hoi grazygirlquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef grazygirl het volgende:
hallo allemaal hihi
yeah, dat was sneuquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Jaapio the godfather vanavond allemaal gedaan heeft?
Is volgende week pasquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Jongens als ik het goed begrijp speelt eric een spelletje met Huub en gaat hij Huub er dus mogen WEL uitstemmen?
NEE. Eric verzekerde net dat hij dat niet zou doen, dat hij Amanda gebruikt en Natasia weg wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Jongens als ik het goed begrijp speelt eric een spelletje met Huub en gaat hij Huub er dus mogen WEL uitstemmen?
Jup en Jaap gat dood.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Zover ik weet stemt Eric Huub er niet uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Dan hoop ik toch echt een helskind te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hoi grazygirl.. en je hebt gelijk over Natasja en Brian ...
hoewel, Natasia vindt dat zij en Brian kindjes van God zijn ...
Als niemand haar vertelt hoe geweldig ze is dan doet ze dat zelf toch wel even?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
hoi grazygirl.. en je hebt gelijk over Natasja en Brian ...
hoewel, Natasia vindt dat zij en Brian kindjes van God zijn ...
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
FF serieus; zo kan je iemand wel psychisch beschadigen voor het leven...
De stemming is fixed ado....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Moet ie maar niet dat huis in gaan. En daar bovenop ook nog is zo'n verkeerde keuze maken. Ik zou 'm ook zieken totdat ie vrijwillig oprot.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Elke 2 weken ontslagronde, laatste is vorige week geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Volgende week pas? Dus morgen kan huub er niet uitgaan?
Ja oke maar dat kunstwerk op zijn gezicht is erg lullig.quote:
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Nee jaap zn dikke darmquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:34 schreef Bait00 het volgende:
spreekt de stem van het huis nou ?
Einstein?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
wat staat er op zijn voorhoofd?
D'r let dus in ieder geval wel IEMAND op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
De stem waarschuwd dat het gezicht absoluut vrij moet blijven
Als hij niet in coma ligt weet ik het ook niet meer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
Wordt die gozer nou echt niet wakker? Allemaal knisperende zakken chips, hard gelach en zelfs een stem die door het huis galmt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:37 schreef cityofdelusion het volgende:
wat staat er op zn voorhoofd. einstein?
Nee hoor want zo kan hij echt niet over straat!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Die vraagt morgen al 24 uur aan, dat kan toch niet anders
Hij is strontlazerusquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
Wordt die gozer nou echt niet wakker? Allemaal knisperende zakken chips, hard gelach en zelfs een stem die door het huis galmt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi gesproken mijn beste...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Met een Hummer naar binnen met pek en veren weer naar buiten...
Erger dan hij al was is vrijwel onmogelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Doe ik ook. Hilarisch! Vooral als vriendjelief het opneemt met zijn MP3 speler en ik hoor het de volgende ochtend terugquote:
wie nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef Meiisjeeh het volgende:
Ik wil die fotos zeker zien !
Alsof dat ene kut uitmaakt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit worden kamervragen, let maar op.
Hij zag een stokbrood al aan voor zijn piemel............quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Lingo'...... brabbelt Jaap
Zat ik ook aan te denken... Kijk eens wat Huub met je gedaan heeft!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
Brian is bewijs aan het maken met zijn foto's.
Let maar op morgen
Die kans zit er best in. Valt me op dat Brian en Natasia nu net zo hard meelachen en meedoen. Als ze echt het beste met Jaap voor hadden dan hadden ze dit echt afgekeurdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
Dat heeft-ie dan toch zélf gedaan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Partij voor de Dieren heeft weer een motie ingediend?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit worden kamervragen, let maar op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Ik voel me net Abu Ghraib nu...
Sorry hoor, ik was meer bezig met het feit dat dit mensonterend is en dat er eigenlijk echt maatregelen tegen genomen moeten worden...quote:
Ach kom ,wordt Japie groot en sterk van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
G-E-N-I-A-A-L !!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Ik voel me net Abu Ghraib nu...
Nee maar Jaap de filmpjes opvraagt ziet hij vanzelf dat die rat al lachend de fotograaf uithangt. Lijkt wel een Japannerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef vzzzzzbx het volgende:
brian gaat bewust niet zelf op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |