het volgende:
Maduro bij PSV op het lijstje..![]()
Niet eerste keus, maar toch.
Bron voetbalzone
We zijn trots op jequote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef Nouk het volgende:
Zwansen: Zo. Voor het eerst van mn leven bij Ajax geweest.
We hadden soort van VIP-kaarten, inc. kaarten voor de Businesslounge en de Bestuurskamer. In de parkeergarage kwamen we gelijk al Frank de Boer tegen, begon al goed dus.
In die lounge konden we gratis eten en drinken en toen ik op mn plek ging zitten zat ik gewoon 5 stoelen rechts van Arie vd Eiden, net iets voor Freek de Jonge, Bobby Haarms, al die knakkers.Jaake zat natuurlijk weer boven ons.
Na een fantastische wedstrijd te hebben gezien (terwijl we in de rust in de bestuurskamer hadden gezeten, waar Van Praag etc. ook gewoon zaten.) gingen we naar een of andere kamer waar KJH was. Die nog ff een hand gegeven en toen we terug liepen kwamen we Babel nog tegen. Die ook een hand gegeven terwijl ie: "Ey, man." zei.
Later nog int spelershome geweest waar we samen met Freek de Jonge de deur niet openkregen, maar na een hoop gestuntel kwam Vd Brom met zn sleutel ff de deur openmaken. Toen we binnen waren zat HtC, Heitinga en Urby dacht ik (of zn broer ofzo). En verder Groenendijk, Spijkerman en nog een hoop figuren. Rond 6 uur toen we terug gingen kwamen we Edgar nog ff tegen in de parkeergarage. Weer ff foto gemaakt en toen naar huis.
Later in de Holland Casino in Amsterdam waar ik werk kwam ik Charisteas nog tegen, nog ff succes gewenst in Rotterdam, maar dat terzijde.
En nee, ik ben nu niet voor Ajax.
Ik vond het wel een overtreding, maar toch ook pech dat het zo uitpakt voor Leonardo.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Smerige overtreding trouwens.
Helaas vindt het tuig in het feyenoord topic dit uiterst grappig...
Grappig.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef Nouk het volgende:
Zwansen: Zo. Voor het eerst van mn leven bij Ajax geweest.
En nee, ik ben nu niet voor Ajax.
Harry is en blijft jood héquote:Op maandag 5 maart 2007 15:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig.
Raar dat Harry bij de HC in Amsterdam gaat gokken.
oud nieuws; volgens mij meldde Johan Derksen het vorige week al.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:19 schreef venomsnake het volgende:
Maduro bij PSV op het lijstje..![]()
Niet eerste keus, maar toch.
Bron voetbalzone
Zie je dat rechterbeen niet ff erin hakken, dat heeft echt 0,0% te maken met "voor de bal gaan"quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vond het wel een overtreding, maar toch ook pech dat het zo uitpakt voor Leonardo.
De buren kwamen met emmers water omdat ze dachten dat er iets in fik stondquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou die Rosales zal ook blij zijn dat ie gaat verhuizen, in de buurt kan ie zich niet meer vertonen.
Inderdaad, beetje lullig voor die jongen. Als je voor vol wil worden aangezien, is het niet te hopen dat 410 jou tot knuffelbeer bombardeert. Wie zal MR opvolgen? Leo ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou die Rosales zal ook blij zijn dat ie gaat verhuizen, in de buurt kan ie zich niet meer vertonen.
Was jou held, of niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leo dus een tijdje out. Kutzooi.
Nee, maar wel een speler die van meerwaarde kan zijn voor een elftal. En daarbij komt dat ik het altijd kut vind als er een Ajax-speler geblesseert raakt.quote:
Hij raakt de balquote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Het zit echt diep bij zequote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
meest zielige YouTube filmpje wat ik tot op heden gezien heb:
http://www.youtube.com/watch?v=UKnRVPSmYwg
OMFGquote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
om te laten zien hoe frusti deze maker wel niet isquote:Op maandag 5 maart 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom dan posten vraag ik me af?
Nog niet officieel toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:12 schreef Suijk het volgende:
Rosales is nu dus trouwens echt weg?
Ik lees op nu.nl dat het officieel is en dat hij afscheid heeft genomen van de selectie en naar Argentinie is vertrokken.quote:
staat nog niks op Ajax.nlquote:Op maandag 5 maart 2007 16:12 schreef Suijk het volgende:
Rosales is nu dus trouwens echt weg?
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
Dit is echt zo typisch fnoord niveauquote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
Samen met Vakkie_W.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dit is echt zo typisch fnoord niveau![]()
Ik zie iemand als jorienvdherik zoiets al opnemen voor zn PC
Hij het niet eens zo´n groot huisquote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
023
Die zie ik zoiets eerder doen dan Jorien eerlijk gezegd.quote:
Ik moest ook lachen om die foto.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef Dizzee het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/foto/0607/heerenveenthuis/23.jpg
gezellig![]()
Toch raar want op de OS was hij geweldig hoor je van veel mensen (ook buiten Ajax).quote:Op maandag 5 maart 2007 17:10 schreef RayMania het volgende:
Ik las Maduro. Gelukkig dat Rosales weg is met de vorm die hij nu heeft.
Toen hij kwam was hij wel goed, zelfs international, maar het is er gewoon niet uitgekomen in 2,5 jaar. Wel paar goals tegen Feyenoord, bedankt daarvoor.
Rosalesquote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Jasza het volgende:
Kan een Ajax speler dit ook, gewoon over de gracht heen jumpen?
http://www.youtube.com/watch?v=V0rHzq3UAHsGeweldig om te zien wel
![]()
En dan toch verliezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Jasza het volgende:
![]()
Vooral die foto dat ze sfeer gaan maken met vuurwerk in de achtertuin!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef Corksterr het volgende:
Genieten die fotoserie van fans bij Mauro thuis.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Jasza het volgende:
![]()
quote:Jamez1no (5 hours ago)
he is the only man in the world i would sleep with i fucking love u tevez!
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
Mauro woont inderdaad best bescheiden.. Of kreeg hij dan toch betaald per assist?
Klopt, maar als hij wat zegt neem ik dat met een korreltje zout de laatste tijd..quote:Op maandag 5 maart 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oud nieuws; volgens mij meldde Johan Derksen het vorige week al.
O M G!!!...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
Als je ziet wat hij binnen had staanquote:Op maandag 5 maart 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
Mauro woont inderdaad best bescheiden.. Of kreeg hij dan toch betaald per assist?
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Vakkie_W het volgende:
uitgerijkt
Vertel me aub dat je het als grap zo geschreven hebtquote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het trouwens met je petitie? Al respons gekregen van de KNVB? Of heb je bundel nog niet uitgerijkt daar in Zeist?
Dat valt nog best mee. Kijk eens naar alle doelpunten van Huntelaar vorig seizoen. 75% van de assists staan op naam van Rosalesquote:Op maandag 5 maart 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
een cynische kakkerlak is vrij zeldzaam. en net zo humorloos als de progressie van Feyenoord het afgelopen decennium.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vertel me aub dat je het als grap zo geschreven hebt
Samsung LCD TVtje van 750 euro moet er nog wel afkunnen lijkt me, ik heb hier al een duurdere staanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je ziet wat hij binnen had staan![]()
Mooie TV![]()
maar dan wel weer respons gebruikenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vertel me aub dat je het als grap zo geschreven hebt
Leuke foto's, maar kan iemand tegen de fotograaf zeggen dat z'n autofocus niet zo goed meer werkt?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
023
Ja, al die vlekken op die luiquote:Op maandag 5 maart 2007 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke foto's, maar wat een slechte fotograaf
Ga "Hoempapa" zingen en de Sirtaki dansenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Als er iets is wat ik enorm gay vind, dan is het wel supporters die liedjes zingen op het deuntje van Pippi Langkous.
Vooral doorgaan met dat hand in hand lopen, stelletje flikkers.
Carnaval is voor homofiele boeren.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga "Hoempapa" zingen en de Sirtaki dansen![]()
Als er dingen gay zijn is dat het wel.
en hand in hand lopen is zeker voor stoere knapen zoals jij ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga "Hoempapa" zingen en de Sirtaki dansen![]()
Als er dingen gay zijn is dat het wel.
hij heeft de grootste bek maar hij bleef thuis tijdens Ajax-Feyenoordquote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef toma het volgende:
[..]
en hand in hand lopen is zeker voor stoere knapen zoals jij ?
Correctie ik zat in Rotterdam in een kroeg. Daar kon ik niets aan doenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
hij heeft de grootste bek maar hij bleef thuis tijdens Ajax-Feyenoord
ach ja,randmongoalen heb je helaas overal. Maar ik neem aan dat ze dit gebeuren tijdens de playoffsquote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Het is alleen maar mooi dat jij 410 belachelijk vind, dat jij het kinderen vind, hoempapa hooligansquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Correctie ik zat in Rotterdam in een kroeg. Daar kon ik niets aan doen![]()
410 was toch een sfeervak?
Wat is er mis met 023?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
023
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |