zoals ie zei tegen huub toen ie nog nuchter was,quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:18 schreef Maria44 het volgende:
Huub vraagt wie hij leuk vind: jij
en wie niet: Huub
voor wie ben je bang: alcohol
Zijn "forumvriendinnetje" ook mocht ze het niet live meegekeken hebben....maarja Jabba the Hutt heeft nu eenmaal "issuesss"quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Carlaa het volgende:
wat zal die gast naar de kllooooooten zijn morgen als ie beseft wat ie allemaal gedaan heeft
Ik geloof ook echt wel dat Eric Huub steunt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Eric wil echt heel graag Natasia eruit. Dus hij heeft genoeg redenen om Huub erin te houden. Huub is zeer populair en hij kan Natasia (en Brian) heerlijk dwars zitten. Eric wil ook absoluut niet dan Natasia of Brian iets winnen en alleen al daarom zal hij Huub er niet uitstemmen denk ik.
Nog 5 minuutjes.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
zoals ie zei tegen huub toen ie nog nuchter was,
"ik zal je vriend zijn, maar ook je vijand", of zoiets.
anyways, kan niet wachten om dit allemaal weer terug te zien!![]()
ja nu kan mijn maag ook wel weer wat verdragenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen! .... heb inmiddels alweer wat gegeten ook.
Die dikke is nu al uitgespeeld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
Zullen ze de taferelen van het bad etc echt gaan uitzenden ??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef miesy het volgende:
[..]
Vergeet Amanda niet..... die moest gedouched worden door Natasia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
Ze zijn allemaal wel een keer zat geweest, vlak na het betreden van het huis.
Ik kan me de reflex om het op een zuipen te zetten ook heel goed voorstellen, met al die camera s en die rare mensen.
Qua liederlijk laveloos heeft Japie in ieder geval gewonnen tot nu toe, op de voet gevolgd door Huub, en daarna Brian met z n multiple kotspartij. Dus geen geschijnheil morgen.
Jaap wil morgen vast shoarma als ontbijt.
Het schijnt dat Huub twee brieven heeft gekregen over zijn drinkprobleem en die zijn vrij hard aangekomen. Dus ik hoop dat hij zich kan inhouden de volgende keer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:25 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dan moet Huub zich voor die tijd niet nog een keer te buiten gaan aan de alcohol. De stemming is namelijk nadat zijn drinkverbod is afgelopen.
Ik weet niet of Eric hem nog steunt als hij weer zo lazeris wordt.
Je bent helemaal tureluurs als je je bed instapt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik kan me niet heugen dat ik op tijd in m'n bed lag![]()
(maar begint te wennen, dat wel)
Misschien bedoelde hij tissues.....met kotsen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Haha en Japie dacht dat ie al issues had.....
Ik heb dan ook vrijwel geen streams aangehadquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Prospera het volgende:
Je bent nog erg wakker na zo'n enerverende COS nacht![]()
Mmm, betwijfel het, als hij eenmaal begint is er geen stoppen meer aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Huub twee brieven heeft gekregen over zijn drinkprobleem en die zijn vrij hard aangekomen. Dus ik hoop dat hij zich kan inhouden de volgende keer.
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
Ze zijn allemaal wel een keer zat geweest, vlak na het betreden van het huis.
Ik kan me de reflex om het op een zuipen te zetten ook heel goed voorstellen, met al die camera s en die rare mensen.
Qua liederlijk laveloos heeft Japie in ieder geval gewonnen tot nu toe, op de voet gevolgd door Huub, en daarna Brian met z n multiple kotspartij. Dus geen geschijnheil morgen.
Jaap wil morgen vast shoarma als ontbijt.
Die beseft helemaal niets meer van afgelopen avond morgenvroeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Carlaa het volgende:
wat zal die gast naar de kllooooooten zijn morgen als ie beseft wat ie allemaal gedaan heeft
Wie??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Eric wil echt heel graag Natasia eruit. Dus hij heeft genoeg redenen om Huub erin te houden. Huub is zeer populair en hij kan Natasia (en Brian) heerlijk dwars zitten. Eric wil ook absoluut niet dan Natasia of Brian iets winnen en alleen al daarom zal hij Huub er niet uitstemmen denk ik.
Brian zal meteen wel zeggen hoe aardig die was de vorige avondquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
Zou Jaap ook een alcoholverbod krijgen? Ik zie geen verschil namelijk met Huub dit weekend, behalve dat het voor Jaap goed uitkomt dat het nacht is en iedereen toch gaat slapen !
Hij ligt net als Huub toen ook voor pampus en heeft een gewicht van 200 kilo dus meer risico zou ik zeggen.
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bent helemaal tureluurs als je je bed instapt.
Word tijd voor internet op me tv.![]()
Hij hoeft niet eens zijn bed uit om te ontbijten...eten genoeg om zich heen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die beseft helemaal niets meer van afgelopen avond morgenvroeg.
Hij zal er vast morgen niet uit zijn, daar hebben ze het lef bij tien niet voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef brutes2005 het volgende:
Wist het alllang dat Japio Huub eruit wil hebben, vandaar dat hij zo gestemd had. Stomme zet van hem hij had moeten weten dat de groep van Huub stabiel is en degene die zijn groep aanval het zelf moet bekopen, dus over 4 weken japio eruit om misschien morgen al.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....![]()
Kom dat hier ook eens even doen.... dat lijkt me wel wat eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....![]()
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er youtube-filmpjes van deze avond?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....dan wel een verse graag .... deze ligt al een paar uur naast je pc
Zoals eerder gezegd ik denk dat de PP nog wel eens een belangrijke rol kan gaan spelen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.
Blijft gewoon staan denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de redactie met de "vrijstelling" van Sylvia gaat doen als Jaap zich op een of andere manier voor de stemming het huis uitwerkt?!
De sneetjes liggen al in het ijzer........laatste peuk en dan slapen...zal tijd worden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....dan wel een verse graag .... deze ligt al een paar uur naast je pc
ik hoop dat je een sterke maag hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er youtube-filmpjes van deze avond?
Toppie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!![]()
Ik vond het ook wel lief dat hij zei dat Huub dan wel iets aan zijn drankinname moest doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.
Dus je kan op je tv internetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat had ik me idd ook al afgevraagd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de redactie met de "vrijstelling" van Sylvia gaat doen als Jaap zich op een of andere manier voor de stemming het huis uitwerkt?!
Mijn eerste gok is dat die imuniteit dan gehandhaafd wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Maar het allerleukste moment van hem was zijn zatte giechelbui na een jointje van de burenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.
Je kunt ze meteen laten verschijnen door een edit te doen op de beschrijving. Desnoods verander je maar 1 letter ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!![]()
Kan me niet voorstellen dat ze die stemming zullen handhavenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor Eric altijd alles vertellen aan Huub en Sylvia. (wat hij hoort en ziet)quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo genoten vanavond, geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
En ik lig nu al in een stuip dat Natasia, Brian en Amanda nu met hun nieuwe vriendje opgescheept zitten![]()
De aandachtvragende baby![]()
hahahahahaha,quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik hoop dat je een sterke maag hebt
truste Mokum .....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De sneetjes liggen al in het ijzer........laatste peuk en dan slapen...zal tijd worden!![]()
Kom er maar naast liggen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dat hier ook eens even doen.... dat lijkt me wel wat eigenlijk.
Nee eerst mijn tosti eten die al vanaf 24 00 uur in de planning zit....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo. Rustig in het huis? kunnen we dan nu naar bed?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |