er gaat niets boven de Eilandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Jup, je leest het goed... Ierse whiskey's hebben mijn voorkeur, alhoewel een goede Islay of Highland whisky ook goed te versmaden is.![]()
Ik ken iemand die heeft het ook gedronken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beuh, champagne. Da's toch wel het meest overgewaardeerde bocht dat er bestaat...
En dat wist je ook pas NET he? Echt , het is niet alsof dat al jaren op dezelfde datum is natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Het achterneefje van mijn halfoom is jarig, dus ik moet helaas ook verstek laten gaan.
Goed he. Komt van:quote:Op maandag 5 maart 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat wist je ook pas NET he? Echt , het is niet alsof dat al jaren op dezelfde datum is natuurlijk.
Echt.
Niet nodig joh, ik ken alle kutsmoesjes nou wel na al de jaren meetings.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed he. Komt van:
Meeting afzeg smoezen, ofwel redenen
Potdikkie, komt dat nou even slecht uitquote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef Nosh het volgende:
Ik heb zaterdag een spontane aanval van pleinvrees. Met name de Dam vind ik doodeng.
Sorry.
Da's wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Aventura het volgende:
Voor het indrinken: ik vind Zotte wel leukBelgisch biercafe, achter het Leidseplein.
Mjah, volgens mij komt er echt niemand meer...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we het maar afblazen?
Goed planquote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij komt er echt niemand meer...
Screw die meet, zaterdag maar gewoon naar de B&W?
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
Natuurlijk mag dat, en wij zijn niets 'enger' dan de gemiddelde bezoeker van een rockcaféquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
als dat mag, ik ken eigenlijk niemand, zijn jullie eng?
![]()
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
het mag, ik welquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?
There Is No Meet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigen![]()
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.quote:
was het nou een lekker wijf of wat?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.
quote:
quote:
Ik leg nooit iets vast.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.
Op de brancard trekken ze een laken over je heen hoor, dus dat helpt nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
yvonne heeft toch geen baardje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.
Deze keer dan. Anders is dat meestal yvonne
Ik geloof niet dat ik dáár bang voor ben, eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de brancard trekken ze een laken over je heen hoor, dus dat helpt niet.
Dat lekkere blonde wijf.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Laat ik het zo zeggen: als je aan jezelf begint te twijfelen omdat je dubbel ziet, dan komt het niet van de drank maar omdat je goed zit. Want dan zie je hoogstws. mij en Cinnamongirl staanquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Vast advies: zoek naar een groep mensen die niks, maar dan ook echt niks gemeen heeft qua uiterlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vast advies: zoek naar een groep mensen die niks, maar dan ook echt niks gemeen heeft qua uiterlijk.
Dat zijn wij.
Ah tof, als we er zondag niet zijn, zien we je iig zaterdagquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef Sanne het volgende:
Topic vijf alweer. Ik heb er dus drie compleet gemist.
Maar ben er wel bij.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.
Leuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah tof, als we er zondag niet zijn, zien we je iig zaterdag
*check*quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Of een stel swingers die op het punt staan om richting parenclub te gaan, maar dat mag ook geen naam hebben.
"We" wat nou "we" ik ga echt niet weer mijn latexzusterpakje voor je aantrekken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
*check*
Dan passen we de kleding er wel op aan![]()
Dat deed je voor mij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
"We" wat nou "we" ik ga echt niet weer mijn latexzusterpakje voor je aantrekken hoor![]()
![]()
Gelukkig maar, het is een beschaafde kroeg jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
"We" wat nou "we" ik ga echt niet weer mijn latexzusterpakje voor je aantrekken hoor![]()
![]()
Tsk, alsof jij er zovaak komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... beschaafd... het zou iig een paar hartaanvallen opleveren met al die ouwe lullen...
Moet dat dan?quote:
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben er iig vaak genoeg geweest om te weten dat er best een aardig percentage bejaarden komt.
Matig nog wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaien.
Spreekt voor je denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets van latex geloof ik![]()
M'n dromen, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets van latex geloof ik![]()
Alsof je nog aan slapen toekomtquote:
Hij is harstikke lief en slaapt netjes door totdat ik hem 's ochtends kom wekken.quote:
Ik geef hem nog 2 jaar, voordat hij hele avonden aan de bar zit te mijmeren over die tijd dat je nog gewoon in je blote kont op de bar kon hobbelen, en mensen het daadwerkelijk opmerkten, zónder dat er tuigjes, maskers of andere gekkigheid aan te pas hoefde te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |