De Vulling, leuke herinneringen aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef BossFight het volgende:
Ik ga dalijk na 'die arbeit' lekker een biertje nuttigen in Cafe Vulling!
Ik wil anders zijn als anderen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Sepo noemen ze dat Frats
Uh ja ik ook! Veel herinneringen kwijt geraakt ook in de Vulling!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Vulling, leuke herinneringen aan.
Nogal wiedes als ik hier postquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:47 schreef timmeeeh het volgende:
Ik was net in de MediaMarkt (niet voor de deur kunnen parkeren)
En Frats was er ook niet
Best druk wel!!
En ook geen parkeerplaats voor de deur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:47 schreef timmeeeh het volgende:
Ik was net in de MediaMarkt (niet voor de deur kunnen parkeren)
En Frats was er ook niet
Best druk wel!!
Oh doe eens lief en stuur eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ook geen parkeerplaats voor de deur?!
Maar, ey, Kuukske, ik heb nog foto's van JP in JD's pauperwijk! Voor de OP, jeweet.
alsof je ooit foto's maaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Ja ge kijkt maar uit, dan kan ik er geen foto's van maken.
Check de OP foto; copyright veldmuis enzo.quote:
wow een neiuwe fotoquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Check de OP foto; copyright veldmuis enzo.
neiuwe.. did? Dude wat heb je gezopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wow een neiuwe foto
was hij did keer niet te lui om een foto te maken?
En het is nog geen 05:45! Je had nog 2 minuten in je bed kunnen liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:43 schreef JDude het volgende:
Zulks een vroegte.
Zonder details te weten: EIGEN SCHULD!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:55 schreef BossFight het volgende:
HOOFDPIJN!!!!!!!!!
Nou inderdaad. Ik zou niet met je willen ruilenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:11 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme, moet ik godverdomme 3 dagen lang in Groningen bier gaan drinken met puike mensen. Wat heb ik toch ook een kutleven.
Oh, gewoon, af en toe kan ik hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat heeft die pisvlek nu weer gedaan?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Dalamar het volgende:
Weekend? Ik heb heel de maand maart weekend![]()
ik zie de fouten niet zo snelquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
neiuwe.. did? Dude wat heb je gezopen
Oja! Iets met lenzen was het.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik zie de fouten niet zo snel
ik kijk nog maar met 1 oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |