Dus kan het...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat deze maar een week loopt en het is inmiddels al dag 3.
Ik ook.quote:
Heb jij iemand al echt millionairsgedrag zien vertonen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er iemand was geweest die hier had ingegrepen, dan was dat meteen mijn favoriet geweest.
Maar nu laten ze zien dat ze geen van allen een knip voor hun neus waard zijn
Vergeet niet de gore en groffe taal die hij d'r uit bulktequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Je hebt gelijk. Op de site staat ondermeer :quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat deze maar een week loopt en het is inmiddels al dag 3.
Je bent goedddddddddddddddddddddddddquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Nee niet 609, die vorige had 609 moeten zijn........ check de lijst maar![]()
Alsof er een soort algemene miljonairs-moraal is ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb jij iemand al echt millionairsgedrag zien vertonen?
Ik niet!
Het is hebben hebben hebben. Ik heb een prijs gewonnen kijkk mijn nieuwe auto, kijk mij eens fantastisch zijn. kijk jezelf eens mijn beste vriend moeten zijn.
Het gedrag is echt niet overeenkomstig millionairs. Maar daar gaat het niet om hier. Het gaat erom wie de hardste kop heeft en kan/mag blijven zitten.
Ben de helft alweer vergeten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Vergeet niet de gore en groffe taal die hij d'r uit bulkte![]()
Dus kan ie belangrijk zijn. Eric moet zich niet sterk voelen denk ik... of samen met Huub heel hoog.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op de site staat ondermeer :
Vanaf maandag 26 februari t/m zaterdag 3 maart 2007 kun jij je stem uitbrengen op één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.
Thnx..... ik dacht: ik zorg ff dat hij iig het juiste COS nr krijgt....... gaat een modje het weer fout zitten veranderen....quote:
Puur om de sex......lijkt wel een h**rquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef Maria44 het volgende:
Brian: we zijn niet toe aan een relatie en helemaal niet hier. Dus die stap om afstand te nemen is goed. De vraag is: wil je niet vaker met mij intiem zijn?
Amanda: ik vind het prettig om dit met jou te hebben. Is tot nu toe geen probleem voor haar.
Hij bedoelt: Als je geil bent moet je het ff zeggen, dan neem ik je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Maria44 het volgende:
Amanda moet zich tegenover Brian uitspreken als ze bep. behoeftes heeft want dan kan hij haar beter snappen.
Het gaat te snelquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef n1ek het volgende:
dit moet 610 zijn die vorige was al fout
Truste, doe me nog een bongetjequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik heb me hier stukgelachen vanavond maar mn bedje roept mij ook dus ik knal m af!![]()
Ik had de ijdele hoop dat er toch iemand in zou ziten die diep van binnen toch een goed mens was. Of in ieder geval iets van medemenselijkheid kon voelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb jij iemand al echt millionairsgedrag zien vertonen?
Ik niet!
Het is hebben hebben hebben. Ik heb een prijs gewonnen kijkk mijn nieuwe auto, kijk mij eens fantastisch zijn. kijk jezelf eens mijn beste vriend moeten zijn.
Het gedrag is echt niet overeenkomstig millionairs. Maar daar gaat het niet om hier. Het gaat erom wie de hardste kop heeft en kan/mag blijven zitten.
Huub zei al eerder tegen Eric (ik kon de cossen niet eens bijhoudenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
[..]
en we worden allemaal uitgenodigd...
Dat had hij dan zelf kunnen weten...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef farceman het volgende:
Goldstrike wel echt het allergemeenste spul wat eris.
heb echt de allergrootste drinkers na 6 shotjes echt letterlijk van hun stoel zien vallen.
Dus denk echt wel dat hi normaal gesproken veel kan hebben.
Truste LoveProfusionquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..wekker gaat over 4.5 uur lol..gelukkig niet zo;n lange dag..doeidoei
Scheelt wel als het light chips wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Nou hij is zelf flink aan het zagen...ik zou geen oog dicht doen daarquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Frasier het volgende:
Volgendeweek Jerry Springer-acties, "Jaap uit Gouden Kooi Gezaagd".
Je had gelijk, en heb de vorige COS nog even hersteld. De geschiedkundigen zullen trots op me zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx..... ik dacht: ik zorg ff dat hij iig het juiste COS nr krijgt....... gaat een modje het weer fout zitten veranderen....![]()
No offence Gert![]()
Mwah, 5 zakken van 200 gram zijn nog steeds een kilo hoor..... je zult ze maar moeten meeslepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Scheelt wel als het light chips was
Welcome to Hotel California!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, klaar hier...
Postcount ruim over de 1000 heen weten te krijgen...
En ik had nogwel gezworen niet geinterresseerd te zijn in de gouden kooi...
ik ook niet ... wekker zetten voor DGK ... moet niet gekker worden !quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wil straks het ontbijt niet missen...........dat gaat hilarisch worden !
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..wekker gaat over 4.5 uur lol..gelukkig niet zo;n lange dag..doeidoei
Behalve een blaasontsteking is ze nog niet veel wijzer van hem geworden dan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Puur om de sex......lijkt wel een h**r
Nee, dat is als je er geld voor vraagt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Puur om de sex......lijkt wel een h**r
Dus Japie weegt eigenlijk duizend kilo...........quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, 5 zakken van 200 gram zijn nog steeds een kilo hoor..... je zult ze maar moeten meeslepen.
Wat is een Goldstrike eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat had hij dan zelf kunnen weten...
Ik ook niet .... zou daar gék van worden. Oordopjes kan ik ook al niet tegen. Ik denk dat ik mijn bed naar het kantoor zou slepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou hij is zelf flink aan het zagen...ik zou geen oog dicht doen daar![]()
of duizend zakken chips?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Japie weegt eigenlijk duizend kilo...........![]()
Dat denk ik wel ja. Niet dat die heilig is!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Alsof er een soort algemene miljonairs-moraal is ofzo![]()
Tuurlijk, dat heb ik meestalquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:07 schreef Gert het volgende:
Je had gelijk, en heb de vorige COS nog even hersteld. De geschiedkundigen zullen trots op me zijn.![]()
Best een sterk drankje. Maar wel erg lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is een Goldstrike eigenlijk![]()
Ik heb nog een busje te leen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook niet .... zou daar gék van worden. Oordopjes kan ik ook al niet tegen. Ik denk dat ik mijn bed naar het kantoor zou slepen.
of CP in haar gevalquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat is als je er geld voor vraagt.
Nee 1000 zakkken chipsquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus Japie weegt eigenlijk duizend kilo...........![]()
Ik denk dat dat er niet inzit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had de ijdele hoop dat er toch iemand in zou ziten die diep van binnen toch een goed mens was. Of in ieder geval iets van medemenselijkheid kon voelen.
Maar helaas,![]()
mijn hoop is nu gevestigd op eventuele nieuwe mensjes.
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik ook niet ... wekker zetten voor DGK ... moet niet gekker worden !
Dit en meer staat hier : http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrikequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, misschien een hele lange welquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?
mijn streams zijn nu aan het uploaden....is het wachten waard trust me!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef Missy_1974 het volgende:
wil iemand morgenochtend de streams opnemen aub ?
en echte glitters goudquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Best een sterk drankje. Maar wel erg lekker. Er zit een alcoholpercentage in van rond de 50%.
Morgen Jaap maar even aan de Strohrum zetten. Dan is 't helemaal afgelopen met 'm.
Jouw samenvatting was mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand wel even een korte samenvatting in het update-topic plaatsen?
Kolerequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit en meer staat hier : http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrike
Goldstrike is een Amerikaans kaneellikeur. Het drankje is ontstaan in 1849, en kenmerkt zich door zijn unieke, sterke kaneelsmaak en de vlokjes 24-karaats goud.
Het drankje is onder jongeren zeer populair vanwege het hoge alcoholpercentage (50%). Goldstrike kan puur en eventueel gekoeld gedronken worden, maar leent zich ook uitstekend voor mixdrankjes. De bekendste combinatie's met Goldstrike zijn Gold Digger (met vodka), Fort Knox (met tonic) en Black Gold (met cola). Ook wordt Goldstrike vaak in brand gestoken om het vervolgens door een rietje op te drinken. Tegenwoordig heeft het ook een bijnaam gekregen: Goldie!
Dat mag tuinfluitert doen in het streamverslagen-topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
Dat is niet te doen, misschien een hele lange wel![]()
Het waren 2 fantastische dagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef INCTRL het volgende:
Jaaps vriendin zal morgen blij zijn met de filmpjes op Youtube.....zijn vriendin maakt het uit....Jaap pakt een scheepstouw en hangt zich zelf op...... that was the story of Jaap ...2 dagen in de Gouden Kooi!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me Goldstrike is best indrukwekkend als je die in 1x achterover gooit.....een glas doet al "pijn" ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkender dan 't is. Een fles Goldstrike kkost maar rond de 25 euro.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goffer, zit ik m'n 20e laatste sigaret te roken begint Jaap in z'n slaap te praten![]()
En begint gelijk over De Gouden Kooi en Brian![]()
Een heel zoet drankje met kaneel en gouden glitters (bladgoud??) erin. Alcoholpercentage is 50%...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:19 schreef Mokum020 het volgende:
Hahaha...........Huub vraagt wie die het huis uit wil hebben..........."Huub" brabbelt ie....
geweldig dit!
haha, ik ken het gevoel, ik rook al ruim 2 uur mijn laatste peukiequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Goffer, zit ik m'n 20e laatste sigaret te roken begint Jaap in z'n slaap te praten![]()
En begint gelijk over De Gouden Kooi en Brian![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |