Ja, ze zijn zo leuk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, Me First And The Gimme Gimme's lijkt me ook wel tof
Hmz, ook maar op zoek naar kaartjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo leuk!![]()
Heb er nu al zin in
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig heb ik al kaartjes. Het gaat hard zo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
checkquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er zin in!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Er wordt toch hopelijk wel R&B, trance, dance en dat soort ge-wel-di-ge geluiden gedraaid???
![]()
Niet?quote:
Dat is de mijne eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet?![]()
Beschouw die post dan maar als een matige tvp
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Er wordt toch hopelijk wel R&B, trance, dance en dat soort ge-wel-di-ge geluiden gedraaid???
![]()
Ik heb er thuis een stuk of wat liggen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
wel ff allemaal een air guitar kopen dan he
Airbardrummen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik doe liever aan bardrummen eigenlijk.
Hmz, ik weet niet of dat het gewenste effect heeftquote:
Maakt zeker geen herrie genoeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmz, ik weet niet of dat het gewenste effect heeft
Neequote:
Mwa, ik denk niet dat ik daar veel mensen plezier mee doe...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:27 schreef PPL het volgende:
Ik heb nog wel een megafoon thuis liggen.
Kopen?
Jammer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik daar veel mensen plezier mee doe...
Je moest toch eerst nog werken ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet sowieso niet mee
Jup moet tot 20.30 werken en het zit die dag enorm krap qua bezetting dus kan het ook niet veranderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Je moest toch eerst nog werken ofzo?
(Vandaar toch dat je niet kan mee-eten, of herinner ik het mij verkeerd?)
Waarwanneerenwaarommerktiemanddatnupasop!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Janouhierdus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waarwanneerenwaarommerktiemanddatnupasop!
Punkgrootheden die op ongelooflijk melige wijze medleys, tunes van series ('where everybody knows your naaahaaame!') en andere liedjes verkrachten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ken die band niet, heb er zelfs nog nooit van gehoord
klinkt wel tof ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Punkgrootheden die op ongelooflijk melige wijze medleys, tunes van series ('where everybody knows your naaahaaame!') en andere liedjes verkrachten.
Maar dan nog toffer.
Ik heb ooit een opblaasbare aan iemand cadeau gedaan. Daar was die persoon zeer blij mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef PPL het volgende:
Ik heb er thuis een stuk of wat liggen hoor.
![]()
It's the best coverband ever!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ken die band niet, heb er zelfs nog nooit van gehoord
Nietwaarhierdus!quote:
Goed ideequote:
Jadaarlinkteiktochindirectnaarjoh!quote:
Klinkt wel okay, eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Punkgrootheden die op ongelooflijk melige wijze medleys, tunes van series ('where everybody knows your naaahaaame!') en andere liedjes verkrachten.
Maar dan nog toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |