Goed planquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nog geen vaccins zijn, dus ik waag het er maar op.....
Ja, tijd heb ik welquote:
Zeg dat danquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed, het schijnt amsterdamse humor te zijn om lekker niet te zeggen waar het is, dus dan stel ik hem maar direct: Waar zijn die tenten allemaal? (behalve het Leidseplein, dat weet ik wel)
Google is je vriend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed, het schijnt amsterdamse humor te zijn om lekker niet te zeggen waar het is, dus dan stel ik hem maar direct: Waar zijn die tenten allemaal? (behalve het Leidseplein, dat weet ik wel)
In aanvulling op het adres: weten jullie waar de Melkweg is,? Zo ja, passeer deze dan aan de rechterzijde (Lijnbaansgracht), loop rechtdoor over de brug. Bij de gay-sauna (quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Count me in!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef Aventura het volgende:
Laten we zeggen 'n uurtje of 5?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef RealZeus het volgende:
Haal mij maar van het lijstje,het gaat hem toch niet helemaal worden vrees ik.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Count me in!
nu nog m'n ouders op tijd de deur uit werken
Trouwens, ik 'ruik' een Lush-meetingquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Wie komen er?Aventura Ripley Reese Sanne cinnamongirl Peri
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Die tekst probeerde ik net ook, maar op de één of andere manier dachten ze daar hier op het werk anders over.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Meeting, wat nou meeting, ik ga gewoon de kroeg in.
Ach, ik ben net binnen hier, gisteren concertjequote:Op donderdag 8 maart 2007 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die tekst probeerde ik net ook, maar op de één of andere manier dachten ze daar hier op het werk anders over.
Ik zie dit netquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef Nosh het volgende:
5 uur kan ik redden, maar mijn geld staat het niet toe om mee te eten.
Niet zeuren, studiefinanciering-afhankelijkheid. Dan krijg je dat.
Dus ik kom wat later. B)
Dacht 18"30quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef ozzyat105 het volgende:
ik ben er ook bij!, hoe laat word er gegeten?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dit net.
Opzich moet je het uiteraard zelf weten, maar die pizzaria is spotgoedkoop. Pizza is hooguit 5 euro, drankje erbij 1,50.
Kan je het zelf nauwelijks voor maken.
Die zullen eerder mee gaan voor een borrelquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Je was niet de enige die dronken was volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef costadibalkoni het volgende:
[..]
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...![]()
Maar goed...ik las iets over bier...en volgens mij heb ik zaterdag in een dronken bui gezegd dat ik ook langs zou komen...dus..
Hallo enzo...
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik regel wel wat, en haak op het allerlaatste moment in. Komt goed.
Ow nee!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30.
Ik denk, ik zeg verkapt afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow nee!
Nu heb je geen geld meer voor de Rockmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |