wie nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef Meiisjeeh het volgende:
Ik wil die fotos zeker zien !
Alsof dat ene kut uitmaakt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit worden kamervragen, let maar op.
Hij zag een stokbrood al aan voor zijn piemel............quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Lingo'...... brabbelt Jaap
Zat ik ook aan te denken... Kijk eens wat Huub met je gedaan heeft!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
Brian is bewijs aan het maken met zijn foto's.
Let maar op morgen
Die kans zit er best in. Valt me op dat Brian en Natasia nu net zo hard meelachen en meedoen. Als ze echt het beste met Jaap voor hadden dan hadden ze dit echt afgekeurdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
Dat heeft-ie dan toch zélf gedaan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
FF serieus; zo kan je iemand wel psychisch beschadigen voor het leven...
Partij voor de Dieren heeft weer een motie ingediend?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit worden kamervragen, let maar op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Ik voel me net Abu Ghraib nu...
Sorry hoor, ik was meer bezig met het feit dat dit mensonterend is en dat er eigenlijk echt maatregelen tegen genomen moeten worden...quote:
Ach kom ,wordt Japie groot en sterk van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
G-E-N-I-A-A-L !!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Ik voel me net Abu Ghraib nu...
Nee maar Jaap de filmpjes opvraagt ziet hij vanzelf dat die rat al lachend de fotograaf uithangt. Lijkt wel een Japannerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef vzzzzzbx het volgende:
brian gaat bewust niet zelf op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |