abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 11:23:29 #201
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_46934641
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nou, Blind bracht tenminste een aanvaller voor een verdediger als we achterstonden bijv, dat doet Henkie niet eens

Ajax speelt idd bij vlagen beter, maar om nou te zeggen dat het echt veel is veranderd, mwa niet echt he.
Weet je dat wel zeker? Het wisselbeleid van Blind was echt dramatisch. Die kwam gerust met een verdediger voor een verdediger als we achterstonden...!
Maar na de wissel Leonardo/ Manucharyan voor Perez zette ten Cate gister Huntelaar terug naar het middenveld en Babel in de spits, vond ik ook een erg vreemde zet als je leest dat hij vond dat Gabri de enige man was die nog op het middenveld stond.
Er zit te weinig kwaliteit op de bank.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_46934935
Ze moeten bij Ajax gewoon eens stoppen met pretenderen de beste en de grootste (grootste als in 'we are the greatest') te zijn. Simpelweg omdat Ajax dit op het moment niet is. Dat doe je maar als je met die CL prijs in je handen staat.

Ajax heeft veel jonge spelers die nog genoeg moeten leren, maar elk jaar moet de nieuwe ploeg vrijwel meteen alle prijzen pakken. Dit Ajax wil rennen voor het kan lopen.

Omdat men zo snel zo hoog wil presteren wat vrijwel onmogelijk is moet er elk jaar weer een hoofd rollen, wat weer tot gevolg heeft dat het jaar er op deze ploeg eigenlijk wéér opnieuw moet beginnen, waardoor het hele verhaal weer van toepassing is. Een soort vicieuze cirkel zeg maar.

Het zou wellicht ook enigszins kunnen verklaren waarom sommige spelers vroegtijdig vertrekken. Het bestuur vraagt heel veel van je, wil dat je alles maar wint en met minder nemen zij geen genoegen, maar voordat je er als ploeg naartoe kan werken wordt de boel weer zo omgegooid dat deze opdracht je onmogelijk wordt gemaakt en krijg je er als spelersgroep of trainer nog de schuld van ook. Kan mij voorstellen dat (enkele) spelers dan niet lekker in hun vel zitten.

Een beetje realiteitszin, van met name het bestuur/staf zou Ajax goed doen. Geef mensen de kans om zich te ontwikkelen, want talent zit er genoeg. Als dit kan groeien heb je over 2-3 jaar echt een goede ploeg staan.
  maandag 5 maart 2007 @ 11:38:20 #203
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_46935006
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef xFriendx het volgende:
Ze moeten bij Ajax gewoon eens stoppen met pretenderen de beste en de grootste (grootste als in 'we are the greatest') te zijn. Simpelweg omdat Ajax dit op het moment niet is. Dat doe je maar als je met die CL prijs in je handen staat.

Ajax heeft veel jonge spelers die nog genoeg moeten leren, maar elk jaar moet de nieuwe ploeg vrijwel meteen alle prijzen pakken. Dit Ajax wil rennen voor het kan lopen.

Omdat men zo snel zo hoog wil presteren wat vrijwel onmogelijk is moet er elk jaar weer een hoofd rollen, wat weer tot gevolg heeft dat het jaar er op deze ploeg eigenlijk wéér opnieuw moet beginnen, waardoor het hele verhaal weer van toepassing is. Een soort vicieuze cirkel zeg maar.

Het zou wellicht ook enigszins kunnen verklaren waarom sommige spelers vroegtijdig vertrekken. Het bestuur vraagt heel veel van je, wil dat je alles maar wint en met minder nemen zij geen genoegen, maar voordat je er als ploeg naartoe kan werken wordt de boel weer zo omgegooid dat deze opdracht je onmogelijk wordt gemaakt en krijg je er als spelersgroep of trainer nog de schuld van ook. Kan mij voorstellen dat (enkele) spelers dan niet lekker in hun vel zitten.

Een beetje realiteitszin, van met name het bestuur/staf zou Ajax goed doen. Geef mensen de kans om zich te ontwikkelen, want talent zit er genoeg. Als dit kan groeien heb je over 2-3 jaar echt een goede ploeg staan.
Amen brother....amen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 5 maart 2007 @ 11:43:34 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46935143
Ach, je zal zien dat we ons over ruim twee maanden middels de play-offs hebben geplaatst voor de voorronde van de CL en als troostprijs ook nog eens de KNVB-beker hebben binnengesleept. Natuurlijk horen wij te gaan voor het kampioenschap, maar volgend jaar dan maar weer!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46935202
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef xFriendx het volgende:

Je hebt helemaal gelijk.
Maar als Ajacied is het nu eenmaal lastig het ook zo te beleven. Wij vinden nu eenmaal dat we elk jaar kampioen moeten worden. Misschien is die druk juist wel debet aan de tegenvallende resultaten de afgelopen jaren, vooral als je kijkt naar het inconsistente beleid, ontstlaan van trainers, etc.
Dat supporters ongeduldig zijn en beginnen te zeiken, ok.... dat hoort erbij.
Maar ik vond het wel erg dom van Fontein dat hij zei dat er koppen moesten gaan rollen als Ajax volgend jaar weer niet kampioen wordt. Daar moet Ajax mee kappen. Geef je mensen het vertrouwen en laat ze hun werk doen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 5 maart 2007 @ 12:25:51 #206
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46936486
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, dat niet, maar het was wel grappig. Denk dat ik rechtsonder je stond, als ik de goede voor me heb.
Ja heb me er ook wel mee vermaakt Rechtsonder zou kunnen, geen idee wie je bent
pi_46937522
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef sanni het volgende:
Dus gewoon Henk Ten Cate handhaven en volgend seizoen zul je zien dat dit elftal de
landstitel pakt
Zeg dat nou niet zo hard van te voren, want je staat altijd zo voor lul als het misschien weer niet lukt.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:12:43 #211
148059 Pritt
Atheïst
pi_46937911
Ten Cate ontslaan heeft weinig nut, sowieso van trainer wisselen is nooit goed.
Die man mag zich volgend jaar wederom bewijzen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46937934
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ten Cate ontslaan heeft weinig nut, sowieso van trainer wisselen is nooit goed.
Die man mag zich volgend jaar wederom bewijzen.
Vind ik ook. Maar hopelijk leert hij ook van zijn fouten en dat merk ik helaas nog niet echt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46938252
quote:
Mauro heeft bieries in huis
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_46938594
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef egoTRON het volgende:

[..]

heineken is geen bier
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 maart 2007 @ 13:34:20 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46938619
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef egoTRON het volgende:

[..]

ik denk het wel op was toen de fans gingen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 maart 2007 @ 13:35:53 #216
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_46938673
Staat dat tuig tegenwoordig ook al in je achtertuin vuurwerk af te steken?

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_46938781
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:

En van tevoren eerst een biertje drinken en samen Hoempapa zingen he!
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46940433
Hoe 'zeker' is het trouwens dat Wiljan Vloet als hoofd jeugdopleiding kan gaan komen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46940604
Hij neigt naar Willem II volgens mij...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46940639
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Suijk het volgende:
Hoe 'zeker' is het trouwens dat Wiljan Vloet als hoofd jeugdopleiding kan gaan komen?
ik hoef hem hier niet te zien.
lollig
  maandag 5 maart 2007 @ 14:42:54 #221
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_46940932
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

En van tevoren eerst een biertje drinken en samen Hoempapa zingen he!
Is weer eens wat anders dan hand in hand lopen
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 5 maart 2007 @ 15:01:32 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46941562
quote:
Kruisband Leonardo inderdaad gescheurd

Leonardo heeft inderdaad zijn kruisband gescheurd. De Ajax-aanvaller, die gisteren in het duel met SC Heerenveen (0-1) per brancard van het veld werd gedragen, kreeg dat nieuws vandaag te horen na een MRI-scan. Het herstel zal naar verwachting zes tot negen maanden duren.

De Braziliaanse vleugelspits verliet gisteren na een ruim half uur spelen geblesseerd het veld, nadat hij ongelukkig botste met Heerenveen-verdediger Michel Breuer. Meteen werd gevreesd voor een gescheurde kruisband, maar coach Henk ten Cate was gisteren nog enigszins voorzichtig: "Het ziet er niet goed uit, maar ik weet nog van niets. Een MRI-scan in het ziekenhuis moet uitsluitsel bieden."

Nu dat is het gebeurd blijkt het inderdaad om een gescheurde kruisband te gaan. Voor de pas 23-jarige Leonardo is dit al de tweede keer dat dit hem gebeurd. In november van het jaar 2003 scheurde hij ook al eens een kruisband. Toen was dat in zijn linkerbeen, nu gaat het om zijn rechter.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46942064
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:

Moet kunnen als afscheid he
  maandag 5 maart 2007 @ 15:15:06 #224
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_46942079
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  maandag 5 maart 2007 @ 15:19:38 #225
121310 venomsnake
El Saltador
pi_46942247
Maduro bij PSV op het lijstje..
Niet eerste keus, maar toch.

Bron voetbalzone
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')