Ik ben in ieder geval wel lichamelijk aanwezig.quote:
met koffie halen zaker?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval wel lichamelijk aanwezig.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef bassieVL het volgende:
het ziet eruit dat ik de parel van het zuiden weer voor een maandje ga verlaten. Deze keer naar het altijd drukke India.![]()
Gelukkig hebben ze daar ook internet!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef bassieVL het volgende:
het ziet eruit dat ik de parel van het zuiden weer voor een maandje ga verlaten. Deze keer naar het altijd drukke India.![]()
Koffie halen. Hallo. Wat denk je zelfquote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
met koffie halen zaker?
haal dan ook even voor mij ja
het is stil trouwens
Kom maar brengen, je kent mn adres, althans, je kan er naar vragen op msnquote:Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koffie halen. Hallo. Wat denk je zelf![]()
Natuurlijk niet. Alleen groene thee.
Brengen?? Niks d'r van. Jij moet eerst veldmuis en bier nog naar de Pauperbuurt brengen remember!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Kom maar brengen, je kent mn adres, althans, je kan er naar vragen op msn![]()
Wat voor werk heb je eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Soms wel.Afgelopen maanden is het weer wat drukker met reizen
Vuilak! IK was pas in de pauperbuurt!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Brengen?? Niks d'r van. Jij moet eerst veldmuis en bier nog naar de Pauperbuurt brengen remember!
Maar niet met de juiste intenties.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Vuilak! IK was pas in de pauperbuurt!
Nee, groene thee uit de tuin van Pickwick.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:47 schreef bassieVL het volgende:
Groene thee uit Japan?
Goeie vraag. Waarom?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
waarom?
waarom ga je vijwillig daar wonen?
Dat is een goeie vraag!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Goeie vraag. Waarom?
Iedere dag heen en weer met de NS en geconfronteerd worden met de dagelijkse NS perikelen. Dat is toch een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef timmeeeh het volgende:
anders moet ik toch elke dag op en neder jong vuilak!
NSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedere dag heen en weer met de NS en geconfronteerd worden met de dagelijkse NS perikelen. Dat is toch een uitdaging?
Nee geen idee!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:54 schreef Frazz het volgende:
Iemand enig idee wat die trauma heli en al die ambulances en politie's deden in de Haagse Beemden?
Als jij je auto nou ergens keihard tegen een boom parkeert en zorgt dat je zelf vastzit of iig klaagt dat je last van je nek of rug hebt zodat de brandweer je auto open moet knippen kom ik foto's maken! Als het in de buurt is, danquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als jij je auto nou ergens keihard tegen een boom parkeert en zorgt dat je zelf vastzit of iig klaagt dat je last van je nek of rug hebt zodat de brandweer je auto open moet knippen kom ik foto's maken! Als het in de buurt is, dan
1 woord: ambtenaren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef bassieVL het volgende:
waarom is het loket van de gemeente maar open tot 14.00 uur
Ja, dat is verkankerd he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef bassieVL het volgende:
waarom is het loket van de gemeente maar open tot 14.00 uur
Ik moet alleen zo een stom uitreksel uit het GBA hebben. Stelletje ambtenaren. En daar vragen ze ook nog meer dan 7 euro voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat is verkankerd he?.
Al was ik alleen boos toen ik m'n rijbewijs gehaald had en om 5 voor 2 thuis afgezet werd.
EEN KEILANGEDAG WACHTEN![]()
![]()
![]()
Zoiets zou automatisch moeten kunnen, net als de kroketten uit de muur!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik moet alleen zo een stom uitreksel uit het GBA hebben. Stelletje ambtenaren. En daar vragen ze ook nog meer dan 7 euro voor.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zoiets zou automatisch moeten kunnen, net als de kroketten uit de muur!
Ze hebben nu DigiD ingevoerd en een E-Loket. Dus ik was in de veronderstelling dat ik hem online kon uitprinten. Maar volgens mij wordt deze alsnog olijk met de ouderwetse postbode verstuurd. Kan ik alsnog morgenvroeg naar de gemeente.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zoiets zou automatisch moeten kunnen, net als de kroketten uit de muur!
Zelf printen kan natuurlijk niet, dan zit er geen echtheidskenmerkdinges aan ofzo. Of hebben die gemeentebredapapieren dat ook niet? Ik weet wel dat kopieën officieel niet bruikbaar zijn enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ze hebben nu DigiD ingevoerd en een E-Loket. Dus ik was in de veronderstelling dat ik hem online kon uitprinten. Maar volgens mij wordt deze alsnog olijk met de ouderwetse postbode verstuurd. Kan ik alsnog morgenvroeg naar de gemeente.![]()
Maar als je er om 14:05 achterkomt dat je zo een ding nodig hebt en de volgende dag voor 11:30 uur bij de ambassade wilt zijn, is het vrij frustrerend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Maar ik mag niet klagen, want ik heb een dag vrij in de week om dat soort dingen te regelen. Lang leve het ambtenarenleven![]()
Oui, je comprends.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Maar als je er om 14:05 achterkomt dat je zo een ding nodig hebt en de volgende dag voor 11:30 uur bij de ambassade wilt zijn, is het vrij frustrerend.
Ze hadden er ook zo een hippe 3D barcode op kunnen verwerken, zoals bij concertkaartjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zelf printen kan natuurlijk niet, dan zit er geen echtheidskenmerkdinges aan ofzo. Of hebben die gemeentebredapapieren dat ook niet? Ik weet wel dat kopieën officieel niet bruikbaar zijn enzo.
Wat ga je doen dan nee ik ben niet nieuwsgierig groetjes veldmuisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Maar als je er om 14:05 achterkomt dat je zo een ding nodig hebt en de volgende dag voor 11:30 uur bij de ambassade wilt zijn, is het vrij frustrerend.
Op reis naar India. Moet er nog de nodige papieren voor hebben/regelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan nee ik ben niet nieuwsgierig groetjes veldmuis
Non takenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:30 schreef tha_rizzo het volgende:
hoe de ambtenaren werken is belachelijk,
je moet tegenwoordig vrij nemen om iets te regelen (paspoort/rijbewijs etc.) want de luie k**-ambtenaren moeten zonodig van 10:00 tot 12:30 werken
net als op 't postkantoor
(no offence kuukske)
Samen ambtenaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik word ook ambtenaar, denk ik!
Doe niet zo gezond!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op de Future Fitness. Wat een walgelijke figuren lopen daar rond zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |