Hij zal er vast morgen niet uit zijn, daar hebben ze het lef bij tien niet voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef brutes2005 het volgende:
Wist het alllang dat Japio Huub eruit wil hebben, vandaar dat hij zo gestemd had. Stomme zet van hem hij had moeten weten dat de groep van Huub stabiel is en degene die zijn groep aanval het zelf moet bekopen, dus over 4 weken japio eruit om misschien morgen al.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....![]()
Kom dat hier ook eens even doen.... dat lijkt me wel wat eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
PC doorgelust naar mijn TV en er een matras voor gegooid, jointje erbij, borrel... zo leef ik al weken.... ik weet niet eens meer hoe het bed er boven uit ziet....![]()
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er youtube-filmpjes van deze avond?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....dan wel een verse graag .... deze ligt al een paar uur naast je pc
Zoals eerder gezegd ik denk dat de PP nog wel eens een belangrijke rol kan gaan spelen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.
Blijft gewoon staan denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de redactie met de "vrijstelling" van Sylvia gaat doen als Jaap zich op een of andere manier voor de stemming het huis uitwerkt?!
De sneetjes liggen al in het ijzer........laatste peuk en dan slapen...zal tijd worden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....dan wel een verse graag .... deze ligt al een paar uur naast je pc
ik hoop dat je een sterke maag hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn er youtube-filmpjes van deze avond?
Toppie!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!![]()
Ik vond het ook wel lief dat hij zei dat Huub dan wel iets aan zijn drankinname moest doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric is een draaikont, OK Maar ik hoorde hem vanavond duidelijk en overtuigend tegen Huub zeggen dat hij hem er niét uit zou stemmen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Huub er in blijft en BAN uit kan lachen bij de ontslagronde.
Dus je kan op je tv internetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat had ik me idd ook al afgevraagd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de redactie met de "vrijstelling" van Sylvia gaat doen als Jaap zich op een of andere manier voor de stemming het huis uitwerkt?!
Mijn eerste gok is dat die imuniteit dan gehandhaafd wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Maar het allerleukste moment van hem was zijn zatte giechelbui na een jointje van de burenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nathanael mogen we ook wel in het rijtje opnemen. Hij stond ook regelmatig echt vol en zat toen 'n keer te janken op de bank.
Je kunt ze meteen laten verschijnen door een edit te doen op de beschrijving. Desnoods verander je maar 1 letter ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb ze al geupload maar hij hangt nog in de "processing" modus....dus kan niet lang meer duren!!![]()
Kan me niet voorstellen dat ze die stemming zullen handhavenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor Eric altijd alles vertellen aan Huub en Sylvia. (wat hij hoort en ziet)quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo genoten vanavond, geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
En ik lig nu al in een stuip dat Natasia, Brian en Amanda nu met hun nieuwe vriendje opgescheept zitten![]()
De aandachtvragende baby![]()
hahahahahaha,quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik hoop dat je een sterke maag hebt
truste Mokum .....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De sneetjes liggen al in het ijzer........laatste peuk en dan slapen...zal tijd worden!![]()
Kom er maar naast liggen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dat hier ook eens even doen.... dat lijkt me wel wat eigenlijk.
Nee eerst mijn tosti eten die al vanaf 24 00 uur in de planning zit....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo. Rustig in het huis? kunnen we dan nu naar bed?![]()
Vooral Natasia heeft over 't algemeen 'n beetje 'n 'teleurgestelde' indruk gegeven vanavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zo genoten vanavond, geweldig![]()
trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
OK, ik ben weg.Als Japio straks nog begint te lullen in z'n slaap graag ff in de COS
![]()
(moet morgen wel op tijd zijn voor het ontbijt natuurlijk)
Vraag me af of Brian nog met de punten over de brug gaat komen ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vooral Natasia heeft over 't algemeen 'n beetje 'n 'teleurgestelde' indruk gegeven vanavondEerst 'hebberig', om vervolgens geconfronteerd te worden met wat je hebt gekregen
![]()
Je ziet dan wel een eerste beeldje op je edit-scherm maar de film is niet beschikbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ze meteen laten verschijnen door een edit te doen op de beschrijving. Desnoods verander je maar 1 letter ofzo. Laat even weten of het gelukt is
En aangezien Jaap nogal een zeurderig type is wordt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vooral Natasia heeft over 't algemeen 'n beetje 'n 'teleurgestelde' indruk gegeven vanavondEerst 'hebberig', om vervolgens geconfronteerd te worden met wat je hebt gekregen
![]()
Kan er niet 1 hele grote map op youtube komen met alle filmpjes erin? Ik zocht me ook rot naar die para brodda.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:32 schreef INCTRL het volgende:
[..]
truste Sarah-Louisequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
truste Mokum .....![]()
ik ga ook dutten - maffe tijden sinds ik DGK kijk
Dat is wel een optie natuurlijk. Jaap eruit treiteren en opnieuw vrijstellingen van de nieuwe bewoner...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze die stemming zullen handhaven
Denk dat ze er heel snel iemand anders in zullen zetten met dezelfde troef
Maar Japio heeft laten weten geen geld te hebben, hij klonk serieus toen hij zei dat hij in ieder geval voor die 10 mille minimaal 1 jaar moest blijven zitten
Ik denk dat ze meteen de immuniteit opheffen als ik die kermis vanavond zie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn eerste gok is dat die imuniteit dan gehandhaafd wordt.
Trusten moppie...voordeel als je onregelmatig werkt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
truste Mokum .....![]()
ik ga ook dutten - maffe tijden sinds ik DGK kijk
Lijkt me een goede ... wie schrijft Huub een kaartje ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:39 schreef klootje het volgende:
Wat ook een goeie zou zijn voor Huub,water in een wodkafles en dan zogenaamd stiekem drinken voor ABN apart,gewoon blijven ontkennen,ze zouden helemaal gek worden als ie er niet uitgezet wordt.
Hmmz.... net niet te oud, wel t juiste geslacht, damn wat een eind weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
42/M/Heerenveen
Had ie een pilletje in het water gedaan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
Trouwens weten we zeker dat Brian Japie niet probeerde te vergiftigen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... net niet te oud, wel t juiste geslacht, damn wat een eind weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |