Viel nog wel mee hoor vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het vandaag dieptriest
Naja, dan was het denk ik de hele entouragequote:
Jup, blijven ze ook wel totdat Ajax is normaal doet.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Naja, dan was het denk ik de hele entourage
Klopt het trouwens dat de spandoeken nog steeds op de kop hingen? Ik meen dat gezien te hebbenm
Perez was het eerst nog hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Huntelaar aanvoerder is bij afwezigheid van Stam...
Zo sta je wissel, zo heb je de aanvoerdersband om.
Perez speelt ook maar de helft van de wedstrijden ofzo, ook niet echt een logische keuze voor tweede aanvoerder. Doe dan Stekelenburg ofzo.quote:
Als je de reden niet weet waarom juist die 3 zijn gekozen kom dan niet aanzetten met leider pur sang Stekelenburgquote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Perez speelt ook maar de helft van de wedstrijden ofzo, ook niet echt een logische keuze voor tweede aanvoerder. Doe dan Stekelenburg ofzo.
dan veroorzaakt ie nog meer onzekerheid in de defensiequote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je de reden niet weet waarom juist die 3 zijn gekozen kom dan niet aanzetten met leider pur sang Stekelenburg![]()
Hij is wel Nederlander, basisspeler en heeft vanuit zijn positie overzicht op het hele veld.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je de reden niet weet waarom juist die 3 zijn gekozen kom dan niet aanzetten met leider pur sang Stekelenburg![]()
Perez is juist gekozen omdat het een buitenlander is. Huntelaar is gekozen omdat ie jong is.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij is wel Nederlander, basisspeler en heeft vanuit zijn positie overzicht op het hele veld.
Ik zou Huntelaar overigens ook niet hoog inschatten als leider.
Merkwaardige redenen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Perez is juist gekozen omdat het een buitenlander is. Huntelaar is gekozen omdat ie jong is.
Toch vreemd dat Ajax voor Zlatan zo'n 16 miljoen ving dan. Voor Sneijder zou je meer moeten krijgen dan voor Zlatan zou ik denken.quote:Sneijder geeft interesse toe
Door: Roy van den Berghe
FC Barcelona heeft officieel naar de diensten van Wesley Sneijder geïnformeerd. In het progamma Studio Voetbal vroeg Jack van Gelder of er concrete belangstelling was en dit bekende de middenvelder van Ajax.
Ook gaf de kleine technicus aan dat hij volgend seizoen het liefst in Spanje of Engeland wil spelen. Duitsland is daarentegen geen optie. "Nee, dat is op dit moment niet mijn ambitie. Vooral Engeland en Spanje lijken me prachtige competities om te voetballen."
Volgens verschillende berichten ligt de vraagprijs van Sneijder rond de twaalf miljoen euro. Dit lijkt voor FC Barcelona geen probleem te zijn.
Spitsen zijn gewoon duurder dan middenvelders over het algemeen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:14 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Ajax voor Zlatan zo'n 16 miljoen ving dan. Voor Sneijder zou je meer moeten krijgen dan voor Zlatan zou ik denken.
Nou dat wisten we nog niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie worden ff goed op je nummer gezet bij Talpa![]()
maar ik denk dat Gomes meer punten voor psv dan Farfan, Koné, Kluivert en Tardelli bij elkaar. Ik denk dat het reeel is om ongeveer 15 mil voor Gomes te betalen. Een keeper kan tevens veel langer mee dan een spits. Vaak gaan keepers nog door tot hun 37ste of soms nog wel langer.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Spitsen zijn gewoon duurder dan middenvelders over het algemeen.
Keepers word ook zelden een hoog bedrag voor betaalt, Gomes heeft een clausule voor 13 mln in zn contract staan, wat voor een keeper al een enorm bedrag is.
Hey geweldig, we gaan er nog 1 ontslaanquote:
'Druk op Ten Cate neemt toe'
Zondag 4 maart, door SV, Amsterdam,, 22.37u GMT+01.00, AS
Het gerucht gaat dat Ajax-trainer Henk ten Cate intern steeds meer kritiek te verduren krijgt. De directie van Ajax zou momenteel niet erg tevreden zijn over de verrichtingen van de oefenmeester.
Dat heeft Ajax Showtime vernomen. De komende maand wil de directie naar verluidt kritisch onder de loep gaan nemen om te beoordelen of Ten Cate volgend seizoen nog wel geschikt is als trainer van Ajax.
Lekker belangrijk wat die 3 vinden...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
De 3 heren zijn het er allemaal mee eens dat het altijd stil is in de Arena.
Ruud Gullit: Het zijn allemaal mensen die erbij willen horen
Nou nouquote:Op zondag 4 maart 2007 23:29 schreef PLAE@ het volgende:
Leonardo mocht van mij ter plekke sterven. Wat heeft iedereen toch met die kakkerlak.
Niet dat ik weet wat er aan de hand is. Ik was er niet en heb ook nog geen samenvatting gezien.
Dat denk ik ook wel, ik vind het ook vreemd dat altijd voor aanvallers zulke enorme bedragen uitgegeven worden en andere posities daar de dupe van worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef toma het volgende:
[..]
maar ik denk dat Gomes meer punten voor psv dan Farfan, Koné, Kluivert en Tardelli bij elkaar. Ik denk dat het reeel is om ongeveer 15 mil voor Gomes te betalen. Een keeper kan tevens veel langer mee dan een spits. Vaak gaan keepers nog door tot hun 37ste of soms nog wel langer.
Sowieso kost het een berg geld om het contract af te kopen. Koop dan een keeper in plaats van de trainer te ontslaanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
dat die Jaakke zelf maar eens oprot. Wat schiet je er nou mee op om hem nu al te ontslaan?
Heel lullig voor hem maar ik ga hem niet missen, Babel,Huntelaar,De Mulquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heel lullig voor hem maar ik ga hem niet missen, Babel,Huntelaar,De Mul![]()
Mwah, jullie? Ik voel me niet aangesproken hoor, en ik denk dat de meesten hier zich ook niet aangesproken voelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Vakkie_W het volgende:
De 3 heren zijn het er allemaal mee eens dat het altijd stil is in de Arena.
Ruud Gullit: Het zijn allemaal mensen die erbij willen horen
Shirtje trekken van Breuer!!! GEEL!!!quote:
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef koningdavid het volgende:
Babel is ons grootste talent, zou dom zijn hem te laten vertrekken. Bovendien speelt hij prima de laatste tijd.
Vandaag was hij niet gelukkig, maar goed, wie was dat wel?
Als ik jou door het midden schop heb je ook niet zoveel rendement hequote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als ik jou door het midden schop heb je ook niet zoveel rendement he.
Mwah... tegen Feyenoord nog twee assists. Tegen Bremen 1 goal + assist. Als Huntelaar vandaag scherp was had hij ook weer een assist.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is een talent ja, maar watvoor rendement heeft hij in dit systeem? niet zoveel...![]()
Hij scoort gemiddeld één keer per zes wedstrijden, het is als je er over nadenkt eigenlijk gewoon belachelijk slecht.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah... tegen Feyenoord nog twee assists. Tegen Bremen 1 goal + assist. Als Huntelaar vandaag scherp was had hij ook weer een assist.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
hallo
Huntelaar speelt ook al het hele jaar slecht, ook maar verkopen?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij scoort gemiddeld één keer per zes wedstrijden, het is als je er over nadenkt eigenlijk gewoon belachelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |