Heel lullig voor hem maar ik ga hem niet missen, Babel,Huntelaar,De Mulquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heel lullig voor hem maar ik ga hem niet missen, Babel,Huntelaar,De Mul![]()
Mwah, jullie? Ik voel me niet aangesproken hoor, en ik denk dat de meesten hier zich ook niet aangesproken voelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie worden ff goed op je nummer gezet bij Talpa![]()
De 3 heren zijn het er allemaal mee eens dat het altijd stil is in de Arena.
Ruud Gullit: Het zijn allemaal mensen die erbij willen horen
Shirtje trekken van Breuer!!! GEEL!!!quote:
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef koningdavid het volgende:
Babel is ons grootste talent, zou dom zijn hem te laten vertrekken. Bovendien speelt hij prima de laatste tijd.
Vandaag was hij niet gelukkig, maar goed, wie was dat wel?
Als ik jou door het midden schop heb je ook niet zoveel rendement hequote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als ik jou door het midden schop heb je ook niet zoveel rendement he.
Mwah... tegen Feyenoord nog twee assists. Tegen Bremen 1 goal + assist. Als Huntelaar vandaag scherp was had hij ook weer een assist.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...![]()
Hij scoort gemiddeld één keer per zes wedstrijden, het is als je er over nadenkt eigenlijk gewoon belachelijk slecht.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah... tegen Feyenoord nog twee assists. Tegen Bremen 1 goal + assist. Als Huntelaar vandaag scherp was had hij ook weer een assist.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
hallo
Huntelaar speelt ook al het hele jaar slecht, ook maar verkopen?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij scoort gemiddeld één keer per zes wedstrijden, het is als je er over nadenkt eigenlijk gewoon belachelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |