hier welquote:Op zondag 4 maart 2007 14:25 schreef Jajong het volgende:
Werkt dat Planet Voetbal nu wel normaal? Ga niet weer 4 euro dokken om zo'n haperende paupermatch te kijken.
Moet er maar weer aan geloven danquote:
= schorsing tegen Twente.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:32 schreef Black-Death het volgende:
Maar is een middenveld met Sneijder, Perez en Emanuelson (en Gabri) niet te aanvallend?Gabri zal wel weer een kaartje meepakken
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Jajong het volgende:
Jahoor, trieste planet stream kapt er weer half mee. Had ook beter kunnen weten.
Hij liet Nilsson lopen..quote:Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij zag ik een enorme blunder van Stam bij het doelpunt
Doet het (zoals altijd) perfect bij mijquote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Jajong het volgende:
Jahoor, trieste planet stream kapt er weer half mee. Had ook beter kunnen weten.
Officieel nog niet, maar hij heeft al afscheid genomen van de spelersgroepquote:Op zondag 4 maart 2007 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Is die Rosales nou verkocht of?
Door de sfeer in het stadion lijkt het voetbal slechter dan het eigenlijk is..quote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef twi het volgende:
Het publiek, wat de hele wedstrijd geen kut heeft gezongen, begint nu te fluiten. Hopelijk krijgt iedereen die de vingers naar de lippen deed komen per direct een hartstilstand krijgt. Grafpubliek.
Amenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef twi het volgende:
Het publiek, wat de hele wedstrijd geen kut heeft gezongen, begint nu te fluiten. Hopelijk krijgt iedereen die de vingers naar de lippen deed komen per direct een hartstilstand. Grafpubliek.
vrije verkoopquote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef StarGazer het volgende:
Dramapubliek, dramastadion, dramainstelling van de spelers.
Ziekquote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn jullie dan niet zelf naar het stadion gegaan om het goede voorbeeld te geven en de ploeg aan te moedigen?
Stam staat volgens mij al het hele seizoen op scherpquote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef Black-Death het volgende:
Positieve van het verhaal is inderdaad de paar goed uitgespeelde kansen, nu moeten ze er alleen nog in. Ook goed dat ze nog geen geel hebben, vooral voor Gabri ben ik bang dat ie alsnog geschorst wordt tegen Twente. Staan er eigenlijk nog meer spelers op scherp?
Was te laat voor kaarten voor een fatsoenlijke prijs. Volgende keer weer beter, zeikstraal.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn jullie dan niet zelf naar het stadion gegaan om het goede voorbeeld te geven en de ploeg aan te moedigen?
Ben je er weer?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Ongeregeldheden met aanhang FC Utrecht in Frankrijk
Uitgegeven: 4 maart 2007 11:46
SEDAN - Supporters van FC Utrecht zijn zaterdag in Frankrijk slaags geraakt met de aanhang van Paris Saint Germain. De Utrechtse aanhang wilde in de wedstrijd steun betuigen aan tegenstander Sedan. Dat is de oude club van David di Tommaso, de Franse voetballer van FC Utrecht die in november 2005 overleed.
De aanhang van Utrecht betrad voor aanvang van het duel het deel van de tribune dat voor de fans van Paris Saint Germain was gereserveerd. Een aantal supporters van Utrecht werd aangehouden.
Waarom moet dat uitschot in het Ajax topicquote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef gday het volgende:
WTF, waar zijn onze Utrechtse vrienden nu weer mee bezig.
[..]
Hehe, vond het wel een grappig berichtje.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom moet dat uitschot in het Ajax topic![]()
weer van coach veranderen, weer opnieuw beginnen? weer een kut seizoen?quote:
Nee, hij moet eerst assistent worden en het jaar daarna Henk opvolgenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
weer van coach veranderen, weer opnieuw beginnen? weer een kut seizoen?
Yup, we gaan verliezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:55 schreef gday het volgende:
Tweede helft is kut, begrijp ik?
Ach ja, ik heb onderhand zoiets van: als we er maar weer staan in de play-offs.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Ach, dan kan Henk tenminste geen achterlijke wissels meer doen, zoals vandaag.
Tsja, ik vind het treurig voor Leonardo hoor, handig om hem erbij te hebben. Maar ik zou het erger vinden als het Babel of Sneijder had geweest.quote:
Zo denk ik dus ook, normaal ben ik onwijs kwaad na zoiets, maar eigelijk had ik die 0-2 ook wel gegund voor heereveen.. misschien dat ze dan is wakker worden!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Het erge is dat ik er nog niet eens kwaad om kan worden. Ze spelen zo slecht en dramatisch dat ze het nog niet eens verdienen. Het is voor de zoveelste keer een tussenjaar, voor de zoveelste keer een slecht seizoen en voor de zoveelste keer hopen op volgend seizoen.
Ik weet niet wat er moet gebeuren om het te veranderen, een definitieve schoonmaak en helemaal opnieuw beginnen? Ik weet het niet.
Van Geel gaat Ajax weer groot maken, ik ben daar redelijk hard van overtuigd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Het erge is dat ik er nog niet eens kwaad om kan worden. Ze spelen zo slecht en dramatisch dat ze het nog niet eens verdienen. Het is voor de zoveelste keer een tussenjaar, voor de zoveelste keer een slecht seizoen en voor de zoveelste keer hopen op volgend seizoen.
Ik weet niet wat er moet gebeuren om het te veranderen, een definitieve schoonmaak en helemaal opnieuw beginnen? Ik weet het niet.
Wat een Ronald Koeman mentaliteitquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook, normaal ben ik onwijs kwaad na zoiets, maar eigelijk had ik die 0-2 ook wel gegund voor heereveen.. misschien dat ze dan is wakker worden!![]()
Ik zie 'tquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van Geel gaat Ajax weer groot maken, ik ben daar redelijk hard van overtuigd.
Grygera ook wel voldoende!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef koningdavid het volgende:
Het is helemaal niks.![]()
Huntelaar, De Mul, Ogararu, Perez, Sneijder, Babel... allemaal matig.
De enige met een voldoende is Gabri.
Takkezooi![]()
Had meteen al gemoetenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Grygera ook wel voldoende!
Maar wat een puinhoop zeg.. stelletje verwaande kleuters zijn het!
Daarbij komto ok nog eens dat er 0,000 progressie in zit..! Het gaat alleen maar slechter met Ajax! Kunnen we HTC niet ruilen voor Frenkie?
Het zal vast aan het stadion liggen jaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef StarGazer het volgende:
Ik geloof er niet meer in. Ben al zoveel jaren teleurgesteld.
Allemaal 1 pot nat sinds die hele KUTARENA!
Welke idioot heeft dat stadion laten bouwen
Tja altijd beter dan de fuck it mentaliteit wat ajax liet zien vanmiddag...quote:
Je zou denken dat ze na excelsior thuis wel een keer wakker geschud waren denk?quote:
Z'n knie kwam verkeerd onder z'n lichaam terecht, boog door z'n gewicht zijwaards de verkeerde kant op. Schijnt een zeer zware blessure te zijn.quote:
Heb jij de wedstrijd uberhaupt wel gezien, of ben je pas om 15.30 wakker geworden?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef SoA-Holic het volgende:
Hoe kan je zo inspiratieloos aan de wedstrijd beginnen. Weinig druk zetten, tikkie breed en bij toeval een kans die door The Hunt werd gemist.
Nee het is echt een fantastisch stadion! Geweldige grasmat!! En het leuke is van de multifunctionele arena is, er zou eventueel ook nog gevoetbalt kunnen worden! Een club met fukin 6 Europa Cups dat naast de IKEA woont. Donder toch opquote:
Het kost alleen een aantal jaartjes.quote:
Natuurlijk is het stadion kut, maar sportief gezien heeft dat toch amper invloed.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee het is echt een fantastisch stadion! Geweldige grasmat!! En het leuke is van de multifunctionele arena is, er zou eventueel ook nog gevoetbalt kunnen worden! Een club met fukin 6 Europa Cups dat naast de IKEA woont. Donder toch op
`quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd uberhaupt wel gezien, of ben je pas om 15.30 wakker geworden?
Hij kreeg het op het einde wel goed aan het lopen. Wellicht had hij die trend door kunnen zetten dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Nee, alsjeblieft. Ik verlang echt niet terug naar de ongeïnteresseerde houding, weggezakt in zn jas, van Blind hoor. Daar werd ik op afstand depri van
Feliquote:
Na de wissels van Stam en Perez lijkt me wel ja. Huntelaar is 3e man op de lijst.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hebben we Waterman ook nog
Zag ik het nou goed dat Huntelaar aanvoerder was?
Hoe weet jij dat? Heb je er onderzoek naar gedaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk is het stadion kut, maar sportief gezien heeft dat toch amper invloed.
Erg goed, een paar prima kansen na prachtige combinaties. Jij laat je mening teveel regeren door de 2e helft, die inderdaad zo dramatisch was als het maar zijn kan. Maar de 1e helft was gewoon erg goed, met veel 100% kansen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
`
ja ik heb de wedstrijd gezien. Hoe vond jij het gaan de 1e helft?
shit hey.. dat ziet er nasty uit... hoop dat het meevalt en dat ie snel kan herstellen, dat wens je niemand toe!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De redenen worden steeds dichter bij de werkelijke oorzaak gezocht.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee het is echt een fantastisch stadion! Geweldige grasmat!! En het leuke is van de multifunctionele arena is, er zou eventueel ook nog gevoetbalt kunnen worden! Een club met fukin 6 Europa Cups dat naast de IKEA woont. Donder toch op
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Jajong het volgende:
Hoe weet jij dat? Heb je er onderzoek naar gedaan?
Ik heb Waterman geen redding zien makenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Na de wissels van Stam en Perez lijkt me wel ja. Huntelaar is 3e man op de lijst.
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd. In de eerste helft gewoon 3 of 4 ballen die je normaal al zou tellen uit het doel gehaald. Voor de rest vond ik Heerenveen maar laf paaltje pissen, maar dat is hun goed recht bij 0-1 natuurlijk.
Oh? Noem es 1?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.
Knap vanuit de Galgenwaard.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd. In de eerste helft gewoon 3 of 4 ballen die je normaal al zou tellen uit het doel gehaald. Voor de rest vond ik Heerenveen maar laf paaltje pissen, maar dat is hun goed recht bij 0-1 natuurlijk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd.
Ja sorry hoor, ik vond het niet erg goed. De 1e helft was, in vergelijking met de 2e helft, nog wel redelijk maar erg goed is wel erg positief geformuleerd van je. Daarbij moet ik wel zeggen dat heerenveen goed stond de gehele wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Erg goed, een paar prima kansen na prachtige combinaties. Jij laat je mening teveel regeren door de 2e helft, die inderdaad zo dramatisch was als het maar zijn kan. Maar de 1e helft was gewoon erg goed, met veel 100% kansen.
Een seizoen onder Olsen zijn we fluitend kampioen geworden, sinds Koeman de draad van Adriaanse oppikte werd dat ook een prima seizoen. Als het stadion de oorzaak zou zijn, dan zouden die seizoenen dus nooit gebeurd zijn.quote:
Welke seizoenen? Ja 1997-1998. Misschien 2002-2003.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
2003-2004, alles gewonnen thuis, alleen RBC 1-1
Ik ook van jouquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij begon over Waterman, dat bracht me in verwarring lul
tja, ze proberen ook alles op te blazen in de media.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Irritant dat ze bij Tien nu iedereen naar hun beste scheids vragen trouwens
Hoe lang duurt zoiets om te herstellen?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Leonardo waarschijnlijk een kruisband afgescheurd.
Niet alleen die vraag is tenenkrommend, die hele man moet gewoon overreden worden wanneer 'ie het stadion uit loopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Irritant dat ze bij Tien nu iedereen naar hun beste scheids vragen trouwens
Oei, die zijn jullie wel even kwijt dan...quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Leonardo waarschijnlijk een kruisband afgescheurd.
Een jaar? Is dat niet wat overdreven. Dan moet ie wel dubbel en dwars afgescheurd zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Een half jaar tot een jaar, afhankelijk van de complicaties.
8 maanden eruit?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef toma het volgende:
Ten Cate: "Leonardo heeft waarschijnlijk zijn kruisband afgescheurd"
Nouuuu, met dat materiaal vind ik dat hij vrij laag staat.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
Verbeek vind ik trouwens wel een potentiele top trainer. Hij krijgt het toch elke keer weer voor elkaar.
Een half jaar is kort, een jaar is lang. Het zou me niet verbazen, gezien de beelden, dat er wel meer kapot is aan die knie. Hij hing er met z'n volle gewicht op terwijl hij vast zat geklemd tegen Breuer aan, dus daar kan een hoop mis mee zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een jaar? Is dat niet wat overdreven. Dan moet ie wel dubbel en dwars afgescheurd zijn.
Laat me niet lachen joh, kom op. Heerenveen was vandaag echt verschrikkelijk aan het paaltje pissen. Nogmaals, zoals Ten Cate ook zegt, hun goed recht. Maar "het voor elkaar krijgen"? Nee, ik was vorig seizoen meer onder de indruk van Heerenveen, de speelstijl van toen lijkt echter compleet overboord gegooid.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
Verbeek vind ik trouwens wel een potentiele top trainer. Hij krijgt het toch elke keer weer voor elkaar.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Was dat niet wat Van Nistelrooy ook had?
Volgens mij kreeg alleen Heerenveen geel. (te weinig trouwens.)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vond het een goeie wedstrijd.. Als ik het goed heb gezien hebben we geen gele kaarten gepakt! Dat is al beter dan de laatste wedstrijden!
Het ziet er wel pijnlijk uit op de beelden iigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Een half jaar is kort, een jaar is lang. Het zou me niet verbazen, gezien de beelden, dat er wel meer kapot is aan die knie. Hij hing er met z'n volle gewicht op terwijl hij vast zat geklemd tegen Breuer aan, dus daar kan een hoop mis mee zijn.
NU: jullie worden geen kampioenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef X-fi het volgende:
Wanneer krijgen we wat te horen?
Als ik eerlijk ben is die opleving er trouwens nooit echt geweest. De goede periode aan het begin van het seizoen werd namelijk voor mij compleet teniet gedaan door de uitschakeling in de CL.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Tja... Het is door die play-offs niet echt een ramp als je geen tweede wordt, maar ik vermoed dat Ajax wel eens vierde kan worden dit seizoen. Komende twee duels zullen ook weinig punten opleveren, vrees ik. Dat is dan toch tegenvallend.
Stilaan wordt het toch echt een terugkerend patroon: nieuwe trainer, kortstondige opleving, maar toch weer inzakken. Waar zou dat toch aan liggen? Je kunt niet zeggen dat ze een matige selectie hebben dit seizoen.
Okee, dat is ook weer zo. Maar het begon veelbelovend, ook qua veldspel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben is die opleving er trouwens nooit echt geweest. De goede periode aan het begin van het seizoen werd namelijk voor mij compleet teniet gedaan door de uitschakeling in de CL.
Dat zie je heel goed, maarja, die blinde vink niet!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef gday het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, of geeft Breuer Leonardo een hengst waardoor die knie zijwaarts klapt?
Jullie wél zeker.quote:
Lijkt me geen opzet, en dat was zo'n klein zetje dat het denk ik geen invloed heeft gehad. Eerder een normale beweging om zo snel weer op te kunnen staan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef gday het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, of geeft Breuer Leonardo een hengst waardoor die knie zijwaarts klapt?
Ok, ja het zal sowieso geen opzet zijn natuurlijk, maar ik kan het niet zo goed zien. Het gebeurt iig wel op het moment dat Breuer een hengst geeft?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me geen opzet, en dat was zo'n klein zetje dat het denk ik geen invloed heeft gehad. Eerder een normale beweging om zo snel weer op te kunnen staan.
Hij was sowieso dramatisch, vooral in het nadeel van Heerenveen. Nilsson was doorgebroken, maar hij werd buitenspel gegeven terwijl 'ie een meter achter z'n man stond. De scheidsrechter was oke, maar de grensrechters waren de weg compleet kwijt vandaag. Gelukkig nergens beslissend.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
Die grens was ook geweldig, een bal was zeker 2 meter over de lijn en hij liet doorgaan
I know, Nilsson stond 2 meter geen buitenspel dat kon ik zelfs zienquote:Op zondag 4 maart 2007 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was sowieso dramatisch, vooral in het nadeel van Heerenveen. Nilsson was doorgebroken, maar hij werd buitenspel gegeven terwijl 'ie een meter achter z'n man stond. De scheidsrechter was oke, maar de grensrechters waren de weg compleet kwijt vandaag. Gelukkig nergens beslissend.
Het gebeurt eigenlijk op het moment dat Breuer met zijn rechterbeen in komt zetten om de bal te spelen. Z'n knie knakt daar naar binnen als het ware. Daarna komt Leonardo nog rot terecht waardoor z'n gewicht vol op de knie - die al verkeerd staat - komt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef gday het volgende:
[..]
Ok, ja het zal sowieso geen opzet zijn natuurlijk, maar ik kan het niet zo goed zien. Het gebeurt iig wel op het moment dat Breuer een hengst geeft?
verlaag je niet tot het niveau van vakkie_wquote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
"Klaas Jan - kan er niks meer van ole ole"
Hij hakt er echt in hoor. Misschien niet bedoelt, maar zeker goed voor geel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Longmen het volgende:
Wat zielig. HTC zegt zeer zwaar dus minimaal 8 maanden gok ik.![]()
[afbeelding]
last van zijn hamstring net als woensdag tegen willemIIquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het eerlijk gezegd geen erg zware overtreding op leonardo. Meer ongelukkig.
Maar wat heeft stam nou?
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Sneu - maar niet dramatisch voor Ajax toch, het missen van Leo?
Gevalletje 'kut maar helaaaaas' dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk op het moment dat Breuer met zijn rechterbeen in komt zetten om de bal te spelen. Z'n knie knakt daar naar binnen als het ware. Daarna komt Leonardo nog rot terecht waardoor z'n gewicht vol op de knie - die al verkeerd staat - komt.
zdeg ik toch ook niet? Is gewoon erg ongelukkig....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij hakt er echt in hoor. Misschien niet bedoelt, maar zeker goed voor geel.
Iets aan zijn achilles. Had al last tijdens de wedstrijd tegen AZquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het eerlijk gezegd geen erg zware overtreding op leonardo. Meer ongelukkig.
Maar wat heeft stam nou?
Eens. Ik vond de Mul ook matigjes..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.
die had gewoon een hele goeie verdediger tegenover hem staan. En die keeper was ook goed.quote:
Ben niet gecharmeerd van Leonardo, toch erg sneu voor hem. Missen in het veld, hoe hard het ook klinkt nu, zal ik hem niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Sneu - maar niet dramatisch voor Ajax toch, het missen van Leo?
dat is vaak wel zoquote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef BigFire het volgende:
'Henk ten Cate beweert al het hele seizoen dat zijn ploegen vaak vanaf de maand maart tot het beste voetbal komen.'
![]()
Idd, hij haalt de man met de ideeen er weer is af hoor als we hem juistt nodig hebben. Nu ging het allemaal maar op hoop van zegen, zat geen enkel fucking idee achter, had dan lekker Emanuelson eraf gehaald die als een amateur liep te spelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.
Vanden Bussche was Heerenveen´s engel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
die had gewoon een hele goeie verdediger tegenover hem staan. En die keeper was ook goed.
Net als die uitdrukking niet opgaat...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was ff nog bang dat ze weer a la lucky ajax gelijk gingen maken, maar eindelijk gaat dat es een keer niet op
kopbal stam, schot huntelaar. Doe ik niet na hoor, althans, niet zo makkelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja die ballen had ik ook wel gehouden, allemaal recht op hem af![]()
Heerenveen haalt gewoon 50% rendement uit de kansen Ajax kan uit zeker 3 100% kansen niet scoren. Dus we hebben gewoon pech. Maarja geluk moet je ook afdwingen.quote:
Waren altijd ngo recht op hem af hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
kopbal stam, schot huntelaar. Doe ik niet na hoor, althans, niet zo makkelijk
33 procentquote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef toma het volgende:
[..]
Heerenveen haalt gewoon 50% rendement uit de kansen
Kopbal van Stam echt niet ! Ging richting de kruising.quote:
Wil je een bril hebben?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:10 schreef X-fi het volgende:
[..]
Kopbal van Stam echt niet ! Ging richting de kruising.
Vond dit een alleraardigste redding andersquote:
Meer geluk dan wijsheid, hij glijdt half uit en die bal is recht op hem af.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vond dit een alleraardigste redding anders
[afbeelding]
Die vindt hij recht op de doelman.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vond dit een alleraardigste redding anders
[afbeelding]
Herhaling? Waarom duikt hij als een kat naar de hoek?quote:
Hij houdt die inderdaad met z'n rechter kleine teen toevallig tegen, omdat hij aarzelde te handelen. Maar die moet natuurlijk gewoon hangen, als je Huntelaar heet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid, hij glijdt half uit en die bal is recht op hem af.
kijk eens goed waar de keeper staat vlak voordat klaas schiet en waar hij de bal tegenhoudt. Precies dezelfde plekquote:
Die bal had hij in 1x uit de lucht moeten nemen, nu kwam er zo'n tyfus stuiter die het weer lastig maakte.quote:
hij had m met gestrekt been uit een volley moeten schieten (halve omhaal oid). Als je het zo doet kom je altijd met je voet onder de bal waardoor je hem altijd over schiet.quote:
Let niet op de woordenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoezo mocht?
Je bent gvd Ajax geen provinciaalse pauperclub.
Die MOEST erin!!
Daarvoor kwam hij net te laat aanlopen volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2007 17:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die bal had hij in 1x uit de lucht moeten nemen, nu kwam er zo'n tyfus stuiter die het weer lastig maakte.
Nou kom dan met die herhalingquote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Herhaling? Waarom duikt hij als een kat naar de hoek?
Een halve omhaal is natuurlijk wel een garantie op een goalquote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef toma het volgende:
[..]
hij had m met gestrekt been uit een volley moeten schieten (halve omhaal oid). Als je het zo doet kom je altijd met je voet onder de bal waardoor je hem altijd over schiet.
Kom op zeg.... We hebben het hier niet over een B-speler maar over 's Wereds top-scoorder van afgelopen seizoen.. Die moet hem er toch 9vd 10 keer wel inschieten. Uit zulke momenten zie je gewoon dat KJH dramatisch uit vorm is. Wat wil zeggen dat Ten Cate hem niet beter maakt (door hem mee te laten voetballen). Klaas moet gewoon diep in de spits staan, je moet hem geen opdrachten meegeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daarvoor kwam hij net te laat aanlopen volgens mij
Zo'n omzet is nou ook niet echt een assist die je verwacht. Maar dat hij uit vorm is klopt wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef toma het volgende:
[..]
Kom op zeg.... We hebben het hier niet over een B-speler maar over 's Wereds top-scoorder van afgelopen seizoen.. Die moet hem er toch 9vd 10 keer wel inschieten. Uit zulke momenten zie je gewoon dat KJH dramatisch uit vorm is. Wat wil zeggen dat Ten Cate hem niet beter maakt (door hem mee te laten voetballen). Klaas moet gewoon diep in de spits staan, je moet hem geen opdrachten meegeven.
en dan ook nog zo'n provincie clubje als Feyenoord vlak onder jequote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef twi het volgende:
Het maakt trouwens inderdaad niet uit of je 2e of 5e wordt, maar terugkukelen van de 2e naar de 4e plek met provincieclubjes als AZ en Twente boven je is toch wel frustrerend.
Juist daarom is het eigenlijk zo jammer. Een gegarandeerde ontmoeting met Feyenoord in de playoffs is toch wat waard.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef toma het volgende:
[..]
en dan ook nog zo'n provincie clubje als Feyenoord vlak onder je
Ophoeren, jij bent Heerenveen fan wanneer het je uitkomtquote:
Ajax- Feyenoord in de finale is ook een leuk affichequote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Juist daarom is het eigenlijk zo jammer. Een gegarandeerde ontmoeting met Feyenoord in de playoffs is toch wat waard.
Als hij volgend jaar weer begint met die smoesjes dan moet hij echt is optyfen, want nog een jaar dit kan gewoonweg niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef PyTh het volgende:
Henk haalt alle mogelijke smoesjes weer naar boven, wanneer steekt ie nou eens een keer hand in eigen boezem???
Vooral z'n wisselbeleid is dramatisch.
Vanaf Maart spelen we ons beste voetbal![]()
![]()
Sure Henk.....we shall see
Heerenveen wilde maar 2 bussen sturen, is niet echt hun fout dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef denthemen het volgende:
Wat een klote wedstrijd, GEEN INSTELLING=OPTYFEN! Als je met zo'n instelling gaat spelen dan win je NOOIT!! Huntelaar, als je niet wilt scoren tegen je oude club, SPEEL DAN NIET! Jongens, bedankt! Mijn hele Zondag en de hele week verneukt omdat jullie zonodig te lui waren om ook maar IETS te doen.
Hopelijk trouwens dat die Heerenveen supporters náást het uitvak niet thuis komen vanavond, kut publiek, ga dan in het uitvak zitten als je een échte fan bent
Waarom zien we jou alleen hier als we verliezen? Blijf bij je eigen clubje, die kunnen wel wat supporters gebruikenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef PyTh het volgende:
Henk haalt alle mogelijke smoesjes weer naar boven, wanneer steekt ie nou eens een keer hand in eigen boezem???
Vooral z'n wisselbeleid is dramatisch.
Vanaf Maart spelen we ons beste voetbal![]()
![]()
Sure Henk.....we shall see
Pfew ben niet de enige die kankerboos is.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef denthemen het volgende:
Wat een klote wedstrijd, GEEN INSTELLING=OPTYFEN! Als je met zo'n instelling gaat spelen dan win je NOOIT!! Huntelaar, als je niet wilt scoren tegen je oude club, SPEEL DAN NIET! Jongens, bedankt! Mijn hele Zondag en de hele week verneukt omdat jullie zonodig te lui waren om ook maar IETS te doen.
Hopelijk trouwens dat die Heerenveen supporters náást het uitvak niet thuis komen vanavond, kut publiek, ga dan in het uitvak zitten als je een échte fan bent
Vooral in uitwedstrijdenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom zien we jou alleen hier als we verliezen? Blijf bij je eigen clubje, die kunnen wel wat supporters gebruiken![]()
Precies de spelers die snel weg zullen zijn en dan is het helemaal los zand.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heerenveen wilde maar 2 bussen sturen, is niet echt hun fout dus.
Vooral Urby, waar was je echt mee bezig zeg.
Gabri, Sneijder, Heitinga, Grygera gaven tenminste wel alles maar daar kan je het niet mee winnen.
Gabri en Heitinga blijven nog wel denk ik, die andere 2 zijn idd weg maar Stam en Davids heb je dan iig nog.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Precies de spelers die snel weg zullen zijn en dan is het helemaal los zand.
410 was niet stil hoor?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef denthemen het volgende:
Heb het ook wel gehad met 410, dat je boos bent okay, maar om nou wéér een wedstrijd muisstil te zijn vind ik belachelijk! En dat er dan boven in een mongool is die zijn shirt uit gaat doen en dan de grote held is! En dan ook nog het heeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy bij elke pass op een gegeven moment, blijf dan thuis als je niet voor Ajax komt!
Vergeleken met een normale wedstrijd was het gewoon stilquote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 was niet stil hoor?![]()
2e helft maar toen was iedereen dood![]()
Flikker toch op man jankzak, is ben hier ook te vinden als jullie gelijkspelenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom zien we jou alleen hier als we verliezen? Blijf bij je eigen clubje, die kunnen wel wat supporters gebruiken![]()
Speelde een van zijn zwakste wedstrijden voor Ajax maar verder ben ik het met je eens. Dr moet specifiek ingekocht worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri en Heitinga blijven nog wel denk ik, die andere 2 zijn idd weg maar Stam en Davids heb je dan iig nog.
Ogararu deed ook alles eraan, viel redelijk in.
Maar er moet goed gekocht worden in de zomer, vooral de buitenspelers.
Maak Babel lekker 2e spits ofzo en De Mul gewoon soms laten invallen. Er moeten echte spelers komen met goede voorzetten![]()
Nee de sfeer was zoals wel vaker gewoon een begraafplaatsquote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
De sfeer was top. Dikke Kaos!
Aghjaquote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Roeni3 het volgende:
Het blijft vreselijk, nu al op de play-offs moeten hopen.
Nou ja als we weer tegen Feyenoord moeten is t toch wel weer leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Roeni3 het volgende:
Het blijft vreselijk, nu al op de play-offs moeten hopen.
Niet veel, 30.000 maximaal en 22.000 gingen er 10 minuten voor tijd wegquote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel man waren er?
LDL zei net nog 50.000quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet veel, 30.000 maximaal en 22.000 gingen er 10 minuten voor tijd weg![]()
Was bijna uitverkocht, maar veel SCChouders die natuurlijk niet weer op kwamen dagen. 42.000 denk ik.quote:
Ajax telt seizoenskaarten+verkochte kaarten, waren er echt veel niet gekomen. Aghja moeten ze zelf weten, dat je 10 minuten voor tijd zo massaal weggaat is gewoon triest.quote:
Moeten ze ook verbiedenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef Silenus het volgende:
Ah boeien, hoeveel Ajacieden zitten er wel niet op de eretribunes in de overige stadions.
Ik blijf zelf tot het einde zitten maar kan het mensen ook niet kwalijk nemen om 10 minuten voor tijd weg te gaan.. Waarom moet het publiek de ploeg blijven steunen als ze er zelf niet eens in geloven?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax telt seizoenskaarten+verkochte kaarten, waren er echt veel niet gekomen. Aghja moeten ze zelf weten, dat je 10 minuten voor tijd zo massaal weggaat is gewoon triest.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man jankzak, is ben hier ook te vinden als jullie gelijkspelen
Omdat Ajax je club is?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef devv05 het volgende:
Teringwedstrijd, ik vraag me soms af waarom ik nog een seizoenskaart heb. En nee, echt niet alleen vanwege de resultaten...
Grygera en Gabri waren goed imo, Sneijder werkte hard maar daar hield het wel mee op. Heitinga speelde ook wel redelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk was er geen 1 speler bij jullie die er vandaag boven uit stak. Zelfs De Mul zat in de tang, Sneijder was bleekjes en Babel was gewoon slecht - vond alleen die invaller Manuchanchian of zoiets niet onverdienstelijk.
Ja, dat klopt wel maar heb Grygera wel veel beter gezien, dat hij echt het verschil maakte.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Grygera en Gabri waren goed imo, Sneijder werkte hard maar daar hield het wel mee op. Heitinga speelde ook wel redelijk.
Worden nog zware weken Suijkie - ga je dat wel redden?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Het was allemaal heel matig ja. Ajax moet gewoon elke wedstrijd 100% zijn, anders is het gewoon geheid puntverlies. Op een slof en een oude voetbalschoen gaat het allang niet meer.
Ik berust er al een beetje in. Dat wordt zeker nog 2x puntverlies in het vervolgprogramma. Die playoffs halen we wel, maar er moet wel wat veranderen willen we daarin AZ of Twente uitschakelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Worden nog zware weken Suijkie - ga je dat wel redden?
De eerste helft was Ajax gewoon goed bezig. De tweede helft was zoals gezegd kut, met Ogararu die er met kop en schouder onderuit stakquote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk was er geen 1 speler bij jullie die er vandaag boven uit stak. Zelfs De Mul zat in de tang, Sneijder was bleekjes en Babel was gewoon slecht - vond alleen die invaller Manuchanchian of zoiets niet onverdienstelijk.
1e helft was ok, in die zin dat ik nog wel hoop op een goede afloop had. Het afmaken van kansen was natuurlijk waardeloos de 1e helft.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:01 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste helft was Ajax gewoon goed bezig. De tweede helft was zoals gezegd kut, met Ogararu die er met kop en schouder onderuit stak
Dat ze je dan wel in de context van de kwaliteit van deze weken. Ajax maakt het ons normaal gesproken echt veel lastiger. Wij hadden 2 open kansen, waarvan er 1 zat en 1 onterecht werd weggefloten. Ajax had er ook 2. Maar echt die enorme druk en dat gevoel dat we overklast werden, dat had ik niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:01 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste helft was Ajax gewoon goed bezig.
Wel meer spelers vond ik, ook Babel bijvoorbeeld.quote:De tweede helft was zoals gezegd kut, met Ogararu die er met kop en schouder onderuit stak
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker toch op man jankzak, is ben hier ook te vinden als jullie gelijkspelen
Blind met een kwalitatief mindere selectie ook nog.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef Terrorbita het volgende:
Blind eindigde vorig jaar als vierde in de competitie, gatorade cup gewonnen en als winnaar uit de play offs gekomen.. Moet nog maar is zien of henkie dit seizoen hetzelfde weet klaar te spelen.
Hoeveel punten hadden we vorig jaar op dit moment? Dat was continu het punt van Henk waarom het zo goed ging dit seizoen...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef Terrorbita het volgende:
Blind eindigde vorig jaar als vierde in de competitie, gatorade cup gewonnen en als winnaar uit de play offs gekomen.. Moet nog maar is zien of henkie dit seizoen hetzelfde weet klaar te spelen.
Daarnaast speelde we vorig jaar wel CL en dit jaar ook niet, nee Henk het is gewoon neit goed dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef Terrorbita het volgende:
Idd, ik had ook altijd al een "slecht" gevoel bij Ten Cate.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef Terrorbita het volgende:
Daar heb je idd ook een puntquote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blind met een kwalitatief mindere selectie ook nog.
Idd, net wanneer je denkt dat het lekker gaat gaat het weer slechter.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarnaast speelde we vorig jaar wel CL en dit jaar ook niet, nee Henk het is gewoon neit goed dit seizoen.
Het leek idd beter te gaan maar er zitten nog steeds genoeg wedstrijden tussen die ontzettend slecht zijn.
49, we hebben het astronomische aantal van 7 punten meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoeveel punten hadden we vorig jaar op dit moment? Dat was continu het punt van Henk waarom het zo goed ging dit seizoen...
We krijgen er sowieso de komende 2 duels niks bij denk ik dus dan staat het weer bijna gelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
49, we hebben het astronomische aantal van 7 punten meer.
Dat waren er met de winterstop nog 8quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
49, we hebben het astronomische aantal van 7 punten meer.
Integendeelquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef manny het volgende:
Is NAC eigenlijk veel slechter gaan spelen nadat Leo weg is ?
Bovendien ook nog de laatste 16 gehaald.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarnaast speelde we vorig jaar wel CL en dit jaar ook niet, nee Henk het is gewoon neit goed dit seizoen.
Het leek idd beter te gaan maar er zitten nog steeds genoeg wedstrijden tussen die ontzettend slecht zijn.
Daar staat tegenover dat we er slechts 4 nodig hebben om het aantal van vorig jaar over het hele seizoen te evenarenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
We krijgen er sowieso de komende 2 duels niks bij denk ik dus dan staat het weer bijna gelijk![]()
Tsja, die beredenering heb ik ook aangehouden. Maar er moet gezegd worden dat de UEFA-poule weinig onder deed dan die van de CL vorig seizoen. Arsenal zat erbij, maar voor de rest?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien ook nog de laatste 16 gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |