Ik denk dat dat er niet inzit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had de ijdele hoop dat er toch iemand in zou ziten die diep van binnen toch een goed mens was. Of in ieder geval iets van medemenselijkheid kon voelen.
Maar helaas,![]()
mijn hoop is nu gevestigd op eventuele nieuwe mensjes.
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik ook niet ... wekker zetten voor DGK ... moet niet gekker worden !
Dit en meer staat hier : http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrikequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is een Goldstrike eigenlijk![]()
Dat is niet te doen, misschien een hele lange welquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?
mijn streams zijn nu aan het uploaden....is het wachten waard trust me!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef Missy_1974 het volgende:
wil iemand morgenochtend de streams opnemen aub ?
en echte glitters goudquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Best een sterk drankje. Maar wel erg lekker. Er zit een alcoholpercentage in van rond de 50%.
Morgen Jaap maar even aan de Strohrum zetten. Dan is 't helemaal afgelopen met 'm.
Jouw samenvatting was mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?
Kolerequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit en meer staat hier : http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrike
Goldstrike is een Amerikaans kaneellikeur. Het drankje is ontstaan in 1849, en kenmerkt zich door zijn unieke, sterke kaneelsmaak en de vlokjes 24-karaats goud.
Het drankje is onder jongeren zeer populair vanwege het hoge alcoholpercentage (50%). Goldstrike kan puur en eventueel gekoeld gedronken worden, maar leent zich ook uitstekend voor mixdrankjes. De bekendste combinatie's met Goldstrike zijn Gold Digger (met vodka), Fort Knox (met tonic) en Black Gold (met cola). Ook wordt Goldstrike vaak in brand gestoken om het vervolgens door een rietje op te drinken. Tegenwoordig heeft het ook een bijnaam gekregen: Goldie!
Dat mag tuinfluitert doen in het streamverslagen-topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
Dat is niet te doen, misschien een hele lange wel![]()
Het waren 2 fantastische dagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef INCTRL het volgende:
Jaaps vriendin zal morgen blij zijn met de filmpjes op Youtube.....zijn vriendin maakt het uit....Jaap pakt een scheepstouw en hangt zich zelf op...... that was the story of Jaap ...2 dagen in de Gouden Kooi!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me Goldstrike is best indrukwekkend als je die in 1x achterover gooit.....een glas doet al "pijn" ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkender dan 't is. Een fles Goldstrike kkost maar rond de 25 euro.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goffer, zit ik m'n 20e laatste sigaret te roken begint Jaap in z'n slaap te praten![]()
En begint gelijk over De Gouden Kooi en Brian![]()
Een heel zoet drankje met kaneel en gouden glitters (bladgoud??) erin. Alcoholpercentage is 50%...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:19 schreef Mokum020 het volgende:
Hahaha...........Huub vraagt wie die het huis uit wil hebben..........."Huub" brabbelt ie....
geweldig dit!
haha, ik ken het gevoel, ik rook al ruim 2 uur mijn laatste peukiequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goffer, zit ik m'n 20e laatste sigaret te roken begint Jaap in z'n slaap te praten![]()
En waarschijnlijk een nieuw paspoort!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Die dikke heeft morgen echt een kater...
Nah dat snap ik niet, je gaat toch geen zware metalen drinkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een heel zoet drankje met kaneel en gouden glitters (bladgoud??) erin. Alcoholpercentage is 50%...
Heb maar gelijk een slof gekocht vandaag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrikequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat word morgen op de zaak lekker meestreamen, wil het zieken met de prullebakdeksels van Huub wel horenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
Die dikke heeft morgen echt een kater...
Bladgoud is vederlichtquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Nah dat snap ik niet, je gaat toch geen zware metalen drinken![]()
Nou inderdaad, ik kan me niet heugen dat ik op tijd in m'n bed lagquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb maar gelijk een slof gekocht vandaag.
Die kooi is slecht voor me gezondheid.
word tijd dat ze verplicht om 23.00 naar bed moeten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef Carlaa het volgende:
wat zal die gast naar de kllooooooten zijn morgen als ie beseft wat ie allemaal gedaan heeft
Als ze morgen zijn gezicht gan schoonmaken met terpentine vrees ik het ergste......quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nah dat snap ik niet, je gaat toch geen zware metalen drinken![]()
Ik hoop het ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Eric wil echt heel graag Natasia eruit. Dus hij heeft genoeg redenen om Huub erin te houden. Huub is zeer populair en hij kan Natasia (en Brian) heerlijk dwars zitten. Eric wil ook absoluut niet dan Natasia of Brian iets winnen en alleen al daarom zal hij Huub er niet uitstemmen denk ik.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Dit soort avonden zijn zonder Huub (en misschien Eric) wel ondenkbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Eric wil echt heel graag Natasia eruit. Dus hij heeft genoeg redenen om Huub erin te houden. Huub is zeer populair en hij kan Natasia (en Brian) heerlijk dwars zitten. Eric wil ook absoluut niet dan Natasia of Brian iets winnen en alleen al daarom zal hij Huub er niet uitstemmen denk ik.
Dan moet Huub zich voor die tijd niet nog een keer te buiten gaan aan de alcohol. De stemming is namelijk nadat zijn drinkverbod is afgelopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Tosti?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen! .... heb inmiddels alweer wat gegeten ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |