Tsk, alsof jij er zovaak komtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... beschaafd... het zou iig een paar hartaanvallen opleveren met al die ouwe lullen...
Moet dat dan?quote:
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben er iig vaak genoeg geweest om te weten dat er best een aardig percentage bejaarden komt.
Matig nog wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaien.
Spreekt voor je denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets van latex geloof ik![]()
M'n dromen, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets van latex geloof ik![]()
Alsof je nog aan slapen toekomtquote:
Hij is harstikke lief en slaapt netjes door totdat ik hem 's ochtends kom wekken.quote:
Ik geef hem nog 2 jaar, voordat hij hele avonden aan de bar zit te mijmeren over die tijd dat je nog gewoon in je blote kont op de bar kon hobbelen, en mensen het daadwerkelijk opmerkten, zónder dat er tuigjes, maskers of andere gekkigheid aan te pas hoefde te komen.quote:
Nog 2 jaar? Dat is nu al realiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef Nosh het volgende:
Ik geef hem nog 2 jaar, voordat hij hele avonden aan de bar zit te mijmeren over die tijd dat je nog gewoon in je blote kont op de bar kon hobbelen, en mensen het daadwerkelijk opmerkten, zónder dat er tuigjes, maskers of andere gekkigheid aan te pas hoefde te komen..
Hij is goed hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Toch altijd mooi, die mensen die je 3 keer per jaar ziet en dan denken te weten hoe je in elkaar zit.
Jammer van die edit.quote:
Omdat dit veels te politiek correct is tov mijquote:
heb het ff veranderd. Trouwens ,die konijnenpakken is niet alleen Amsterdam,dan doen ze ook in de plaatselijk discotheek alhier. Bordje er op:"Mijn laatste dag als vrijgezel." Als ze het warm krijgen en dat konijnenpak gaat uit hoop ik toch altijd weer dat de man in kwestie een rood-witte stok en een geleidehond heeft.Subtiel gezegd: de gemiddelde boom is knapper.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil vooral zeggen dat we wel wat gewend zijn hoor. Dit komt over als die vrijgezelle feestjes uut klazienaveen!
Noe, wie goat die Amsterdaaammers wel iens ff loat'n zien hoe ruig wie bent!!!!
komen ze aan in hun konijnenpak oid,. Heb al een een groep volledig naakte engelsen (M+V) door de tent zien stuiteren
.
Been there, done that, got the t-shirt.
draagt een with honor shirt, waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Alvast veel plezier allemaal zaterdag,en gooi mij nou naar maar uit die lijst
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben er iig vaak genoeg geweest om te weten dat er best een aardig percentage bejaarden komt.
Totaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uitzonderingen enzo...![]()
Ben ik geloofwaardig?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Totaal niet.![]()
Ik praat niet meer met je.![]()
Het gaat gezellig worden zaterdag, ik voel het, ik voel hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaien.
Same here, maar dit gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal onze dagelijkse urenlange zeer levendige conversaties gaan missen...
Iig een uur of 9 in de B&W.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Tussen het bitchen door even de vraag: wat is nu de bedoeling?
Hoe laat ongeveer?
Ik zal het zaterdag proberen goed te maken ok?quote:
Stand in line, get a ticket.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal het zaterdag proberen goed te maken ok?Proberen he... proberen...
*zucht*
*plan verzinnen gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |