Waarom is mijn post weg?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
Ik begin het een aantal mensen langzaam maar zeker wel te gunnen eigenlijk
edit: post hierboven is verwijderd
Zal wel een kut opmerking zijn geweest?quote:
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal wel een kut opmerking zijn geweest?
2e en die 2e vraag moest ie ook wel ja zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef kevin6188 het volgende:
Wesley nog een jaar of een leugentje om bestwil?
Wat zei ie, ik schakel nu pas inquote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef kevin6188 het volgende:
Wesley nog een jaar of een leugentje om bestwil?
Stelling: Is dit je laatste seizoen bij Ajax?quote:
Kneuzen avatarquote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Lastig hoor
Twente uit en daarna PSV uit
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kneuzen avatar
Ik hoop dat jij morgen de griep krijgt![]()
Anderequote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Grimm het volgende:
Zelfde knie, of de andere?
[..]
Kneuzen avatar
Hey ik quote alleen maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef Almere-Dude het volgende:
- Doe niet -
Lekker belangrijk. Of je nou 2e of 5e wordt maak geen zak uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Lastig hoor
Twente uit en daarna PSV uit
Ook niet quotenquote:
Nee toch maar nietquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kneuzen avatar
Ik hoop dat jij morgen de griep........ krijgt![]()
Hij zegt nee maar ik denk van welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef borisz het volgende:
Zal Wesley vertrekken?
Zou goed voor hem zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij zegt nee maar ik denk van wel
Sneijder zal nog beter worden, Perez niet denk ik. Maar Sneijder is deze zomer wel weg ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Jasza het volgende:
Wesley gaat wel ja, en of het zo slecht is voor ons?
Denk dat Perez beter is achter Huntelaar als Sneijder maar dat is mijn mening
[..]
Kneuzen avatar
Daar was vandaag ook een grafstemmingquote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef Pritt het volgende:
Wat hangt hier weer een lekkere grafstemming.
Volgend seizoen zit ik waarschijnlijk in de ArenA en dan komt alles goed.
Inderdaad. Was echt erg om te zien. Dat het team een instelling van niets heeft is al erg genoeg, maar moedig ze dan aan en schreeuw ze naar de overwinning ofzo.. Maar ditquote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar was vandaag ook een grafstemming![]()
Als je langer in de ArenA komt weet je dat het wel vaker voorkomtquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad. Was echt erg om te zien. Dat het team een instelling van niets heeft is al erg genoeg, maar moedig ze dan aan en schreeuw ze naar de overwinning ofzo.. Maar dit
"Maar wij wonnen de Uefa Cup in 2002, dat telt even zwaar als 5 landstitels."quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Scorpie het volgende:
eens kijken of die nepsupporters dan hun muil nog opentrekken![]()
Ja maar ik vond het vandaag dieptriestquote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je langer in de ArenA komt weet je dat het wel vaker voorkomt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |