Alleen zitten er bij ons niet elke week 80.000 man op de tribune die tot het einde blijven.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
Je kan ons een beetje gaan vergelijken met Dortmund, we vallen steeds verder terug.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
Je kan ons een beetje gaan vergelijken met Dortmund, we vallen steeds verder terug.
Achja, kampioenschap was al verneukt. Om nu alsnog Feyenoord te fucken...misschien denken we hieraan nog terug als Feyenoord in de laatste wedstrijd bij Heerenveen uit verliest en zo de playoffs mist. Ik ga er vast een biertje op drinken, voor het geval dat.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef jna het volgende:
Lang leve de play-offs
Belt een feyenoorder net boos op: "Nu zal je zien dat heerenveen nog 5de wordt ook"
Is het nou écht zooooo moeilijk om daar zelf even aan te denken?quote:
Was je er wel vandaag?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Verloren seizoen. Verder hou ik m'n bek een week lang over AJAX. Heb het ff gehad.
Zat me een partij te kutten daar word je niet goed vanquote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef jna het volgende:
Zou je die OP niet even goed doen...
Edit: lama
suggereer je dat we Henk beter buiten kunnen trappen?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:36 schreef Terrorbita het volgende:
Ajax-trainer Henk ten Cate ziet geen reden tot paniek nadat de Amsterdammers zondag in eigen huis met 0-1 van SC Heerenveen verloren.
'We hebben vandaag slecht gespeeld', constateerde hij. 'Maar er zijn volgens mij weinig ploegen die na de winterstop beter dan Ajax hebben gepresteerd'.
'We begonnen verdedigend heel slap. Daardoor kwamen we ook op achterstand. In de eerste helft kregen we vervolgens vier of vijf goede kansen op de gelijkmaker. Alleen Huntelaar had al driemaal kunnen scoren'.
Over de tweede helft liet Ten Cate weten te veel mensen voor de bal te hebben. 'Ik had toen niet meer het idee dat de gelijkmaker nog zou vallen'.
Nou als ie dit soort dingen gaat roepen ben ik er klaar mee hoor![]()
Ik suggereer hiermee dat als onze coach dit soort uitspraken doet ik er klaar mee ben, dit is alles behalve de hand in eigen boezem steken. Ik zeg ook niet dat Ten cate weg moet het is alleen diep en diep triest dat dit seizoen een kopie van vorig jaar is.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef toma het volgende:
[..]
suggereer je dat we Henk beter buiten kunnen trappen?
Wat schiet je daar in godsnaam mee op? Laat die man nog 2 jaar zitten en kijk dan of hij progressie heeft geboekt op het moment dat hij er in kwam.
Wow, een realistische conclusie van jorienvdherik!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie hadden beter kunnen winnen vandaag, was beter voor ons geweest![]()
![]()
je club heeft vandaag met 0-1 verloren van Heerenveen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Net weer wakker...ik heb niks gemist blijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |