Heeft te maken met de komende stemronde he...Hupert weet dat hij zonder backup van Eric exit is vandaar zijn opvallend slijmerige gedrag sinds Japio Sylvia immuniteit heeft gegevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Kom op man.
Je snapt zelf toch ook wel dat dit kwajongensacties zijn? Die voelen zich beiden stoer, verbroederd. Je moet niet altijd zo droog blijven![]()
Het kan nog veel verder. Hij heeft er om gevraagd met dat gedrag van 'm.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.
Als ze het alleen bij het gezicht verven hadden gehouden, dan had ik er de humor wel van ingezien.
Maar al dat eten om hem heen, in zijn gemoedstoestand, dat gaat echt een stap te ver.
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Nu ga ik echt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Truste![]()
![]()
![]()
Dit is een beetje niveau bassisschool. Eigenlijk is het te laag voor woorden. Ja Jaap is te ver gegaan vanavond en ja, dat is zijn eigen schuld maar hij heeft zichzelf wel genoeg vernederd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.
Als ze het alleen bij het gezicht verven hadden gehouden, dan had ik er de humor wel van ingezien.
Maar al dat eten om hem heen, in zijn gemoedstoestand, dat gaat echt een stap te ver.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ook. Publiciteit als in de vorm van 'dit gaat de hele wereld over', als hij nu nog geen zelfmoordneigingen heeft komen die wel nadat hij beseft dat dit de hele wereld over gaat.
ps.![]()
Ik heb het idee dat Huub extra aan het slijmen is bij Eric omdat Huub's verblijf in de villa nu voor 100% afhangt van Eric. Heeft echt geen reet te maken met droog hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Kom op man.
Je snapt zelf toch ook wel dat dit kwajongensacties zijn? Die voelen zich beiden stoer, verbroederd. Je moet niet altijd zo droog blijven![]()
Is van beide kanten toch zo eigenlijk? Die hebben elkaar allebei nodig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Huub extra aan het slijmen is bij Eric omdat Huub's verblijf in de villa nu voor 100% afhangt van Eric. Heeft echt geen reet te maken met droog hoor.
Ik ben het eens met SCANMAN, en niet alleen vanwege zijn geniale avatar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Huub extra aan het slijmen is bij Eric omdat Huub's verblijf in de villa nu voor 100% afhangt van Eric. Heeft echt geen reet te maken met droog hoor.
Ik zei 't tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is zelf begonnen.... No merci... Ik zie um wel terug bij Catharine Keijl... of spoorloos....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.
Dan ben je altijd klein gebleven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zei mama ook altijd alweer?
Zo Japie jij bent flink gegroeid? Ja maam dat komt door KingCorn...ofzoiets... 30 jaar geleden
pfff Blij dat wij dat niet aten.
Een geintje is leuk en iemand op zijn gedrag wijzen is zeker in dit geval niet verkeerd. Maar deze actie is echt laag. Kom dan met een actie van een beetje niveauquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het kan nog veel verder. Hij heeft er om gevraagd met dat gedrag van 'm.
maar ik denk wel dat huub slim genoeg is. en zal dus niet té veel tegen eric aan gaan rijden. hij doet het wel rustig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gedragen zich precies zoals ze al weken doen, alleen was Eric van 't weekend wat afstandelijker door Huub's gezeik toen. Maar daarvoor was 't precies dezelfde vriendschappelijke situatie, ik heb ze samen close in bad zien zitten, samen op bed zien liggen, die twee zitten gewoon vaak bij elkaar. Ik geloof Eric wel als ie zegt dat ie Huub er niet uit wil hebben. En ik geloof Huub ook andersom.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
exit jaap danquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef crohntje het volgende:
Huub gaat hem morgen de hele dag zieken. Ik denk dat Japie dan gaat meppen...![]()
Als degene die hij heeft aangerand daar niet van gedient was had degene meteen naar achter moeten stappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef heracles het volgende:
Japie heeft ook zitten aanranden
Geen 200 kilo in ieder geval...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ben je altijd klein gebleven?![]()
Dat is het 100%, erg opvallend. Kans dat Huub er uitvliegt is dan ook echt 50/50 op het moment.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is een vriendquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Sylvia: iemand die zat is, raak ik niet aan en help ik ook niet. Je hebt het aan jezelf te danken.
Ze hielp Huub afgelopen zondag toch ook?
Sylvia is heimelijk verliefd op huubjequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Sylvia: iemand die zat is, raak ik niet aan en help ik ook niet. Je hebt het aan jezelf te danken.
Ik heb hetzelfde idee, Scan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er iemand was geweest die hier had ingegrepen, dan was dat meteen mijn favoriet geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit is een beetje niveau bassisschool. Eigenlijk is het te laag voor woorden. Ja Jaap is te ver gegaan vanavond en ja, dat is zijn eigen schuld maar hij heeft zichzelf wel genoeg vernederd.
Als ze iemand kunnen vernederen is het opeens 1 team.
Mwah, ik denk toch dat dat het verschil is tussen iemand die je dierbaar is en iemand die je amper kent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
vertel....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef heracles het volgende:
Japie heeft ook zitten aanranden
Hier hangt ook een Abu Graib sfeertje. Eigenlijk zijn wij geen haar beter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het alleen maar genant en zeer triest allemaal. Ik heb de streams misschien 10 minuten aangehad.
Dat heet Echte Liefde............quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Iemand die zat is en kotst raakt ze niet aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Hij had niet gekotstquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Nee niet echt. Maar ze liet hem ook niet doodgaan... zelfde wat ze zei als iemand een stropdas om heeft en dronken in slaap valt haalt ze um ook weg...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Juist! En dat is alleen maar goed voor het programma denk ik. Want niet alleen Huub moet van dat laatste overtuigd worden maar ook de kijkers. Huub is niet onverslaanbaar, zijn positie is serieus in gevaar op het moment.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee, Scan.
Is niet erg, maar is wel een teken dat Huub niet zo onverslaanbaar is als hij zelf denkt.
Ben ik helemaal met je eens. Dit is echt iemand vernederen. Dit is geen geintje meer of een manier om je punt duidelijk te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er iemand was geweest die hier had ingegrepen, dan was dat meteen mijn favoriet geweest.
Maar nu laten ze zien dat ze geen van allen een knip voor hun neus waard zijn
Serieus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
Hij heeft in de borsten van amanda en sylvia geknepen
Volgens mij zei ze dat ze het dan ook niet zou doen, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk toch dat dat het verschil is tussen iemand die je dierbaar is en iemand die je amper kent.
Wat ik ervan begreep is ze om het uur gaan kijken of het nog goed ging met Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ze liet hem ook niet doodgaan... zelfde wat ze zei als iemand een stropdas om heeft en dronken in slaap valt haalt ze um ook weg...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sylvia is heimelijk verliefd op huubje![]()
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het alleen maar genant en zeer triest allemaal. Ik heb de streams misschien 10 minuten aangehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |