alleen als hij/zij uit breda komt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Moet ik een moderator roepen?
En een leuk partijtje is hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:12 schreef timmeeeh het volgende:
ik ben ook weer van de partijtje.
Langendijk, vlakbij het ziekenhuis!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik herken het trouwens niet..waar is dit?
Link!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:17 schreef JDude het volgende:
Kuukske ik zag je grote vriendin K. net ergens in een topic posten!
Nou ik heb net nieuwe koffie gekocht, dus wanneer dit op is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
@kiwi, koffie bij jou wordt idd een traditie, zullen we dat eens doorbreken en bier drinken?
bier met koffie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb net nieuwe koffie gekocht, dus wanneer dit op is.![]()
Ja ik ben het alweer kwijtquote:
Ja, hoe istquote:
Hier zo.quote:
boh, dadelijk bij de appie werkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Frazz het volgende:
Ja hoi enzo.
Lekker weer om straks naar de MediaMarkt te fietsen!
quote:
Presentquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
@kiwi, koffie bij jou wordt idd een traditie, zullen we dat eens doorbreken en bier drinken?
Trouwensch, vm. Heb je Punt editie 09 al gelezen op school??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef veldmuis het volgende:
he
Zoeen betaalbare droomwagen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Trouwensch, vm. Heb je Punt editie 09 al gelezen op school??
Sja toch!quote:
BIER SI TEH POWN!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef timmeeeh het volgende:
Ik wil ook koffie zuipen bij kiwi!
Mits bier.
zeker fiets overdwars voor de drive-in?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik parkeer mn fiets altijd achter bij de drive van KFC!
Oei das een goed id voor morgen ochtend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zeker fiets overdwars voor de drive-in?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Frazz het volgende:
[..]
Oei das een goed id voor morgen ochtend.
Dan moet ik negen uur beginnen en dan is de KFC nog niet open![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:45 schreef JDude het volgende:
Goedemorgen allen! Ik ben alwéér vroeg wakker.
Dat wat vroeger gaan slapen is zo gek nog niet, nu heb ik nog een kei lange dag voor de boeg om lekker niets te doen, jeweets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |