Dacht 18"30quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef ozzyat105 het volgende:
ik ben er ook bij!, hoe laat word er gegeten?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dit net.
Opzich moet je het uiteraard zelf weten, maar die pizzaria is spotgoedkoop. Pizza is hooguit 5 euro, drankje erbij 1,50.
Kan je het zelf nauwelijks voor maken.
Die zullen eerder mee gaan voor een borrelquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dan heb je daarna in ieder geval zeker zin in een borrel
Je was niet de enige die dronken was volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:54 schreef costadibalkoni het volgende:
[..]
Ik zeg, niks mis met de ouders van M_K dacht ik zo...![]()
Maar goed...ik las iets over bier...en volgens mij heb ik zaterdag in een dronken bui gezegd dat ik ook langs zou komen...dus..
Hallo enzo...
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik regel wel wat, en haak op het allerlaatste moment in. Komt goed.
Ow nee!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er gisteren toevallig gegeten, 1 Pizza Quatro Stagioni, 1 mozarella en 2 cola, E 13.30.
Ik denk, ik zeg verkapt afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow nee!
Nu heb je geen geld meer voor de Rockmeet
Ik ook, doet het hem altijd goed voor verjaardagenquote:
Je gisteren beloofde biertje mag ook later. Je krijgt er dan wel eentje van mijquote:
Tof van jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je gisteren beloofde biertje mag ook later. Je krijgt er dan wel eentje van mij
wordt je er ook dronken van?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Neuh... westvleteren is vrij bijzonder, kost niet voor niets 8 euro per flesje.
Westvleteren is toch echt een klasse appart hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Re het volgende:
bier is bier
ongetwijfeld, maar het blijft bierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Westvleteren is toch echt een klasse appart hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |