Dus kan het...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat deze maar een week loopt en het is inmiddels al dag 3.
Ik ook.quote:
Heb jij iemand al echt millionairsgedrag zien vertonen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er iemand was geweest die hier had ingegrepen, dan was dat meteen mijn favoriet geweest.
Maar nu laten ze zien dat ze geen van allen een knip voor hun neus waard zijn
Vergeet niet de gore en groffe taal die hij d'r uit bulktequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Je hebt gelijk. Op de site staat ondermeer :quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat deze maar een week loopt en het is inmiddels al dag 3.
Je bent goedddddddddddddddddddddddddquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Nee niet 609, die vorige had 609 moeten zijn........ check de lijst maar![]()
Alsof er een soort algemene miljonairs-moraal is ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb jij iemand al echt millionairsgedrag zien vertonen?
Ik niet!
Het is hebben hebben hebben. Ik heb een prijs gewonnen kijkk mijn nieuwe auto, kijk mij eens fantastisch zijn. kijk jezelf eens mijn beste vriend moeten zijn.
Het gedrag is echt niet overeenkomstig millionairs. Maar daar gaat het niet om hier. Het gaat erom wie de hardste kop heeft en kan/mag blijven zitten.
Ben de helft alweer vergeten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Vergeet niet de gore en groffe taal die hij d'r uit bulkte![]()
Dus kan ie belangrijk zijn. Eric moet zich niet sterk voelen denk ik... of samen met Huub heel hoog.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op de site staat ondermeer :
Vanaf maandag 26 februari t/m zaterdag 3 maart 2007 kun jij je stem uitbrengen op één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.
Thnx..... ik dacht: ik zorg ff dat hij iig het juiste COS nr krijgt....... gaat een modje het weer fout zitten veranderen....quote:
Puur om de sex......lijkt wel een h**rquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef Maria44 het volgende:
Brian: we zijn niet toe aan een relatie en helemaal niet hier. Dus die stap om afstand te nemen is goed. De vraag is: wil je niet vaker met mij intiem zijn?
Amanda: ik vind het prettig om dit met jou te hebben. Is tot nu toe geen probleem voor haar.
Hij bedoelt: Als je geil bent moet je het ff zeggen, dan neem ik je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Maria44 het volgende:
Amanda moet zich tegenover Brian uitspreken als ze bep. behoeftes heeft want dan kan hij haar beter snappen.
Het gaat te snelquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef n1ek het volgende:
dit moet 610 zijn die vorige was al fout
Truste, doe me nog een bongetjequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik heb me hier stukgelachen vanavond maar mn bedje roept mij ook dus ik knal m af!![]()
Ik had de ijdele hoop dat er toch iemand in zou ziten die diep van binnen toch een goed mens was. Of in ieder geval iets van medemenselijkheid kon voelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb jij iemand al echt millionairsgedrag zien vertonen?
Ik niet!
Het is hebben hebben hebben. Ik heb een prijs gewonnen kijkk mijn nieuwe auto, kijk mij eens fantastisch zijn. kijk jezelf eens mijn beste vriend moeten zijn.
Het gedrag is echt niet overeenkomstig millionairs. Maar daar gaat het niet om hier. Het gaat erom wie de hardste kop heeft en kan/mag blijven zitten.
Huub zei al eerder tegen Eric (ik kon de cossen niet eens bijhoudenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
[..]
en we worden allemaal uitgenodigd...
Dat had hij dan zelf kunnen weten...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef farceman het volgende:
Goldstrike wel echt het allergemeenste spul wat eris.
heb echt de allergrootste drinkers na 6 shotjes echt letterlijk van hun stoel zien vallen.
Dus denk echt wel dat hi normaal gesproken veel kan hebben.
Truste LoveProfusionquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..wekker gaat over 4.5 uur lol..gelukkig niet zo;n lange dag..doeidoei
Scheelt wel als het light chips wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Nou hij is zelf flink aan het zagen...ik zou geen oog dicht doen daarquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Frasier het volgende:
Volgendeweek Jerry Springer-acties, "Jaap uit Gouden Kooi Gezaagd".
Je had gelijk, en heb de vorige COS nog even hersteld. De geschiedkundigen zullen trots op me zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx..... ik dacht: ik zorg ff dat hij iig het juiste COS nr krijgt....... gaat een modje het weer fout zitten veranderen....![]()
No offence Gert![]()
Mwah, 5 zakken van 200 gram zijn nog steeds een kilo hoor..... je zult ze maar moeten meeslepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Scheelt wel als het light chips was
Welcome to Hotel California!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, klaar hier...
Postcount ruim over de 1000 heen weten te krijgen...
En ik had nogwel gezworen niet geinterresseerd te zijn in de gouden kooi...
ik ook niet ... wekker zetten voor DGK ... moet niet gekker worden !quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wil straks het ontbijt niet missen...........dat gaat hilarisch worden !
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..wekker gaat over 4.5 uur lol..gelukkig niet zo;n lange dag..doeidoei
Behalve een blaasontsteking is ze nog niet veel wijzer van hem geworden dan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Puur om de sex......lijkt wel een h**r
Nee, dat is als je er geld voor vraagt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Puur om de sex......lijkt wel een h**r
Dus Japie weegt eigenlijk duizend kilo...........quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, 5 zakken van 200 gram zijn nog steeds een kilo hoor..... je zult ze maar moeten meeslepen.
Wat is een Goldstrike eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat had hij dan zelf kunnen weten...
Ik ook niet .... zou daar gék van worden. Oordopjes kan ik ook al niet tegen. Ik denk dat ik mijn bed naar het kantoor zou slepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou hij is zelf flink aan het zagen...ik zou geen oog dicht doen daar![]()
of duizend zakken chips?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Japie weegt eigenlijk duizend kilo...........![]()
Dat denk ik wel ja. Niet dat die heilig is!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Alsof er een soort algemene miljonairs-moraal is ofzo![]()
Tuurlijk, dat heb ik meestalquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Gert het volgende:
Je had gelijk, en heb de vorige COS nog even hersteld. De geschiedkundigen zullen trots op me zijn.![]()
Best een sterk drankje. Maar wel erg lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is een Goldstrike eigenlijk![]()
Ik heb nog een busje te leen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook niet .... zou daar gék van worden. Oordopjes kan ik ook al niet tegen. Ik denk dat ik mijn bed naar het kantoor zou slepen.
of CP in haar gevalquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat is als je er geld voor vraagt.
Nee 1000 zakkken chipsquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Japie weegt eigenlijk duizend kilo...........![]()
Ik denk dat dat er niet inzit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had de ijdele hoop dat er toch iemand in zou ziten die diep van binnen toch een goed mens was. Of in ieder geval iets van medemenselijkheid kon voelen.
Maar helaas,![]()
mijn hoop is nu gevestigd op eventuele nieuwe mensjes.
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik ook niet ... wekker zetten voor DGK ... moet niet gekker worden !
Dit en meer staat hier : http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrikequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, misschien een hele lange welquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?
mijn streams zijn nu aan het uploaden....is het wachten waard trust me!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef Missy_1974 het volgende:
wil iemand morgenochtend de streams opnemen aub ?
en echte glitters goudquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Best een sterk drankje. Maar wel erg lekker. Er zit een alcoholpercentage in van rond de 50%.
Morgen Jaap maar even aan de Strohrum zetten. Dan is 't helemaal afgelopen met 'm.
Jouw samenvatting was mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?
Kolerequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit en meer staat hier : http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrike
Goldstrike is een Amerikaans kaneellikeur. Het drankje is ontstaan in 1849, en kenmerkt zich door zijn unieke, sterke kaneelsmaak en de vlokjes 24-karaats goud.
Het drankje is onder jongeren zeer populair vanwege het hoge alcoholpercentage (50%). Goldstrike kan puur en eventueel gekoeld gedronken worden, maar leent zich ook uitstekend voor mixdrankjes. De bekendste combinatie's met Goldstrike zijn Gold Digger (met vodka), Fort Knox (met tonic) en Black Gold (met cola). Ook wordt Goldstrike vaak in brand gestoken om het vervolgens door een rietje op te drinken. Tegenwoordig heeft het ook een bijnaam gekregen: Goldie!
Dat mag tuinfluitert doen in het streamverslagen-topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
Dat is niet te doen, misschien een hele lange wel![]()
Het waren 2 fantastische dagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef INCTRL het volgende:
Jaaps vriendin zal morgen blij zijn met de filmpjes op Youtube.....zijn vriendin maakt het uit....Jaap pakt een scheepstouw en hangt zich zelf op...... that was the story of Jaap ...2 dagen in de Gouden Kooi!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me Goldstrike is best indrukwekkend als je die in 1x achterover gooit.....een glas doet al "pijn" ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkender dan 't is. Een fles Goldstrike kkost maar rond de 25 euro.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goffer, zit ik m'n 20e laatste sigaret te roken begint Jaap in z'n slaap te praten![]()
En begint gelijk over De Gouden Kooi en Brian![]()
Een heel zoet drankje met kaneel en gouden glitters (bladgoud??) erin. Alcoholpercentage is 50%...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:19 schreef Mokum020 het volgende:
Hahaha...........Huub vraagt wie die het huis uit wil hebben..........."Huub" brabbelt ie....
geweldig dit!
haha, ik ken het gevoel, ik rook al ruim 2 uur mijn laatste peukiequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goffer, zit ik m'n 20e laatste sigaret te roken begint Jaap in z'n slaap te praten![]()
En waarschijnlijk een nieuw paspoort!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Die dikke heeft morgen echt een kater...
Nah dat snap ik niet, je gaat toch geen zware metalen drinkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een heel zoet drankje met kaneel en gouden glitters (bladgoud??) erin. Alcoholpercentage is 50%...
Heb maar gelijk een slof gekocht vandaag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrikequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat word morgen op de zaak lekker meestreamen, wil het zieken met de prullebakdeksels van Huub wel horenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Die dikke heeft morgen echt een kater...
Bladgoud is vederlichtquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Nah dat snap ik niet, je gaat toch geen zware metalen drinken![]()
Nou inderdaad, ik kan me niet heugen dat ik op tijd in m'n bed lagquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb maar gelijk een slof gekocht vandaag.
Die kooi is slecht voor me gezondheid.
word tijd dat ze verplicht om 23.00 naar bed moeten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Carlaa het volgende:
wat zal die gast naar de kllooooooten zijn morgen als ie beseft wat ie allemaal gedaan heeft
Als ze morgen zijn gezicht gan schoonmaken met terpentine vrees ik het ergste......quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nah dat snap ik niet, je gaat toch geen zware metalen drinken![]()
Ik hoop het ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Eric wil echt heel graag Natasia eruit. Dus hij heeft genoeg redenen om Huub erin te houden. Huub is zeer populair en hij kan Natasia (en Brian) heerlijk dwars zitten. Eric wil ook absoluut niet dan Natasia of Brian iets winnen en alleen al daarom zal hij Huub er niet uitstemmen denk ik.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Dit soort avonden zijn zonder Huub (en misschien Eric) wel ondenkbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Eric wil echt heel graag Natasia eruit. Dus hij heeft genoeg redenen om Huub erin te houden. Huub is zeer populair en hij kan Natasia (en Brian) heerlijk dwars zitten. Eric wil ook absoluut niet dan Natasia of Brian iets winnen en alleen al daarom zal hij Huub er niet uitstemmen denk ik.
Dan moet Huub zich voor die tijd niet nog een keer te buiten gaan aan de alcohol. De stemming is namelijk nadat zijn drinkverbod is afgelopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Tosti?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen! .... heb inmiddels alweer wat gegeten ook.
zoals ie zei tegen huub toen ie nog nuchter was,quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:18 schreef Maria44 het volgende:
Huub vraagt wie hij leuk vind: jij
en wie niet: Huub
voor wie ben je bang: alcohol
Zijn "forumvriendinnetje" ook mocht ze het niet live meegekeken hebben....maarja Jabba the Hutt heeft nu eenmaal "issuesss"quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Carlaa het volgende:
wat zal die gast naar de kllooooooten zijn morgen als ie beseft wat ie allemaal gedaan heeft
Ik geloof ook echt wel dat Eric Huub steunt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Nog 5 minuutjes.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
zoals ie zei tegen huub toen ie nog nuchter was,
"ik zal je vriend zijn, maar ook je vijand", of zoiets.
anyways, kan niet wachten om dit allemaal weer terug te zien!![]()
ja nu kan mijn maag ook wel weer wat verdragenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen! .... heb inmiddels alweer wat gegeten ook.
Die dikke is nu al uitgespeeld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
Zullen ze de taferelen van het bad etc echt gaan uitzenden ??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
Vergeet Amanda niet..... die moest gedouched worden door Natasia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
Ze zijn allemaal wel een keer zat geweest, vlak na het betreden van het huis.
Ik kan me de reflex om het op een zuipen te zetten ook heel goed voorstellen, met al die camera s en die rare mensen.
Qua liederlijk laveloos heeft Japie in ieder geval gewonnen tot nu toe, op de voet gevolgd door Huub, en daarna Brian met z n multiple kotspartij. Dus geen geschijnheil morgen.
Jaap wil morgen vast shoarma als ontbijt.
Het schijnt dat Huub twee brieven heeft gekregen over zijn drinkprobleem en die zijn vrij hard aangekomen. Dus ik hoop dat hij zich kan inhouden de volgende keer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:25 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dan moet Huub zich voor die tijd niet nog een keer te buiten gaan aan de alcohol. De stemming is namelijk nadat zijn drinkverbod is afgelopen.
Ik weet niet of Eric hem nog steunt als hij weer zo lazeris wordt.
Je bent helemaal tureluurs als je je bed instapt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik kan me niet heugen dat ik op tijd in m'n bed lag![]()
(maar begint te wennen, dat wel)
Misschien bedoelde hij tissues.....met kotsen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Haha en Japie dacht dat ie al issues had.....
Ik heb dan ook vrijwel geen streams aangehadquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Prospera het volgende:
Je bent nog erg wakker na zo'n enerverende COS nacht![]()
Mmm, betwijfel het, als hij eenmaal begint is er geen stoppen meer aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Huub twee brieven heeft gekregen over zijn drinkprobleem en die zijn vrij hard aangekomen. Dus ik hoop dat hij zich kan inhouden de volgende keer.
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
Ze zijn allemaal wel een keer zat geweest, vlak na het betreden van het huis.
Ik kan me de reflex om het op een zuipen te zetten ook heel goed voorstellen, met al die camera s en die rare mensen.
Qua liederlijk laveloos heeft Japie in ieder geval gewonnen tot nu toe, op de voet gevolgd door Huub, en daarna Brian met z n multiple kotspartij. Dus geen geschijnheil morgen.
Jaap wil morgen vast shoarma als ontbijt.
Die beseft helemaal niets meer van afgelopen avond morgenvroeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Carlaa het volgende:
Wie??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian zal meteen wel zeggen hoe aardig die was de vorige avondquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
Zou Jaap ook een alcoholverbod krijgen? Ik zie geen verschil namelijk met Huub dit weekend, behalve dat het voor Jaap goed uitkomt dat het nacht is en iedereen toch gaat slapen !
Hij ligt net als Huub toen ook voor pampus en heeft een gewicht van 200 kilo dus meer risico zou ik zeggen.
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bent helemaal tureluurs als je je bed instapt.
Word tijd voor internet op me tv.![]()
Hij hoeft niet eens zijn bed uit om te ontbijten...eten genoeg om zich heen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die beseft helemaal niets meer van afgelopen avond morgenvroeg.
Hij zal er vast morgen niet uit zijn, daar hebben ze het lef bij tien niet voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef brutes2005 het volgende:
Wist het alllang dat Japio Huub eruit wil hebben, vandaar dat hij zo gestemd had. Stomme zet van hem hij had moeten weten dat de groep van Huub stabiel is en degene die zijn groep aanval het zelf moet bekopen, dus over 4 weken japio eruit om misschien morgen al.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....![]()
Kom dat hier ook eens even doen.... dat lijkt me wel wat eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....![]()
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er youtube-filmpjes van deze avond?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....dan wel een verse graag .... deze ligt al een paar uur naast je pc
Zoals eerder gezegd ik denk dat de PP nog wel eens een belangrijke rol kan gaan spelen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.
Blijft gewoon staan denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de redactie met de "vrijstelling" van Sylvia gaat doen als Jaap zich op een of andere manier voor de stemming het huis uitwerkt?!
De sneetjes liggen al in het ijzer........laatste peuk en dan slapen...zal tijd worden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....dan wel een verse graag .... deze ligt al een paar uur naast je pc
ik hoop dat je een sterke maag hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er youtube-filmpjes van deze avond?
Toppie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!![]()
Ik vond het ook wel lief dat hij zei dat Huub dan wel iets aan zijn drankinname moest doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.
Dus je kan op je tv internetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat had ik me idd ook al afgevraagd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de redactie met de "vrijstelling" van Sylvia gaat doen als Jaap zich op een of andere manier voor de stemming het huis uitwerkt?!
Mijn eerste gok is dat die imuniteit dan gehandhaafd wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Maar het allerleukste moment van hem was zijn zatte giechelbui na een jointje van de burenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.
Je kunt ze meteen laten verschijnen door een edit te doen op de beschrijving. Desnoods verander je maar 1 letter ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!![]()
Kan me niet voorstellen dat ze die stemming zullen handhavenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor Eric altijd alles vertellen aan Huub en Sylvia. (wat hij hoort en ziet)quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo genoten vanavond, geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
En ik lig nu al in een stuip dat Natasia, Brian en Amanda nu met hun nieuwe vriendje opgescheept zitten![]()
De aandachtvragende baby![]()
hahahahahaha,quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik hoop dat je een sterke maag hebt
truste Mokum .....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De sneetjes liggen al in het ijzer........laatste peuk en dan slapen...zal tijd worden!![]()
Kom er maar naast liggen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dat hier ook eens even doen.... dat lijkt me wel wat eigenlijk.
Nee eerst mijn tosti eten die al vanaf 24 00 uur in de planning zit....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo. Rustig in het huis? kunnen we dan nu naar bed?![]()
Vooral Natasia heeft over 't algemeen 'n beetje 'n 'teleurgestelde' indruk gegeven vanavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo genoten vanavond, geweldig![]()
trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
OK, ik ben weg.Als Japio straks nog begint te lullen in z'n slaap graag ff in de COS
![]()
(moet morgen wel op tijd zijn voor het ontbijt natuurlijk)
Vraag me af of Brian nog met de punten over de brug gaat komen ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vooral Natasia heeft over 't algemeen 'n beetje 'n 'teleurgestelde' indruk gegeven vanavondEerst 'hebberig', om vervolgens geconfronteerd te worden met wat je hebt gekregen
![]()
Je ziet dan wel een eerste beeldje op je edit-scherm maar de film is niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ze meteen laten verschijnen door een edit te doen op de beschrijving. Desnoods verander je maar 1 letter ofzo. Laat even weten of het gelukt is
En aangezien Jaap nogal een zeurderig type is wordt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vooral Natasia heeft over 't algemeen 'n beetje 'n 'teleurgestelde' indruk gegeven vanavondEerst 'hebberig', om vervolgens geconfronteerd te worden met wat je hebt gekregen
![]()
Kan er niet 1 hele grote map op youtube komen met alle filmpjes erin? Ik zocht me ook rot naar die para brodda.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
truste Sarah-Louisequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
truste Mokum .....![]()
ik ga ook dutten - maffe tijden sinds ik DGK kijk
Dat is wel een optie natuurlijk. Jaap eruit treiteren en opnieuw vrijstellingen van de nieuwe bewoner...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze die stemming zullen handhaven
Denk dat ze er heel snel iemand anders in zullen zetten met dezelfde troef
Maar Japio heeft laten weten geen geld te hebben, hij klonk serieus toen hij zei dat hij in ieder geval voor die 10 mille minimaal 1 jaar moest blijven zitten
Ik denk dat ze meteen de immuniteit opheffen als ik die kermis vanavond zie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn eerste gok is dat die imuniteit dan gehandhaafd wordt.
Trusten moppie...voordeel als je onregelmatig werkt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
truste Mokum .....![]()
ik ga ook dutten - maffe tijden sinds ik DGK kijk
Lijkt me een goede ... wie schrijft Huub een kaartje ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:39 schreef klootje het volgende:
Wat ook een goeie zou zijn voor Huub,water in een wodkafles en dan zogenaamd stiekem drinken voor ABN apart,gewoon blijven ontkennen,ze zouden helemaal gek worden als ie er niet uitgezet wordt.
Hmmz.... net niet te oud, wel t juiste geslacht, damn wat een eind weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
42/M/Heerenveen
Had ie een pilletje in het water gedaan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
Trouwens weten we zeker dat Brian Japie niet probeerde te vergiftigen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... net niet te oud, wel t juiste geslacht, damn wat een eind weg.
Wat jij schrijft na 'tenzij ...'. Het is altijd leuke TV als de grote held Huub bijna weggestemd wordt en vervolgens door Eric gered wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meteen de immuniteit opheffen als ik die kermis vanavond zie.
Huub zorgt nog steeds voor kijkcijfers en is nodig als tegenwicht.
De kans dat hij weg moet is té groot, tenzij de redactie Eric in hun broekzak heeft....
Staat al in het update topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef de_kolonel het volgende:
Hoop eerlijk gezegd dat er ook filmpjes van het gebral van jaap in de game-room tussen zitten.
Je hoeft niet op de fiets...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... net niet te oud, wel t juiste geslacht, damn wat een eind weg.
Oh je komt me halen??quote:
We hebben toch gezien dat Natasia 6 pilletjes in zijn soep deed. En nu allemaal JA roepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
Trouwens weten we zeker dat Brian Japie niet probeerde te vergiftigen?
Dat die chipszakjes stuk voor stuk kapot knallen....... de hele hut onder de chipsquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Huub ligt alweer in een deuk bij de poging tot draaien van Jaap op de chipszakjes.
Ik hoop dat Natas flinke oordoppen inheeft.
OTquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh je komt me halen??
Als je me dan toch komt halen..... sluit hier dan ook ff de TV op de PC aan![]()
JAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben toch gezien dat Natasia 6 pilletjes in zijn soep deed. En nu allemaal JA roepen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben toch gezien dat Natasia 6 pilletjes in zijn soep deed. En nu allemaal JA roepen
Hmmz, eerst moet ik er naast komen liggen en vervolgens moet ik voor iets wat gewoon een vriendendienst zou moeten zijn betalen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
OT
Laat dat nu ook net mijn werk zijn...![]()
Lijkt mij idd leuke tv, maar ik vind het ook wel leuk om een zooi fokkers helemaal para brodda naar een gesticht te zien gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat jij schrijft na 'tenzij ...'. Het is altijd leuke TV als de grote held Huub bijna weggestemd wordt en vervolgens door Eric gered wordt.
Als je er eerst naast komt liggen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz, eerst moet ik er naast komen liggen en vervolgens moet ik voor iets wat gewoon een vriendendienst zou moeten zijn betalen??
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:46 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga ook maffen.........wil het ontbijt niet missen met Japio aan tafel
het was een gedenkwaardige avond!
Trusten allemaal.....
Vanmorgen vroeg ik HiDiHo nog een cap te maken van Jaap onder de douche, daar heb ik nu spijt vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat die chipszakjes stuk voor stuk kapot knallen....... de hele hut onder de chips![]()
niet alleen maar met vrienden, die zullen het vast waarderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zullen ze de taferelen van het bad etc echt gaan uitzenden ??
Hoop eigenlijk van niet. Ik heb al een keer de beelden op mijn netvlies gehad en dat is meer dan genoeg hoor
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:48 schreef akveor het volgende:
Trusten iedereen...ik ga ook mijn (eenzame) matrasje opzoeken. doeidoei
Juist vrij veilig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naast.... klinkt nog vrij veilig![]()
Geen formaat Japioquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je er eerst naast komt liggen...![]()
![]()
Ze hebben vele uren beeldmateriaal, maar ik vraag me af hoeveel ze daarvan kunnen gebruiken voor een TV uitzending om half acht .......quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Is de rust terug in de villa? Wat een avond zeg
Ik zette vanavond de streams aan en hoorde Jaap vragen of Eric hem wilde pijpen. Later ging Jaap aan de slag met de replica van Eric's lul. Ik ben zelf een zeer open persoon, maar dit leek me toch allemaal net even iets te ranzig. Net alsof je naar een serieuze uitvoering van de vieze man zat te kijken. De man heeft het team van Huub en Sylvia al zwaar in de problemen gebracht waardoor hij straks niet meer over straat kan, maar na zijn alcohol misbruik helemaal niet meer. Iedereen kotst hem nu echt uit. Wat heb ik een medelijden met die vriendin (als die echt bestaat). Hij kwam eigenlijk 100% homoseksueel over, maar goed... who cAres...
Vertel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:47 schreef rooie3 het volgende:
Op de tien site komt Huub er niet best af.
Huub een beetje de schuld geven.
Dat is voor jou waarschijnlijk het probleem......quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
De man heeft het team van Huub en Sylvia al zwaar in de problemen gebracht
Zo werkt dat niet. Alle stemmingen kunnen aangevraagd worden. Op de avond van de ontslag ronde moeten ze eerst gaan stemmen welke ze gaan behandelen. Dat gaat dan met meerderheid van stemmen. Dus het wordt Huub.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:08 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft eerder de stemming voor Natasia aangevraagd, dus die van Amanda gaat niet door.
23:23 - Dronken Jaapquote:
nee eric leek even mee te spelen met amanda (maar doet alsof), en zal er huub zeker NIET uitstemmenquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees nu dat Amanda de stemming voor Huub heeft aangevraagd. Dat maakt het nog wat interessanter. Stel je voor dat dat gaat lukken.De meest trieste persoon (hoewel, nu Jaap er ook is....) gaat Huub eruit werken????
Merci.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:09 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
23:23 - Dronken Jaap
De muziek is inmiddels uit, maar de stilte wordt opgevuld door het geblaat van Jaap. “Ik vind dit echt zielig”, fluistert Natasia tegen de rest. “Waar is de muziek gebleven?”, vraagt Jaap opeens. “We zijn toch aan het praten", zegt Sylvia. Maar van een gesprek is niet echt sprake. Huub is eerder bezig met het manipuleren van een dronken Jaap."Drink die fles dan op of moet ik even ijs voor je halen?", zegt Huub. Ondertussen houden Natasia en Brian zich afzijdig van dit alles en vertrekken naar boven. Heel verstandig...
Bron: tien
Helemaal niet. Ik wil inderdaad dat Huub erin blijft, maar met mij ongeveer 75% van de fokkers denk ik. Ik kan zelf ook een beetje inschatten hoe je een succesvol programma moet maken en dat is dus MET Huub. Daar sloeg dat bericht op. Na vanaviond begin ik ook zwaar te twijfelen aan het programma. Met het erin zetten van types als Natasia en Amanda had ik al wat problemen, maar Jaap slaat volgens mij alles. Het zal me echt niet verbazen als JdM echt hoopt dat die jongen zelfmoord gaat plegen op de streams. Lager kun je volgens mij niet gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is voor jou waarschijnlijk het probleem......
Jij wilt dat het programma volgens jouw scenario verloopt.
Dat wist ik niet, dat wordt jammer voor Huub als Eric hem gaat laten vallen, wat ik me niet kan voorstellen omdat Eric zonder Huub niet veel te vertellen heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Alle stemmingen kunnen aangevraagd worden. Op de avond van de ontslag ronde moeten ze eerst gaan stemmen welke ze gaan behandelen. Dat gaat dan met meerderheid van stemmen. Dus het wordt Huub.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me echt niet verbazen als JdM echt hoopt dat die jongen zelfmoord gaat plegen op de streams. Lager kun je volgens mij niet gaan.
Ik weet dat Eric heeft gezegd dat hij Huub er niet uit stemt, maar of hij dat echt niet doet weten we toch echt pas op de betreffende avond. Hij kan oo denken dat Huub een te sterke tegenstander is en hem toch naar huis sturen. Je weet het allemaal maar nooit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:11 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee eric leek even mee te spelen met amanda (maar doet alsof), en zal er huub zeker NIET uitstemmen
Ik typte al eerder dat er nu iemand ingezet wordt met symphatie voor Natasja,ze proberen dit jaren te rekken,dit kan echt de redding van talpa worden,2 groepen moeten in evenwicht gehouden worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik wil inderdaad dat Huub erin blijft, maar met mij ongeveer 75% van de fokkers denk ik. Ik kan zelf ook een beetje inschatten hoe je een succesvol programma moet maken en dat is dus MET Huub. Daar sloeg dat bericht op. Na vanaviond begin ik ook zwaar te twijfelen aan het programma. Met het erin zetten van types als Natasia en Amanda had ik al wat problemen, maar Jaap slaat volgens mij alles. Het zal me echt niet verbazen als JdM echt hoopt dat die jongen zelfmoord gaat plegen op de streams. Lager kun je volgens mij niet gaan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 04:43 schreef ppi het volgende:
Heb net filmpjes van Jaap van vanavond gekeken.
Krijg daarbij nou niet echt een fijn gevoel.
Maar hij heeft zeker hulp nodig.
En de villa is zeker niet de plaats voor hem.
Vind het wel treurig.
In vele opzichten...........
quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:21 schreef klootje het volgende:
Als ze lef zouden hebben daar ,dan zouden ze er iemand als ik in zetten,een huub van de straat,wouten trekken hun pistolen als ik me echte naam geef,het blijven watjes daar maar ik vestig me hoop op Huub,ik mag die nerd wel.
Ik had de helft van wat er nu zit al jankend naar huis gestuurd en alles verneukt voor Talpa,dat kan veel harder.Randstadwatjes,echt.
nee, niet echt. ik zit met spanning te wachten op het ontbijt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:52 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, niks meer gemist vannacht lees ik.
haha die denkt 'wat heb ik in godsnaam gedaan'quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:09 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap is ook wakker en overpeinst zijn zonden...![]()
toch mooi man!quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:13 schreef Inukshuk het volgende:
Heeft me een tijd geduurt om alle cossen te lezen, filmpjes te kijken en alles te laten doordringen. Ben ik nu een gelukkig mens?![]()
Een walgelijke vertoning.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie hier in North America heel wat freaks voorbij komen, maar een dronken Jaap is zelfs door Hollywood nog niet uitbedacht. Wat een figuur zeg.![]()
Alles voor de kijkcijfers!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:13 schreef Inukshuk het volgende:
Heeft me een tijd geduurt om alle cossen te lezen, filmpjes te kijken en alles te laten doordringen. Ben ik nu een gelukkig mens?![]()
Een walgelijke vertoning.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie hier in North America heel wat freaks voorbij komen, maar een dronken Jaap is zelfs door Hollywood nog niet uitbedacht. Wat een figuur zeg.![]()
Volgens mij overdenkt hij wat hij afgelopen nacht heeft gedaan. Hij heeft toch die uitstalling op zijn bed zeker wel gezien of gemerkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:31 schreef cityofdelusion het volgende:
volgens mij zit ie gewoon te pitten.
Zoals al eerder vermeld; hoeveel kunnen ze hier nou met goed fatsoen van uitzenden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers!!!
Veel!quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:33 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld; hoeveel kunnen ze hier nou met goed fatsoen van uitzenden?
Dat was een goeie binnenkomer van Jaap, amper 2 dagen in huis en gelijk èen grote teringzooi....quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:36 schreef yvonne het volgende:
Zo her en der nog wat teruggelzen, maar godver, wat heb ik gelachen vannacht
In je eigen kotsbad zittenquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:37 schreef zaadjuh het volgende:
nou nou wat eeen verschutting zeg...zou me kapot schamen en spontaan naar huis gaan
Niks gewend kennelijk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
In je eigen kotsbad zittenEn maar kermen om een ambulance
Korpsbal
Ben er dan benieuwd naar. Kan me niet voostelllen dat een kostende naakte fatso leuke tv beelden opleveren. Er zit ook nog zo'n eng hoofd op, griezelig gewoon.quote:
zwarte stift..denk het dus niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:46 schreef pullup het volgende:
Waar hebben ze hem mee bekladIk hoop voor hem dat het er een beetje makkelijk afwast
![]()
En dan zeg je het nog netjes.................quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:45 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij komt met stukjes en beetjes de avond terug, hij kijkt niet blij
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:46 schreef havefun het volgende:
Wat zit er op zijn gezicht of heeft huub dat gedaan?
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:47 schreef CARLAK het volgende:
Toch voel ik momenteel medelijden met Jaap zoals hij er nu bij zit.
Chaos alomquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:49 schreef blomst het volgende:
Ik kom net thuis van mijn werk en zie dit.
Wat is er gebeurt vanacht?
[afbeelding]
Welnee, zoals hij gister bezig wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:47 schreef CARLAK het volgende:
Toch voel ik momenteel medelijden met Jaap zoals hij er nu bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |