De Vulling, leuke herinneringen aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef BossFight het volgende:
Ik ga dalijk na 'die arbeit' lekker een biertje nuttigen in Cafe Vulling!
Ik wil anders zijn als anderen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Sepo noemen ze dat Frats
Uh ja ik ook! Veel herinneringen kwijt geraakt ook in de Vulling!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Vulling, leuke herinneringen aan.
Nogal wiedes als ik hier postquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:47 schreef timmeeeh het volgende:
Ik was net in de MediaMarkt (niet voor de deur kunnen parkeren)
En Frats was er ook niet
Best druk wel!!
En ook geen parkeerplaats voor de deur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:47 schreef timmeeeh het volgende:
Ik was net in de MediaMarkt (niet voor de deur kunnen parkeren)
En Frats was er ook niet
Best druk wel!!
Oh doe eens lief en stuur eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ook geen parkeerplaats voor de deur?!
Maar, ey, Kuukske, ik heb nog foto's van JP in JD's pauperwijk! Voor de OP, jeweet.
alsof je ooit foto's maaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Ja ge kijkt maar uit, dan kan ik er geen foto's van maken.
Check de OP foto; copyright veldmuis enzo.quote:
wow een neiuwe fotoquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Check de OP foto; copyright veldmuis enzo.
neiuwe.. did? Dude wat heb je gezopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wow een neiuwe foto
was hij did keer niet te lui om een foto te maken?
En het is nog geen 05:45! Je had nog 2 minuten in je bed kunnen liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:43 schreef JDude het volgende:
Zulks een vroegte.
Zonder details te weten: EIGEN SCHULD!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:55 schreef BossFight het volgende:
HOOFDPIJN!!!!!!!!!
Nou inderdaad. Ik zou niet met je willen ruilenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:11 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme, moet ik godverdomme 3 dagen lang in Groningen bier gaan drinken met puike mensen. Wat heb ik toch ook een kutleven.
Oh, gewoon, af en toe kan ik hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat heeft die pisvlek nu weer gedaan?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Dalamar het volgende:
Weekend? Ik heb heel de maand maart weekend![]()
ik zie de fouten niet zo snelquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
neiuwe.. did? Dude wat heb je gezopen
Oja! Iets met lenzen was het.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik zie de fouten niet zo snel
ik kijk nog maar met 1 oog
ja....quote:
Dude een bril? Ik heb je in al die jaren nog nooit met bril gezien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja....
1tje is foetsie
vandaag naar d'n opticien geweest.. ook voor een nieuwe bril
de leuke monturen waren best prijzig![]()
ja zeker . . en dan AZ uit loten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:59 schreef JDude het volgende:
Ik denk 3-0.
bril voor ondersteuning...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude een bril? Ik heb je in al die jaren nog nooit met bril gezien?
...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bril voor ondersteuning...
ik moet in den avond wel m'n lenzen uitdoen en zonder lenzen kan ik mijn bed niet meer vinden
en na een dag lenzen kan een bril dragen ook best fijn zijn (als het montuur goed is)
wees blij, het was voor mij ook nogal een schok om 'm deze week in pak en met bril te zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude een bril? Ik heb je in al die jaren nog nooit met bril gezien?
Pak had ik al 's aanschouwd op het Florijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wees blij, het was voor mij ook nogal een schok om 'm deze week in pak en met bril te zien![]()
bedankt ... daar komt mijn ontbijt retour....*PUKE*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, gewoon, af en toe kan ik het-gevoel niet onderdrukken.
Nee dat moet zijn, morgen is het koopzondagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Koffie
Vandaag eens winkelen in ons prachtige centrumpje. En morgen is het koopzondag
dan had je me niet moeten uitnodigenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wees blij, het was voor mij ook nogal een schok om 'm deze week in pak en met bril te zien![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee dat moet zijn, morgen is het koopzondag
Kom je ook in pak naar de meeting dan Rizz?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dan had je me niet moeten uitnodigen![]()
idd....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef timmeeeh het volgende:
welke meeting?
die van zondagavond! (das dus morregeeh)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef timmeeeh het volgende:
welke meeting?
Locatie: Ginnekenmarkt (aangezien er toch geen sneeuw meer komtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
die van zondagavond! (das dus morregeeh)
Tijd: half 8, Boerke Verschuren. Ben daar of ben vierkant!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Locatie: Ginnekenmarkt (aangezien er toch geen sneeuw meer komt)
In Belgiëquote:Op zondag 4 maart 2007 12:58 schreef _Supreme het volgende:
waar kan ik op zondag brood halen? Ik heb zo'n hongerrr!
JDude en ik, en jij? En iedereen?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
In België
Belse worstenbroodjes
Wie gaan er dan allemaal naar Boerke vanavond?
Venlo. Maar ik ben altijd weer blij om terug in Breda te zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug. En met welke stad ging je deze keer vreemd?
Bij de mediamarkt?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef Frazz het volgende:
Het is hier weer lekker rustig!
Dan doe je je signature wel eer aan!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:28 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Vooral als de NS bussen inzet inplaats van treinen.
Tien voor half tien stond ik weer buiten.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
tip: ga voortaan met d'n auto
@frats, nog wat nuttigs gehoord? of was het een complete waste of time?
Het is wel de bedoeling dat je les volgt he Rizzo. *mompelt iets over collegeactiviteiten..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
tip: ga voortaan met d'n auto
@frats, nog wat nuttigs gehoord? of was het een complete waste of time?
*mompelt iets over fokken onder werktijdquote:Op maandag 5 maart 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je les volgt he Rizzo. *mompelt iets over collegeactiviteiten..
De rest van de week wel dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef JDude het volgende:
Kuukske werkt niet maandag!
touchéquote:
Ik ben in ieder geval wel lichamelijk aanwezig.quote:
met koffie halen zaker?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval wel lichamelijk aanwezig.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef bassieVL het volgende:
het ziet eruit dat ik de parel van het zuiden weer voor een maandje ga verlaten. Deze keer naar het altijd drukke India.![]()
Gelukkig hebben ze daar ook internet!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef bassieVL het volgende:
het ziet eruit dat ik de parel van het zuiden weer voor een maandje ga verlaten. Deze keer naar het altijd drukke India.![]()
Koffie halen. Hallo. Wat denk je zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
met koffie halen zaker?
haal dan ook even voor mij ja
het is stil trouwens
Kom maar brengen, je kent mn adres, althans, je kan er naar vragen op msnquote:Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koffie halen. Hallo. Wat denk je zelf![]()
Natuurlijk niet. Alleen groene thee.
Brengen?? Niks d'r van. Jij moet eerst veldmuis en bier nog naar de Pauperbuurt brengen remember!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Kom maar brengen, je kent mn adres, althans, je kan er naar vragen op msn![]()
Wat voor werk heb je eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Soms wel.Afgelopen maanden is het weer wat drukker met reizen
Vuilak! IK was pas in de pauperbuurt!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Brengen?? Niks d'r van. Jij moet eerst veldmuis en bier nog naar de Pauperbuurt brengen remember!
Maar niet met de juiste intenties.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Vuilak! IK was pas in de pauperbuurt!
Nee, groene thee uit de tuin van Pickwick.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:47 schreef bassieVL het volgende:
Groene thee uit Japan?
Goeie vraag. Waarom?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
waarom?
waarom ga je vijwillig daar wonen?
Dat is een goeie vraag!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Goeie vraag. Waarom?
Iedere dag heen en weer met de NS en geconfronteerd worden met de dagelijkse NS perikelen. Dat is toch een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef timmeeeh het volgende:
anders moet ik toch elke dag op en neder jong vuilak!
NSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedere dag heen en weer met de NS en geconfronteerd worden met de dagelijkse NS perikelen. Dat is toch een uitdaging?
Nee geen idee!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:54 schreef Frazz het volgende:
Iemand enig idee wat die trauma heli en al die ambulances en politie's deden in de Haagse Beemden?
Als jij je auto nou ergens keihard tegen een boom parkeert en zorgt dat je zelf vastzit of iig klaagt dat je last van je nek of rug hebt zodat de brandweer je auto open moet knippen kom ik foto's maken! Als het in de buurt is, danquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als jij je auto nou ergens keihard tegen een boom parkeert en zorgt dat je zelf vastzit of iig klaagt dat je last van je nek of rug hebt zodat de brandweer je auto open moet knippen kom ik foto's maken! Als het in de buurt is, dan
1 woord: ambtenaren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef bassieVL het volgende:
waarom is het loket van de gemeente maar open tot 14.00 uur
Ja, dat is verkankerd he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef bassieVL het volgende:
waarom is het loket van de gemeente maar open tot 14.00 uur
Ik moet alleen zo een stom uitreksel uit het GBA hebben. Stelletje ambtenaren. En daar vragen ze ook nog meer dan 7 euro voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat is verkankerd he?.
Al was ik alleen boos toen ik m'n rijbewijs gehaald had en om 5 voor 2 thuis afgezet werd.
EEN KEILANGEDAG WACHTEN![]()
![]()
![]()
Zoiets zou automatisch moeten kunnen, net als de kroketten uit de muur!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik moet alleen zo een stom uitreksel uit het GBA hebben. Stelletje ambtenaren. En daar vragen ze ook nog meer dan 7 euro voor.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zoiets zou automatisch moeten kunnen, net als de kroketten uit de muur!
Ze hebben nu DigiD ingevoerd en een E-Loket. Dus ik was in de veronderstelling dat ik hem online kon uitprinten. Maar volgens mij wordt deze alsnog olijk met de ouderwetse postbode verstuurd. Kan ik alsnog morgenvroeg naar de gemeente.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zoiets zou automatisch moeten kunnen, net als de kroketten uit de muur!
Zelf printen kan natuurlijk niet, dan zit er geen echtheidskenmerkdinges aan ofzo. Of hebben die gemeentebredapapieren dat ook niet? Ik weet wel dat kopieën officieel niet bruikbaar zijn enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ze hebben nu DigiD ingevoerd en een E-Loket. Dus ik was in de veronderstelling dat ik hem online kon uitprinten. Maar volgens mij wordt deze alsnog olijk met de ouderwetse postbode verstuurd. Kan ik alsnog morgenvroeg naar de gemeente.![]()
Maar als je er om 14:05 achterkomt dat je zo een ding nodig hebt en de volgende dag voor 11:30 uur bij de ambassade wilt zijn, is het vrij frustrerend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Maar ik mag niet klagen, want ik heb een dag vrij in de week om dat soort dingen te regelen. Lang leve het ambtenarenleven![]()
Oui, je comprends.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Maar als je er om 14:05 achterkomt dat je zo een ding nodig hebt en de volgende dag voor 11:30 uur bij de ambassade wilt zijn, is het vrij frustrerend.
Ze hadden er ook zo een hippe 3D barcode op kunnen verwerken, zoals bij concertkaartjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zelf printen kan natuurlijk niet, dan zit er geen echtheidskenmerkdinges aan ofzo. Of hebben die gemeentebredapapieren dat ook niet? Ik weet wel dat kopieën officieel niet bruikbaar zijn enzo.
Wat ga je doen dan nee ik ben niet nieuwsgierig groetjes veldmuisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Maar als je er om 14:05 achterkomt dat je zo een ding nodig hebt en de volgende dag voor 11:30 uur bij de ambassade wilt zijn, is het vrij frustrerend.
Op reis naar India. Moet er nog de nodige papieren voor hebben/regelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan nee ik ben niet nieuwsgierig groetjes veldmuis
Non takenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:30 schreef tha_rizzo het volgende:
hoe de ambtenaren werken is belachelijk,
je moet tegenwoordig vrij nemen om iets te regelen (paspoort/rijbewijs etc.) want de luie k**-ambtenaren moeten zonodig van 10:00 tot 12:30 werken
net als op 't postkantoor
(no offence kuukske)
Samen ambtenaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik word ook ambtenaar, denk ik!
Doe niet zo gezond!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op de Future Fitness. Wat een walgelijke figuren lopen daar rond zeg
Ik moet toch iets doen om nog enigszins in vorm te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet toch iets doen om nog enigszins in vorm te blijven.
Jazeker. Ik weet alleen nog niet waarop. Dus als jullie mij nou eens vertellen wat jullie stemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Zeggeuh...gaan jullie morgen nog stemmen?
Ik heb ook geen idee eigenlijk. Blanco of met de oogjes dicht op een knopje duwen, ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet alleen nog niet waarop. Dus als jullie mij nou eens vertellen wat jullie stemmen
Ja een vriend van een vriend van me die staat op de lijst voor GroenLinks en daar heb ik een keer een biertje van gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Zeggeuh...gaan jullie morgen nog stemmen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja een vriend van een vriend van me die staat op de lijst voor GroenLinks en daar heb ik een keer een biertje van gehad.
Mijn stemloket is bij de buren, in die schoolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij kan op je werk stemmen, dat is wel luxe!
Ja, JDude zei dat ook al, maar dan zal ik wel helemaal naar het nieuwe gebouw moeten lopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij kan op je werk stemmen, dat is wel luxe!
Zitten die gebouwen niet aan elkaar dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, JDude zei dat ook al, maar dan zal ik wel helemaal naar het nieuwe gebouw moeten lopen![]()
Ik stop onderweg wel even bij het bejaardentehuis
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zitten die gebouwen niet aan elkaar dan?
Nee. Op een gegeven moment worden de oude torens wel aan het nieuwe gebouw gekoppeld zegmaar.. Maar ja, dat oude stuk wordt eerst helemaal gestript en gerenoveerd. Wantja! De kleurtjes moeten wel allemaal gaan matchen enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gaan ze nog een ondergrondse gang maken?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef JDude het volgende:
Post 20.000. Nu kan ik rustig sterven.
Nou vooruit dan maar!quote:
Tof, je zou m'n tv zenders nog instellen namelijkquote:
GEWOON OP www.TVPORTAL.NL KIJKEN!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof, je zou m'n tv zenders nog instellen namelijk
Misschien een keer tijd voor een echt leven?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef JDude het volgende:
Post 20.000. Nu kan ik rustig sterven.
Ik kijk niet zoveel tv eigenlijkquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Misschien een keer tijd voor een echt leven?
Herinner me er dan ook eens aan als ik bij jou benquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Tof, je zou m'n tv zenders nog instellen namelijk
Ok!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Herinner me er dan ook eens aan als ik bij jou ben.
Ja, en meteen kan Nederland niet meer autorijden... klote files vandaagquote:
Ja. Rete-irritant. Vanmorgen toen ik langs de singels naar werk reed; iedereen allemaal kippig en remmerig doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en meteen kan Nederland niet meer autorijden... klote files vandaag.
komt door die vergrijzingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en meteen kan Nederland niet meer autorijden... klote files vandaag.
niet de partij waarop ik ga stemmen, die wil dat ambtenaren eens gaan werken, maar dat hoort bij het regeerakkoord en dat is dus 2de kamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Nee ik stem wel op diegenen die het goed voor hebben met ambtenarenwie zijn dat ??
Stellen? Ik weet niet wat jij gaat doen hoor morgen, maar ik ga stemmen. En ja ik wist dat ik indirect voor de 1e kamer ging stemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
niet de partij waarop ik ga stemmen, die wil dat ambtenaren eens gaan werken, maar dat hoort bij het regeerakkoord en dat is dus 2de kamer.
we stellen nu voor provinciale staten en dus indirect voor de 1ste kamer, die kan wetten goedkeuren/afkeuren
fixedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stellen? Ik weet niet wat jij gaat doen hoor morgen, maar ik ga stemmen. En ja ik wist dat ik indirect voor de 1e kamer ging stemmen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef JDude het volgende:
Nou op de radio wordt wel reclame gemaakt door diverse partijen...
De reclamestem van de PvdA klinkt overigens als Jan Marijnissen.
Hoe is het in Etten-Leur, en welk punt van de Bredagenda ga JIJ bezoeken! (Behalve de dancetourquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef tha_rizzo het volgende:
ik moest van kuukske iets posten..
maar wat.........
jazzfestival denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het in Etten-Leur, en welk punt van de Bredagenda ga JIJ bezoeken! (Behalve de dancetour).
quote:Dodenherdenking 4 mei
Haagse Beemdenloop 6 mei
Breda Jazz Festival 17 t/m 20 mei
Dancetour Breda 27 mei
Internationaal Future tennistoernooi 25 juni t/m 1 juli
Breda Ballon Fiësta 2 t/m 4 augustus
Zomerfestival Ginneken 8 t/m 12 augustus
Harley-dag Breda 19 augustus
Tranen van Van Cooth 25 augustus
Smaakvol Breda 30 aug. t/m 2 sept.
Open Monumentendag 8 en 9 september
Breda Barst 15 en 16 september
Bredase Singelloop 7 oktober
Najaarskermis Breda 20 t/m 28 oktober
nee dit keer was ik luiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Dude, je hebt echt geen lenzen in he?
* Kuukske heeft de OP gemaakt
Je hoeft alleen naar de TT te kijken en je weet genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
nee dit keer was ik lui
einde van de week heb ik ze eindelijk
en dan heeft rechts weer voorrang op de wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hoeft alleen naar de TT te kijken en je weet genoeg lijkt me![]()
Maar dat is mooi, kun je weer leesbaar typen enzo 14.gif.
Ik hoop dat ik je niet tegenkom op straat! No offencequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
en dan heeft rechts weer voorrang op de weg
als het bier gratis isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je niet tegenkom op straat! No offence
Maare, wanneer gaan we bier drinken in de stad
Ik ben erquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
als het bier gratis is
of
of....
off......
...
..
als er leuke meisjes komen
count me out...quote:
Lelijkerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
count me out...
grapje
leuke vrijgezelle meisjes dan
neem maar externe meisjes meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lelijkerd![]()
En tsja, uhm, ik weet niet of de andere vrouwelijke users in dit topic vrijgezel zijn?
Dat kan niet, want dan is het geen Breda-topic-meet meer. Misschien dat JDude nog wat in store heeft voor jequote:
pffffffffffffffquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan is het geen Breda-topic-meet meer. Misschien dat JDude nog wat in store heeft voor je
Ik heb geen vrijgezelle vriendinnen.
Werd tijd, die vorige site zag er echt niet uit. Lijkt trouwens weinig veranderd op de layout na. De menustructuur is nog exact hetzelfde volgens mij.quote:
Whehe. Ook goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
pffffffffffffff
dan geen meet, dan gewoon met z'n allen drinken waarbij sommige mensen nog leuke meisjes voor mij meenemen
Ik vind 'm irritantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Werd tijd, die vorige site zag er echt niet uit. Lijkt trouwens weinig veranderd op de layout na. De menustructuur is nog exact hetzelfde volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Ook goed![]()
Dan is het stiekem "help tha rizzo aan zijn droomvrouw uit Breda"-meeting.
Alcohol dabeiii
Ik ben goed in staat om een bak Ben en Jerries leeg te schransen. Wat jij/jullie.quote:
een bak bierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben goed in staat om een bak Ben en Jerries leeg te schransen. Wat jij/jullie.
Ja hequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef bassieVL het volgende:
om 08:00 uur is het wel lekker rustig bij de Gemeente Breda.
Dan was je er natuurlijk ook net voor sluitingstijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja he![]()
Hoewel het er afgelopen maandag rond 12 uur ook wel rustig was
Ow wist ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dan was je er natuurlijk ook net voor sluitingstijd![]()
Zit je op de hogeschoollaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:vanuit Avans
![]()
En inderdaad.. ik kan hier stemmen. Zulks een luxe
Jep.quote:
ben jij er ook nog?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef Frazz het volgende:
hoi
zulks een flauwe kutgrapquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja tuurlijk, hij is toch niet gek.Hij werkt bij de mediamarkt.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja tuurlijk, hij is toch niet gek.Hij werkt bij de mediamarkt.
Een andere optie is er nu eenmaal nietquote:
Vanuit Florijn liep ik nog wel es naar de AH op het Brabantpleinquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef JDude het volgende:
Vanaf de NHTV liep ik nog wel eens naar de pizzatoko op het Brabantplein.
Vanuit Florijn liep ik nog wel eens naar de dönnerland op het Branbantpleinquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vanuit Florijn liep ik nog wel es naar de AH op het Brabantplein
Had je moeten fietsen, luiwammesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Ik vond de Florijn altijd irritant want dan stond de bus daar weer keilang uit te laden en dan was ik te laat.
Die was gejat.quote:
quote:
Hier zijn wij, in stereoooo, dit is de coen en sander shoooow!quote:
Daar zou ik geen 3fm voor ingezet hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]@ 3FM hier om dat kansloze gedreun van de buren te overstemmen.
Wel als je een houten kop hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Daar zou ik geen 3fm voor ingezet hebben.
sta je in de file.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier zijn wij, in stereoooo, dit is de coen en sander shoooow!
.quote:
BEGIN DE DAG MET EEN DANSJE,quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Het filelied![]()
Ik gistermorgen met het doe een dansje ofzoiets liedje
Ja die jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
BEGIN DE DAG MET EEN DANSJE,
BEGIN DE DAG MET EEN LACH,
WANT WIE VROLIJK IS IN DE MORGEN,
DIE LACHT DE HELE DAG, JAAA, DIE LACHT DE HELE DAG!
LIEP JIJ NAAST MIJ????quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:30 schreef tha_rizzo het volgende:
verdomme, ben net 50m onderweg om te stemmen, gaat het opeens regenen...
goed HARD regenen
en natuurlijk geen plu mee![]()
![]()
Ja, ik ga mezelf maar gewoon bezatten... misschien dat dat helpt!quote:
ZO ERG BEN IK NOU OOK WEER NIET WIE UNNE N00B en ja ik was zeiknatquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
gelukkig niet
maar jij bent dus ook zeiknat?![]()
![]()
wat wij wel niet overhebben voor volk en vaderlandquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ZO ERG BEN IK NOU OOK WEER NIET WIE UNNE N00B en ja ik was zeiknat
En niet eens een presentje van de stemmeneerofmevrouw he!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat wij wel niet overhebben voor volk en vaderland
*trots*
kom, we gaan stakenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En niet eens een presentje van de stemmeneerofmevrouw he!!
Heb jij hem aangeraakt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef Frazz het volgende:
Wibi soerjadi heeft vandaag een usb stick gekocht!
Wat doet Wibi zoal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
Bijna, ik wou hem een vingerafdruk gevoelige verkopen, maar die wilde die niet
Hier!quote:Op donderdag 8 maart 2007 06:46 schreef Kuukske het volgende:
Koffie. Koffie. WAAR BEN JE.
Je bent er vroeg bijquote:
Mag ook wel na bijna 11 uur slapenquote:
Niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Mag ook wel na bijna 11 uur slapen.
M'n killende hoofdpijn van gisteravond is in elk geval een stuk gezakt (even afkloppen).
Ik rochel en hoest nog wel als een bejaarde, maar dat gaat wel weer over.
Toch nog maar even rust houden de komende 2 dagen voor de zekerheid.
ja lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 06:46 schreef Kuukske het volgende:
Koffie. Koffie. WAAR BEN JE.
Jawel hoor, kom je ook gezellig hier uitzieken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Je wil me zeker niet aansteken? Ik heb geen zin om te werken
Koffie bij Avans is niet te zuipenquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja lekker
ik lust ook wel een bakkie
Tofquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel hoor, kom je ook gezellig hier uitzieken!
nou, je weet waar ik woon, het begint al bijna traditie te wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja lekker
ik lust ook wel een bakkie
Die staat al in het tabblad hiernaast te wachten tot deze vol is!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar jij fixt dus het nieuwe topic JD?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef JDude het volgende:
Met een niet al te flitsende foto, dat wel.
Hedde gij een betere dan?quote:
Ja maar weet iemand nog waar die staan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
Supreme had een paar topics terug wat leuke kiekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |