quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.
Op de brancard trekken ze een laken over je heen hoor, dus dat helpt nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
yvonne heeft toch geen baardje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.
Deze keer dan. Anders is dat meestal yvonne
Ik geloof niet dat ik dáár bang voor ben, eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de brancard trekken ze een laken over je heen hoor, dus dat helpt niet.
Dat lekkere blonde wijf.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Laat ik het zo zeggen: als je aan jezelf begint te twijfelen omdat je dubbel ziet, dan komt het niet van de drank maar omdat je goed zit. Want dan zie je hoogstws. mij en Cinnamongirl staanquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Vast advies: zoek naar een groep mensen die niks, maar dan ook echt niks gemeen heeft qua uiterlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vast advies: zoek naar een groep mensen die niks, maar dan ook echt niks gemeen heeft qua uiterlijk.
Dat zijn wij.
Ah tof, als we er zondag niet zijn, zien we je iig zaterdagquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef Sanne het volgende:
Topic vijf alweer. Ik heb er dus drie compleet gemist.
Maar ben er wel bij.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.
Leuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah tof, als we er zondag niet zijn, zien we je iig zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |