Natuurlijk mag dat, en wij zijn niets 'enger' dan de gemiddelde bezoeker van een rockcaféquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
als dat mag, ik ken eigenlijk niemand, zijn jullie eng?
![]()
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
het mag, ik welquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?
There Is No Meet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigen![]()
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.quote:
was het nou een lekker wijf of wat?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.
quote:
quote:
Ik leg nooit iets vast.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga wel in mijn Feyenoord-shirt.... herkennen ze mij wel![]()
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Die gast met die lange jas en met een langestaart en een baardje is gurgel. En ik ben die luidruchtige met die blonde krullen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een groepje Fokkers in een (kleine) kroeg kun je gewoon niet missen. Echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |