Nee. Alhoewel, bij een goed bod...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar speelt ook al het hele jaar slecht, ook maar verkopen?![]()
En wie ga je trug halen, voor een babel of voor een Huntelaar? Daar word zeker niet over nagedacht.quote:
Ajax heeft vast wel een lijstje met namen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
En wie ga je trug halen, voor een babel of voor een Huntelaar? Daar word zeker niet over nagedacht.
Er is maar 1 iemand voor wie Ten Cate ontslagen mag worden, en dat is Louis van Gaal. Voor de rest schiet je met elke andere trainer gewoon niks op. Ja, de bovencategorie, maar die komen niet.quote:
Ik vond meer dat de heren journalisten even lieten blijken er geen bal van te snappenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie worden ff goed op je nummer gezet bij Talpa![]()
De 3 heren zijn het er allemaal mee eens dat het altijd stil is in de Arena.
Ruud Gullit: Het zijn allemaal mensen die erbij willen horen
Las hier vandaaag dat 410 wel gewoon geluid maakte... Dus wie liegt erquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond meer dat de heren journalisten even lieten blijken er geen bal van te snappen. Juist de laatste tijd wordt het beter, houdt 410 om bekende redenen zijn mond dicht, weten ze dat niet eens
.
Waarom doen ze datquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond meer dat de heren journalisten even lieten blijken er geen bal van te snappen. Juist de laatste tijd wordt het beter, houdt 410 om bekende redenen zijn mond dicht, weten ze dat niet eens
.
Stond jij zonder shirt als een gek te springen op het vak?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
Sfeer in ArenA is ook niet best, komt ook doordat het grootste gedeelte van de toeschouwers geen supporter-mentaliteit hebben. Dat de tifosi/ultra's nu protesteren kan mij niets schelen, vond ze ook vaak maar irritant aanwezig. Gisteren was de sfeer vooral ludiek, heb me best vermaakt.
Nee, dat niet, maar het was wel grappig. Denk dat ik rechtsonder je stond, als ik de goede voor me heb.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Stond jij zonder shirt als een gek te springen op het vak?
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Stond jij zonder shirt als een gek te springen op het vak?
Valt me mee dat hij nog de enige is, en Jorien dan?quote:
Nee, stond vlak onder die gast die zonder shirt stond te springen boven de ingang van 410. Dat dan weer wel.quote:
Die natuurlijk niet hequote:Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij nog de enige is, en Jorien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |