Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
FF serieus; zo kan je iemand wel psychisch beschadigen voor het leven...
Nee jaap zn dikke darmquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:34 schreef Bait00 het volgende:
spreekt de stem van het huis nou ?
Einstein?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
wat staat er op zijn voorhoofd?
D'r let dus in ieder geval wel IEMAND op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
De stem waarschuwd dat het gezicht absoluut vrij moet blijven
Als hij niet in coma ligt weet ik het ook niet meer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
Wordt die gozer nou echt niet wakker? Allemaal knisperende zakken chips, hard gelach en zelfs een stem die door het huis galmt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:37 schreef cityofdelusion het volgende:
wat staat er op zn voorhoofd. einstein?
Nee hoor want zo kan hij echt niet over straat!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Die vraagt morgen al 24 uur aan, dat kan toch niet anders
Hij is strontlazerusquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
Wordt die gozer nou echt niet wakker? Allemaal knisperende zakken chips, hard gelach en zelfs een stem die door het huis galmt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi gesproken mijn beste...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Met een Hummer naar binnen met pek en veren weer naar buiten...
Erger dan hij al was is vrijwel onmogelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
FF serieus; zo kan je iemand wel psychisch beschadigen voor het leven...
Doe ik ook. Hilarisch! Vooral als vriendjelief het opneemt met zijn MP3 speler en ik hoor het de volgende ochtend terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |