Ah joh.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen commentaar
oww which reminds me... ik moet je nog ff PMenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:.
Ik moet even zien hoe ik uitkom qua eten. Me First/Powerfest/Rebellion festival hakken erin.
Maar 's avonds ben ik er sowieso.
Ik wacht geduldig. Zulke dingen moet je de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
oww which reminds me... ik moet je nog ff PMen
Net als bij goede whiskeyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je krijgt er geen kater van.![]()
Champagne![]()
Jup, je leest het goed... Ierse whiskey's hebben mijn voorkeur, alhoewel een goede Islay of Highland whisky ook goed te versmaden is.quote:
er gaat niets boven de Eilandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:28 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Jup, je leest het goed... Ierse whiskey's hebben mijn voorkeur, alhoewel een goede Islay of Highland whisky ook goed te versmaden is.![]()
Ik ken iemand die heeft het ook gedronken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beuh, champagne. Da's toch wel het meest overgewaardeerde bocht dat er bestaat...
En dat wist je ook pas NET he? Echt , het is niet alsof dat al jaren op dezelfde datum is natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Het achterneefje van mijn halfoom is jarig, dus ik moet helaas ook verstek laten gaan.
Goed he. Komt van:quote:Op maandag 5 maart 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat wist je ook pas NET he? Echt , het is niet alsof dat al jaren op dezelfde datum is natuurlijk.
Echt.
Niet nodig joh, ik ken alle kutsmoesjes nou wel na al de jaren meetings.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goed he. Komt van:
Meeting afzeg smoezen, ofwel redenen
Potdikkie, komt dat nou even slecht uitquote:Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef Nosh het volgende:
Ik heb zaterdag een spontane aanval van pleinvrees. Met name de Dam vind ik doodeng.
Sorry.
Da's wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Aventura het volgende:
Voor het indrinken: ik vind Zotte wel leukBelgisch biercafe, achter het Leidseplein.
Mjah, volgens mij komt er echt niemand meer...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we het maar afblazen?
Goed planquote:Op maandag 5 maart 2007 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, volgens mij komt er echt niemand meer...
Screw die meet, zaterdag maar gewoon naar de B&W?
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
Natuurlijk mag dat, en wij zijn niets 'enger' dan de gemiddelde bezoeker van een rockcaféquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
als dat mag, ik ken eigenlijk niemand, zijn jullie eng?
![]()
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
het mag, ik welquote:Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk ik kom ook![]()
![]()
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij kwam toch al? Of was dat een foute veronderstelling van mij?
There Is No Meet.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's wel erg dichtbij.
Naar de meet kom ik trouwens nog steeds niet.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja maar aangezien, ze de meet "aflasten" en gewoon afspraken in B&W, dacht ik hé laat ik mijzelf eens uitnodigen![]()
Ik heb al sinds ik dit topic zag geroepen, dat ik op 10 maart echt niet kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |