Nog 2 jaar? Dat is nu al realiteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef Nosh het volgende:
Ik geef hem nog 2 jaar, voordat hij hele avonden aan de bar zit te mijmeren over die tijd dat je nog gewoon in je blote kont op de bar kon hobbelen, en mensen het daadwerkelijk opmerkten, zónder dat er tuigjes, maskers of andere gekkigheid aan te pas hoefde te komen..
Hij is goed hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Toch altijd mooi, die mensen die je 3 keer per jaar ziet en dan denken te weten hoe je in elkaar zit.
Jammer van die edit.quote:
Omdat dit veels te politiek correct is tov mijquote:
heb het ff veranderd. Trouwens ,die konijnenpakken is niet alleen Amsterdam,dan doen ze ook in de plaatselijk discotheek alhier. Bordje er op:"Mijn laatste dag als vrijgezel." Als ze het warm krijgen en dat konijnenpak gaat uit hoop ik toch altijd weer dat de man in kwestie een rood-witte stok en een geleidehond heeft.Subtiel gezegd: de gemiddelde boom is knapper.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil vooral zeggen dat we wel wat gewend zijn hoor. Dit komt over als die vrijgezelle feestjes uut klazienaveen!
Noe, wie goat die Amsterdaaammers wel iens ff loat'n zien hoe ruig wie bent!!!!
komen ze aan in hun konijnenpak oid,. Heb al een een groep volledig naakte engelsen (M+V) door de tent zien stuiteren
.
Been there, done that, got the t-shirt.
draagt een with honor shirt, waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar hee, zit ik mij zo ineens af te vragen, hoe herken ik iedereen?Weet alleen hoe BE eruit ziet eigenlijk
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Alvast veel plezier allemaal zaterdag,en gooi mij nou naar maar uit die lijst
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben er iig vaak genoeg geweest om te weten dat er best een aardig percentage bejaarden komt.
Totaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uitzonderingen enzo...![]()
Ben ik geloofwaardig?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Totaal niet.![]()
Ik praat niet meer met je.![]()
Het gaat gezellig worden zaterdag, ik voel het, ik voel hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar niet vaak genoeg om te kunnen beoordelen of 1 matig latexpakje nog koppen zal laten omdraaien.
Same here, maar dit gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal onze dagelijkse urenlange zeer levendige conversaties gaan missen...
Iig een uur of 9 in de B&W.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Tussen het bitchen door even de vraag: wat is nu de bedoeling?
Hoe laat ongeveer?
Ik zal het zaterdag proberen goed te maken ok?quote:
Stand in line, get a ticket.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal het zaterdag proberen goed te maken ok?Proberen he... proberen...
*zucht*
*plan verzinnen gaat...
Oeh, San, nog even een hintje over zaterdag. Het is in FL, he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stand in line, get a ticket.![]()
Ik ben die bitch achterin met dat latex jurkje zonder achterkant.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeh, San, nog even een hintje over zaterdag. Het is in FL, he?
Goed dat je het zegt, stel je voor dat ik het niet zou weten te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeh, San, nog even een hintje over zaterdag. Het is in FL, he?
Ik vind het allemaal best, maar met dit weer is verzamelen ergens BINNEN niet een leuk plan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Aventura het volgende:
18:30 uur verzamelen voor Rimini?
Dus niet voordrinken voor het eten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef Aventura het volgende:
18:30 uur verzamelen voor Rimini?
Wmb wel hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dus niet voordrinken voor het eten?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen, kan dit in het Nederlands?![]()
Visum al gehaald, ingeent?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, lul, ik kom natuurlijk nooit in die grote boze stad
Ik geloof dat er nog geen vaccins zijn, dus ik waag het er maar op.....quote:
Goed planquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nog geen vaccins zijn, dus ik waag het er maar op.....
Ja, tijd heb ik welquote:
Zeg dat danquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed, het schijnt amsterdamse humor te zijn om lekker niet te zeggen waar het is, dus dan stel ik hem maar direct: Waar zijn die tenten allemaal? (behalve het Leidseplein, dat weet ik wel)
Google is je vriend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed, het schijnt amsterdamse humor te zijn om lekker niet te zeggen waar het is, dus dan stel ik hem maar direct: Waar zijn die tenten allemaal? (behalve het Leidseplein, dat weet ik wel)
In aanvulling op het adres: weten jullie waar de Melkweg is,? Zo ja, passeer deze dan aan de rechterzijde (Lijnbaansgracht), loop rechtdoor over de brug. Bij de gay-sauna (quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Count me in!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef Aventura het volgende:
Laten we zeggen 'n uurtje of 5?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef RealZeus het volgende:
Haal mij maar van het lijstje,het gaat hem toch niet helemaal worden vrees ik.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Count me in!
nu nog m'n ouders op tijd de deur uit werken
Trouwens, ik 'ruik' een Lush-meetingquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Wie komen er?Aventura Ripley Reese Sanne cinnamongirl Peri
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Die tekst probeerde ik net ook, maar op de één of andere manier dachten ze daar hier op het werk anders over.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Meeting, wat nou meeting, ik ga gewoon de kroeg in.
Ach, ik ben net binnen hier, gisteren concertjequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die tekst probeerde ik net ook, maar op de één of andere manier dachten ze daar hier op het werk anders over.
Ik zie dit netquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef Nosh het volgende:
5 uur kan ik redden, maar mijn geld staat het niet toe om mee te eten.
Niet zeuren, studiefinanciering-afhankelijkheid. Dan krijg je dat.
Dus ik kom wat later. B)
Dacht 18"30quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef ozzyat105 het volgende:
ik ben er ook bij!, hoe laat word er gegeten?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dit net.
Opzich moet je het uiteraard zelf weten, maar die pizzaria is spotgoedkoop. Pizza is hooguit 5 euro, drankje erbij 1,50.
Kan je het zelf nauwelijks voor maken.
Die zullen eerder mee gaan voor een borrelquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Je was niet de enige die dronken was volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef costadibalkoni het volgende:
[..]
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...![]()
Maar goed...ik las iets over bier...en volgens mij heb ik zaterdag in een dronken bui gezegd dat ik ook langs zou komen...dus..
Hallo enzo...
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik regel wel wat, en haak op het allerlaatste moment in. Komt goed.
Ow nee!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30.
Ik denk, ik zeg verkapt afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow nee!
Nu heb je geen geld meer voor de Rockmeet
Ik ook, doet het hem altijd goed voor verjaardagenquote:
Je gisteren beloofde biertje mag ook later. Je krijgt er dan wel eentje van mijquote:
Tof van jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je gisteren beloofde biertje mag ook later. Je krijgt er dan wel eentje van mij
wordt je er ook dronken van?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Neuh... westvleteren is vrij bijzonder, kost niet voor niets 8 euro per flesje.
Westvleteren is toch echt een klasse appart hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Re het volgende:
bier is bier
ongetwijfeld, maar het blijft bierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Westvleteren is toch echt een klasse appart hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |