Weet je dat wel zeker? Het wisselbeleid van Blind was echt dramatisch. Die kwam gerust met een verdediger voor een verdediger als we achterstonden...!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, Blind bracht tenminste een aanvaller voor een verdediger als we achterstonden bijv, dat doet Henkie niet eens
Ajax speelt idd bij vlagen beter, maar om nou te zeggen dat het echt veel is veranderd, mwa niet echt he.
Amen brother....amen!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef xFriendx het volgende:
Ze moeten bij Ajax gewoon eens stoppen met pretenderen de beste en de grootste (grootste als in 'we are the greatest') te zijn. Simpelweg omdat Ajax dit op het moment niet is. Dat doe je maar als je met die CL prijs in je handen staat.
Ajax heeft veel jonge spelers die nog genoeg moeten leren, maar elk jaar moet de nieuwe ploeg vrijwel meteen alle prijzen pakken. Dit Ajax wil rennen voor het kan lopen.
Omdat men zo snel zo hoog wil presteren wat vrijwel onmogelijk is moet er elk jaar weer een hoofd rollen, wat weer tot gevolg heeft dat het jaar er op deze ploeg eigenlijk wéér opnieuw moet beginnen, waardoor het hele verhaal weer van toepassing is. Een soort vicieuze cirkel zeg maar.
Het zou wellicht ook enigszins kunnen verklaren waarom sommige spelers vroegtijdig vertrekken. Het bestuur vraagt heel veel van je, wil dat je alles maar wint en met minder nemen zij geen genoegen, maar voordat je er als ploeg naartoe kan werken wordt de boel weer zo omgegooid dat deze opdracht je onmogelijk wordt gemaakt en krijg je er als spelersgroep of trainer nog de schuld van ook. Kan mij voorstellen dat (enkele) spelers dan niet lekker in hun vel zitten.
Een beetje realiteitszin, van met name het bestuur/staf zou Ajax goed doen. Geef mensen de kans om zich te ontwikkelen, want talent zit er genoeg. Als dit kan groeien heb je over 2-3 jaar echt een goede ploeg staan.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef xFriendx het volgende:
Ze moeten bij Ajax gewoon eens stoppen met pretenderen de beste en de grootste (grootste als in 'we are the greatest') te zijn. Simpelweg omdat Ajax dit op het moment niet is. Dat doe je maar als je met die CL prijs in je handen staat.
Ajax heeft veel jonge spelers die nog genoeg moeten leren, maar elk jaar moet de nieuwe ploeg vrijwel meteen alle prijzen pakken. Dit Ajax wil rennen voor het kan lopen.
Omdat men zo snel zo hoog wil presteren wat vrijwel onmogelijk is moet er elk jaar weer een hoofd rollen, wat weer tot gevolg heeft dat het jaar er op deze ploeg eigenlijk wéér opnieuw moet beginnen, waardoor het hele verhaal weer van toepassing is. Een soort vicieuze cirkel zeg maar.
Het zou wellicht ook enigszins kunnen verklaren waarom sommige spelers vroegtijdig vertrekken. Het bestuur vraagt heel veel van je, wil dat je alles maar wint en met minder nemen zij geen genoegen, maar voordat je er als ploeg naartoe kan werken wordt de boel weer zo omgegooid dat deze opdracht je onmogelijk wordt gemaakt en krijg je er als spelersgroep of trainer nog de schuld van ook. Kan mij voorstellen dat (enkele) spelers dan niet lekker in hun vel zitten.
Een beetje realiteitszin, van met name het bestuur/staf zou Ajax goed doen. Geef mensen de kans om zich te ontwikkelen, want talent zit er genoeg. Als dit kan groeien heb je over 2-3 jaar echt een goede ploeg staan.
Ja heb me er ook wel mee vermaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het was wel grappig. Denk dat ik rechtsonder je stond, als ik de goede voor me heb.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
http://www.vak410.nl/fotos/0607/heerenveenthuis.html
023
Zeg dat nou niet zo hard van te voren, want je staat altijd zo voor lul als het misschien weer niet lukt.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef sanni het volgende:
Dus gewoon Henk Ten Cate handhaven en volgend seizoen zul je zien dat dit elftal de
landstitel pakt
http://www.vak410.nl/foto/0607/heerenveenthuis/23.jpgquote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
http://www.vak410.nl/fotos/0607/heerenveenthuis.html
023
Vind ik ook. Maar hopelijk leert hij ook van zijn fouten en dat merk ik helaas nog niet echt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
Ten Cate ontslaan heeft weinig nut, sowieso van trainer wisselen is nooit goed.
Die man mag zich volgend jaar wederom bewijzen.
Mauro heeft bieries in huisquote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef Dizzee het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/foto/0607/heerenveenthuis/23.jpg
gezellig![]()
ik denk het wel op was toen de fans gingenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Staat dat tuig tegenwoordig ook al in je achtertuin vuurwerk af te steken?
![]()
ik hoef hem hier niet te zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Suijk het volgende:
Hoe 'zeker' is het trouwens dat Wiljan Vloet als hoofd jeugdopleiding kan gaan komen?
Is weer eens wat anders dan hand in hand lopenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En van tevoren eerst een biertje drinken en samen Hoempapa zingen he!
quote:Kruisband Leonardo inderdaad gescheurd
Leonardo heeft inderdaad zijn kruisband gescheurd. De Ajax-aanvaller, die gisteren in het duel met SC Heerenveen (0-1) per brancard van het veld werd gedragen, kreeg dat nieuws vandaag te horen na een MRI-scan. Het herstel zal naar verwachting zes tot negen maanden duren.
De Braziliaanse vleugelspits verliet gisteren na een ruim half uur spelen geblesseerd het veld, nadat hij ongelukkig botste met Heerenveen-verdediger Michel Breuer. Meteen werd gevreesd voor een gescheurde kruisband, maar coach Henk ten Cate was gisteren nog enigszins voorzichtig: "Het ziet er niet goed uit, maar ik weet nog van niets. Een MRI-scan in het ziekenhuis moet uitsluitsel bieden."
Nu dat is het gebeurd blijkt het inderdaad om een gescheurde kruisband te gaan. Voor de pas 23-jarige Leonardo is dit al de tweede keer dat dit hem gebeurd. In november van het jaar 2003 scheurde hij ook al eens een kruisband. Toen was dat in zijn linkerbeen, nu gaat het om zijn rechter.
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Staat dat tuig tegenwoordig ook al in je achtertuin vuurwerk af te steken?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |