Ik denk niet dat hij morgen wakker word...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik denk wel dat Jaap heeeel hard gaat huilen als hij wakker wordt midden in het eten.
Ik luister naar beide. Natasia doet beklaag over de actie van Huub en Eric.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef Dogga het volgende:
luister iemand nog naar brian en natas?
Ja...er hé?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
ik ging al 2x naar bed maarja nog even dan maar weer!
quote:
Niet mijn grappen jatten he.........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:23 schreef brutes2005 het volgende:
Holle Bolle Gijs kan zo naar de Efteling wat een zielig mannetje zeg.
aah mooi dan mis ik nietsquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik luister naar beide. Natasia doet beklaag over de actie van Huub en Eric.
Brian valt bij. Je weet wel, the usual stuff.
Para brodda.
HOIHOI en welkom!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef grazygirl het volgende:
Brian en natas zijn gewoon vuil
en Amanda ook
Oh ja hihi sorry post voor het eerst mee, kon het nu niet meer laten volg jullie wel al een tijd, dus euh hallo allemaal hihi
Errr... hallo ofzo...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef grazygirl het volgende:
Brian en natas zijn gewoon vuil
en Amanda ook
Oh ja hihi sorry post voor het eerst mee, kon het nu niet meer laten volg jullie wel al een tijd, dus euh hallo allemaal hihi
Momentje voor jezelfquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef crohntje het volgende:
Jaap bewoog!
Ik schaam me dood maar ik lach me rot hier midden in de nacht. Kinderen en man slapen en hier zit ik dan..![]()
Dan maar ff geen snorretje tekenenequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef Bait00 het volgende:
hij is wakker. ga slapen jaap!!
geen mietje hoor want die gast heeft echt veel gezopen, een "normaal" persoon zou een alcoholvergiftiging hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
Wat is die Jaap touwens een mietje, kan niet eens tegen een beetje drank.
Jij zelf?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:27 schreef beequeen het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...............het is toch een nieuwe dag?
Wie trapt mij mijn nest in?????????????
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef anno-i-mus het volgende:
Ik voel weer een gedicht aankomen:
Japio:
Ik sloot met jou een deal
Nu wil je dat ik kniel
je gaf sylvia haar immuniteit
en halen huub uit de strijd
Maar je gooide naar me met de crisps
terwijl ik je wilde redden van de chips
Ik haat deze shit
waarom deed je dit
Daar zat je kotsend op de plee
dus kwam ik naar benee
trof je aan in het bad
god wat was je zat
De andere renden weg
WTF ... is dit mijn pech
waarom sloot ik ook alweer die deal
huub moet weg en daarom lik ik je hiel
*SCHOP*quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:27 schreef beequeen het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...............het is toch een nieuwe dag?
Wie trapt mij mijn nest in?????????????
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht te zien ? Doornroosje?
Er moet gewoon speciaal topic komen voor de grappen een soort patent/octrooi topicquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet mijn grappen jatten he.........![]()
Heb je gezien wat Jaapio the godfather vanavond allemaal gedaan heeft?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef gomi het volgende:
tekenen op zijn gezicht, beetje kinds imo
nee eric is niet de lul want sylvia en huub dekken eric volgende keerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Mani89 het volgende:
Pff die denken die 3 nou echt dat Eric zo dom is om Huub deruit te stemmen? dan is hij zelf de volgende keer de lul
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er moet gewoon speciaal topic komen voor de grappen een soort patent/octrooi topic
jawel beetje terpetinequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Dat krijgt ie never nooit van zijn gezicht!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |