Ja, ze zijn zo leuk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, Me First And The Gimme Gimme's lijkt me ook wel tof
Hmz, ook maar op zoek naar kaartjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo leuk!![]()
Heb er nu al zin in
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig heb ik al kaartjes. Het gaat hard zo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
checkquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er zin in!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Er wordt toch hopelijk wel R&B, trance, dance en dat soort ge-wel-di-ge geluiden gedraaid???
![]()
Niet?quote:
Dat is de mijne eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet?![]()
Beschouw die post dan maar als een matige tvp
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Er wordt toch hopelijk wel R&B, trance, dance en dat soort ge-wel-di-ge geluiden gedraaid???
![]()
Ik heb er thuis een stuk of wat liggen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
wel ff allemaal een air guitar kopen dan he
Airbardrummen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik doe liever aan bardrummen eigenlijk.
Hmz, ik weet niet of dat het gewenste effect heeftquote:
Maakt zeker geen herrie genoeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmz, ik weet niet of dat het gewenste effect heeft
Neequote:
Mwa, ik denk niet dat ik daar veel mensen plezier mee doe...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:27 schreef PPL het volgende:
Ik heb nog wel een megafoon thuis liggen.
Kopen?
Jammer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik daar veel mensen plezier mee doe...
Je moest toch eerst nog werken ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet sowieso niet mee
Jup moet tot 20.30 werken en het zit die dag enorm krap qua bezetting dus kan het ook niet veranderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Je moest toch eerst nog werken ofzo?
(Vandaar toch dat je niet kan mee-eten, of herinner ik het mij verkeerd?)
Waarwanneerenwaarommerktiemanddatnupasop!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Janouhierdus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waarwanneerenwaarommerktiemanddatnupasop!
Punkgrootheden die op ongelooflijk melige wijze medleys, tunes van series ('where everybody knows your naaahaaame!') en andere liedjes verkrachten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ken die band niet, heb er zelfs nog nooit van gehoord
klinkt wel tof ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Punkgrootheden die op ongelooflijk melige wijze medleys, tunes van series ('where everybody knows your naaahaaame!') en andere liedjes verkrachten.
Maar dan nog toffer.
Ik heb ooit een opblaasbare aan iemand cadeau gedaan. Daar was die persoon zeer blij mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef PPL het volgende:
Ik heb er thuis een stuk of wat liggen hoor.
![]()
It's the best coverband ever!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ken die band niet, heb er zelfs nog nooit van gehoord
Nietwaarhierdus!quote:
Goed ideequote:
Jadaarlinkteiktochindirectnaarjoh!quote:
Klinkt wel okay, eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Punkgrootheden die op ongelooflijk melige wijze medleys, tunes van series ('where everybody knows your naaahaaame!') en andere liedjes verkrachten.
Maar dan nog toffer.
Gezellig! Gaat nog een grote groep worden zoquote:
Ja! Heb ook een kaartje voor Sanne gescoordquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Gezellig! Gaat nog een grote groep worden zo![]()
Want? Wat is het verschil?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Mathijz het volgende:
Die middag ben ik wel in amsterdam, maar ik kan niet maken om die avond ook nog in amsterdam te zijn
Het eerste wat me te binnen schoot: "Band of brothers"quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Band van allemaal vrienden van me speelt hun aller laatste optreden die avond.![]()
mwoah...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:55 schreef Mathijz het volgende:
Maar als jullie er in de middag zijn kom ik ook ff buurten
-edit-
Dat zeg ik nu wel maar dan ben ik pas rond een uur of 5![]()
Begint steeds vroeger te wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Aventura het volgende:
5-6 uur eten is rijkelijk vroeg, Rimini is nu ook niet bepaald een plek waar je gaat winen en dinen. Misschien kunnen we het e.e.a. concreet maken nu![]()
Uurtje of 6 even iets drinken ergens, daarna samen naar Rimini, en dan richting B&W? Voor het indrinken: ik vind Zotte wel leukBelgisch biercafe, achter het Leidseplein.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:18 schreef PPL het volgende:
Champagne roeleert!
Ik denk dat champagne eigenlijk meer bij een hip-hop-pimp-meet pastquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beuh, champagne. Da's toch wel het meest overgewaardeerde bocht dat er bestaat...
Jij drinkt Guinness én vindt champagne lekker én je bent een 020'er. Aan dat laatste kun je weinig doen, maar het tweedequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Geen enkel smaak- en stijl gevoel daar in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, figures, jij doet het met een rotterdammer.
Niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit vond ik nou weer géén handige post...![]()
Ik heb het ook met jou gedaan, en toen vond ik het ook al goor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, figures, jij doet het met een rotterdammer.
Rip snapt hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je krijgt er geen kater van.![]()
Champagne![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het ook met jou gedaan, en toen vond ik het ook al goor.
Wat zegt dat over jou? Verkapte kakkerlak?
ooooh, was het dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Waarom denk je dat het uitging (zo, dat is eruit na al die tijd).
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ooooh, was het dat?
Pfew... ik heb toch al die tijd gedacht dat het aan mij lag.
tegenvallerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik hou gewoon even wijselijk mijn mond, ik heb vandaag al vervelend genoeg gedaan
Dat zal vast, voor een aantal mensen, maar ik hou er nu even mee op. Ik heb ook een reputatie hoog te houdenquote:
Hey, wat jammer! Niks vervelends toch, hoop ik?quote:
Ah joh.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen commentaar
oww which reminds me... ik moet je nog ff PMenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:.
Ik moet even zien hoe ik uitkom qua eten. Me First/Powerfest/Rebellion festival hakken erin.
Maar 's avonds ben ik er sowieso.
Ik wacht geduldig. Zulke dingen moet je de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
oww which reminds me... ik moet je nog ff PMen
Net als bij goede whiskeyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je krijgt er geen kater van.![]()
Champagne![]()
Jup, je leest het goed... Ierse whiskey's hebben mijn voorkeur, alhoewel een goede Islay of Highland whisky ook goed te versmaden is.quote:
er gaat niets boven de Eilandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Jup, je leest het goed... Ierse whiskey's hebben mijn voorkeur, alhoewel een goede Islay of Highland whisky ook goed te versmaden is.![]()
Ik ken iemand die heeft het ook gedronken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beuh, champagne. Da's toch wel het meest overgewaardeerde bocht dat er bestaat...
En dat wist je ook pas NET he? Echt , het is niet alsof dat al jaren op dezelfde datum is natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Het achterneefje van mijn halfoom is jarig, dus ik moet helaas ook verstek laten gaan.
Goed he. Komt van:quote:Op maandag 5 maart 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat wist je ook pas NET he? Echt , het is niet alsof dat al jaren op dezelfde datum is natuurlijk.
Echt.
Niet nodig joh, ik ken alle kutsmoesjes nou wel na al de jaren meetings.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed he. Komt van:
Meeting afzeg smoezen, ofwel redenen
Potdikkie, komt dat nou even slecht uitquote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef Nosh het volgende:
Ik heb zaterdag een spontane aanval van pleinvrees. Met name de Dam vind ik doodeng.
Sorry.
Da's wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Aventura het volgende:
Voor het indrinken: ik vind Zotte wel leukBelgisch biercafe, achter het Leidseplein.
Mjah, volgens mij komt er echt niemand meer...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we het maar afblazen?
Goed planquote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij komt er echt niemand meer...
Screw die meet, zaterdag maar gewoon naar de B&W?
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
Natuurlijk mag dat, en wij zijn niets 'enger' dan de gemiddelde bezoeker van een rockcaféquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
als dat mag, ik ken eigenlijk niemand, zijn jullie eng?
![]()
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
het mag, ik welquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?
There Is No Meet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigen![]()
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.quote:
was het nou een lekker wijf of wat?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.
quote:
quote:
Ik leg nooit iets vast.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.
Op de brancard trekken ze een laken over je heen hoor, dus dat helpt nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
yvonne heeft toch geen baardje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.
Deze keer dan. Anders is dat meestal yvonne
Ik geloof niet dat ik dáár bang voor ben, eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de brancard trekken ze een laken over je heen hoor, dus dat helpt niet.
Dat lekkere blonde wijf.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Laat ik het zo zeggen: als je aan jezelf begint te twijfelen omdat je dubbel ziet, dan komt het niet van de drank maar omdat je goed zit. Want dan zie je hoogstws. mij en Cinnamongirl staanquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Vast advies: zoek naar een groep mensen die niks, maar dan ook echt niks gemeen heeft qua uiterlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vast advies: zoek naar een groep mensen die niks, maar dan ook echt niks gemeen heeft qua uiterlijk.
Dat zijn wij.
Ah tof, als we er zondag niet zijn, zien we je iig zaterdagquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef Sanne het volgende:
Topic vijf alweer. Ik heb er dus drie compleet gemist.
Maar ben er wel bij.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.
Leuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah tof, als we er zondag niet zijn, zien we je iig zaterdag
*check*quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.
"We" wat nou "we" ik ga echt niet weer mijn latexzusterpakje voor je aantrekken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
*check*
Dan passen we de kleding er wel op aan![]()
Dat deed je voor mij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
"We" wat nou "we" ik ga echt niet weer mijn latexzusterpakje voor je aantrekken hoor![]()
![]()
Gelukkig maar, het is een beschaafde kroeg jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
"We" wat nou "we" ik ga echt niet weer mijn latexzusterpakje voor je aantrekken hoor![]()
![]()
Tsk, alsof jij er zovaak komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... beschaafd... het zou iig een paar hartaanvallen opleveren met al die ouwe lullen...
Moet dat dan?quote:
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben er iig vaak genoeg geweest om te weten dat er best een aardig percentage bejaarden komt.
Matig nog wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaien.
Spreekt voor je denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets van latex geloof ik![]()
M'n dromen, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets van latex geloof ik![]()
Alsof je nog aan slapen toekomtquote:
Hij is harstikke lief en slaapt netjes door totdat ik hem 's ochtends kom wekken.quote:
Ik geef hem nog 2 jaar, voordat hij hele avonden aan de bar zit te mijmeren over die tijd dat je nog gewoon in je blote kont op de bar kon hobbelen, en mensen het daadwerkelijk opmerkten, zónder dat er tuigjes, maskers of andere gekkigheid aan te pas hoefde te komen.quote:
Nog 2 jaar? Dat is nu al realiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef Nosh het volgende:
Ik geef hem nog 2 jaar, voordat hij hele avonden aan de bar zit te mijmeren over die tijd dat je nog gewoon in je blote kont op de bar kon hobbelen, en mensen het daadwerkelijk opmerkten, zónder dat er tuigjes, maskers of andere gekkigheid aan te pas hoefde te komen..
Hij is goed hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Toch altijd mooi, die mensen die je 3 keer per jaar ziet en dan denken te weten hoe je in elkaar zit.
Jammer van die edit.quote:
Omdat dit veels te politiek correct is tov mijquote:
heb het ff veranderd. Trouwens ,die konijnenpakken is niet alleen Amsterdam,dan doen ze ook in de plaatselijk discotheek alhier. Bordje er op:"Mijn laatste dag als vrijgezel." Als ze het warm krijgen en dat konijnenpak gaat uit hoop ik toch altijd weer dat de man in kwestie een rood-witte stok en een geleidehond heeft.Subtiel gezegd: de gemiddelde boom is knapper.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil vooral zeggen dat we wel wat gewend zijn hoor. Dit komt over als die vrijgezelle feestjes uut klazienaveen!
Noe, wie goat die Amsterdaaammers wel iens ff loat'n zien hoe ruig wie bent!!!!
komen ze aan in hun konijnenpak oid,. Heb al een een groep volledig naakte engelsen (M+V) door de tent zien stuiteren
.
Been there, done that, got the t-shirt.
draagt een with honor shirt, waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Alvast veel plezier allemaal zaterdag,en gooi mij nou naar maar uit die lijst
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben er iig vaak genoeg geweest om te weten dat er best een aardig percentage bejaarden komt.
Totaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uitzonderingen enzo...![]()
Ben ik geloofwaardig?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Totaal niet.![]()
Ik praat niet meer met je.![]()
Het gaat gezellig worden zaterdag, ik voel het, ik voel hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaien.
Same here, maar dit gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal onze dagelijkse urenlange zeer levendige conversaties gaan missen...
Iig een uur of 9 in de B&W.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Tussen het bitchen door even de vraag: wat is nu de bedoeling?
Hoe laat ongeveer?
Ik zal het zaterdag proberen goed te maken ok?quote:
Stand in line, get a ticket.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal het zaterdag proberen goed te maken ok?Proberen he... proberen...
*zucht*
*plan verzinnen gaat...
Oeh, San, nog even een hintje over zaterdag. Het is in FL, he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stand in line, get a ticket.![]()
Ik ben die bitch achterin met dat latex jurkje zonder achterkant.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeh, San, nog even een hintje over zaterdag. Het is in FL, he?
Goed dat je het zegt, stel je voor dat ik het niet zou weten te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeh, San, nog even een hintje over zaterdag. Het is in FL, he?
Ik vind het allemaal best, maar met dit weer is verzamelen ergens BINNEN niet een leuk plan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Aventura het volgende:
18:30 uur verzamelen voor Rimini?
Dus niet voordrinken voor het eten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Aventura het volgende:
18:30 uur verzamelen voor Rimini?
Wmb wel hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dus niet voordrinken voor het eten?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen, kan dit in het Nederlands?![]()
Visum al gehaald, ingeent?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, lul, ik kom natuurlijk nooit in die grote boze stad
Ik geloof dat er nog geen vaccins zijn, dus ik waag het er maar op.....quote:
Goed planquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nog geen vaccins zijn, dus ik waag het er maar op.....
Ja, tijd heb ik welquote:
Zeg dat danquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed, het schijnt amsterdamse humor te zijn om lekker niet te zeggen waar het is, dus dan stel ik hem maar direct: Waar zijn die tenten allemaal? (behalve het Leidseplein, dat weet ik wel)
Google is je vriend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed, het schijnt amsterdamse humor te zijn om lekker niet te zeggen waar het is, dus dan stel ik hem maar direct: Waar zijn die tenten allemaal? (behalve het Leidseplein, dat weet ik wel)
In aanvulling op het adres: weten jullie waar de Melkweg is,? Zo ja, passeer deze dan aan de rechterzijde (Lijnbaansgracht), loop rechtdoor over de brug. Bij de gay-sauna (quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Count me in!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef Aventura het volgende:
Laten we zeggen 'n uurtje of 5?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef RealZeus het volgende:
Haal mij maar van het lijstje,het gaat hem toch niet helemaal worden vrees ik.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Count me in!
nu nog m'n ouders op tijd de deur uit werken
Trouwens, ik 'ruik' een Lush-meetingquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Wie komen er?Aventura Ripley Reese Sanne cinnamongirl Peri
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Die tekst probeerde ik net ook, maar op de één of andere manier dachten ze daar hier op het werk anders over.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Meeting, wat nou meeting, ik ga gewoon de kroeg in.
Ach, ik ben net binnen hier, gisteren concertjequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die tekst probeerde ik net ook, maar op de één of andere manier dachten ze daar hier op het werk anders over.
Ik zie dit netquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef Nosh het volgende:
5 uur kan ik redden, maar mijn geld staat het niet toe om mee te eten.
Niet zeuren, studiefinanciering-afhankelijkheid. Dan krijg je dat.
Dus ik kom wat later. B)
Dacht 18"30quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef ozzyat105 het volgende:
ik ben er ook bij!, hoe laat word er gegeten?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dit net.
Opzich moet je het uiteraard zelf weten, maar die pizzaria is spotgoedkoop. Pizza is hooguit 5 euro, drankje erbij 1,50.
Kan je het zelf nauwelijks voor maken.
Die zullen eerder mee gaan voor een borrelquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Je was niet de enige die dronken was volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef costadibalkoni het volgende:
[..]
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...![]()
Maar goed...ik las iets over bier...en volgens mij heb ik zaterdag in een dronken bui gezegd dat ik ook langs zou komen...dus..
Hallo enzo...
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik regel wel wat, en haak op het allerlaatste moment in. Komt goed.
Ow nee!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30.
Ik denk, ik zeg verkapt afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow nee!
Nu heb je geen geld meer voor de Rockmeet
Ik ook, doet het hem altijd goed voor verjaardagenquote:
Je gisteren beloofde biertje mag ook later. Je krijgt er dan wel eentje van mijquote:
Tof van jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je gisteren beloofde biertje mag ook later. Je krijgt er dan wel eentje van mij
wordt je er ook dronken van?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Neuh... westvleteren is vrij bijzonder, kost niet voor niets 8 euro per flesje.
Westvleteren is toch echt een klasse appart hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Re het volgende:
bier is bier
ongetwijfeld, maar het blijft bierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Westvleteren is toch echt een klasse appart hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |